Προς το περιεχόμενο

Korg Vs Yamaha


Προτεινόμενες αναρτήσεις

'Εχω την εντύπωση πως γίνεται προσπάθεια να "την πείτε" στον Kilon ,ο οποίος απαντά ομολογώ τεκμηριωμένα ,μόνο και μόνο γιατί επέλεξε Motif , ένα από τα καλύτερα workstations των τελευταίων ετών .

Πολύ καλό όργανο ρε παιδιά είναι το MotifES τι πάει να πει "παλιομοδίτικο";

Δηλαδή το Triton Εxtreme είναι πιό μοντέρνο ; Τι έπρεπε δηλαδή να αγοράσει ο άνθρωπος ; Μήπως Nord Lead και διάφορα VA τα οποία καλά και άγια είναι αλλά τη δουλειά που θέλει ο συγκεκριμένος μπορεί να μην την κάνουν (πχ ακουστικούς ήχους , sequencers κλπ) .

Και μη μου πείτε για softsynths και DAWs γιατί πάμε σε άλλη κατηγορία την οποία ο Kilon ανέλυσε μια χαρά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ έχω τον εξής προβληματισμό: Κάθε φορά που ανοίγει ένα νήμα σχετικά με σύγκριση workstations υπάρχει μία παρέμβαση που εν ολίγοις αποσαφηνίζει πως τα workstations είναι γτπ και μόνο με υπολογιστές αξίζει να ασχολείται κανείς. Όποιος δε εμμένει στα workstations είναι θύμα των εταιριών. Αυτό είναι ιδιαίτερα δυσάρεστο. Keyboards δν λέγεται ρε παιδιά ο τίτλος της κατηγορίας; Δν βλέπω καλά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

'Εχω την εντύπωση πως γίνεται προσπάθεια να "την πείτε" στον Kilon ' date='ο οποίος απαντά ομολογώ τεκμηριωμένα ,μόνο και μόνο γιατί επέλεξε Motif , ένα από τα καλύτερα workstations των τελευταίων ετών .[/quote']

 

Όχι, δεν υπάρχει καμία τέτοια πρόθεση. Τα (sample-based) Workstations έχουν τη θέση τους στη ζωή του μουσικού, αλλά δεν είναι (κατά τη γνώμη μου) καλές πλατφόρμες για την ανάπτυξη "ήχων" και για τη μελέτη παρομοίων θεμάτων. Αυτή είναι η μόνη αντίρρησή μου.

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ έχω τον εξής προβληματισμό: Κάθε φορά που ανοίγει ένα νήμα σχετικά με σύγκριση workstations υπάρχει μία παρέμβαση που εν ολίγοις αποσαφηνίζει πως τα workstations είναι γτπ και μόνο με υπολογιστές αξίζει να ασχολείται κανείς. Όποιος δε εμμένει στα workstations είναι θύμα των εταιριών. Αυτό είναι ιδιαίτερα δυσάρεστο. Keyboards δν λέγεται ρε παιδιά ο τίτλος της κατηγορίας; Δν βλέπω καλά;

 

Keyboards λέει.

Δε λέει "Ζήτω τα keyboards".

Οι αρνητικές γνώμες έχουν τη θέση τους εδώ, όπως και οι θετικές.

 

Απ' την άλλη (και για να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας), ποιος εδώ μέσα έχει πάνω από ένα workstation; Ποιος είναι αρκετά παλιός ώστε να ξέρει πόσο καιρό κρατάει αυτή η κολώνια με τα workstations; Από ποιανού τα χέρια έχουν περάσει τα Μ1, Wavestation, SY-22, SY-77, VFX-SD, EPS-16Plus κλπ κλπ; Ποιος μπορεί πραγματικά να "συγκρίνει" δύο workstations και με ποια κριτήρια; Με τι να τα συγκρίνει;

 

Να σου πω ποιος, ή μαντεύεις;

 

Θέλετε ένα όργανο να έχει είκοσι καλούς ήχους, να κάνετε και κανένα live να γουστάρετε; Μπράβο σας και συγχαρητήρια. Αλλά μη θέλετε να το περάσετε και σαν κάτι παραπάνω - σαν πλατφόρμα για ηχητική έρευνα που νομίζει και ο φίλτατος kilon. To Workstation είναι η χαρά του ετοιματζίδικου - ο μόνος λόγος που ονομάζεται synthesizer είναι επειδή είναι τεχνικά σωστό να ονομάζεται έτσι. Ψαχτείτε λίγο, μην κολλάτε στο πρώτο σοβαρό όργανο που πήρατε.

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To Workstation είναι η χαρά του ετοιματζίδικου

 

Το ξέρω ότι δεν είμαι και ο πιο καταλληλος να μιλήσω αλλά σχετικά με αυτό πιστεύω ότι αν τσεκάρετε sites σχετικά με μουσική τεχνολογια κτλ βρίσκεις όχι απλά πολλά αλλά άπειρα presets για vst...

 

 

Και για να μαθαίνω επειδη γενικά εμπιστεύομαι τις αποψεις σου eye τι χαρακτηρίζει ενα καλό synth?

Time is just a fraction of the sine.......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και για να μαθαίνω επειδη γενικά εμπιστεύομαι τις αποψεις σου eye τι χαρακτηρίζει ενα καλό synth?

 

Σε πολύ γενικές γραμμές: πρέπει να μπορείς να παράγεις τις δικές σου κυμματομορφές και μετά πρέπει να μπορείς να ξεσκίσεις αυτές τις κυμματομορφές με εκατοντάδες διαφορετικούς τρόπους. Τα sample-based όργανα, ξεκινούν με μία αρχική βιβλιοθήκη συμπιεσμένων δειγμάτων, πάνω στα οποία πέφτουν εμπειρότατοι προγραμματιστές για να δημιουργήσουν μερικές δεκάδες από "ήχους", κάνοντας χρήση των ειδικών δυνατοτήτων που παρέχει κάθε όργανο. Ανάλογα με το πόσο πλούσια είναι η αρχική βιβλιοθήκη, πόσο μάγκες είναι οι προγραμματιστές και πόσο ειδικές δυνατότητες δίνει το όργανο, έχεις ένα Motif ή ένα Triton.

 

Αυτό που δεν καταλαβαίνουν οι περισσότεροι αγοραστές Workstations είναι ότι οι ήχοι που ακούνε στο όργανό τους είναι αποτέλεσμα "ξεσκίσματος" του οργάνου από ανθρώπους που το γνωρίζουν (το όργανο) πάρα πολύ καλά. Τόσο καλά, όσο δεν θα το γνωρίσει ποτέ των ποτών ο αγοραστής του.

 

Να πω και άλλα;

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που δεν καταλαβαίνουν οι περισσότεροι αγοραστές Workstations είναι ότι οι ήχοι που ακούνε στο όργανό τους είναι αποτέλεσμα "ξεσκίσματος" του οργάνου από ανθρώπους που το γνωρίζουν (το όργανο) πάρα πολύ καλά. Τόσο καλά' date=' όσο δεν θα το γνωρίσει ποτέ των ποτών ο αγοραστής του.[/quote']

 

Γι' αυτό έγραψα ότι το Workstation είναι η χαρά του ετοιματζίδικου: αυτό που αγοράζεις είναι ένα ήδη δουλεμένο/εξαντλημένο όργανο και αυτό είναι κάτι που ορισμένοι άνθρωποι χρειάζονται.

 

Επίσης: εντυπωσιάζει! Κάθε φορά που περνάω από Νάκα, ή Bon Studio, αρχίζω τα "ααα" και "ουουουου" με τους ήχους, αρχίζω τις φαντασιώσεις για το πως αυτοί οι ήχοι θα ταριάζουν τέλεια σε ορισμένες συνθέσεις μου (ακόμη και αν δεν τις έχω γράψει ακόμη :) :) :) ) κλπ κλπ. Μετά θυμάμαι πόσες φορές έχω πατήσει τη πεπονόφλουδα (βλ. παραπάνω) και ηρεμώ.

 

Επίσης θα έχετε παρατηρήσει πόσο απογοητευτικό ακούγεται (στην πρώτη επαφή) ένα σοβαρό synth όπως το Virus (μα είναι ήχοι αυτοί; μπλιαχ), διότι ΠΡΕΠΕΙ να πέσεις πάνω του και να το δουλέψεις για να δεις φως.

 

Ο Emerson έλεγε σε μία συνέντευξη ότι όταν πρωτο ασχολήθηκε με synths , καθόταν ώρες προσπαθώντας να φτιάξει έναν ενδιαφέροντα ήχο και όταν τον έφτιαχνε ήταν τόσο χαρούμενος που μετά καθόταν και έγραφε ένα ολόκληρο κομάτι ΕΙΔΙΚΑ γι' αυτόν τον ήχο. Αυτή είναι κατά τη γνώμη μου η σωστή προσέγγιση.

 

Τα Workstations έχουν άλλη φιλοσοφία.

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απ' την άλλη (και για να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας)' date=' ποιος εδώ μέσα έχει πάνω από ένα workstation; Ποιος είναι αρκετά παλιός ώστε να ξέρει πόσο καιρό κρατάει αυτή η κολώνια με τα workstations; Από ποιανού τα χέρια έχουν περάσει τα Μ1, Wavestation, SY-22, SY-77, VFX-SD, EPS-16Plus κλπ κλπ; Ποιος μπορεί πραγματικά να "συγκρίνει" δύο workstations και με ποια κριτήρια; Με τι να τα συγκρίνει;

 

Να σου πω ποιος, ή μαντεύεις;[/quote']

 

1ον) ...

2ον) Εγώ πάντως όχι, δν είμαι τόσο πλούσιος, κρίμα :roll:

3ον) Πέρα από τη διάθεση σου να βοηθήσεις με την εμπειρία σου, την οποία την εκλαμβάνω ως αυθόρμητη κ ειλικρινή θα πρέπει κ εσύ να αναρωτηθείς πώς αγόρασες τις δεκάδες των workstations πριν φτάσεις στο σημείο να τα βαρεθείς ή να βρεις κάτι καλύτερο ή οτιδήποτε

4ον) Πέραν της μουσικής παραγωγής και σύνθεσης κ οτιδήποτε, υπάρχει ένας μείζων παράγοντας που τείνουμε να τον ξεχάσουμε, ίσως λόγω της φύσης αυτού του forum. Αυτός ο παράγοντας είναι η χαρά που σου δίνει το να παίζεις ένα μουσικό όργανο...

5ον) Όπως λες κ εσύ, είμαστε διαφορετικοί, ας το σεβαστούμε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4ον) Πέραν της μουσικής παραγωγής και σύνθεσης κ οτιδήποτε' date=' υπάρχει ένας μείζων παράγοντας που τείνουμε να τον ξεχάσουμε, ίσως λόγω της φύσης αυτού του forum. Αυτός ο παράγοντας είναι η χαρά που σου δίνει το να παίζεις ένα μουσικό όργανο...

[/quote']

 

Παρα πολύ σωστό.Και μην το υποτιμάμε καθόλου.

Δεν ειναι υποχρεωμένοι όλοι οι πληκτράδες να ειναι και μηχανικοί ήχου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου