Προς το περιεχόμενο

Korg Vs Yamaha


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εyeprotocol λες καποια σωστα. To Wokstation είναι η χαρά του ετοιματζίδικου. Τι να κανουμε όμως και το έτοιμο είναι απαραίτητο γιατι είναι και ελάχιστα χρονοβόρο.

 

Μερικά workstation οι ηχοι τους είναι είναι όντως τιγκα στο εφέ ενω το sample είναι μαπα. To εφε σώζει την κατάσταση και ο ηχος βγαίνει πολύ καλός. Οχι το Motif δεν κάνει εκτενη χρηση των εφε γιατι ηδη τα sample του είναι πολυ καλά.

 

Αυτο όμως αποδεικνύει πόσο ισχυρα εργαλεία είναι τα εφέ. Οι αρχες ειναι οι ιδιες είτε μιλάμε για reverb, chorus, unison , hypersaw, distortion, fm , physical modeling.

 

Για παράδειγμα δεν υπάρχει συγγένεια μεταξύ physical modeling και reverb???

 

Fm και distortion???

 

Επίσης εχουμε και resample που σημαίνει οτι βάζω όσα εφε θέλω και αυτο με βοηθάει να ειμαι πολύ ακριβής στον ηχο που δημιουργώ.

 

Mπορείς και πάλι να χρησιμοποιήσεις το sequencer του workstation ως automation για multipoint envelops όπως γίνεται και στο ABSYNTH. Kαι παλί το resample σου δίνει τη δυνατότητα να τα σωσεις όλα σε 1 sample = 1 πολυφωνία.

 

Δεν υποτιμώ τις αλλέ μορφες ηχοσυνθεσης . Ισα Ισα είμαι λάτρης της FM. Και το φωνάζω δυνατά ζήτω το OCTOPUS VST!!!

 

Δεν παίζει ρόλο τι εργαλείο χρησιμοποιείς οι αρχές ειναι ιδιες.

 

Πάντως είναι κρίμα που τόσοι ασχολουνται με Fm, additive, substractive, pm, rm etc. Και όταν τους μιλάς για δειγματα σε στραβοκοιτάνε γιατι νομίζουν οτι μιλάς για αναπαραγωγή όχι για ηχοσύνθεση.

 

Κριμα πολυ κριμα.

 

Kαι το Roland VSYNTH ειναι sample based.... Είναι μάπα???

 

Ο άλλος εφτιαξε το Doctor Who (τη πασιγνωστη μουσικη) πριν κατί δεκαετίες κόβοντας και ράβοντας ταινίες .... και αυτός τοσο μάπας είναι??? ... μηπώς αυτό δεν είναι sample based synthesis??? ... λες να τον χαλουσε να του εδίνα ενα ΜΟΤΙΦ???

 

Aν το Virus απαιτει να σχοληθείς μαζί του για να ακουστουν οι δυνατοτητες του γιατι το ίδιο να μην ισχύει με ένα Μοτιφ ή ένα VST???

www.myspace.com/thekilon

www.soundclick.com/kilon

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά δεν μπορώ να διαβάζω ότι το Motif ES δεν είναι καλό synth

επειδή είναι ROMpler! Από τη στιγμή που έχει πολύ δυνατή synth engine

είναι καταπληκτικό synthesizer. Τι σημασία έχει αν οι oscillators είναι

προηχογραφημένοι και δεν υπολογίζονται εκείνη την ώρα????

 

Για μένα δυνατό synth σημαίνει: πλήθος oscillators, καταπληκτικά

φίλτρα (το βασικό συστατικό της subtractive synthesis), ευέλικτους

και ακριβείς envelope generators, LFOs και εφφέ. Πιστέψτε με το

Motif ES τα έχει όλα αυτά με το παραπάνω! Α ξέχασα να πω και για τους

AD converters. Που θα τα βρεις αυτά όλα μαζί στο computer με την ίδια

ποιότητα - θές τόσα προγράμματα που θα ξεπεράσεις την αξία του Motif ES!

 

Οσο για άλλου τύπου synths (analog, physical modeling κλπ) το θεμα

είναι τί είδους ήχους θες να φτιάξεις. Πχ αν θες space ήχους ή σκληρά

leads με oscillator sync θες analog, αν θες γρύλλισμα σαξοφώνου

την ώρα που φυσάς με το breath controller σου θες physical modelling,

για όλα τα άλλα θες ένα Motif ES ή ένα K2600!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά δεν μπορώ να διαβάζω ότι το Motif ES δεν είναι καλό synth

επειδή είναι ROMpler! Από τη στιγμή που έχει πολύ δυνατή synth engine

είναι καταπληκτικό synthesizer. Τι σημασία έχει αν οι oscillators είναι

προηχογραφημένοι και δεν υπολογίζονται εκείνη την ώρα????

 

Για μένα δυνατό synth σημαίνει: πλήθος oscillators' date=' καταπληκτικά

φίλτρα (το βασικό συστατικό της subtractive synthesis), ευέλικτους

και ακριβείς envelope generators, LFOs και εφφέ. Πιστέψτε με το

Motif ES τα έχει όλα αυτά με το παραπάνω! Α ξέχασα να πω και για τους

AD converters. Που θα τα βρεις αυτά όλα μαζί στο computer με την ίδια

ποιότητα - θές τόσα προγράμματα που θα ξεπεράσεις την αξία του Motif ES!

 

Οσο για άλλου τύπου synths (analog, physical modeling κλπ) το θεμα

είναι τί είδους ήχους θες να φτιάξεις. Πχ αν θες space ήχους ή σκληρά

leads με oscillator sync θες analog, αν θες γρύλλισμα σαξοφώνου

την ώρα που φυσάς με το breath controller σου θες physical modelling,

για όλα τα άλλα θες ένα Motif ES ή ένα K2600!![/quote']

 

χρησιμοποιείς αδύναμα επιχειρήματα γαι να υποστηρίξεις το Μοτιφ. Φυσικά και έχει σημασία να προσφέρει γνωριμους τροπους ηχοσύνθεσης. Κάποιος που έχει συνηθίσει FM θα θέλει το synth του να υποστηρίζει FM. Τα ηχογραφημένα samples απαιτουν ένα διαφορετικό τρόπο σκέψης.Το Μοτιφ δεν προσφέρει FM παρα μόνο ως επέκταση και η επεκταση δυστηχώς δεν είναι multitimbral. Για τους AD Convertors είναι επίσης αδύναμο επιχείρημα μιας και ο υπολογιστής έχει εξίσου καλούς. Στα εφέ συμφωνω είναι πολυ δυνατό to Motif καθως προσφέρει μια τεράστια βιβλιοθήκη διαφορετικών εφε. Ο υπολογιστής θέλει πολυ ψάξιμο και λεφτά. Εχω Ableton Live τα εφε του είναι λιγότερα αλλά και κατώτερα (μερικά απο αυτά ) απο εκείνα του μοτίφ.

 

Πάντως οφείλω να πω αν δεν ήταν το Resample και η μεγάλη μνημη , δεν θα μιλούσα τόσο επαινετικά για το Μοτιφ. Εκει κρυβεται η δυναμή του για συνθεση ήχων. Και φυσικα η πολυ καλη τιμη των 1700 Ευρω. Τα υπολοιπα χαρακτηριστικα του είναι αυτά που συναντας και στα υπολοιπα συνθ.

 

Kαθε είδος ήχου θέλει και διαφορετικη τεχνικη ηχοσύνθεσης ισχυρίζεσαι. Ναι μεν έχεις κάποιο δίκιο εδώ αλλά δεν είναι κανόνας. Όλες οι μορφές ηχοσύνθεσης παράγουν μια τεράστια γκάμα ήχων. Εχω παράγει πολλους σχεδόν ακουστικούς ήχους με FM. Ενώ κανονικά θα έπρεπε να χρησιμοποιήσω physical modeling για να φτίαξω ήχο φλάουτου όπως το Reaktor Steampipe αλλά κατέληξα να χρησιμοποιώ το FM8.

www.myspace.com/thekilon

www.soundclick.com/kilon

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΕΠΕΙΔΗ Ο ΦΙΛΟΣ ΜΕ ΧΤΥΠΗΣΕ ΚΑΤ' ΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ, ΘΑ ΠΑΡΑΘΕΣΩ ΠΟΙΑ WORKSTATIONS ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ (ΓΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ) ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΑ (ΠΑΝΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ).

ROLAND - D20

KORG M1

ENSONIQ SQ-1

YAMAHA SY22, SY77. ΔΕΝ ΠΡΟΧΩΡΩ ΣΤΗΝ ΠΙΟ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΠΟΧΗ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΠΑΨΑΜΕ (?) ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ SEQUENCER ΤΟΥ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΧΩΡΗΣΑ ΣΕ ΑΓΟΡΕΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝΤΑΝ WORKSTATIONS ΑΛΛΑ ΔΙΕΘΕΤΑΝ ΤΑ MINIMUM REQ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΑ "ΣΚΛΑΒΩΣΕΙΣ" ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΕΝΑ CUBASE ΚΛΠ (ΔΗΛ 16-32 MULTITIMBRALITY, 32+ ΠΟΛΥΦΩΝΙΑ ΚΛΠ). ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΞΗΣ:

1. ΚΑΘΕ ΟΡΓΑΝΟ ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΗΧΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ SENSITIVITY ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙΣ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΡΟΒΑΛΕΙ ΩΣ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΤΟΥ. ΔΕ ΘΑ ΞΕΧΑΣΩ ΤΙΣ ΟΜΗΡΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΤΩΝ SAMPLERS ΑΚΑΙ KAI EMU (ΜΙΛΩ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΑΞΗ ΤΙΜΗΣ) ΟΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΟΛΟΙ ΚΑΤΕΛΗΓΑΝ ΣΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΤΗΣ EMU ΓΙΑ ΤΑ ORCHESTRAL ΔΕΙΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΡΟΥΣΤΑ(!!!) ΚΑΠΟΥ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΕΜΦΑΝΙΖΟΤΑΝ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟΥ ΕΙΣ ΚΑΙΡΟΝ ΚΑΙ Η ROLAND ΠΟΥ ΠΥΡΟΒΟΛΟΥΣΕ ΚΑΙ ΕΦΕΥΓΕ (S-50, S-770, W-30 ΚΛΠ).

2. ΣΧΕΔΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΙΔΟΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΙ ΑΝ ΓΡΑΦΕΙΣ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΣ ΜΙΑ ΠΙΚΟΙΛΙΑ ΑΠΟ...ΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ. ΑΚΟΜΗ ΚΙ ΑΝ Η KORG ΕΧΕΙ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΞΥΛΙΝΑ ΠΝΕΥΣΤΑ (ΤΥΧΑΙΟ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ) ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΚΑΝΕΙΣ (ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ) ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΥ ΑΛΛΟΥ. (ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΙΣ Α CLASS ΟΡΧΗΣΤΡΕΣ ΤΑ ΒΙΟΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΑΛΛΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ). ΤΟ ΙΔΙΟ ΝΟΜΙΖΩ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ, ΑΦΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΕΝΑ ΗΧΟΣ ΤΟΥ 1ΜΒ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΚΑΤΙ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ (ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΝΟΤΑ ΣΕ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ, Η ΟΠΟΙΑ ΟΜΩΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ "ΦΤΗΝΑ").

3. ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΟΝΟΜΑΖΟΥΜΕ ΚΛΑΣΙΚΟΥΣ ΕΓΡΑΦΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΡΧΗΣΤΡΑ. Η ΚΑΘΙΕΡΩΣΗ ΗΡΘΕ ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ ΚΙ ΟΧΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΗΧΗΤΙΚΑ ΕΦΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΩ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥΣ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΟΥΣ ΣΥΝΘΕΤΕΣ. ΑΚΟΜΑ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΧΓΡΟΝΑ ΑΚΟΥΣΜΑΤΑ Η ΣΥΝΘΕΣΗ ΚΙ ΟΧΙ Η ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ ΤΟΥ ΗΧΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΑΔΙΣΜΑ. ΣΤΟΥΣ PRODIGY ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΒΒΥ ΑΚΟΥΩ ΤΙΣ ΜΙΣΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΤΟΥ NORD LEAD ΚΑΙ ΤΟΥ ORBIT (ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ), ΣΤΟΥΣ FAITHLESS ΤΑ PRESET TOY C6 ΚΛΠ ΚΙ Ο MILES ΑΛΛΑΞΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΔΕΚΑ ΔΕΚΑΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΑΜΕ ΤΟ ΠΙΑΝΟ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΕΝΑ DELAY ΣΕ ΕΝΑ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΟ ΠΙΑΝΟ. ΚΟΙΝΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ: Η ΚΑΛΗ ΣΥΝΘΕΣΗ!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα σταθω στο τελευταιο..Χασαμε το δασος και ψαχνουμε το τανγκα ( του παπα :P ).

Παλευουμε να αποδειξουμε ποιο μηχανημα ειναι πιο δυνατο και τι μας παρεχει περισσοτερες ευκολιες και οι περισσοτεροι απο τους λογομαχουντες, οταν βρισκονται μπροστα απο την οθονη/μηχανημα/καζανακι/κασετα/κλπ δεν ξερουν τι να κανουν με αυτο παρα μονο "ηχους" ( που πολλες φορες εχουν και το θρασος να ονομαζουν "ηλεκτρονικη πειραματικη μουσικη"...σιγα ρε φιλε..και ο καφετζης οταν χτυπαει στο μηχανημα το φραπε, καλυτερη μουσικη βγαζει ). Ειναι κατι σαν το "Οποιος οδηγει φεραρι, εχει μικρο...παπουτσι ( μα τι σκεφτηκατε πονηροι? :D )"

Αντε να ακουσουμε και τιποτα, γιατι με τοσο εξοπλισμο, σε λιγο θα ακουμε μονο κεφαλια να σπανε απο τα yamaha και τα korg...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kαποιος που θα ηθελε ενα οργανο μονο για ηλεκτρονικο ηχο ,δεν θα ηταν

καταληλο ενα παλιο αναλογικο που χρησιμοποιει μονο την ηλεκτρικη γενητρια του;Υπαρχει σημερα κατι αναλογο ;Γιατι καλα δειγματα φυσικων ηχων λιγο-πολυ ξερουμε που θα βρουμε.Παντως απο τι στιγμη που υπαρχουν τα pc γιατι να μας ενδιαφερουν τα workstasions;Νομιζω οτι αυτο το πληρωνουμε

αδικα.Δεν ξερω για live σε τι θα ωφελουσε.

Εχθρός τού κέρδους είναι ή αντοχή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kαποιος που θα ηθελε ενα οργανο μονο για ηλεκτρονικο ηχο ' date='δεν θα ηταν

καταληλο ενα παλιο αναλογικο που χρησιμοποιει μονο την ηλεκτρικη γενητρια του;Υπαρχει σημερα κατι αναλογο ;Γιατι καλα δειγματα φυσικων ηχων λιγο-πολυ ξερουμε που θα βρουμε.Παντως απο τι στιγμη που υπαρχουν τα pc γιατι να μας ενδιαφερουν τα workstasions;Νομιζω οτι αυτο το πληρωνουμε

αδικα.Δεν ξερω για live σε τι θα ωφελουσε.[/quote']

 

Aν διαβάσεις ta post μου θα βρείς απαντήσεις σε όσα λές. Καμμία σχέση το pc με το workstatio. Αλλιώς δουλεύεις με το ένα αλλίώς με το άλλο. ¶λλα τa πλεονεκτήματα του pc και άλλα του workstation.

 

Tα δείγματα δεν περιορίζονται μόνε σε φυσικούς ήχους αλλά μπορεί να είναι οτιδήποτε χωράει ο νούς σου. Το Internet είναι η μεγαλύτερη και απόλυτη βιβλιοθήκη δειγμάτων. Bάλε το Google να δουλεύει και απόλαυσε την πληθώρα ήχων μπορείς να βρεις. Υπάρχουν και πολλά tutorial για το πως μπορείς να μετατρέψεις αυτούς τους ήχους σε κάτι εντελώς άσχετο με το αρχικό.

 

Βαρίεσαι να ψάχνεις στος χάος του Internet ? Tότε αγόρασε κάθε μήνα το COMPUTER MUSIC magazine . Δίνει ένα DVD με τουλάχιστον 3000 δείγματα και πληθώρα freeware. Τα υπόλοιπα είναι απλώς δικαιολογίες.

 

Με λίγα λόγια δεν υπάρχει κατάλληλο ή ακατάληλο όργανο (η μουσικό εργαλείο) όπως εσυ ανaφέρεις αλλά προτιμητέο. Τεράστια διαφορά.

www.myspace.com/thekilon

www.soundclick.com/kilon

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια εγω οταν ειχα παιξει με το motif μπορω να πω οτι το διασκεδασα με τα "ετοιματζιδικα" presets :) Απ την αλλη το προβλημα που εχεις οταν παιρνεις ενα τετοιο συνθ ειναι οτι ολα ειναι ετοιμα υπαρχουν τα παντα και δυσκολα πετυχαινεις καλυτερα αποτελεσματα μονος σου.Εγω δηλαδη ετσι το βλεπω - δεν εχω διαθεση να κατσω να δουλεψω ηχους.Οταν εχεις ενα συνθ που οι ηχοι του ειναι μαπα ομως καθεσαι να δουλεψεις για να εχεις.Αυτη ειναι και η διασκεδαση που προσφερει το συνθ.Αναλογως για τον καθενα βεβαια..Οταν ο ταδε θελει ορχηστρες θελει πιανα θελει διαφορα κτλ καλυτερα θα του ερθει το Motif παρα το virus 8)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"ολα ειναι ετοιμα υπαρχουν τα παντα και δυσκολα πετυχαινεις καλυτερα αποτελεσματα μονος σου"

 

Ειναι πραγματικα μυστηριο για μένα , γιατι υπάρχει αυτή η αντίληψη με τα περισσότερα workstation. Αλλά ξεχανε οι περισσότεροι οτι τα workstations είναι synthesizers οχι αρμόνια. Ουτε τα αρμόνια δεν είναι αρμόνια πια. Ακόμα και το παμπάλαιο (1987) ελεεινό και πλέον μετά απο 20 χρόνια λειτουργίας χαλασμένο μου αρμόνιο

:!: :!: :!: PSR-21 :!: :!: :!:

έχει μια παλαιολιθική δυνατοτήτα sound sythesis :!: :!: :!: .

 

Kαι αν θελετε το πιστεύετε ή οχι έχω φτίαξει ωραίους ήχους πάνω του.

 

Είναι δυνατόν να θεωρήσω το MOTIF ετοιματζίδικο :?:

 

Δήλαδη και το Roland V-Synth που χρησιμοποιει samples (όπως και τα υπόλοιπα workstation) γιατι θεωρείται Φοβερο και Τρομερό :?:

 

Aν φίλε μου δινεις 1700 Ευρω (ΜΟΤΙΦ ES6) και διαβάζεις 300 σελίδες manual , τότε και τα λεφτά σου πετάς και χάνεις το χρόνος σου.

 

Aλλά μια επίσκεψη στα Forums του www.motifator.com (το οποίο άνετα ανταγωνίζεται τα forums του www.kvraudio.com) θα σου δείξει οτι υπάρχει πολυς κόσμος που ακόμα βασανίζεται να εκμεταλευτεί πλήρως τις δυνατότητες αυτου κατα των περισσοτέρων "ετοιματζίδικου " μηχανήματος.

 

Η πικρή αλήθεια είναι ότι όποιος θέλει να θεωρεί τον εαυτό σοβαρό συνθέτη (ή εκτελεστή ) επιβάλεται να ξέρει να βάζει την δική του ηχητική σφραγιδα. Με λιγα λόγια ενα πιανο που ακουγεται όπως ενα μέσο πιανο είναι απλά ένα μεσο πιανο. Δεν ξερω αν με πιάνεις :wink:

 

Οπως εχω ξαναπεί αν θες το μηχάνημα που χρησιμοποιείς να είναι ανώτερο απο εσένα, επιλογή σου. Εμένα μου αρέσει να δαμάζω την τεχνολογία. Ισως για αυτό να βλέπω μικρή διαφορά μεταξύ ενός Motif και ενός Virus.

www.myspace.com/thekilon

www.soundclick.com/kilon

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kilon δεν εχεις αδικο σε οτι λες.Ουτε ο Wow! ομως εχει αδικο...ο καθενας εχει δικη του αποψη απλως.Οταν λεω ετοιματζιδικο(μ'αρεσε σαν φραση και την δανειστικα) το motif δεν εννοω οτι δεν ειναι καλο συνθ απλως ετσι οπως ειναι σημερα τα συνθ ειναι ολα ετοιμα και καλο ειναι αυτο γιατι ειναι πιο πρακτικα στη χρηση οπως ειπες.Εγω πιστευω οτι και για το virus το ιδιο ισχυει -τα παντα ειναι ετοιμα - εχεις τοσους ηχους που στη τελικη μπορει και να μην χρειαστει να τους πολυπειραξεις και πολυ για να εχεις τα επιθυμητα αποτελεσματα.Στα παλια digital/analog του 80 σηνυ8ως τα πρισετς ητανε λιγα και χαλια και αναγκαζοτανε ο χρηστης να φτιαχνει δικα του και να ανακαλυπτει καλυτερα το οργανο.Παντως εγω αν ειχα την οικονομικη ανεση δεν θα με χαλαγε να ειχα ενα Motif για να ξερεις.Σιγουρα κανει τα παντα εκτος ισως απο μιμηση αναλογικου ηχου.Ειναι αναλογα με την ιδιοτροπια του καθενος - πχ εγω θελω να εχω αναλογικο ηχο του 80 οποτε προτιμω για αυτη τη δουλεια τα συνθ αυτης της εποχης.

 

Αυτο που ειχες αναφερει προηγουμενως για την sample ram 1GB του Motif...

 

Αν ειναι οντως ετσι ειναι πολυ χρησιμο εργαλειο και διαφωνω με τους υπολοιπους για τα σχολια τυπου - ουτε 5 ηχους δεν θα φτιαξεις κτλ.

Ο Wow! νομιζω ειπε αλλιως να ξεκινας με μια κυματομορφη και αλλιως με ενα sample οργανου,κατι τετοιο?σωστος ο eye...αλλα δεν νομιζω οτι ειναι κατι που δε γινεται και στα workstations ας ειναι καλα η sample ram...

 

 

αυτα να σαι καλα

 

βρισκονται μπροστα απο την οθονη/μηχανημα/καζανακι/κασετα/κλπ δεν ξερουν τι να κανουν με αυτο παρα μονο "ηχους" ( που πολλες φορες εχουν και το θρασος να ονομαζουν "ηλεκτρονικη πειραματικη μουσικη"...

 

:D ωραιο αυτο!...ελπιζω να μην το ελεγες για μενα :) :) :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου