Προς το περιεχόμενο

B-Stock από Thomann


LK

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderator
4 λεπτά πριν, bouzoukleri είπε

και θα ανοίξουμε μια άλλη περίοδος της Rickenbacker

Πότε δεν μου άρεσαν... επιφυλάσσομαι ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
On 1/25/2024 at 7:07 PM, babarama said:

Καλησπέρα σας,

 

έκανα σήμερα εγγραφή μόνο και μόνο για να μοιραστώ την εμπειρία μου από Thomann (και για να το βγάλω από μέσα μου) - ελπίζω να μην καταχρώμαι το θρεντ αν και το θέμα είναι σχετικό.

 

Παρήγγειλα λοιπόν 2 Genelec 8030 σε b-stock από Τόμαν στις 13/1 και παρέλαβα σήμερα δέμα από την UPS όπου όμως μέσα βρήκα μόνο το ένα μόνιτορ, το άλλο άφαντο! Μέσα η κούτα η μεγάλη περιλαμβάνει κάτι μισοσκισμένα χαρτόνια με κάτι ιταλικούρες μέσα, πάντως το κουτί είναι αρκετά μεγάλο για να χωρέσει 2 ηχεία, οπότε είτε κάπου το δέμα ανοίχθηκε στην πορεία και το μισό περιεχόμενο εκλάπη είτε ο Τόμαν έκανε βλακεία εξαρχής και έστειλε μόνο ένα.

 

Το δε δέμα αναφέρει ολικό βάρος 8 kg, ενώ το κάθε ηχείο ζυγίζει τουλάχιστον 5 σύμφωνα με τα specs.

 

Έπικοινώνησα με την UPS και με ρώτησαν αν το δέμα δείχνει να έχει παραβιαστεί, αν όχι, να επικοινωνήσω με Thomann αφού μάλλον το λάθος είναι δικό τους.

 

Επικοινώνησα με τον αντιπρόσωπο του δεύτερου λοιπόν και μου στέιλανε μεηλ όπου ζητάνε φωτογραφίες από το πακέτο μέσα και έξω, και με ειδοποίησαν να μην τα πετάξω. Αυτές οι πληροφορίες λέει θα τους βοηθήσουν να δουν τι έχει συμβεί και να ξεκινήσουν την διαδικασία της επιστροφής και αντικατάστασης των προϊόντων. Έστειλα λοιπόν και τις φωτογραφίες και περιμένω την απάντηση τους.

 

Έχει συμβεί σε κανέναν κάτι παρόμοιο; Υπάρχει περίπτωση να πάρω τα λεφτά μου πίσω ή έστω να στείλουν το ηχείο που λείπει ή κλαίω 500 ευρώ; Θα έπρεπε μήπως να το τρέξω πιο πολύ με την UPS μήπως παίχτηκε εκεί τίποτα; Απλά αυτοί φαίνονται εντελώς αφερέγγυοι ενώ με τον Τόμαν σκέφτηκα ότι έχω μία ελπίδα αφού είναι μεγάλο μαγαζί και έχει υποτίθεται σοβαρό after sales service.

 

UPDATE μετά από 12 μέρες για να μη δημιουργούνται εντυπώσεις:

 

κατόπιν επικοινωνίας με τον Τόμαν και αφού μου ζητήθηκαν φωτογραφίες των συσκευασιών, συμφώνησαν μετά από 3-4 μέρες να μου στείλουν ένα 2ο Genelec που έλειπε, το οποίο παρέλαβα σήμερα από την DHL σε άριστη κατάσταση και αυτό - θυμίζω ότι αμφότερα ήταν b-stock προϊόντα με έκπτωση 15 % περίπου.

 

Oπότε όχι τυχαία έχουν το όνομα που έχουν και το after sales που διαθέτουν. Και τα 2 ηχεία δεν έχουν ούτε γρατζουνιά και είναι λειτουργικώς άριστα. Οπότε από μένα (ό,τι αξία μπορεί να έχει η εμπειρία ενός αγνώστου στο ίντερνετ) είναι ναι σε b-stock προϊόντα από τον τόμαν και ναι στον τόμαν γενικώς αφού φαίνεται να είναι σοβαροί και να ασχολούνται με τον πελάτη και μετά την αγορά όταν κάτι πάει στραβά είτε με δική τους υπαιτιότητα είτε με ευθύνη της μεταφορικής κ.λπ.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα αργότερα...

Μία φορά αγόρασα B-stock από Thomann και δεν το ξανακάνω. Το όργανο ήταν ξεκάθαρα όπως το πακέταρε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης και με περίεργες ρυθμίσεις (Local off στο keyboard), 100% σίγουρο ότι ΔΕΝ το άνοιξαν να το ελέγξουν κατά την επιστροφή.... Τηλεφώνησα, διαμαρτυρήθηκα, κι επίσης στις πιο πολλές περιπτώσεις η διαφορά τιμής δεν αξίζει σε σχέση με τη χαρά να το ξεσφραγίζεις ο ίδιος καινούριο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

O Thomann δεν είναι τίποτα άλλο παρα μια τεράστια αποθήκη μουσικού εξοπλισμού.

 

Έχει τυχει να αγοράσω καινούργιο όργανο (κιθάρα) την οποία και παρέλαβα χωρίς ζελατίνες και σπασμένο toggle switch. Μπορεί δηλαδή να μου πούλησαν και B-stock οργανο για καινούργιο..?

 

Η κιθάρα δεν ειχε σημάδια, αλλα οταν πληρώνεις αδρά κατι, περιμένεις να σου έρθει στην εντέλεια.

 

Μπήκα και εγώ ο ίδιος λοιπόν στη διαδικασία να κάνω claim καποιο voucher από αυτους ώστε να αντικαταστήσω το toggle switch αλλα και για να αντισταθμίσω την ταλαιπωρία της επισκευής.

 

Εν τέλη πρσφέραν μόνο να αντικαταστήσουν το όργανο με ένα άλλο αφού τους στείλω πίσω το πρώτο ( και αυτό μετα απο μια εβδομάδα ανταλλάσοντας επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πελατών.

 

Εν τέλη την ζημιά την επισκεύασα ο ίδιος μόνο και μόνο για να σώσω χρόνο.

 

Δε θα έμπαινα ποτέ στη διαδικασία αγοράς ακριβού οργάνου απο εκεί ξανά - πόσο μάλλον B-stock.

 

Είναι πολύ προτιμότερο, κατά την αποψή μου, το όργανο να υπάρχει στην αγορά εντός Ελλάδας η να το ψάξεις στις αγγελίες, η ακόμα και reverb.

 

Δυστήχως εκεί στη Γερμανία έχουν τέτοιο όγκο εμπορεύματος, που κυριολεκτίκα εισάγουν και εξάγουν εξοπλίσμο λες και είναι πατάτες. Οπότε δε τσεκάρουν καν αν αυτό που σου στέλνουν ειναι λειτουργίκο, καινούργιο, η για τα πανηγύρια.

 

Φυσίκα οι ίδιοι ισχυριζονται οτι στα Harley Benton όργανα υπάρχει quality control :).

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, Maple είπε

Εν τέλη πρσφέραν μόνο να αντικαταστήσουν το όργανο με ένα άλλο αφού τους στείλω πίσω το πρώτο

Και δεν το έκανες γιατί βιαζόσουν/βαριόσουν. Το λάθος είναι δικό σου λοιπόν, το Thomann έκανε ό,τι καλύτερο μπορούσε. 

 

46 λεπτά πριν, Maple είπε

Δυστήχως εκεί στη Γερμανία έχουν τέτοιο όγκο εμπορεύματος, που κυριολεκτίκα εισάγουν και εξάγουν εξοπλίσμο λες και είναι πατάτες. Οπότε δε τσεκάρουν καν αν αυτό που σου στέλνουν ειναι λειτουργίκο, καινούργιο, η για τα πανηγύρια.

Όλοι έτσι κάνουν, σφραγισμένα προϊόντα αγοράζουν κι αυτοί από τις εταιρείες και έτσι να πουλάνε. Δεν υπάρχει τρόπος να κάνουν έλεγχο στο αν είναι λειτουργικά ή όχι, αυτό είναι πρακτικά αδύνατο, και στην τελική δεν είναι αυτη η δουλειά τους.

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 31/3/2024 στις 7:05 ΜΜ, Waterfall-K είπε

Και δεν το έκανες γιατί βιαζόσουν/βαριόσουν. Το λάθος είναι δικό σου λοιπόν, το Thomann έκανε ό,τι καλύτερο μπορούσε. 

 

Όλοι έτσι κάνουν, σφραγισμένα προϊόντα αγοράζουν κι αυτοί από τις εταιρείες και έτσι να πουλάνε. Δεν υπάρχει τρόπος να κάνουν έλεγχο στο αν είναι λειτουργικά ή όχι, αυτό είναι πρακτικά αδύνατο, και στην τελική δεν είναι αυτη η δουλειά τους.

 

 

Σχολίασα την αρνητική εμπειρία μου με τον Thomann και σε καμία περίπτωση δε ζήτησα το αρνήτικο σου σχόλιο, το οποίο φαίνετε να ανυπομονείς να προσφέρεις.

 

Απλά κόσμος που δεν έχει ξανακάνει παραγγελία απο εκεί ειναι καλό να ξέρει τι μπορεί να περιμένει.

 

Και η πραγματικότητα είναι οτι εαν δε δεις και μελετήσεις το όργανο πριν την αγορα απο κοντά ρισκάρεις..

 

Εκτος και αν παίζεις πλήκτρα..?

 

Επίσης οσο αφορά την επιστροφή κιθάρας εξαιτίας σπασμένου toggle switch απλα δε συμφέρει να μπεις στην διαδικασία, διότι μιλάμε για πολύ μικρό κόστος επισκευής.

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Maple είπε

Σχολίασα την αρνητική εμπειρία μου με τον Thomann και σε καμία περίπτωση δε ζήτησα το αρνήτικο σου σχόλιο, το οποίο φαίνετε να ανυπομονείς να προσφέρεις.

Καλά, δεν θα ζητήσουμε και την άδεια (σου) να γράψουμε την "αρνητικό" μας σχόλιο, που φαίνεται (από πού?) να ανυπομονούμε κιόλας να γράψουμε.?

 

9 λεπτά πριν, Maple είπε

Απλά κόσμος που δεν έχει ξανακάνει παραγγελία απο εκεί ειναι καλό να ξέρει τι μπορεί να περιμένει.

Και η πραγματικότητα είναι οτι εαν δε δεις και μελετήσεις το όργανο πριν την αγορα απο κοντά ρισκάρεις..

Εκτος και αν παίζεις πλήκτρα..?

Ο κόσμος ξέρει τι να περιμένει από το Thomann εδώ και δεκαετίες, Δεν είναι τυχαίο ότι από εκεί αγοράζει όλη η Ευρώπη, ούτε είναι τυχαίο ότι η Ευρωπαϊκή αγορά μουσικών οργάνων βασίζεται τιμολογιακά στις τιμές του Thomann.

Το να "μελετήσει" κανείς από κοντά το όργανο που θέλει είναι μη-εφικτό για την πλειονότητα των πελατών, κι αυτό για ευνόητους λόγους. Οπότε τι μένει? Διαβάζειι specs, διαβάζει γνώμες τρίτων, βλέπει βίντεο και αποφασίζει αν θα το παραγγείλει ή όχι. Κι αν στο τέλος δεν του κάνει, το στέλνει πίσω με έξοδα του Thomann και παίρνει τα λεφτά του πίσω ή αγοράζει κάτι άλλο. Τόσο απλά. Κι όσο για τα πλήκτρα, να σου θυμίσω ότι το "ρίσκο" είναι απείρως μεγαλύτερο λόγω της πολυπλοκότητας και της τεχνολογίας που κουβαλάνε, δεν έχουμε να κάνουνε εδώ με δύο ξύλα, τρία pots και 6 χορδές.

Την πρώτη και τελευταία φορά που αγόρασα κάτι από Thomann και βγήκε ελλαττωματικό, ένα synth των €1,4Κ, στάλθηκε πίσω στη Γερμανία σε δύο μέρες με δικά τους έξοδα, και πριν καν βγει το ελλαττωματικό synth από τη χώρα, αυτοί είχαν στείλει ήδη ένα νέο synth προς αντικατάσταση. Το "απλα δε συμφέρει να μπεις στην διαδικασία, διότι μιλάμε για πολύ μικρό κόστος επισκευής"  λοιπόν που γράφεις δεν ισχύει, απλά εσύ βαριόσουν να το στείλεις πίσω να στο φτιάξουν/αντικαταστήσουν.

 

 

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου