Moderator LK Δημοσιευμένο 18 Ιανουαρίου Moderator Share Δημοσιευμένο 18 Ιανουαρίου 1 ώρα πριν, Waterfall-K είπε Που τον θυμήθηκες? Yello ακούω φανατικά, και μιας και πήγε στις συλλογές το πράγμα......λογικό. 1 Christodoulos Kallianides (@kallianides_photography) • Instagram photos and videos Christodoulos Kallianides - YouTube Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-Πάνος Χελιδόνης Δημοσιευμένο 18 Ιανουαρίου Share Δημοσιευμένο 18 Ιανουαρίου 3 λεπτά πριν, LK είπε Yello ακούω φανατικά +1000 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Waterfall-K Δημοσιευμένο 18 Ιανουαρίου OP Share Δημοσιευμένο 18 Ιανουαρίου 11 λεπτά πριν, LK είπε Yello ακούω φανατικά, και μιας και πήγε στις συλλογές το πράγμα......λογικό. Ωραία. Μια σχολή από μόνοι τους είναι αυτοί οι τύποι. 1 Specs talks, Mgs walks Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator LK Δημοσιευμένο 18 Ιανουαρίου Moderator Share Δημοσιευμένο 18 Ιανουαρίου O Hans Zimmer πάντως είχε πει (για τα Modular synths ) που έχει παντού, ότι τα αγόρασε ....με το κιλό (ήταν η εποχή που τα πετούσαν ως obsolete ). Christodoulos Kallianides (@kallianides_photography) • Instagram photos and videos Christodoulos Kallianides - YouTube Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Waterfall-K Δημοσιευμένο 18 Ιανουαρίου OP Share Δημοσιευμένο 18 Ιανουαρίου 3 λεπτά πριν, LK είπε O Hans Zimmer πάντως είχε πει (για τα Modular synths ) που έχει παντού, ότι τα αγόρασε ....με το κιλό (ήταν η εποχή που τα πετούσαν ως obsolete ). Τον πιστεύω. Τη δεκαετία των '80s οτιδήποτε μεταχειρισμένο & vintage αναλογικό πουλιόταν σε αστείες τιμές. Αστείες τιμές σε σύγκριση με το σήμερα βέβαια, μια χαρά λογικές ήταν οι τιμές τότε, με λιγότερα από $1,000 αγόραζε κάποιος ένα CS80 στα μέσα των '90s. Τώρα πως φτάσαμε στα 20ρια και 40ρια χιλιάρικα για το ίδιο όργανο στις μέρες μας είναι μια άλλη ιστορία. Όποιος θέλει σήμερα να χτίσει ένα modular έχει απείρως πιο πολλές, καλύτερες και φθηνότερες επιλογές. Στην αγορά πλέον υπάρχει κάτι για όλους και για όλες τις τσέπες, αρκεί να ξέρει κανείς τι αγοράζει και να μην παραμυθιάζεται. 1 Specs talks, Mgs walks Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
theoMusictech Δημοσιευμένο 18 Ιανουαρίου Share Δημοσιευμένο 18 Ιανουαρίου το επομενο αρθρο εξαιρετικα αφιερομενο στον Waterfall! συγγνωμη απο τους υποοιπους συμφορουμητες αλλα,,,!!!! https://www.musicradar.com/news/namm-2024-yamaha-seqtrak Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Waterfall-K Δημοσιευμένο 18 Ιανουαρίου OP Share Δημοσιευμένο 18 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 42 λεπτά πριν, theoMusictech είπε το επομενο αρθρο εξαιρετικα αφιερομενο στον Waterfall! συγγνωμη απο τους υποοιπους συμφορουμητες αλλα,,,!!!! https://www.musicradar.com/news/namm-2024-yamaha-seqtrak Το έχω δει ήδη. Τι να πω...Μετά την κυκλοφορία του Montage M, της συγχωρούμε κάθε βλακεία που θα σκεφτεί να βγάλει. Δεν συγχωρούμε όμως τους ανίδεους που συνήθως γράφουν στο MusicRadar. Site για τα πανηγύρια. "The other (engine), named DX, is a four-operator FM synth engine based on the sounds of the classic Yamaha DX7 synthesizer" γράφουν. Τώρα πως μια 4-op. FM engine μπορεί να έχει σαν βάση τους ήχους του DX7, οι οποίοι βασίζονταν σε μια 6-op FM engine, μόνο οι "ειδήμονες" του MusicRadar ξέρουν. Αυτοί οι απίθανοι αγόρασαν και το ιστορικό περιοδικό "Keyboard" και το ξεφτίλισαν, βάζοντας άσχετα παιδάκια να γράφουν μπαρούφες κάτω από το όνομα του. Μακριά από τα "reviews" του MusicRadar (και παρά την "Keyboard" ταμπέλα που έχουν), είναι το πλέον αναξιόπιστο site στο χώρο των synths. Επεξεργασμένο 18 Ιανουαρίου από Waterfall-K Specs talks, Mgs walks Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 18 Ιανουαρίου Share Δημοσιευμένο 18 Ιανουαρίου Αναγκάστηκα να πάω να διαβάσω τι έχει γράψει ο συντάκτης του άρθρου στο Music Radar. Γράφει λοιπόν: "The other, named DX, is a four-operator FM synth engine based on the sounds of the classic Yamaha DX7 synthesizer." το οποίο σημαίνει αυτό που λέει, και το οποίο σαν φραστική σύμβαση χρησιμοποιούν πολλές εταιρείες όταν αναφέρονται σε συλλογές ήχων που χρησιμοποίησαν ως πηγή έμπνευσης τον χαρακτήρα παλαιότερων ήχων, κάποτε από άλλα όργανα. Δεν γράφει ο άνθρωπος ότι το μπιχλιμπίδι μπορεί να φορτώσει ήχους από το DX7, γράφει ότι "βασίζονται", δηλαδή τρέχα-γύρευε, οι μισοί ήχοι όλων των synth του πλανήτη μπορούν να το ισχυριστούν αυτό. Κανένα λάθος λοιπόν και δεν είναι περίεργο, αν έγραφε κάτι άλλο (και επειδή δεν μιλάμε για την Ελλάδα) θα μπορούσε να φάει ακόμη και μήνυση για παραπλάνηση, και τέτοια ρίσκα δεν θα τα πάρει κανείς. Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Waterfall-K Δημοσιευμένο 18 Ιανουαρίου OP Share Δημοσιευμένο 18 Ιανουαρίου Trolley, μην είσαι πνεύμα αντιλογίας. Η φράση "based on the sounds of the classic Yamaha DX7" δεν κολλάει σε περιγραφή ενός 4-op. FM synth, η αναφορά στο DX7 είναι άσχετη. Αν ήξεραν για τι μιλάνε θα έπρεπε να γράψουν "based on the sounds of the classic Yamaha 4-op FM synths", ήχοι βασισμένοι δηλαδή στα DX21, DX27, DX100, DX11/V2, V50, YS200 κ.α, synths τα οποία ήταν κλάσεις υποδεέστερα από τα DX7, DX1, DX5, TX802 κ.α. που φόραγαν 6-op./32-algorithm engines. Είπαμε, το MusicRadar είναι για τα πανηγύρια. Διάβασε μερικά reviews που έχουν ανεβάσει (δυστυχώς) κάτω από το όνομα "Keyboard" τα τελευταία χρόνια και θα διαπιστώσεις την κατάντια τους. Specs talks, Mgs walks Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Ioan Eko Δημοσιευμένο 19 Ιανουαρίου Share Δημοσιευμένο 19 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Είδα επιτέλους το βίντεο. Aν και χρήστης semi-modular όπως είπα χτες, συμφωνώ σχεδόν στα πάντα Αυτό με τα patch cables που καλύπτουν τα knobs ειδικά είναι μεγάλη αλήθεια Ευτυχώς τα περισσότερα semi έχουν άλλη επιφάνεια για το patch-bay. Στο μόνο που δε συμφωνώ... γράφω δε συμφωνώ και ταυτόχρονα σκέφτομαι, δεν είναι ότι δε συμφωνώ γιατί είναι fact, αλλά "δε με καίει" γιατί το βρίσκω ενδιαφέρων, είναι το σημείο που λέει πως δε μπορείς να σώσεις το patch σε preset κτλ. Τα preset είναι σίγουρα μεγάλο πράγμα να έχεις σαν tool για live καταστάσεις, ίσως και αν είσαι κάργα επαγγελματίας και βιάζεσαι στο studio, αλλά γενικά σπάαανια χρησιμοποιώ presets (εκτός και μιλάμε για ψηφιακό μοντελο σύνθεσης ήχου που δεν είναι το φόρτε μου). Οπότε μικρό το κακό, ειδικά για τα ήδη μουσικής που προορίζεται ένα modular. Είναι λίγο η μαγεία της στιγμής πες το, δίνεις άλλη βάση στο jam αν ξέρεις ότι δεν έχεις presets κτλ. Επίσης, πολύ σημαντικό γι αυτό το βάζω και σε άλλη παράγραφο, θεωρώ ότι αν ξέρεις από σύνθεση ήχου, και ειδικά όταν μιλάμε για subtractive που είναι σχετικά απλή σε σύγκριση με άλλες, τότε δε θέλει και πολύ κόπο να ξαναφτιάξεις ένα patch αν χρειαστεί. Ειδικά όταν έχεις "αφτί" και ξέρεις το όργανό σου. Πολύ σπάνια η περίπτωση π.χ. να μιλάμε για subtractive και να μη μπορέσω να κάνω reproduce έναν ήχο που θα ακούσω κάπου. Οπότε αν δε παίζει κάποιος live ή δεν είναι βιαστικός στο workflow του το όλο θέμα με τα presets σε subtractive μου κάνει λίγο "δε ξέρω ακριβώς πως πέτυχα αυτόν τον ήχο οπότε δε ξέρω να τον ξαναφτιάξω γι' αυτό και θέλω presets". Γενικά όμως, αν και φαίνεται/ακούγεται ότι το modular δεν είναι ο τομέας του, ότι είπε ο άνθρωπος στο βίντεο είναι facts. Επεξεργασμένο 19 Ιανουαρίου από Ioan Eko 2 www.ioanekomusic.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση