dimsonic Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2023 Share Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2023 To TONTO synthesizer και ο Malcolm Cecil / Bob Margouleff ήταν πίσω από τους ιστορικούς δίσκους του Stevie Wonder αλλά και άλλων πολλών μουσικών. 3 με σήμα το μπιφτέκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dimsonic Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2023 OP Share Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2023 1 με σήμα το μπιφτέκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Ioan Eko Δημοσιευμένο 21 Δεκεμβρίου 2023 Share Δημοσιευμένο 21 Δεκεμβρίου 2023 Ωραίες πληροφορίες. Αθάνατα τα synths εκείνης της περιόδου. Πρέπει να βρω χρόνο να αρχίσω να φτιάχνω modules πάλι σιγά σιγά. www.ioanekomusic.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Nestoras Δημοσιευμένο 21 Δεκεμβρίου 2023 Share Δημοσιευμένο 21 Δεκεμβρίου 2023 To LP το έχετε ακούσει; Όχι ότι είναι και αριστούργημα. 1 InfluenSir! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dimsonic Δημοσιευμένο 21 Δεκεμβρίου 2023 OP Share Δημοσιευμένο 21 Δεκεμβρίου 2023 22 λεπτά πριν, Nestoras είπε To LP το έχετε ακούσει; Όχι ότι είναι και αριστούργημα. αυτό είναι το δεύτερο. το πρώτο που ήταν πιό σημαντικό είναι αυτό αλλά βασικά ήταν δίσκος για να δείξει τις δυνατότητες του 2 με σήμα το μπιφτέκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 21 Δεκεμβρίου 2023 Share Δημοσιευμένο 21 Δεκεμβρίου 2023 Να ενα αρθρακι για το TONTO https://www.rollingstone.com/feature/history-of-giant-stevie-wonder-synth-tonto-752161/ Δυο σημεια με ενδιαφερον ειναι οτι 1ον) η διαβοητη ευαισθησια των αναλογικων στη θερμοκρασια του περιβαλλοντος εκανε την μπαντα να διαλυθει και 2ον) του αρεσε και του καλαρεσε το TONTO του Stevie Wonder, μεχρι που ζητησαν royalties οι τοντιστας οποτε εκει ειπε αντε γεια και τελειωσε η φαση Συμπερασμα: Δοξα το θεω που υπαρχουν τα ΠΣΗΦΙΑ ενας τονος μηχανημα ( κυριολεκτικα) και αλλος ενας τονος εκατοδολλαρα για να βαρανε μπλικιμπλικιμπλον και να μην μπορεις να το κουρδισεις με τιποτα, δοξασμενος ο Μπιλ Γκειτς 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dimsonic Δημοσιευμένο 21 Δεκεμβρίου 2023 OP Share Δημοσιευμένο 21 Δεκεμβρίου 2023 22 λεπτά πριν, manosx είπε Να ενα αρθρακι για το TONTO https://www.rollingstone.com/feature/history-of-giant-stevie-wonder-synth-tonto-752161/ Δυο σημεια με ενδιαφερον ειναι οτι 1ον) η διαβοητη ευαισθησια των αναλογικων στη θερμοκρασια του περιβαλλοντος εκανε την μπαντα να διαλυθει και 2ον) του αρεσε και του καλαρεσε το TONTO του Stevie Wonder, μεχρι που ζητησαν royalties οι τοντιστας οποτε εκει ειπε αντε γεια και τελειωσε η φαση Δε βλεπω που ειναι το προβλημα οταν ειναι γεγονος οτι οι δυο ειχαν πρωταρχικο ρολο, αλλωστε πλεον ειναι τεκμηριωμενο οτι η συμβολη τους ηταν ουσιαστικη. Σε αλλες συνεντεύξεις εχει ειπωθει οτι τοτε δεν ηταν η καταλληλη εποχη για το κινημα των μαυρων να φανει οτι πισω απο αυτο ηταν δυο λευκοι. Οσο για τα ψηφια...να υπενθυμισω οτι βρισκομαστε στο 1971 εως 1974 1 με σήμα το μπιφτέκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 21 Δεκεμβρίου 2023 Share Δημοσιευμένο 21 Δεκεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Το ειδε ο stevie το προβλημα ( no pun intended ) για αυτο εβαλε τους γοριλες του να ψειρισουν τις ταινιες, και απο εδω πανε και οι αλλοι τα παντα για τα λεφτα, θα αγιασουν τα κοκκαλακια του και αυτουνου. Κατα τα αλλα ΕΥΤΥΧΩΣ που δεν ειμαστε στο 73, τουλαχιστον απο την αποψη των synthesizer, διοτι στην απιθανη περιπτωση του να ειχαμε καν synth, θα ειχαμε αυτα τα ματζαφλαρια. Επεξεργασμένο 21 Δεκεμβρίου 2023 από manosx 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 21 Δεκεμβρίου 2023 Share Δημοσιευμένο 21 Δεκεμβρίου 2023 Γιατι μπερδευευτηκες; "Broken promises presaged the inevitable breakup of TONTO and Stevie Wonder that year too, following their greatest creative achievement, Innervisions, which won the Grammy for Album of the Year in ’74. With an armful of golden Gramophones during the Grammy telecast, Stevie never thanked Malcolm, Bob or TONTO for their contributions. In the middle of production on his next album, Margouleff and Cecil finally asked Stevie for royalties on their past work, which resulted in a year-long legal battle that ended their collaboration and resulted in zero payments to the producers. There had never been anything in writing between Stevie, Bob and Malcolm. “No paperwork, no royalties,” is how Cecil puts it. The legal argument became moot once Stevie’s crew secretly cleaned out the Record Plant vaults of all his tapes." Απο το αρθρο που παρεθεσα Οτι δεν καταλαβες να σε ξεμπερδεψω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Ioan Eko Δημοσιευμένο 21 Δεκεμβρίου 2023 Share Δημοσιευμένο 21 Δεκεμβρίου 2023 1 ώρα πριν, manosx είπε θα ειχαμε αυτα τα ματζαφλαρια. Yes please! www.ioanekomusic.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση