theoMusictech Δημοσιευμένο 18 Ιανουαρίου Share Δημοσιευμένο 18 Ιανουαρίου και αν μπορεις να κανεις και δουλεια με αυτο, ακομα καλυτερα! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Waterfall-K Δημοσιευμένο 18 Ιανουαρίου OP Share Δημοσιευμένο 18 Ιανουαρίου 11 λεπτά πριν, theoMusictech είπε ειναι overpriced η T.E? ή δεν ειναι; με εχει προβληματισει κι εμενα αυτο Μπα, καθόλου, πάμφθηνη είναι. Να, εγώ μόλις παρήγγειλα το Field Desk τους, ένα ε-κπλη-κτι-κό προϊόν φτιαγμένο από υπερσπάνια υλικά (αλουμίνιο και φορμάικα) και τιμή στα...€1,600. 15 λεπτά πριν, Πάνος Χελιδόνης είπε Δεν υπάχει πια η ανάγκη για οπισθοδρομικά modulars. Όλα τα θετικά των modulars, χωρίς τα αρνητικά τους, ενσαρκώνονται σε αυτό το μηχάνημα: https://www.schmidt-synthesizer.com/en/ Την τιμούλα ξέχασες να γράψεις. Μπορεί κάποιος να ενδιαφέρεται... Specs talks, Mgs walks Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-Πάνος Χελιδόνης Δημοσιευμένο 18 Ιανουαρίου Share Δημοσιευμένο 18 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 15 λεπτά πριν, Waterfall-K είπε Την τιμούλα ξέχασες Σωστός. 22 χιλιάρικα. Όσο κάνουν δηλαδή τα Jupiter-8 μεταχειρισμένα. Άρα (βάσει των specs) πάμφθηνο. O Firechild πουλάει το δικό του στο reverb 16.000. Ψήσου.. Επεξεργασμένο 18 Ιανουαρίου από Πάνος Χελιδόνης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Waterfall-K Δημοσιευμένο 18 Ιανουαρίου OP Share Δημοσιευμένο 18 Ιανουαρίου Μόλις τώρα, Πάνος Χελιδόνης είπε Σωστός. 22 χιλιάρικα. Όσο κάνουν δηλαδή τα Jupiter-8 μεταχειρισμένα. Άρα πάμφθηνο. Τραγική τιμή και για τα δύο, αν και το Schmidt είναι όντως κορυφαίο αναλογικό. Νομίζω ο Hans Zimmer είχε αγοράσει ένα, δεν θυμάμαι άλλον. Specs talks, Mgs walks Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-Πάνος Χελιδόνης Δημοσιευμένο 18 Ιανουαρίου Share Δημοσιευμένο 18 Ιανουαρίου 2 λεπτά πριν, Waterfall-K είπε ο Hans Zimmer είχε αγοράσει ένα Αυτός αγόρασε το πρώτο (SN #001). Έχει πάρει κι ο Jarre ένα, σιγά μη του ξέφευγε. Βασικά, αυτό που το κάνει μοναδικό είναι οτι στην ουσία είναι ένα modular, χωρίς τις μακαρονάδες απο καλώδια, χωρίς την προσωρινότητα γιατί αποθηκεύει τα πάντα και χωρίς την random, ανεξέλεγκτη συμπεριφορά. Όπως εύχονταν δηλαδή να ήταν τα modular και δεν το κατάφεραν ποτέ και γιαυτό έκαναν το ελάττωμα άποψη.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator LK Δημοσιευμένο 18 Ιανουαρίου Moderator Share Δημοσιευμένο 18 Ιανουαρίου Δεν νομίζω να υπάρχει synth που να μην το έχει ο Boris Blank Christodoulos Kallianides (@kallianides_photography) • Instagram photos and videos Christodoulos Kallianides - YouTube Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Waterfall-K Δημοσιευμένο 18 Ιανουαρίου OP Share Δημοσιευμένο 18 Ιανουαρίου 13 λεπτά πριν, Πάνος Χελιδόνης είπε Βασικά, αυτό που το κάνει μοναδικό είναι οτι στην ουσία είναι ένα modular, χωρίς τις μακαρονάδες απο καλώδια, χωρίς την προσωρινότητα γιατί αποθηκεύει τα πάντα και χωρίς την random, ανεξέλεγκτη συμπεριφορά. Όπως εύχονταν δηλαδή να ήταν τα modular και δεν το κατάφεραν ποτέ και γιαυτό έκαναν το ελάττωμα άποψη.. Ναι, είναι κορυφαίο αναλογικό, δεν υπάρχει αμφιβολία γι αυτό. Και 8-part multitimbral παρακαλώ, κάτι το πολύ δύσκολο για αναλογικό synth. Αυτό θα έπρεπε να το πάρει μια μεγάλη εταιρεία και να το βάλει σε βιομηχανική παραγωγή, έτσι ώστε και η τιμή του να πέσει αισθητά. 8 λεπτά πριν, LK είπε Δεν νομίζω να υπάρχει synth που να μην το έχει ο Boris Blank Μπορεί, δεν ξέρω. Αυτό που έχει σίγουρα (μαζί με τον άλλο τον τρελό) είναι μία από τις μεγαλύτερες custom sampled βιβλιοθήκες ήχων στον πλανήτη. Που τον θυμήθηκες? Specs talks, Mgs walks Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Ioan Eko Δημοσιευμένο 18 Ιανουαρίου Share Δημοσιευμένο 18 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Ωραίο θέμα Waterfall! Επειδή όλα αυτά είναι υποκειμενικά κάνω μια λίστα με σκόρπιες σκέψεις από τη δική μου οπτική γωνία πάνω στο θέμα. Υποσημείωση, δεν είδα το βίντεο ακόμη. Προσωπικά είμαι χρήστης modular, μάλλον ήμουν, γιατί σε αυτή τη φάση, θα έλεγα, όχι στα modular, αλλά σίγουρα ναι στα semi-modular. Κι αυτό γιατί τελικά, δε βρήκα ποτέ νόημα στο να κάθομαι να πατσαρω κομμάτι κομμάτι για να βγει μια saw μέσα από ένα VCF και μια VCA. Τσάμπα χρόνος χαμένος. Το modular νομίζω έχει νόημα όταν πας να κάνεις κάτι πιο ψαγμένο από θέμα patching. Το να πατσάρεις το Moog 55 για να βγάλεις ένα patch κλασσικής subtractive τύπου MiniMoog είναι δώρον άδωρον. Από την άλλη πλευρά, στο 2600 βγάζεις στο λεπτό κλασσικά patches (basses, leads, κτλ) και αν θες να πας παραπέρα ξεκινας το patch-chording. Θα μπορούσα να κάνω τη δουλειά μου χωρίς modular? Σίγουρα ναι! Κατά βάση με ενδιαφέρουν οι μελωδίες. Από την άλλη υπάρχουν ήχοι (ή και θόρυβοι) με τους οποίους ξεκίνησα ολόκληρα κομμάτια που δε θα μπορούσα να έχω κάνει χωρίς modularity, άσχετα με to ότι δεν αποτελούσαν το βασικό theme. 9/10 φορές που θα χρησιμοποιήσω semi-modular είναι για SFX και θορύβους. 1/10 είναι κάποιο μελωδικό pattern, sequence κτλ. Αποτελούν ένα 10% της μουσικής μου στη καλύτερη. Κοινώς, σχεδόν πάντα βρίσκονται στο το background. Αλλά δε θα ήταν το ίδιο χωρίς αυτά. Οπότε δε μπορώ να τα βγάλω από την εξίσωση. Γούστα είναι αυτά συνηθίζω να λέω αλλά, απεχθάνομαι τη μουσική που κάνουν οι περισσότεροι με τα modular. Ειδικά κάτι τύπου generative κτλ. Ανοησίες στη καλύτερη. Υπάρχουν κάποιες μικρές λαμπρές εξαιρέσεις αλλά ως εκεί. Έχουν πολύ συγκεκριμένο κοινό και οι οποίοι στη πλειονότητα ακούν λόγω ασχολίας με τα Modular. Τελευταία έχει πλημμυρήσει η αγορά από ψηφιακά Modules. Δεν έχω κάτι με τα digital αλλά κοιτάξτε τώρα που κολλάω. Αγοράζει ο άλλος το module γιατί θελει λέει κάτι χειροπιαστό για να τζαμάρει real time. Στο τέλος της ημέρας γυρίζει τα knobs μία φορά για 1 λεπτό και τα αφήνει στη θέση τους για το υπόλοιπο 2ωρο session. Πιο το νόημα λοιπόν. VCV rack? Λέω τώρα εγώ. Από το θέμα της αίσθησης του χρήστη, πάντα μου άρεσε να έχω όργανα με κάποια ταυτότητα. Το να έχεις σκόρπια κομμάτια από άλλη μάνα και πατέρα χωρίς κοινό έδαφος και σκοπό, σε μια θήκη αχταρμά, δε μου έκανε ποτέ κλικ. Δε μου κάνει καν κάτι σε μουσικό όργανο. Εδώ έρχονται και κομπώνουν τα semi που προ-είπα πάλι. Οι περισσότεροι χρήστες modular όντως τα έχουν για ταπετσαρία. Άλλοι έχουν καθόλου ή μικρή ιδέα από μουσική και δε τους ενδιαφέρει κιόλας. Αλλά εδώ μιλάμε για συλλέκτες και χομπίστες όχι για μουσικούς. Μπορεί κάποιος να είναι και συλλέκτης/χομπίστας και σοβαρός μουσικός βέβαια (Ζίμερ, Ζαρ κτλ), εδώ μιλάω για τη πλειονότητά του αγοραστικού κοινού. Επίσης ελάχιστοι ξέρουν να τα χρησιμοποιούν. Έχω ένα γνωστό που έχει modular σύστημα πολλών χιλιάδων ευρώ και οι ήχοι που κάνει με αυτό τους κάνει κανείς και με ένα basic subtractive. Αλλά για αυτόν δεν έχει καμία σημασία. Απλά περνάει καλά με το να έχει κάτι χειροπιαστό και να περνάει την ώρα του. Επίσης δεν έχει ιδέα τι κάνει τι στο σύστημά του. Ένα χρόνο αργότερα και ακόμη του εξηγώ. Σεβαστό όμως σε κάθε περίπτωση. Δεν επιθυμεί να κάνει μουσική αλλά να περάσει καλά. Σταματώ εδώ σαν πρώτες σκέψεις. Γενικά και εγω ο ίδιος σα χρήστης είμαι διχασμένος στο θέμα αλλά σίγουρα λέω ναι σε semi-modular. Πάνω από όλα τα γούστα του καθένα μας όμως! Η έμπνευση μπορεί να έρθει από παντού και από διαφορετικά σημεία για το καθένα. Επεξεργασμένο 18 Ιανουαρίου από Ioan Eko 5 www.ioanekomusic.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
stavros_d80 Δημοσιευμένο 18 Ιανουαρίου Share Δημοσιευμένο 18 Ιανουαρίου Δεν ειμαι υπερ των modular τα θεωρω ακριβα και δυσχρηστα.... Μου αρεσει η ιδεα ομως των mods σε vst και κυριως σε harware οπως πχ η μηχανη του korg ms20 στο kronos, αυτο φαινεται ενδιαφερων για πειραματισμο.... 1 33 1/3333cos301/2sqrt564,0909{fx-dty/sqrtz} Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Waterfall-K Δημοσιευμένο 18 Ιανουαρίου OP Share Δημοσιευμένο 18 Ιανουαρίου 11 λεπτά πριν, Ioan Eko είπε Γενικά και εγω ο ίδιος σα χρήστης είμαι διχασμένος στο θέμα αλλά σίγουρα λέω ναι σε semi-modular. Καλά, δεν υπάρχει λόγος να διχάζεται κανείς, περί ορέξεως...Απλά αναφέρουμε τα συν και πλην των modulars με αφορμή το βίντεο του Scott. Τίποτα δεν εμποδίζει κάποιον -πέρα απ'το budget του- να έχει στο setup του και ψηφιακά και αναλογικά και modular και ότι άλλο του αρέσει. Η modular φάση πιστεύω ότι είναι μόδα και απευθύνεται κυρίως σε μη-μουσικούς, χρήστες που εντυπωσιάζονται στη θέα των πολλών pots, κουμπιών και καλωδίων. Ξέρεις πόσοι τρελαίνονταν βλέποντας το μεγάλο Moog modular που κουβάλαγε πάντα στα lives του ο Keith Emerson? Παρεμπιπτόντως αυτός ήταν και ο λόγος που κουβάλαγε αυτό το τέρας στα lives του, ο εντυπωσιασμός του κοινού, όπως είχε δηλώσει ο ίδιος σε μια συνέντευξη του. Κάτι ανάλογο έκανε στα '70s και με το κλασικό μπουκάλι σαμπάνιας που είχε πάνω στο Hammond C3 του στα lives των ELP, το οποίο περιείχε νεράκι του Θεού. Αφού ο κόσμος έχει "άποψη" για τη ζωή των rock stars, ας μην του χαλάμε τον μύθο, έτσι κι αλλιώς πληρώνει (και) γι αυτόν. 1 Specs talks, Mgs walks Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση