Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, BillTrantos είπε

@vrasidas27 στην Ολλανδία ακόμα βρίσκεις high end Tokai/Greco μεταξύ 600-800. Έχω φάει τον παπά κι εγώ με το brand στο headstock και θέλω Fender/Gibson, αλλιώς θα είχα βρει άσχημους μπελάδες.

Και οι γιαπωνέζικες Edwards αξίζουν πολύ ( στην ουσία είναι... ESP)

 

https://espguitars.co.jp/edwards_/lp/E-LP-130CD.html

Επεξεργασμένο από kosthrash
  • Like 1
Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
Στις 31/12/2023 στις 11:49 ΠΜ, LightStringer είπε

Ας πούμε ότι αναφέρομαι σε μια super start made in Japan πχ

 

Αν αναφερεσαι ΜΟΝΟ σε super strat φυσικα και οχι...εκτος και αν παιζεις hair metal και εχεις καποιο ειδικο ενδιαφερον για αυτη την εποχη του σπασουαρ και σεσουαρ? (ποτε δεν ξερεις μπορει καποτε να αποδειχτουν και συλλεκτικες ή super cool μαζι με τις ΒΑΤΕΣ)

 

Αν αναφερεσαι σε πραγματικα καλες κιθαρες της εποχης (π.χ. Ibanez Artist, YAMAHA SG/SA/AS), Fender USA early American stds/Strat Plus, Tokai κτλ.) φυσικα και ΝΑΙ .

Η καλυτερη strat που εχω παιξει στη ζωη μου (και ειχα δεκαδες, including CS, 60s-early 70s vintage ones) ειναι χαλαρα η 89αρα μου stock American std , πουπουλο (λογω του poplar σωματος μαλλον) και "τα λεει" οπως καμμια αλλη λογω των εκπληκτικων flat poles & του Delta Tone 

 

 

 

 

20210509_235627.thumb.jpg.e7ff3bcff8427825d0f527778b192f19

 

Εννοειται οτι αν πετυχεις στο χιλιαρικο, οπως εγω,  και την ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ των strat  (90s strat plus) αγοραζεις ΧΘΕΣ και δεν το λες ουτε του παππα..... (σιγα μην την βρεις στο χιλιαρικο αλλα λεμε τωρα....)

 

STR

 

Οι 80s & 90s Vintage Reissue Ιαπωνικες Fender υποφερουν (με εξαιρεση καποια μοντελλα που εχουν Fender USA μαγνητες) απο αθλια ηλεκτρικα και μαγνητες αλλα ειναι πολυ καλα κατασκευασμενες κιθαρες ενω εχουν και συλλεκτικο ενδιαφερον αλλα 1000ρικο δεν δινω.    

Επεξεργασμένο από Superfunk

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

  • Moderator
Δημοσιευμένο
9 ώρες πριν, odis13 είπε

Yπάρχει και ενα πολυ αγαπημένο μου "breed" ηλεκτρικής απο '70s και κυριως '80s Japan που θα αποκαλέσω Alembic του φτωχου. Double-cut carved top σωματα, neck-through laminate necks, hardware γομαρισιο, 37 διακοπτακια και παντοτε natural φινιρισμα. Κλασσικη συνταγη που κυκλοφορησε απο απειρες εταιρειες - Yamaha, Aria, Roland, Ibanez, El Maya, Westone σε διαφορα βαλαντια (και συχνα σε μπασοπαραλλαγη). Οι πιο high-end της κατηγοριας (πχ οι top of the line Ibanez Musician, Αria Pro II RS) εχουν ξεφυγει πλεον τιμολογιακα αλλα υπαρχουν ακομα πολλα πιο "ταπεινα" μοντελα που μπορεις ευκολα να τα βρεις αρκετα κατω απο το χιλιαρικο. Και ειναι ΚΙΘΑΡΑΚΛΕΣ, φτανει να παρεις με τα ρεστα και κανα πακετο εμπλαστρα γιατι θα σου βγει η μεση. Δεν εχω πετυχει σχεδον τιποτα συγχρονης παραγωγης που να μπορει να πλησιαστει αυτη την συγκεκριμενη συνταγη, ποσο μαλλον με συγκρισιμη τιμη, με τετοια υλικα και MIJ premium. Oποτε αν καποιου του κανει κλικ αυτο το στυλ κιθαρας κατ'εμε ΔΑΓΚΩΤΟ για '80s οργανο παρα να ψαχνεις κατι νεο σε παρομοιο στυλ.

1978 Ibanez Musician MC500DS Vintage Electric Guitar w/ Active EQ Japan, ohc

Westone Thunder II

 

Εννοείται ότι μιλάμε για φοβερά ποιοτικές και ακριβές κατασκευές. Μου έκανε πάντα εντύπωση πώς κάτι τέτοιες κιθάρες με ατάκα-κοτρώνα στο στομάχι και πρίμα για αιώνες που μπορούν να υποστηρίξουν μεταλλό-μαγνήτες με 968769873 kΩ αντίσταση δεν "έπιασαν" ποτέ στα πιο ακραία είδη. Ίσως δεν έχουν αρκετά σατανικό look :)  

Δημοσιευμένο

Καλημέρα και καλή χρονιά!

 

Όσον αφορά το αρχικό ερώτημα θα αγόραζα μόνο αν μου άρεσε πάρα πολύ εμφανισιακά και ταυτόχρονα μου περίσσευαν τα χρήματα!

 

Ωστόσο, στη παρούσα φάση της ζωής μου γενικότερα δεν θα αγόραζα κιθάρα.

 

Το σίγουρο όμως είναι ότι είμαι από αυτούς που ψωνίζουν με το μάτι.

 

Μιας και αναφέρθηκαν οι mij κιθάρες: Το 2004 πήρα μια Ibanez prestige mij, edge pro floyd κλπ.

Μετά από 19 χρόνια και 9 μήνες (ή 237 μήνες αν προτιμάτε) κάθε φορά που τη πιάνω εντυπωσιάζομαι με τη ποιότητα κατασκευής. Το ίδιο και με μια Jackson mij του 2009.

 

Χαριτολογώντας λέω για αυτές τις κιθάρες ότι οι τύποι που τις έφτιαξαν ή θα έφτιαχναν καταπληκτικές κιθάρες ή θα έκαναν χαρακίρι.

All the money of the world can't buy me

  • Moderator
Δημοσιευμένο
10 ώρες πριν, vrasidas27 είπε

Εννοεις σε μαγαζια που εχουν κ μεταχειρισμενα ή αγγελιες?

Στο marktplaats, που είναι η αντίστοιχη "Χρυσή Ευκαιρία". Βρίσκεις από Tokai μέχρι αυτοκίνητα ?

 

Πολύ προσιτές τιμές σε σχέση με Ελλάδα, βαστάω καλά όμως ακόμα.

  • Ευχαριστώ 1

More is more. Yngwie Malmsteen

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)

Προφανώς το αρχικό ερώτημα δεν αφορούσε την περίπτωση που κάποιος έχει μια 90s - 80s κιθάρα άπαιχτη στο χρονοντούλαπο του και την δίνει πχ για 800 ευρώ - Για να είμαι και συγκεκρίμενος δλ το αναφέρω. Σαφώς μια τέτοια περίπτωση ίσως να αποτελούσε και "ευκαιρία".

 

Όπως πολύ σωστα αναφερθήκε οι πιο πολλές απο δαύτες πέρα απο τον ρομαντισμό μια άλλης 10ετίας που κουβαλάνε, σαφώς θα κουβαλάνε και φθαρμένα τάστα, floyd, χτυπήματα αρκετά κλπ. Οπότε συνδιαστικά με ότι επισκευή θα χρειαστεί ένα τέτοιο όργανο σίγουρα κάποιος μπορεί ξεκάθαρα να αγοράσει used μια ibanez prestige του 2019.

 

Αφορμή για το ερώτημα ήταν οι αγγελίες ( εδώ αλλα και reverb ) για την υπερκοστολόγηση τέτοιων "παλαιών" οργάνων και πόσο VFM μπορεί να ειναι σε σχέση με τα παραπάνω και τις παρούσες τιμές που "παίζουν" στην αγορα σε παρόμοιο εύρος τιμής.

 

Θεωρώ ότι αυτή η "τακτική" τύπου: " Πουλάω παλιό όργανο άρα είναι καλύτερο απο τα καινούργια και το κοστολογώ x3 " δεν είναι και η καλύτερη.

 

Θα μου πείτε ο καθένας πουλάει όσο θέλει....και ο εκάστοτε αγοραστής, αγοράζει όσο θέλει. Δεκτό. 

 

Χαρακτηριστικό παράδειγμα 90s ibanez petrucci 4.500 ευρω... κλαίω!!!!!!!!!

 

 

 

 

Επεξεργασμένο από LightStringer
  • Moderator
Δημοσιευμένο

Επειδή έχουν αναφερθεί πολλές φορές στη συζήτηση οι τιμές προ-εικοσαετίας ή και παλιότερα και γίνονται συγκρίσεις για την ποιότητα των τότε σε σχέση με τα σημερινά όργανα, καλό είναι να λαμβάνουμε υπόψιν ότι υπάρχει και ένας πληθωρισμός στη μέση. Δεν είναι σχόλιο για να μεταφερθεί η συζήτηση στην οικονομία, το οποίο δεν επιτρέπεται άλλωστε από τους κανόνες του forum, είναι απλά μια αντικειμενική παρατήρηση. Καλύτερα αντί να συζητάμε για απόλυτα ποσά να βλέπουμε την αξία με πιο αντικειμενικά κρίτηρια. Πολλές high end superstrats των 80s για παράδειγμα, έπρεπε στην εποχή τους να δουλεύει κάποιος με τον κατώτατο μισθό 3 μήνες για να τις αγοράσει. Μια Gibson Les Paul Std σχεδόν ένα χρόνο. 

Με έναν κατώτατο μισθό αγόραζες κάποια πολύ low end γιαπωνέζικη Aria, Westone κλπ τέτοιο ή κάποια Κορεάτικη Vester, τότε που η ποιότητα κατασκευής στην Κορέα ήταν λίγο χειρότερη από τις σημερινές Ινδονησίες, Βιετνάμ κλπ

Δημοσιευμένο

 Στο βαθμο που μιλαμε για οργανο παρομοιας κατασκευης, δεν εχει σημασια το ποσο πουλιοταν τοτε σε σχεση με τον τοτε μισθο. Οι δασμοι, η δραχμη του διψηφιου πληθωρισμου, η μικροτερη εμπλοκη της ασιατικης αγορας, η χαμηλοτερη διεισδυση της αυτοματοποιημενης παραγωγης, και χιλιοι αλλοι δυο λογοι, διαμορφωναν μια αλλη πραγματικοτητα στις τιμες.

 

 Αν λοιπον δεν συντρεχουν αλλοι λογοι, συλλεκτικοτητας, σπανιων ξυλων κλπ, το μετρο παντα θα ειναι η τιμη του καινουργιου παρομοιου προιοντος. Και οπως οι τιμες των μεταχειρισμενων ανεβηκαν τελευταια λογω της γενικοτερης ανατιμησης των καινουργιων, ετσι και θα πεφτουν οσο πιο προσιτα γινονται αυτα.

  • Like 1
Δημοσιευμένο

 Δεν υπαρχει συγκριση καμια. Ειδικα αν επεκτεινουμε το συλλογισμο μας περα απο τις κιθαρες, και παμε στο γενικοτερο εξοπλισμο με το ολο θεμα του home studio κλπ, ειναι να κλαις με μαυρο δακρυ για το τι λεφτα διναμε σε σχεση με το τι παιρναμε.

  • Like 1
  • Συμφωνώ 1

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...