Σαμη Παραγκα Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου Share Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου Ας υποθέσουμε πως είστε ΕΓΩ Ερώτημα με δύο υποερωτήματα. Α. Είμαι μπεντρουμ μουσικός, ή τέλος πάντων, απλά πάω στούντιο και απλά ηχογραφώ άσματα Β. Είμαι έτοιμος, έχω υλικό και σκέφτομαι να ξεκινήσω συναυλίες με μπάντα Με βάση τη μουσική που παίζεται, ποια είναι τα κριτήρια για να διαλέξετε έναν ''σέσσιον''-κυρίως στο Α- ή ένα μόνιμο μέλος της μπάντας κιθαρίστα για τη περίπτωση Β. Σημ. υποθέτω πως γίνεται αντιληπτή η διαφορά μόνιμου μέλους μπάντας και σέσσιον, όχι τόσο από οικονομικής απόψεως, όσο προς το ότι υπάρχει διαφορά στο να παίξει κάποιος άπαξ σε ένα τραγούδι-ηχογράφηση, ή και στο λάιβ, σε σχέση με κάποιον που βγάζει πρόγραμμα με μια μπάντα, που θα παίξει σειρά τραγουδιών σε συναυλία/ες συνεργαζόμενος με άλλους, πρόβες κλπ κλπ. Αν νομίζετε, ότι μπορείτε να δώσετε και ονομαστικά παραδείγματα, καλό θα ήταν, απλά μη το περιορίσουμε στο ότι ο τάδε την είχε ποιο μεγάλη τη τοστιέρα κλπ. ΥΓ δεκτές και απαντήσεις για άλλα όργανα, αρκεί να μη μπει ο Κανηθιώτης και με αρχισει στο Πατατανατσίου και το μουυυυυυυγκ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gkourmoul1 Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου Share Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου Δεν πολυκατάλαβα την ερώτηση αλλά θα απαντήσω κάπως πιο γενικευμένα: Α. Για να επιλέξω έναν σεσσιονά θα άκουγα δουλειές του ώστε να βεβαιωθώ ότι κατέχει το αντικείμενο και ότι οι ήχοι που βγάζει είναι κοντά σε αυτό που ψάχνω. Το ύφος του παιξίματος του είναι πολύ σημαντικό. Β. Για μόνιμο μέλος μπάντας θα είχα τα κριτήρια του Α και επιπλέον θα κοιτούσα ο κιθαρίστας να έχει στόχους και όραμα ευθυγραμμισμένους με εμένα. Θα επέλεγα κάποιον που μπορώ να συνεννοηθώ χωρίς να χρειαστεί να πω πολλά. Κάποιον που θα εμπιστευόμουν να κάνει το δικό του part καλύτερα απ’ ότι θα μπορούσα να το κάνω εγώ (εάν υπήρχε αυτή η δυνατότητα). Δεν ξέρω εάν βοήθησα. 1 Γιώργος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Spyros Delta Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου Share Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Θα σου πω τι κανουν οι φιρμες στην Ελλαδα. Επιλεγουν τον αψογο recording musician για το στουντιο, γιατι ειναι κατι που θα μεινει για παντα και ειναι λεφτα που θα δωσουν μια φορα και στα λαιβ παιρνουν καλους μουσικους μεν, οχι τοσο καλους οσο οι recording δε, γιατι ειναι πιο ακριβοι και εχουν απαιτησεις και οικονομικες και περιβαλλοντος εργασιας. Κοιταζουν συνηθως για τους μουσικους του λαιβ, απλα να βγαζουν τουλαχιστον στο οριο το προγραμμα, να ειναι καλοδιαθετοι (παρολες τις κακες συνθηκες που θα συναντησουν), yes men (ενιοτε να ειναι γλυφτες, ρουφιανοι) και να ειναι οικονομικοι. Για αυτο σταματησα να πηγαινω κι εγω να ηχογραφω για φιρμες, αφου στα λαιβ (που ειναι περισσοτερα "μεροκαματα") περνανε τους αλλους. . Επεξεργασμένο 22 Φεβρουαρίου από Spyros Delta 2 3 Spyros Delta - YouTube - https://www.facebook.com/spyros.delta Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Σαμη Παραγκα Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου OP Share Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου 9 λεπτά πριν, gkourmoul1 είπε Δεν πολυκατάλαβα την ερώτηση αλλά θα απαντήσω κάπως πιο γενικευμένα: Α. Για να επιλέξω έναν σεσσιονά θα άκουγα δουλειές του ώστε να βεβαιωθώ ότι κατέχει το αντικείμενο και ότι οι ήχοι που βγάζει είναι κοντά σε αυτό που ψάχνω. Το ύφος του παιξίματος του είναι πολύ σημαντικό. Β. Για μόνιμο μέλος μπάντας θα είχα τα κριτήρια του Α και επιπλέον θα κοιτούσα ο κιθαρίστας να έχει στόχους και όραμα ευθυγραμμισμένους με εμένα. Θα επέλεγα κάποιον που μπορώ να συνεννοηθώ χωρίς να χρειαστεί να πω πολλά. Κάποιον που θα εμπιστευόμουν να κάνει το δικό του part καλύτερα απ’ ότι θα μπορούσα να το κάνω εγώ (εάν υπήρχε αυτή η δυνατότητα). Δεν ξέρω εάν βοήθησα. Είσαι εντός των πλαισίων Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Σπινθηροβόλος γάιδαρος Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου Share Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου 15 λεπτά πριν, gkourmoul1 είπε Δεν πολυκατάλαβα την ερώτηση Να και άλλος ένας. Ωραία γιατί δεν ήθελα να το γράψω πρώτος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Σαμη Παραγκα Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου OP Share Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου 6 λεπτά πριν, Spyros Delta είπε Θα σου πω τι κανουν οι φιρμες στην Ελληνικη δισκογραφια. Επιλεγουν τον αψογο recording musician για το στουντιο, γιατι ειναι κατι που θα μεινει για παντα και ειναι λεφτα που θα δωσουν μια φορα και στα λαιβ παιρνουν καλους μουσικους μεν, οχι τοσο καλους οσο οι recording δε, γιατι ειναι πιο ακριβοι και εχουν απαιτησεις και οικονομικες και περιβαλλοντος. Κοιταζουν απλα να βγαινει στο οριο το προγραμμα, να ειναι καλοδιαθεστοι - yes men (ενιοτε να ειναι γλυφτες, ρουφιανοι) και να ειναι οικονομικοι. Για αυτο σταματησα να πηγαινω κι εγω να ηχογραφω για φιρμες, αφου στα λαιβ (που ειναι περισσοτερα "μεροκαματα") περνανε τους αλλους. . Ας υποθέσουμε λοιπόν πως έχεις τον άψογο ρεκόρντινγκ. Τι ψάχνεις σε αυτόν για να τον διαλέξεις, αυτό ρωτάω και ίσως δεν έγινα κατανοητός. Τι είναι αυτό που ζητάς, το να παίζει καλή κιθάρα, νομίζω είναι αυτονόητο, πολλοί παίζουν. Αντίστοιχα και ίσως λίγο νερό στο κρασί θεωρώ πως πρέπει να βάλεις σε ένα μέλος μπάντας, αλλά τι είναι αυτό που ζητάς, εκτός του ''καλός μουσικός'' ΠΧ, άντε και φωνάζω τον Χέντριξ, εμένα, ΔΕΝ μου κάνει ούτε για σέσσιον σε ένα τραγούδι Μη το απλοποιούμε στο ''καλός κιθαρίστας'' Υπάρχει και τι είναι αυτό που θα σε έκανε να διαλέξεις κάποιον/α Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator LK Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου Moderator Share Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου Για live , είτε μόνιμο μέλος είτε session, θα είχα πολύ αυστηρότερα κριτήρια. Το να ξέρει να παίζει είναι εκ των ων ουκ άνευ. Θα έπρεπε να είναι εμφανίσιμος, να ταιριάζει στυλιστικά στο ύφος του γκρουπ...κλπ Christodoulos Kallianides (@kallianides_photography) • Instagram photos and videos Christodoulos Kallianides - YouTube Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Σαμη Παραγκα Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου OP Share Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου 1 λεπτό πριν, LK είπε Για live , είτε μόνιμο μέλος είτε session, θα είχα πολύ αυστηρότερα κριτήρια. Το να ξέρει να παίζει είναι εκ των ων ουκ άνευ. Θα έπρεπε να είναι εμφανίσιμος, να ταιριάζει στυλιστικά στο ύφος του γκρουπ...κλπ Καλά εδώ το απογειώνεις, αλλά υπάρχουν πάντα και εξαιρέσεις χαχαχαχαχα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Σπινθηροβόλος γάιδαρος Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου Share Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου 3 λεπτά πριν, LK είπε Θα έπρεπε να είναι εμφανίσιμος, να ταιριάζει στυλιστικά στο ύφος του γκρουπ...κλπ Ο λόγος που ο παιχταράς Tim Pierce δεν συνέχισε με τους Bon Jovi και αντίθετα προσέλαβαν τον μορφονιό που είναι κατώτερος τεχνικά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator LK Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου Moderator Share Δημοσιευμένο 22 Φεβρουαρίου 1 λεπτό πριν, Σαμη Παραγκα είπε Καλά εδώ το απογειώνεις, αλλά υπάρχουν πάντα και εξαιρέσεις χαχαχαχαχα Δες τους σεσσιοναδες στο Αμερικα στη ροκ .... όλοι είναι εμφανισιακά προσεγμενοι. Δες Νουνο με Ριανα, Ολτριτζ με whitesnake.....κ.ο.κ. 1 λεπτό πριν, Αρχή Διαλόγου είπε Ο λόγος που ο παιχταράς Tim Pierce δεν συνέχισε με τους Bon Jovi και αντίθετα προσέλαβαν τον μορφονιό που είναι κατώτερος τεχνικά. Έτσι είναι η showbiz. 1 Christodoulos Kallianides (@kallianides_photography) • Instagram photos and videos Christodoulos Kallianides - YouTube Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση