Προς το περιεχόμενο

Μικρόφωνο για μπότα


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πάντως αν θέλεις μια εμπορική μπότα σαν και αυτή που ακούς στις περισσοτερες παραγωγές ακολούθησε τα παρακάτω βήματα και θα έχεις σίγουρο αποτέλεσμα.

 

1. Χαλαρώνεις το δέρμα που βρίσκεται από την μεριά του ντράμερ έτσι ώστε τα κλειδιά να έχουν μόλις αρχίσουν να λειτουργούν. Το ίδιο και για το άλλο δέρμα το οποίο καλό είναι να έχει τρύπα για να μπαίνει το μικρόφωνο. Μην νοιάζεσαι σε αυτή την φάση για τον τύπο του δέρματος.

 

2. Τοποθετείς το μικρόφωνο στην μέση περίπου της διαδρομής μεταξύ των δυο δερμάτων και να κοιτάει τον κόπανο.

 

3. Μόλις ηχογραφήσεις την μπότα και αφού σιγουρευτείς ότι ο ντράμερ την χτυπάει αρκετά δυνατά και φυσικά την έχεις μαφλάρει με μια διπλωμένη πετσέτα μπάνιου που ακουμπάει και στα δυο δέρματα' date=' αρχίζεις να πειράζεις το eq.

 

4. Κόβεις μεταξύ 200 και 500 και δυναμώνεις 5Κ και 10Κ.

 

[/quote']

 

5. Την αντικαθιστάς με ένα καλό sample (κοινώς Triggάρεις) γιατί αυτό κάνουν σε όλες τις καλές παραγωγές που ακούς. :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες αργότερα...

επίσης χωρίς να ειμαι drummer, νομίζω πρεπει να ακους τα drums μαζί με τα υπόλοιπα οργανα στις ηχογραφήσεις για να βγαίνουν σωστά τα μπάσα,μεσαια κλπ

www.myspace.com/subfireband

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χαλαρωσε αρκετα την μποτα σου αν θες μπασσο ηχο. για μικροφωνα τα μεσαια της shure ειναι πολυ καλα.

 

Αφού διαβάσεις και το π.μ. σου.

Καλά που το θυμήθηκες, από τον Απρίλιο το ρώτησε το παιδί.

Τι γίνεται όταν χαλαρώνεις τη μπότα σου; Περπατάς ποιο άνετα;

 

Εγώ πιστεύω ότι μπορεί και να είναι έτσι:

 

 

 

Μήπως μπορείς να επιχειρηματολογείς καλύτερα να καταλαβαίνουμε οι υπόλοιποι που φοράμε μπότες;

Then as it was, then again it will be...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οκ και κασσα και μποτα το λεω. θελει να την χαλαρωσεις αρκετα ωστε οταν πιεζεις με το χερι το δερμα να οπισθοχωρει 1 το πολυ 2 εκατοστα. η τρυπα στο δερμα χρησιμευει κυριως στις ηχογραφησεις και στις συναυλιες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H τρύπα δεν είναι μόνο για αυτό. Εκτονώνεται ο αέρας έυκολα και δεν έχει το δέρμα επαναφορά που είναι ενοχλητική στο πόδο κατά το χτύπημα. Όσο για τον τελικό ήχο αυτό που ακούς παίζοντας και αυτό που ακούν οι υπόλοιποι δεν έχει καμία σχέση όπως και στην ηχογράφηση το ίδιο. Πάντως αντί να συνεχίζεται παλιά thread δεν κάνεται καινούριο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου