Προς το περιεχόμενο

LUFάρετε ή όχι?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αυτός εδώ θέλει να τα ανατρέψει όλα.

Εγώ προσωπικά χρόνια τώρα είμαι στα -14 -15 και πολλές φορές το βρίσκω κι αυτό πολύ δυνατό και συμπιεσμένο, μπορεί να θέλω και -18.

Φυσικά δεν με ενδιαφέρει αυτό που λεει, ότι εσύ θα το κάνεις στα 14 και άλλοι θα το κάνουν στα 8 και θα "σε φάνε λάχανο"

Δεν ξέρω ποιοί είναι αυτοί που το κάνουν στα 8 και στα 6, πάντως σίγουρα όχι στη μουσική που ακούω εγώ.

Και την άλλη μουσική, δεν περνάω ούτε απο το απέναντι πεζοδρόμιο.

 

Εσείς τι λέτε?

 

 

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ολες αυτες οι LUFες και οι MUFες ?  εχουν στοχο να προσομοιασουν στον τροπο που ακουει το αυτι.

 

 Οποτε στα ορνιθοσκαλισματα τυπου noiz tracks ? απλα το φερνω με το αυτι στην ενταση του reference track. Απλα πραγματα.

 

 Αμα ειναι να βγει κατι πιο καλο και πιο μεγαλο, ας κοψει το λαιμο του αυτος που θα κανει το mastering. ?

  • Συμφωνώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγώ παίζω στο -6. Μάλιστα είχα θέμα να το πάω τόσο ψηλά γιατί δεν ήξερα να χρησιμοποιώ σωστά τους Limiters. Όλες οι παραγωγές που έχω ακούσει (και δει με metrics) ήταν πάντα πολύ πιο δυνατές από το δικό μου αποτέλεσμα. Εν τέλει κατάλαβα ότι κανείς δεν ακολουθεί όντως το -14, γιατί πολύ απλά δε χρειάζεται, μιας και οι πλατφόρμες το κάνουν μόνες τους.

 

Το θέμα είναι ότι αυτοί που στοχεύουν το -14, ουσιαστικά δεν κάνουν βέλτιστο limiting. Κατ εμέ, αν καταφέρεις να πας ένα κομμάτι στα -6 χωρίς να "ακούγεται" κομπρεσαρισμένο, τότε έχεις πετύχει το τέλειο μάστερ.

 

Στο κάτω κάτω, δεν έχει νόημα το να στοχεύεις το -14 ή το -12. Καταρχάς, κάθε πλατφόρμα έχει διαφορετικό δείκτη. Αν βγει -12 (ή -6) και η πλατφόρμα θέλει -14, τότε απλά θα στο ρίξει, αλλά όχι σε ποιότητα, αλλά σε απλή ένταση, για να είναι το ίδιο με τα υπόλοιπα.

 

Στην πραγματικότητα όμως το -12 από το -6 σαν master είναι διαφορετικό σαν ήχος. Εκτός αν κάποιος κάνει full limit-master και μετά κατεβάζει τη master ένταση, το οποίο το θεωρώ ηλίθιο.

 

Αν κανείς δει ΟΠΤΙΚΑ το waveform του ΙΔΙΟΥ κομματιού είναι πιο εύκολο να κατανοηθεί πιστεύω:

- Master σε -6

image.thumb.png.ffdeaeb56520ded638fc19b59a41b3c5.png

 

 

- Normalized σε -14

image.thumb.png.d9bf0e6142a42d41cd0b3dd743625c7d.png

 

 

- Master σε -14

image.thumb.png.2069dac95798ab14b2b6b911519a0d22.png

 

Σημείωση: Η μόνη μουσική που δε θέλει τουμπανιασμένο master είναι η κλασική και η κινηματογραφική, λόγω του ότι όντως χρειάζεται το dynamic range και πρέπει να υπάρχουν εσκεμένα μεγάλες δυναμικές.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Οπως το εχω στο μυαλο μου, ολη η φασαρια γινεται για τη μεση σταθμη. Αν ειναι ουτε καν τα peaks να μην ειναι κοντα στο 0, δεν κανουμε και τιποτα. Μην πω οτι κινδυνευουμε να κανουμε το θεικο: Να εχουμε ΚΑΙ χαμηλη σταθμη ΚΑΙ υπερσυμπιεσμενο σημα.

 

 

 

 

 

Επεξεργασμένο από manosx
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά αν μπορείς να το έχεις ΤΟΥΜΠΑΝΟ χωρίς παραμορφώσεις και υπερσυμπιεση why not?

Louder IS better...(με τις άνω προϋποθέσεις).

Για αυτό άλλωστε πήγαμε στο digital.

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 λεπτά πριν, Superfunk είπε

Βασικά αν μπορείς να το έχεις ΤΟΥΜΠΑΝΟ χωρίς παραμορφώσεις και υπερσυμπιεση why not?

Louder IS better...(με τις άνω προϋποθέσεις).

Για αυτό άλλωστε πήγαμε στο digital.

ε δεν είναι έτσι.

Υπάρχει κι αυτό που λέγεται δυναμική περιοχή.

Δεν μπορεί ένα φλάουτο να ακούγεται σαν ένα κρεσέντο

 

  • Συμφωνώ 1

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, dimsonic είπε

ε δεν είναι έτσι.

Υπάρχει κι αυτό που λέγεται δυναμική περιοχή.

Δεν μπορεί ένα φλάουτο να ακούγεται σαν ένα κρεσέντο

 

 

 

 Ε ναι.

 

 Αλλωστε, το μεγαλο πλεονεκτημα του ψηφιακου ηχου δεν ειναι οτι επιτρεπει το θηριωδες RMS.

 

 Το μεγαλο του πλεονεκτημα ειναι ο πολυ χαμηλος του θορυβος, που επιτρεπει να εχουμε μεγαλη δυναμικη περιοχη.

 

  Οταν ομως μιλαμε για κοντρες του ποιος την εχει μεγαλυτερη ( τη μεση σταθμη ), καταληγουμε ακομα και με υποβαθμισμενο ηχο στο βωμο της αυτης κοντρας.

 

 

Δεν πειραζει, ετσι και αλλιως οσο αφορα το μεσο επιπεδο, ακομα και ετσι ο ηχος των καινουργιων παραγωγων ειναι πολυ καλος, το περιεχομενο ειναι που ειναι χαλια.

 

  • Συμφωνώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, dimsonic είπε

ε δεν είναι έτσι.

Υπάρχει κι αυτό που λέγεται δυναμική περιοχή.

Δεν μπορεί ένα φλάουτο να ακούγεται σαν ένα κρεσέντο

 

 

Ναι μπρε για death ρΩουκ draculator μιλάμε και metal trisatanator που παίζει ο @Alex Raptakis με εικοσαχορδες κιθάρες περασμένες από 43 ντιστορσιο και τουμπανα μΠυραβλους στα 230 bpm τι δυναμικές να έχεις εκεί...ζΝτουμπα το εκεί να μπιστηΞει....  ?

Επεξεργασμένο από Superfunk
  • Χαχα 1

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θα σας μιλήσω εγώ για αυτά για να τα καταλάβετε γιατί έχω γίνει ειδικός τελευταία.

 

 Λοιπόν, στο.......................................................

 

 χαχαχαχαχαχαχαχχαχαχα?

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου