Guru Alter Δημοσιευμένο 4 Μαρτίου Guru Share Δημοσιευμένο 4 Μαρτίου Πολύ ταιριαστό νομοσχέδιο, τώρα που καταργείται και επίσημα η δωρεάν παιδεία και υγεία στη χώρα, δείχνει ότι υπάρχει concept. 3 YouTube | Instagram Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator harilatron Δημοσιευμένο 4 Μαρτίου Moderator Share Δημοσιευμένο 4 Μαρτίου Απ' ότι φαίνεται θα περάσει καθώς το στηρίζουν και οι καλλιτέχνες. Το πρόβλημα είναι ότι οι καλλιτέχνες θεωρούν ότι θα παίζουν τα τραγούδια τους και θα έχουν μερίδιο από τα δικαιώματα, αλλά όπως όλοι ξέρουμε είναι απίθανο να παίζουν πυξλάξ στο μπιτσμπαρ για να λικνίζονται οι οπτασίες. Πολύ φοβάμαι ότι θα έχουμε remix "μουσικής" με το κιλό, δηλαδή ένα preset μπιτάκ 5 λεπτά, ένα σαμπλ της Ελευθερίας Αρβανιτάκη 2 μέτρα και πάλι beat 5 λεπτά. Και όλο αυτό με το κιλό για να καλύπτεται το 45%. Να μη σας πω ότι θα δούμε και συμβάσεις "Σύνθεσης, παραγωγής και ηχογράφησης Ελληνόφωνου μουσικού περιεχομένου υψηλής αισθητικής για το διεθνή αερολιμένα Αθηνών. 650.000 πλέον ΦΠΑ (για 4 ώρες μπιτ και κλαρίνο πατσ με reverb) με αναδοχο τον DJ Cos_Dr" κλπ Γιατί η Γαλλία είναι Γαλλία (από εκεί αντέγραψαν το νομοσχέδιο) και η Ελλάδα είναι Ελλάδα και τα πράγματα γίνονται αλλιώς. 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Στάθης Π. Δημοσιευμένο 4 Μαρτίου Share Δημοσιευμένο 4 Μαρτίου 33 λεπτά πριν, cos_dr είπε Πέραν του τράπ θα πρέπει μέσω των δημοσίων χώρων αλλά και των τουριστικών μονάδων να αναδείξουμε, να αναβιώσουμε και να συντηρήσουμε τα νησιώτικά, τα μοιρολόγια, τα ρεμπέτικα και μοντέρνες τους ακόμα και progressive-fusion εκδόσεις σε συνάρτησή τους με το ελληνικό ρόκ του 80 και του 90 ή και του 70, καταλαβαίνετε που το πάω, έτσι ? Είδα ένα σημερινο βίντεο στο οποιο οι διαγωνιζόμενοι στο Ρουκ Ζουκ δεν είχαν ιδέα απο ελληνικούς στίχους κλασσικών ροκ κομματιων. Αυτό δε θα το λύσει ένας νομος. Γενικά ,η τεχνη πρέπει να χρησιμοποιείται χωρίς περιορισμούς και απαγορεύσεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cos_dr Δημοσιευμένο 4 Μαρτίου Share Δημοσιευμένο 4 Μαρτίου 8 λεπτά πριν, Στάθης Π. είπε Γενικά ,η τεχνη πρέπει να χρησιμοποιείται χωρίς περιορισμούς και απαγορεύσεις. Εδώ μιλάμε όμως για μια νομοθεσία που δεν έχει σκοπό να περιορίσει ή να απαγορεύσει ή να λογοκρίνει την καλλιτεχνική έκφραση. Για εμένα είναι ξεκάθαρος ο στόχος και πιστεύω πως θα έχει θετικά αποτελέσματα και θα δώσει κίνητρο για την ελληνική μουσική αναδεικνύοντας και τον ελληνικό πολιτισμό, δίνοντας ώθηση για νέες ελληνικές δημιουργίες και ελληνικά κλασσικά και μοντέρνα χαρακτηριστικά. Εμένα μου αρέσει. I love it! 27 λεπτά πριν, harilatron είπε (για 4 ώρες μπιτ και κλαρίνο πατσ με reverb) με αναδοχο τον DJ Cos_Dr" κλπ Εγώ αν και τεμπέλης, πάντα τη βρίσκω την άκρη 1 Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Waterfall-K Δημοσιευμένο 4 Μαρτίου Share Δημοσιευμένο 4 Μαρτίου 30 λεπτά πριν, cos_dr είπε Εδώ μιλάμε όμως για μια νομοθεσία που δεν έχει σκοπό να περιορίσει ή να απαγορεύσει ή να λογοκρίνει την καλλιτεχνική έκφραση. Cos, δεν ζούμε στη Βόρεια Κορέα. Το κράτος δεν έχει κανένα απολύτως δικαίωμα να επιβάλει δια νόμου τι μουσική θα παίζουν οι ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ επιχειρήσεις. Εγώ στο μπαράκι μου γουστάρω να παίζω από το πρωί ως το άλλο πρωί Jazz, και μάλιστα αποκλειστικά απ'την Blue Note. Θα έρθει ο κάθε πυροβολημένος υπουργός και θα μου πει "μεγάλε, από δω και πέρα στο μαγαζί σου εγώ θα κάνω κουμάντο τι μουσική θα παίζεις, και αν δεν το κάνεις θα σε πηδήξω στα πρόστιμα"? Ρε δεν γ@%$&#ται λέω γω... Specs talks, Mgs walks Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Waterfall-K Δημοσιευμένο 5 Μαρτίου Share Δημοσιευμένο 5 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Διάβασα τις προβλέψεις του νομοσχεδίου για την "ανάδειξη, διάδοση και ανάπτυξη του ελληνόφωνου τραγουδιού". Αυτές είναι: α) Παροχή κινήτρων για την αύξηση μετάδοσης ελληνόφωνου τραγουδιού και ορχηστρικής μουσικής απόδοσης ελληνόφωνου τραγουδιού από τους ραδιοφωνικούς σταθμούς, ενημερωτικούς και μη. β) Εφαρμογή ποσοστού υποχρεωτικής μετάδοσης ελληνόφωνου τραγουδιού και ορχηστρικής μουσικής απόδοσης ελληνόφωνου τραγουδιού σε ορισμένους από τους κοινόχρηστους χώρους των ξενοδοχειακών και σύνθετων τουριστικών καταλυμάτων, των εμπορικών κέντρων, καζίνο, στα μέσα μαζικής μεταφοράς, στους χώρους αναμονής επιβατών αεροδρομίων και λιμένων. γ) Εισαγωγή υποχρέωσης για τη χρήση συγκεκριμένου ποσοστού ελληνόφωνων τραγουδιών και ορχηστρικής μουσικής απόδοσης ελληνόφωνων τραγουδιών σε ελληνικές οπτικοακουστικές παραγωγές και κινηματογραφικές ταινίες που χρηματοδοτούνται από τον δημόσιο και τον ευρύτερο δημόσιο τομέα. Σχετικά με το α): «1) Στους ραδιοφωνικούς σταθμούς, ενημερωτικούς και μη, που περιλαμβάνονται στο οικείο μητρώο του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης (Ε.Σ.Ρ.) και οι οποίοι, κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος, μεταδίδουν μερικώς ξενόγλωσσο μουσικό ρεπερτόριο, παρέχεται, κατά παρέκκλιση από τις κείμενες διατάξεις, προσαύξηση πέντε τοις εκατό (5%) του επιτρεπόμενου ανώτατου χρόνου μετάδοσης διαφημιστικών μηνυμάτων, εφόσον αυξήσουν τα ποσοστά μετάδοσης ελληνόφωνων τραγουδιών ή ορχηστρικής μουσικής απόδοσης ελληνόφωνων τραγουδιών κατά ποσοστό είκοσι τοις εκατό (20%). 2) Στους ραδιοφωνικούς σταθμούς, ενημερωτικούς και μη, που περιλαμβάνονται στο οικείο μητρώο του Ε.Σ.Ρ. και οι οποίοι, κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος, εκπέμπουν ξενόγλωσσο μουσικό ρεπερτόριο, κατά ποσοστό ενενήντα πέντε τοις εκατό (95%) και άνω, επί του συνόλου των μεταδιδόμενων μουσικών έργων, παρέχεται, κατά παρέκκλιση από τις κείμενες διατάξεις, προσαύξηση του επιτρεπόμενου ανώτατου χρόνου μετάδοσης διαφημιστικών μηνυμάτων, εφόσον αυξήσουν τα ποσοστά μετάδοσης ελληνόφωνων τραγουδιών ή ορχηστρικής μουσικής απόδοσης ελληνόφωνων τραγουδιών με βάση την κατωτέρω κλίμακα: »(ακολουθεί κλίμακα με ποσοστά αύξησης: https://shorturl.at/qK459) Οπότε, μπαράκια/καφέ/μουσικές σκηνές/clubs κλπ δεν επηρεάζονται, ενώ οι ραδιοφωνικοί σταθμοί μπορούν να αυξήσουν το ποσοστό μετάδοσης Ελληνικής μουσικής με κίνητρο την αύξηση του χρόνου διαφήμισης. Ακόμα και έτσι όμως, η επιβολή υποχρεωτικής μετάδοσης Ελληνικού ρεπερτορίου σε ιδιωτικές επιχειρήσεις όπως ξενοδοχειακές/τουριστικές επιχειρήσεις, εμπορικά κέντρα, καζίνο κλπ, είναι απαράδεκτη. Επεξεργασμένο 5 Μαρτίου από Waterfall-K Specs talks, Mgs walks Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator kpeyos Δημοσιευμένο 5 Μαρτίου Moderator Share Δημοσιευμένο 5 Μαρτίου Με το ίδιο σκεπτικό που επικαλείται το συγκεκριμένο νομοσχέδιο, προτείνω το 45% των ανδρικών ενδυμάτων να αποτελείται από φουστανέλες. Πέραν της πλάκας, υπάρχουν φυσικά πολιτικές και ιδεολογικές προεκτάσεις, οι οποίες όμως ξεφεύγουν από τα πεδία ενδιαφέροντος αυτού του χώρου. Από καθαρά καλλιτεχνική / μουσική σκοπιά η γνώμη μου είναι πως η μουσική ως σοβαρή τέχνη πάντα χρειαζόταν προστασία για να επιβιώσει. Από τους κλασικούς συνθέτες μέχρι τις μεγάλες ορχήστρες και από τους προστάτες ευγενείς της αναγέννησης και του διαφωτισμού μέχρι τους χορηγούς της εποχής μας. Αλλά το να προστατεύεται η μουσική που ανήκει στην διασκέδαση, είναι κάτι που με βρίσκει εντελώς αντίθετο. Δηλαδή αν κάποιος τέχνη δεν κάνει και δεν διασκεδάζει και κανέναν, ίσως θα έπρεπε να βρει κάτι άλλο για να βιοπορίζεται, να γίνει κι αυτός χρήσιμος στη κοινωνία αντί να προσπαθεί να επιβιώσει με νομοθετικές ρυθμίσεις, Ήδη θεωρώ ότι το καθεστώς που δίνονται επιδοτήσεις στους καλλιτέχνες είναι εντελώς λανθασμένο. Χωρίς κανένα σοβαρό κριτήριο, όποιος ιδρύει ένα σχήμα ή μια ΚΙΝΣΕΠ, ΜΚΟ κλπ, στέλνει ένα σχέδιο και μοιράζεται το κομμάτι του προϋπολογισμού που του αντιστοιχεί σύμφωνα με μια απλή διαίρεση. Αυτό έχει οδηγήσει στο να υποβάλλει ο κάθε τυχάρπαστος μια μπούρδα για να τσεπώσει και στερεί τη δυνατότητα από πραγματικά καλλιτεχνικές προτάσεις με όραμα και ανάγκη στήριξης την κατάλληλη χρηματοδότηση. Γιατί από τη στιγμή που έχουν φτάσει να υποβάλλουν κάθε χρόνο πάνω από χίλιοι "καλλιτέχνες", το ποσό που τελικά φτάνει να αντιστοιχεί σε κάθε σχήμα είναι από πεντοχίλιαρο μέχρι δεκαχίλιαρο που δεν επαρκεί στο να γίνει κάποια σοβαρή παραγωγή με πρόβες κλπ. Μιλάμε λοιπόν για 5 έως 10 εκατομμύρια φόρων κάθε χρόνο πεταμένα στα σκουπίδια. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bouzoukleri Δημοσιευμένο 5 Μαρτίου Share Δημοσιευμένο 5 Μαρτίου 36 λεπτά πριν, kpeyos είπε Με το ίδιο σκεπτικό που επικαλείται το συγκεκριμένο νομοσχέδιο, προτείνω το 45% των ανδρικών ενδυμάτων να αποτελείται από φουστανέλες. Πέραν της πλάκας, υπάρχουν φυσικά πολιτικές και ιδεολογικές προεκτάσεις, οι οποίες όμως ξεφεύγουν από τα πεδία ενδιαφέροντος αυτού του χώρου. Νομίζω περί αυτού πρόκειται. Σιγά μην κάηκαν για την ελληνική δημιουργία. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Κβαντική Διεμπλοκή Δημοσιευμένο 5 Μαρτίου Share Δημοσιευμένο 5 Μαρτίου 8 ώρες πριν, Waterfall-K είπε Cos, δεν ζούμε στη Βόρεια Κορέα. Το κράτος δεν έχει κανένα απολύτως δικαίωμα να επιβάλει δια νόμου τι μουσική θα παίζουν οι ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ επιχειρήσεις. Εγώ στο μπαράκι μου γουστάρω να παίζω από το πρωί ως το άλλο πρωί Jazz, και μάλιστα αποκλειστικά απ'την Blue Note. Θα έρθει ο κάθε πυροβολημένος υπουργός και θα μου πει "μεγάλε, από δω και πέρα στο μαγαζί σου εγώ θα κάνω κουμάντο τι μουσική θα παίζεις, και αν δεν το κάνεις θα σε πηδήξω στα πρόστιμα"? Ρε δεν γ@%$&#ται λέω γω... Ζούμε στην βόρεια Κορέα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gutter Δημοσιευμένο 5 Μαρτίου Share Δημοσιευμένο 5 Μαρτίου 46 λεπτά πριν, kpeyos είπε Ήδη θεωρώ ότι το καθεστώς που δίνονται επιδοτήσεις στους καλλιτέχνες είναι εντελώς λανθασμένο. Χωρίς κανένα σοβαρό κριτήριο, όποιος ιδρύει ένα σχήμα ή μια ΚΙΝΣΕΠ, ΜΚΟ κλπ, στέλνει ένα σχέδιο και μοιράζεται το κομμάτι του προϋπολογισμού που του αντιστοιχεί σύμφωνα με μια απλή διαίρεση. Αυτό έχει οδηγήσει στο να υποβάλλει ο κάθε τυχάρπαστος μια μπούρδα για να τσεπώσει και στερεί τη δυνατότητα από πραγματικά καλλιτεχνικές προτάσεις με όραμα και ανάγκη στήριξης την κατάλληλη χρηματοδότηση. Γιατί από τη στιγμή που έχουν φτάσει να υποβάλλουν κάθε χρόνο πάνω από χίλιοι "καλλιτέχνες", το ποσό που τελικά φτάνει να αντιστοιχεί σε κάθε σχήμα είναι από πεντοχίλιαρο μέχρι δεκαχίλιαρο που δεν επαρκεί στο να γίνει κάποια σοβαρή παραγωγή με πρόβες κλπ. Μιλάμε λοιπόν για 5 έως 10 εκατομμύρια φόρων κάθε χρόνο πεταμένα στα σκουπίδια. Ωραίος, ούτε που το ήξερα ότι παίζει τέτοιο κόλπο! Θα το κάνω και γώ να πάρω καμιά κιθάρα της προκοπής, να μου επιστραφεί επιτέλους μια φορά κανάς φόρος που μόνο πληρώνω σα μαλάκας . Κουφάλες καλλιτέχνες όλα κόλπα είστε Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση