Προς το περιεχόμενο

Arturia Polybrute 12


Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 λεπτά πριν, theoMusictech είπε

το πρωτο ισχυει! (για'μενα τουλαχιστον) , κυριως γιατι δεν με καλυπτει ηχητικα σε αυτα που (θελω να) παιζω! για το δευτερο ομως με την οθονιτσα, μην ορκιζεσαι!!!!! απλα για να το παρω, (κυριως λογο χωρου) θα πρεπει να φυγει το Moxf, (η το Novation, το δευτερο αποκλειεται, πιο πιθανο ειναι να φυγω εγω παρα αυτο απο το σπιτι!!!!! οποτε, παω στη λογικη του αν το παρω, θα το παρω ""shareware""... (με περισσοτερες λεξεις, αγορα και μεταπωληση)! (Waterfall , το ξανασκεφτηκες;;;;;) εκτος αν μου αρεσει και το κρατησω! στην ιδια λογικη θα παω και με το Μονταζ Μ. Ειπαμε. Μονο ναυαρχιδες απο εδω και περα!!!!! * κυρίως παντως, (απλη ερασιτεχνικη ταπινη μου γνωμη), τετοια οργανα, σε χομπιστες ερασιτεχνες/ "μη επαγελματιες/ψευτοσυλεκτες (σαν κι εμενα)" απευθυνονται!

Ούτε ένας δεν θα το πάρει. Ενώ της NATIVE INSTRUMENTS τα controllers τα παίρνουν πολλοί γι αυτό τα βλέπουμε που και που στις αγγελίες μας. Το άλλο με την οθονουλα είναι πολύ ακριβό. Κανείς δεν θα το πάει. Σε λίγους μήνες θα τκ έχουμε ξεχάσει τελείως ?

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θα το'παιρνα για τα πρισετ του και μονο!!! α και αν εφευγε και ενα αλλο πληκτροφορο που εχω - να προσθεσω, ποιο ειναι το keyboard , σειρα, με τις μεγαλυτερες πωλησεις, ΕΒΕΡ;;;;; μη γραψει κανενας τωρα τιποτα DX, KORG M1-M2-M3,,,,,,,,,, ΤΟ PSR  ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΑ!!!!!! ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΠΑΠΑΔΕΣ ΚΑΝΩ ΜΕ ΤΟ PSR????? δε θελω να λεω πολλα κακι ανοιχτω τωρα!!!!!!!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, theoMusictech είπε

θα το'παιρνα για τα πρισετ του και μονο!!! α και αν εφευγε και ενα αλλο πληκτροφορο που εχω - να προσθεσω, ποιο ειναι το keyboard , σειρα, με τις μεγαλυτερες πωλησεις, ΕΒΕΡ;;;;; μη γραψει κανενας τωρα τιποτα DX, KORG M1-M2-M3,,,,,,,,,, ΤΟ PSR  ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΑ!!!!!! ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΠΑΠΑΔΕΣ ΚΑΝΩ ΜΕ ΤΟ PSR????? δε θελω να λεω πολλα κακι ανοιχτω τωρα!!!!!!!!!!

Θα το έπαιρνες. Το πήρες? ?

 Και εγώ θα το έπαιρνα.

 Δεν θα το πάρει κανένας.

 Τέλος πάντων, το thread ειναι για τις δυνατότητες του οργάνου και το όργανο το ίδιο αυτό του τίτλου οπότε.... αυτά. ?

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να επιστρέψουμε λίγο , βγήκε ένα φρέσκο βιντεάκι απο τον Antony Marinelli , άνθρωπος που ενορχήστρωσε με synths τα κομμάτια του Michael Jackson στο Thriller, (εγινε κ αυτός youtuber βλεπεις...). Τόσο φρέσκο (της ώρας στην κυριολεξία ) που είναι σα να βλέπουν νοιζ και να μας λένε "ελα παρε το osmose δε χρειάζεσαι το arturia" ?  Στο  βίντεο παίζουν αναλογικά synths με "expressive" τροπο , αιτία είναι όπως διαπιστώνεται τα καινοτόμα (για τα δεδομένα του συμβατικού) controllers . 

Βάζω το λινκ απο το κομμάτι που μου κέντρισε περισσότερο το ενδιαφέρον (18.23) . Προσωπικά , μου αρέσει πολύ αυτό το στυλ παιξίματος, ελπίζω κάποια στιγμή αυτά τα controllers να γίνουν πιο προσιτά. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, theoMusictech είπε

αν το παρω, θα το παρω ""shareware""... (με περισσοτερες λεξεις, αγορα και μεταπωληση)! (Waterfall , το ξανασκεφτηκες;;;;;)

Τι να ξανασκεφτώ?

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, Στάθης Π. είπε

είναι σα να βλέπουν νοιζ και να μας λένε "ελα παρε το osmose δε χρειάζεσαι το arturia"

Το Osmose μου ήρθε πρώτο στο μυαλό πάντως, όταν είδα το βίντεο με το Polybrute 12. Πολλά από αυτά τα keybeds χρειάζονται  χρόνο για να μάθει κάποιος να τα αξιοποιεί σωστά, και δεν ξέρω πόσοι έχουν τη διάθεση να κάτσουν απ'την αρχή και να μάθουν να παίζουν διαφορετικά. Το Osmose πχ θέλει..."πρόβες", όχι απλά για να το παίξεις σωστά αλλά και για να μην κάνεις λάθη, διαφέρει πολύ από ένα τυπικό keybed.

Καλά το Haken δεν το αγόραζα ούτε €500 να το πούλαγαν, πόσο μάλλον τώρα που το έχουν στα €6,100.?

  • Like 2

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ασχετο μα και σχετικό με το polybrute 6/12 κτλ, αλλά και γενικά τα συγχρoνα synths των χιλιάδων ευρώ:
Ετυχε και έπεσε στα χέρια μου για δοκιμή ένα παλιό Access Virus αυτές τις μέρες... Δεν είχα ξαναπιάσει στα χέρια μου access μέχρι τώρα. Και ναι, έρχομαι στα λόγια του φίλου Waterfall για τα digital vs analog και κλαίω με το πόσα μπορώ να κάνω real time με ένα μόνο synth (του 1997 παρακαλώ) με 12 voices. Να πούμε του στραβού το δίκιο βέβαια, το συγκεκριμένο τυχαίνει να έχει και ένα 'Αλφα ήχο. Δεν είναι φριτέζα τύπου ms2000 πχ. Αλλά ναι, κλαίω σκεπτόμενος τη τιμή/'ηχο του polybrute 12. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, Ioan Eko είπε

Ασχετο μα και σχετικό με το polybrute 6/12 κτλ, αλλά και γενικά τα συγχρoνα synths των χιλιάδων ευρώ:
Ετυχε και έπεσε στα χέρια μου για δοκιμή ένα παλιό Access Virus αυτές τις μέρες... Δεν είχα ξαναπιάσει στα χέρια μου access μέχρι τώρα. Και ναι, έρχομαι στα λόγια του φίλου Waterfall για τα digital vs analog και κλαίω με το πόσα μπορώ να κάνω real time με ένα μόνο synth (του 1997 παρακαλώ) με 12 voices. Να πούμε του στραβού το δίκιο βέβαια, το συγκεκριμένο τυχαίνει να έχει και ένα 'Αλφα ήχο. Δεν είναι φριτέζα τύπου ms2000 πχ. Αλλά ναι, κλαίω σκεπτόμενος τη τιμή/'ηχο του polybrute 12. 

 

Τα access ήταν παντα πολυ καλά συνθς και με πακτωμενα specs. Ποτέ δεν τα έλεγες φθηνά βέβαια. 

 

Ωστόσο η προσέγγιση αυτή είναι λίγο επιφανειακή, γιατί είναι σαν να παίρνουμε ως αρχή ότι ολοι οι oscillators και όλα τα φίλτρα είναι ίδια, οπότε το μόνο που αλλάζει είναι το πόσα θα βαλουμε σε ένα όργανο για να αποφασίσουμε αν μας κάνει ή οχι. 

 

Ακομα και το real-time έχει διαφορετικές ερμηνείες σε διαφορετικά είδη παιξίματος. 

 

Αλλος θεωρεί real-time το να προετοιμάσει στο σπίτι του έναν ήχο και να βγει στη σκηνη, να τον κανει load και να εχει τις παραμετρους που θελει στα κουμπιά που θελει για να βγαλει το αποτελεσμα που θελει. Αυτό το κάνει το Virus, δεν το κανει με τίποτα το Mother-32.

 

Άλλος μπορεί να θελει επι τόπου στη σκηνή να κουμπωνει καλωδια δεξια αριστερα και να βγαινουν τυχαίοι ήχοι. Μαλιστα μπορει να θελει να βαζει-βγαζει ρυθμικά το καλωδιο του envelope από το φιλτρο και να το εναλλασει με το PWM. Αυτό το κανει το Mother-32, δεν το κανει με τιποτα το Virus. 

 

Με λίγα λόγια, δεν είναι ότι η σύνθεση ήχου είναι ενα πεπερασμένο περιβάλλον στο οποιο αναζητούμε το απόλυτο εργαλειο to rule them all. 

 

Το απολυτο συνθ ειναι μαλλον το showroom του thomann με μια κονσολα 600 καναλιων στη μεση.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, Ioan Eko είπε

έρχομαι στα λόγια του φίλου Waterfall για τα digital vs analog και κλαίω με το πόσα μπορώ να κάνω real time με ένα μόνο synth (του 1997 παρακαλώ) με 12 voices.

O Digital vs Analog "πόλεμος" έχει λήξει εδώ και δεκαετίες με νικητή φυσικά το Digital. Αυτό έγινε σε όλους τους τομείς και φυσικά και στην synth βιομηχανία. Οι μόνοι που συντηρούν ακόμα αυτήν τη αντιπαράθεση είναι τα analog freaks, προσπαθώντας με αστεία επιχειρήματα να αποδείξουν ότι η Γη είναι flat. Αμ δεν είναι...?

Ότι ήταν να μας δώσει ηχητικά η αναλογική τεχνολογία στον synth τομέα μας το έδωσε. Στο 2024 φτάσαμε και συνεχίζουμε να ασχολούμαστε με VCO synths και ADSR περιβάλλουσες, και όλα αυτά σε synths με τιμές Ferrari.  

Και εκεί αρχίζουν τα ανέκδοτα, στην τιμή τους. Κανείς δεν θα πει κάτι αρνητικό για την τιμή του Behringer UB-Xa, αλλά θα πει σίγουρα κάτι για την τιμή του αντίστοιχου Oberheim των €5,4Κ.?

Uli, κλείσ'τους όλους!✊?

  • Συμφωνώ 1

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, neeq είπε

Με λίγα λόγια, δεν είναι ότι η σύνθεση ήχου είναι ενα πεπερασμένο περιβάλλον στο οποιο αναζητούμε το απόλυτο εργαλειο to rule them all.


Για αρχή να ξαναπω ότι είμαι τρελός fan των analog και analog modular για τους λόγους που αναφέρεις επάνω (ms20 ftw).Aλλά ταυτόχρονα στο τέλος τις ημέρας όταν θέλει κάποιος να γράψει ένα τρακ και δεν έχει χρόνο για πέταμα, πέρα από ένα main theme ή τους 2-3 πειραματικούς, ή vintage αν θες, ήχους που θα κάνει με τη συλλογή με τα αναλογικά του, τη παραγωγή θα την κάνει με digital. Κακά τα ψέματα. Και κάπου εκεί έρχονται τα daw & vst.
Εκεί στη μέση κούμπωσε το τεστ με το virus για μένα όπου έκανα σχεδόν ολόκληρο τρακ με ένα συνθ που έτρεχε 3 διαφορετικούς ήχους την ίδια στιγμή, και που μάλιστα εφτιαξα on the fly από init patches σε δεπτερολεπτα ( <3 knobs ). Και κάπου εκεί θυμήθηκα αυτό το ποστ με 4k για το polybrute και λεω. 4k για να γράφω 1 τρακ τη φορά... Κάτι χάνουμε έδω x

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...