trolley Δημοσιευμένο 5 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσιευμένο 5 Δεκεμβρίου 2023 8 λεπτά πριν, MGs είπε Για αυτό σου πρότεινα microbook με ξεχωριστή τροφοδοσία και dsp στο cue mix μεσα.Dsp σημαίνει οτί η κάρτα αναλαμβάνει όλη την διεργασία του ήχου,επομένος και την λειτουργία των plugins. Δυστυχώς (για την τσέπη σου) OP, ο MGs έχει απόλυτο δίκηο. @MGs Την έχει δουλέψει κανείς αυτή με Windows; Εννοώ, κάποιος που να ξέρεις; Mea Culpa
MGs Δημοσιευμένο 5 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσιευμένο 5 Δεκεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 36 λεπτά πριν, trolley είπε Την έχει δουλέψει κανείς αυτή με Windows; Εννοώ, κάποιος που να ξέρεις; Εγώ.Και αρκετοί άλλοι.Την δική μου την πουλούσα εδώ μέσα αλλα τελικά ήρθε φιλος σπίτι και την έστειλε σε έναν dance παραγωγό.Λαθος μου,αλλά έχω κάνει και άλλα.Θα ρωτήσω αν την έχει ακόμη.Σιγουρα δέν την ηθελε για πρώτη,αλλα και πάλι. Στα Win7 είχε ενα θέμα σε μεγάλα αρχεία wav κατα το export,αυτο μόνο θυμάμαι,τίποτα άλλο.Στα 10 δεν μου είχε κάνει τίποτα αλλά την είχα για λίγο με αυτά 2-3 μήνες ίσως?Τοτε πρέπει να την έδωσα,οταν είχαν πρωτο βγει.Για να μήν θυμάμαι,καλό είναι. Επεξεργασμένο 5 Δεκεμβρίου 2023 από MGs
MGs Δημοσιευμένο 5 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσιευμένο 5 Δεκεμβρίου 2023 Να την σε κάτι που είχα γράψει στο γρήγορο στην χρυσή.
dimsonic Δημοσιευμένο 5 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσιευμένο 5 Δεκεμβρίου 2023 την θυμάμαι αυτήν, υπήρχε ακόμα όταν έψαχνα και τελικά πήρα την babyface 1 με σήμα το μπιφτέκι
MGs Δημοσιευμένο 6 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσιευμένο 6 Δεκεμβρίου 2023 7 ώρες πριν, dimsonic είπε την θυμάμαι αυτήν, υπήρχε ακόμα όταν έψαχνα και τελικά πήρα την babyface Μολις ξεκινήσαμε να μιλάμε για πραγματικές κάρτες ήχου. Ωραία και αυτή. Rme,motu,στις χαμηλές σειρές τους έβαζαν ακριβώς το ίδιο (1)chip επεξεργασίας ήχου με τις μεγάλες,απλά οι όποιοι preamps είχαν,έβγαζαν λιγο περισσότερο "θόρυβο". Αυτή η φήμη υπήρχε τουλάχιστον και απο ότι ολοι καταλάβατε,ο ΟΡ δέν θα κάνει εγγραφές με αυτή,πόσο μάλιστα επαγγελματικές. Τωρα βέβαια εχουν αλλάξει τα πράγματα και έχουν βγάλει και ποιο οικονομικές σειρές,τουλάχιστον η motu απο ότι είδα.Δεν νομίζω,απο την τιμή τους να ισχύει το ιδιο. Δέν είμαι ηλεκτρονικός,εχω χάσει επεισόδια,μια motu που πηρε φίλος απλα για ακρόαση,πιο οικονομική απο το microbook,σε 5ρακια genelec και windows δέν έχει θέματα.
trolley Δημοσιευμένο 6 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσιευμένο 6 Δεκεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 9 ώρες πριν, MGs είπε Να την σε κάτι που είχα γράψει στο γρήγορο στην χρυσή. Μου κάνει εντύπωση ότι μόλις πριν λίγες ημέρες έβλεπα συμπτωματικά το βίντεο από το οποίο είναι το sample στην εισαγωγή. Περίεργα πράγματα... Μήπως είστε η Google; Επεξεργασμένο 6 Δεκεμβρίου 2023 από trolley 1 Mea Culpa
trolley Δημοσιευμένο 6 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσιευμένο 6 Δεκεμβρίου 2023 46 λεπτά πριν, MGs είπε Μολις ξεκινήσαμε να μιλάμε για πραγματικές κάρτες ήχου. Ε, τι να κάνουμε βρε 'συ; Εδώ μπαίνουν άνθρωποι και συνήθως λένε ότι έχουν πολύ χαμηλό budget, πως να αρχίσεις να προτείνεις κάρτες των 300 ευρώ; 1 Mea Culpa
manosx Δημοσιευμένο 6 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσιευμένο 6 Δεκεμβρίου 2023 Οταν μιλαμε για virtual synthesizers, θα πρεπει παντα να εχουμε στα υποψη μας το εξης: Η ποιοτητα του παραγωμενου αποτελεσματος δεν εχει καμια ΑΜΕΣΗ, η εμφαση μπαινει στο αμεση, σχεση με την ηχητικη ποιοτητα της καρτας ηχου. Απο τη στιγμη που μιλαμε για εικονικα οργανα που ρενταρονται εσωτερικα απο το DAW προγραμμα, δε θα μπορουσε να ειναι και διαφορετικα. Αμεση επιρροη λοιπον δεν υπαρχει. Υπαρχει βεβαια ΕΜΜΕΣΗ επιρροη. Διοτι οταν κανουμε συνθεση ηχου, οταν μιξαρουμε κλπ, το αποτελεσμα που θα βγαλουμε ειναι συναρτηση του τι ακουμε. Στο βαθμο λοιπον που το D/A της καρτας μας, δυνητικα μας εμποδιζει στο να ακουμε σωστα, υπαρχει ΕΜΜΕΣΗ επιρροη στο τελικο ηχητικο αποτελεσμα. Εφοσον ομως μιλαμε για home studio, ειναι πραγματικα αστειο να μας απασχολησει αυτο το ενδεχομενο. Ο ηχος σε καθε συστημα αναπαραγωγης ειναι τοσο καλος οσο ο πιο αδυναμος κρικος στην αλυσιδα του. Εφοσον λοιπον μιλαμε για χωρο με λιγο ως καθολου treatment, για budget ηχεια και γενικα για το συστημα ακροασης του τυπικου home studio, το να ψειριζουμε τη μαιμου με το DA σταδιο ειναι περιττο. Με δεδομενη την εξελιξη της τεχνολογιας και το σημερινο επιπεδο ακομα και των consumer level audio converters, ειναι βεβαιο οτι σε virtual instrument εφαρμογες οπου το αποτελεσμα θα γινει απλως export σε wav, μια budget audio καρτα φτανει και περισσευει για τις home studio εφαρμογες. Αυτο βεβαια αφορα τον ηχο. Το θεμα της σταθεροτητας βεβαια, και του minimum latency ειναι ενα αλλο θεμα, στο οποιο θα πρεπει να επικεντρωθει η ερευνα αγορας. Αλλα αυτο το θεμα ειναι θεμα εταιριας και υλοποιησης, οχι αναγκαστικα budget, εταιριες σαν τη motu ας πουμε εχουν κατα καιρους κατηγορηθει με φοβερα horror stories ακομα και για ακριβα μοντελα τους. Απο την αλλη βεβαια π.χ. η RME ειναι εγγυηση, οποτε μια καλη καρτα ηχου εχει παντα θεση και ρολο σε καθε ειδους στουντιο. Αν ομως μπορει να βρεθει μια budget καρτα με αξιοπρεπη latency αποδοση και σταθερη λειτουργια, αυτο, ειδικα για καποιον που αρχιζει τωρα να ασχολειται, θα πρεπει να ειναι αρκετο. 1
dimsonic Δημοσιευμένο 6 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσιευμένο 6 Δεκεμβρίου 2023 1 ώρα πριν, MGs είπε Μολις ξεκινήσαμε να μιλάμε για πραγματικές κάρτες ήχου. Ωραία και αυτή. Rme,motu,στις χαμηλές σειρές τους έβαζαν ακριβώς το ίδιο (1)chip επεξεργασίας ήχου με τις μεγάλες,απλά οι όποιοι preamps είχαν,έβγαζαν λιγο περισσότερο "θόρυβο". Αυτή η φήμη υπήρχε τουλάχιστον και απο ότι ολοι καταλάβατε,ο ΟΡ δέν θα κάνει εγγραφές με αυτή,πόσο μάλιστα επαγγελματικές. Τωρα βέβαια εχουν αλλάξει τα πράγματα και έχουν βγάλει και ποιο οικονομικές σειρές,τουλάχιστον η motu απο ότι είδα.Δεν νομίζω,απο την τιμή τους να ισχύει το ιδιο. Δέν είμαι ηλεκτρονικός,εχω χάσει επεισόδια,μια motu που πηρε φίλος απλα για ακρόαση,πιο οικονομική απο το microbook,σε 5ρακια genelec και windows δέν έχει θέματα. Ναι αλλα πού φτασαμε σε τιμες? Σορρυ καποια προηγούμενα ποστ δεν μου τα έδειχνε με σήμα το μπιφτέκι
cos_dr Δημοσιευμένο 6 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσιευμένο 6 Δεκεμβρίου 2023 1 ώρα πριν, manosx είπε Οταν μιλαμε για virtual synthesizers, θα πρεπει παντα να εχουμε στα υποψη μας το εξης: Η ποιοτητα του παραγωμενου αποτελεσματος δεν εχει καμια ΑΜΕΣΗ, η εμφαση μπαινει στο αμεση, σχεση με την ηχητικη ποιοτητα της καρτας ηχου. Απο τη στιγμη που μιλαμε για εικονικα οργανα που ρενταρονται εσωτερικα απο το DAW προγραμμα, δε θα μπορουσε να ειναι και διαφορετικα. Αμεση επιρροη λοιπον δεν υπαρχει. Υπαρχει βεβαια ΕΜΜΕΣΗ επιρροη. Διοτι οταν κανουμε συνθεση ηχου, οταν μιξαρουμε κλπ, το αποτελεσμα που θα βγαλουμε ειναι συναρτηση του τι ακουμε. Στο βαθμο λοιπον που το D/A της καρτας μας, δυνητικα μας εμποδιζει στο να ακουμε σωστα, υπαρχει ΕΜΜΕΣΗ επιρροη στο τελικο ηχητικο αποτελεσμα. Εφοσον ομως μιλαμε για home studio, ειναι πραγματικα αστειο να μας απασχολησει αυτο το ενδεχομενο. Ο ηχος σε καθε συστημα αναπαραγωγης ειναι τοσο καλος οσο ο πιο αδυναμος κρικος στην αλυσιδα του. Εφοσον λοιπον μιλαμε για χωρο με λιγο ως καθολου treatment, για budget ηχεια και γενικα για το συστημα ακροασης του τυπικου home studio, το να ψειριζουμε τη μαιμου με το DA σταδιο ειναι περιττο. Με δεδομενη την εξελιξη της τεχνολογιας και το σημερινο επιπεδο ακομα και των consumer level audio converters, ειναι βεβαιο οτι σε virtual instrument εφαρμογες οπου το αποτελεσμα θα γινει απλως export σε wav, μια budget audio καρτα φτανει και περισσευει για τις home studio εφαρμογες. Αυτο βεβαια αφορα τον ηχο. Το θεμα της σταθεροτητας βεβαια, και του minimum latency ειναι ενα αλλο θεμα, στο οποιο θα πρεπει να επικεντρωθει η ερευνα αγορας. Αλλα αυτο το θεμα ειναι θεμα εταιριας και υλοποιησης, οχι αναγκαστικα budget, εταιριες σαν τη motu ας πουμε εχουν κατα καιρους κατηγορηθει με φοβερα horror stories ακομα και για ακριβα μοντελα τους. Απο την αλλη βεβαια π.χ. η RME ειναι εγγυηση, οποτε μια καλη καρτα ηχου εχει παντα θεση και ρολο σε καθε ειδους στουντιο. Αν ομως μπορει να βρεθει μια budget καρτα με αξιοπρεπη latency αποδοση και σταθερη λειτουργια, αυτο, ειδικα για καποιον που αρχιζει τωρα να ασχολειται, θα πρεπει να ειναι αρκετο. Το αποτέλεσμα που θα ακούσει ο φίλος μας σε σχέση με την υπόλοιπη του αλυσίδα είναι υπεραρκετό με κάρτα των 100 και ευρώ που τα τελευταία δέκα χρόνια έχουν εξαιρετικό επίπεδο μετατροπής και απόδοσης. Το πρόβλημα του είνσι αλλού όπως είπαμε και θα το λύσει στο μέλλον. 1 Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση