Superfunk Δημοσιευμένο 29 Ιανουαρίου OP Δημοσιευμένο 29 Ιανουαρίου 1 ώρα πριν, Yannis Methenitis είπε αλλά θα υπήρχε νόημα σύγκρισης αν ακουγαμε και τη μείξη. εχεις δικιο αλλα στοχος μου ειναι να κανω και μιξη και μαστερινγκ ΜΑΖΙ (αφου ....μπορω ) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
gkourmoul1 Δημοσιευμένο 29 Ιανουαρίου Δημοσιευμένο 29 Ιανουαρίου Νίκ, τι εννοείς μαζί και τι σημαίνει ξεχωριστά? Μαζι είναι πριν κανείς export? Γιώργος
cos_dr Δημοσιευμένο 29 Ιανουαρίου Δημοσιευμένο 29 Ιανουαρίου 31 λεπτά πριν, Superfunk είπε εχεις δικιο αλλα στοχος μου ειναι να κανω και μιξη και μαστερινγκ ΜΑΖΙ (αφου ....μπορω ) Πάντως έχω συμπεράνει πως το να πειράζεις τη μίξη παράλληλα με το mastering στο ίδιο project δεν είναι και τόσο καλό γιατί δεν θα σε οδηγήσει σε ασφαλή συμπεράσματα στο A-B του mastering. Λέγεται μάλιστα πως υπό συνθήκες μπορεί να σε οδηγήσει και στην τρέλα Το καλύτερο νομίζω είναι να έχεις τελειώσει οριστικά με τη μίξη και να είσαι σίγουρος για αυτή και μετά να προχωρήσεις στο mastering όλου του mix ξεχωριστά, σε νέο αρχείο, ως νέο project. Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ
Superfunk Δημοσιευμένο 29 Ιανουαρίου OP Δημοσιευμένο 29 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, gkourmoul1 είπε Νίκ, τι εννοείς μαζί και τι σημαίνει ξεχωριστά? Μαζι είναι πριν κανείς export? Ναι. Το κανουν παρα πολλοι παραγωγοι/μηχανικοι ηχου αυτο (π.χ. ο τιτανας Dunton Supple). Μια και ετσι δεν εχεις θεματα του τυπου "τι ωραιο master αλλα ρε συ αν εμπαινε λιγο πιο μεσα η μποτα θα ηταν τελειο" Επεξεργασμένο 29 Ιανουαρίου από Superfunk 1 www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
Moderator kpeyos Δημοσιευμένο 29 Ιανουαρίου Moderator Δημοσιευμένο 29 Ιανουαρίου 50 λεπτά πριν, Superfunk είπε Ναι. Το κανουν παρα πολλοι παραγωγοι/μηχανικοι ηχου αυτο (π.χ. ο τιτανας Dunton Supple). Μια και ετσι δεν εχεις θεματα του τυπου "τι ωραιο master αλλα ρε συ αν εμπαινε λιγο πιο μεσα η μποτα θα ηταν τελειο" Γι αυτό μου αρέσει το Studio One με το project page που είναι linked με το mix page. Προσωπικά στο mix page βάζω κανα highpass και κάποιο limiter μέχρι εκεί που φαντάζομαι ότι θα φτάσει το πράγμα, μετά τα στέλνω όλα στο project page που γίνεται η master-άδικη δουλειά κι αν δε μου αρέσει κάτι με ένα κλικ είμαι πίσω στο mix page για διορθώσεις. Επίσης βλέποντας το chain σου, έχω να παραθέσω μια προσωπική εμπειρία: Πολύ γρήγορα ξεπέρασα τα Pultec Eq στα master, γιατί ανακάλυψα ότι είναι πολύ εύκολο να μη μεταφράζουν το ίδιο καλά παντού. Και ναι μεν όταν είναι καλά είναι υπέροχα αλλά έστω και ελάχιστα αν παραγίνει το πράγμα, είσαι φάουλ και οφσάιντ ταυτόχρονα. 1
Superfunk Δημοσιευμένο 29 Ιανουαρίου OP Δημοσιευμένο 29 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, kpeyos είπε Πολύ γρήγορα ξεπέρασα τα Pultec Eq στα master, γιατί ανακάλυψα ότι είναι πολύ εύκολο να μη μεταφράζουν το ίδιο καλά παντού. εχω πολυ συγκεκριμενο στυλ μουσικης που τα χρησιμοποιω και ετσι δεν ειχα ποτε μου προβλημα, σε μια metal παραγωγη οχι δεν θα τα χρησιμοποιουσα αποκλειστικα, ετσι κι αλλιως οι ρυθμισεις ειναι subbtle, φροντιζω ΠΡΙΝ το mastering να ειναι οι μιξεις οσο πιο τελειες ειναι οποτε το mastering ειναι απλα ενα ελαφρο eq/comp & ενα καλο limiting ,τιποτα το δραματικο, και τα Pultec (ειδικα αυτα τα οποια ειναι δραματικα καλυτερα απο τα προηγουμενα που ετσι κι αλλιως χρησιμοποιουσα) ειναι ταμαμ για αυτη τη δουλεια. Επεξεργασμένο 29 Ιανουαρίου από Superfunk www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
Moderator kpeyos Δημοσιευμένο 29 Ιανουαρίου Moderator Δημοσιευμένο 29 Ιανουαρίου 8 λεπτά πριν, Superfunk είπε εχω πολυ συγκεκριμενο στυλ μουσικης που τα χρησιμοποιω και ετσι δεν ειχα ποτε μου προβλημα, σε μια metal παραγωγη οχι δεν θα τα χρησιμοποιουσα αποκλειστικα, ετσι κι αλλιως οι ρυθμισεις ειναι subbtle, φροντιζω ΠΡΙΝ το mastering να ειναι οι μιξεις οσο πιο τελειες ειναι οποτε το mastering ειναι απλα ενα ελαφρο eq/comp & ενα καλο limiting ,τιποτα το δραματικο, και τα Pultec (ειδικα αυτα τα οποια ειναι δραματικα καλυτερα απο τα προηγουμενα που ετσι κι αλλιως χρησιμοποιουσα) ειναι ταμαμ για αυτη τη δουλεια. Το ανέφερα γιατί στο δικό μου σύστημα παρατήρησα κάτι τις το artificial στο high end της μίξης που μου θύμησε δικές μου αντίστοιχες περιπτώσεις. Επίσης αν σου αρέσουν τα Pultec Eq, αυτό για μένα ήταν το καλύτερο και πιο επιδραστικό, με τεράστια διαφορά από τα δεύτερο και είναι και FREE! https://www.acustica-audio.com/shop/products/COFFEEFREE
gkourmoul1 Δημοσιευμένο 29 Ιανουαρίου Δημοσιευμένο 29 Ιανουαρίου 1 ώρα πριν, Superfunk είπε Ναι. Το κανουν παρα πολλοι παραγωγοι/μηχανικοι ηχου αυτο (π.χ. ο τιτανας Dunton Supple). Μια και ετσι δεν εχεις θεματα του τυπου "τι ωραιο master αλλα ρε συ αν εμπαινε λιγο πιο μεσα η μποτα θα ηταν τελειο" Και εγώ ετσι το κάνω. Παράλληλα με το μιξάρισμα, κάνω και το mastering. Επειδή το mastering που κανω κομπρεσάρει και μπουστάρει τον ηχο, είναι απαραίτητο να κάνω διορθωτικές κινήσεις στη μίξη, ή να πειράξω μπότα/ταμπούρο. Χρησιμοποιώ eq, compressor και limiter της fabfilter. Γιώργος
Guru npap Δημοσιευμένο 29 Ιανουαρίου Guru Δημοσιευμένο 29 Ιανουαρίου 5 ώρες πριν, kpeyos είπε Το ανέφερα γιατί στο δικό μου σύστημα παρατήρησα κάτι τις το artificial στο high end της μίξης που μου θύμησε δικές μου αντίστοιχες περιπτώσεις. νομίζω ότι ως προς αυτό (που υπάρχει σε διαφορετικό βαθμό σε πολλές μίξεις του) ο Νίκος την "πατάει" (όπως οι περισσότεροι από εμάς) επειδή οι τελικές ρυθμίσεις και αποφάσεις που αφορούν το συχνοτικό περιεχόμενο γίνονται και παίρνονται με ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΑ αυτιά και θυμικό που καθίστανται (χίλια τα εκατό καιπάντα) απίστευτα αποπροσανατολιστικά (ειδικά και plugs όπως το God particle πανεύκολα "τσιμπιούνται" ψηλά αν δεν είσαι νυχτερίδα )... ΥΓ. tip: ως ανθρωπίνως "σωστό" δοκίμασε να αφήσεις το project εκεί που νομίζεις ότι τελείωσε και το export κάνε το μια από τις επόμενες μέρες, κάνα δυο ώρες αφού ξυπνήσεις από έναν καλό αναζωογονητικό ύπνο... θα εκπλαγείς ευχάριστα (αν ήδη δεν το έχεις δοκιμάσει)... 1 1 δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...
Superfunk Δημοσιευμένο 29 Ιανουαρίου OP Δημοσιευμένο 29 Ιανουαρίου 1 λεπτό πριν, npap είπε νομίζω ότι προς αυτό (που υπάρχει σε διαφορετικό βαθμό σε πολλές μίξεις του) ο Νίκος την "πατάει" (όπως οι περισσότεροι από εμάς) επειδή οι τελικές ρυθμίσεις και αποφάσεις που αφορούν το συχνοτικό περιεχόμενο γίνονται και παίρνονται με ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΑ αυτιά και θυμικό που καθίστανται (χίλια τα εκατό καιπάντα) απίστευτα αποπροσανατολιστικά (ειδικά και plugs όπως το God particle πανεύκολα "τσιμπιούνται" ψηλά αν δεν είσαι νυχτερίδα )... ΥΓ. tip: ως ανθρωπίνως "σωστό" δοκίμασε να αφήσεις το project εκεί που νομίζεις ότι τελείωσε και το export κάνε το μια από τις επόμενες μέρες, κάνα δυο ώρες αφού ξυπνήσεις από έναν καλό αναζωογονητικό ύπνο... θα εκπλαγείς ευχάριστα (αν ήδη δεν το έχεις δοκιμάσει)... Εννοειται , για αυτο αλλωστε σε εναν ομορφο κοΖμο μαγικο ονειρικα πλαΖμενο το mastering το κανουν "αλλα αυτια'' οχι του μιξερα. 1 1 www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση