Προς το περιεχόμενο

Το Voicing Πασπαρτού (Μελέτη)


Ali Barout

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, vrasidas27 είπε

Εμ, καθαρά με deluxe reverb θέλεις

 

Με μια 7χορδη, προγκ κ tapping λύνονται όλα αυτά πολύ καλογουστα?

 

 

 Αναφορα στην ακατανομαστη σε 3  2 1...

  • Χαχα 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Jazzjoker θεμέλιο εννοούσα και έγραψα βάση... Ξενύχτης.

 

Και πράγματι, στην κιθάρα δεν μπορώ να παίξω κάτι τέτοιο ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΔΕΙΓΜΑ.

 

Γενικά εγώ έχω το θέμα ότι για να καταλάβω κάτι πώς λειτουργεί αρμονικά, θέλω να το δω γραμμένο. Να δω τις φωνές πού πάνε, πώς λειτουργουν. Κάτι Dm(b5)7, Db(b5)7, cmaj79 δηλαδή λέω ώπα βάστα, θελω χρόνο να σκεφτώ οτι ααα ρε 2 5 1 είναι αλλά την αναστροφή της πέμπτης με την πέμπτη της συγχορδίας στο μπάσο τη γράψανε Dbκτπκτπ.

 

(Εδιτ: το οποίο με οδηγεί στην κιθάρα να ψάξω να ανακαλύψω τον τροχό, ενώ θα έπρεπε να το δω αλλιώς. Π.χ. τώρα τελευταία συνειδητοποίησα ότι το πολύ απλό πιάσιμο μπαρέ στις 3 κάτω χορδές, και ένα ταστο πίσω στην ρε χορδή (που εγώ το θεωρούσα πάντα Xmin6)... ε, είναι και Xm(b5)7. Ανάλογα πώς θα το δεις. Κι όπως είπε και ο κυρφιουζιονάρας, με άλλη μία νότα αλλάζεις σε αυτό το βόισινγκ ένα σωρό λειτουργείες. Το θες δεσπόζουσα, περνάει, υποδεσπόζουσα περνάει. Ό,τι θες το κάνεις.)

 

Κατάλοιπα της κλασικής.

Επεξεργασμένο από Ali Barout
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Ali Barout είπε

Dm(b5)7, Db(b5)7, cmaj79

 

Αυτά τα progressions εν τω μεταξύ με την αντικατάσταση τριτόνου του V7, αν τα παίξεις στην κιθάρα σε "ευθεία" μορφή με την τονική στο μπάσο κλπ, ακούγονται άθλια.

 

Γι' αυτό μιλάω εγώ για ανωμαλίες στην κιθάρα.

  • Like 1

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Ολα ειναι θεμα voice leading.

 

 Απο εκει ξεκινησαν ολα, η Αρμονια ειναι ΠΑΙΔΙ του voice leading, και οχι το αντιστροφο.

 

 Φυσικα αν απο τις συγχορδιες θελουμε μονο το "χρωμα" τους, θελουμε δηλαδη στην ουσια να εχουμε μια τροπικη προσεγγιση, τοτε ΟΚ.

 

 Αν μπλεξουμε ομως με τα functions τονικες, δεσποζουσες, υποδεσποζουσες και τετοια, θελουμε οπωσδηποτε ελεγχο του voice leading.

 

 Η κιθαρα εχει αρκετες τετοιες δυνατοτητες παρεπιπτοντως, αλλα θελει την προσεγγιση της κλασσικης κιθαρας, με δαχτυλα στο δεξι κλπ.

 

 Και παλι δε βολευει αρκετα, με την εννοια οτι πρεπει να εχεις προχωρησει πολυ για να εχεις ευχερεια σε τετοιες φασεις, με τα πληκτρα ειναι πολυ πιο ευκολο.

  • Like 1
  • Συμφωνώ 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Jazzjoker είπε

αν τα παίξεις στην κιθάρα σε "ευθεία" μορφή με την τονική στο μπάσο κλπ, ακούγονται άθλια.

Φυσικά! Αφού πρέπει να παιχτεί όπως είναι γραμμένο. Η μεγάλη μου δυσκολία κατανόησης της σημειογραφίας έγκειται στο εξής, που είναι παρεμφερές, και έχει σχέση με την πτώση αυτή της παράθεσης.

 

Έχουμε μια συγχορδία. Ειναι η πέμπτη μεθ εβδόμης. Οκ. Στην κλασική (που κάπως είμαι περισσότερο εξοικειωμένος), δηλώνεις και την αναστροφή και είσαι κύριος. Στη σημειογραφία, μου φαίνεται οτι προσπαθούν να μου πουν οτι η αναστροφή είναι η συγχορδία, κι αυτό μου κάνει το κεφάλι ρημαδιό. Δηλαδή ακούω κομμάτια και λέω α, 2 5 από κει για κει 2 5 1 απο κει για κει, κοιτάω το chart και λέω ποτςγκένεν, τι μου λέει;

 

Και με τα slash στο μπάσο, νιώθω ότι είναι σαν να κόβουν τη σχέση μεταξύ συγχορδίας και μπάσου, σαν να λέει, άλλο το πάνω άλλο το κάτω.

 

Πρόβλημα δικό μου αυτό, αν πήγαινα για κανα μάθημα μπορεί να τα ξεδιάλυνα, αλλά τέτοια χρόνια τέτοια λόγια.

4 λεπτά πριν, manosx είπε

Απο εκει ξεκινησαν ολα, η Αρμονια ειναι ΠΑΙΔΙ του voice leading, και οχι το αντιστροφο.

Να πάρουν όλοι τη φούγκα του Jedalge και να έρθουν απο βδομάδα.?‍? (το κοντινότερο που βρήκα σε περούκα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Ali Barout είπε

Να πάρουν όλοι τη φούγκα του Jedalge και να έρθουν απο βδομάδα.?‍? (το κοντινότερο που βρήκα σε περούκα)

 

 

 Ετοιμος δασκαλε!

 

 

 IMG_20231105_163014.thumb.jpg.de29f4720fba8da329a225cb44027203.jpg

  • Χαχα 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, Jazzjoker είπε

 

Αυτά τα progressions εν τω μεταξύ με την αντικατάσταση τριτόνου του V7, αν τα παίξεις στην κιθάρα σε "ευθεία" μορφή με την τονική στο μπάσο κλπ, ακούγονται άθλια.

 

 

Για να παίξεις κλειστές συγχορδίες στην κιθάρα σε ευθεία μορφή, πρέπει να έχεις τα δάχτυλα του Holdsworth.:classic_biggrin:

45 λεπτά πριν, Ali Barout είπε

Και πράγματι, στην κιθάρα δεν μπορώ να παίξω κάτι τέτοιο ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΔΕΙΓΜΑ.

 

 

Ίσα ίσα που είναι πολύ πιο εύκολο από το πιάνο.

Εσύ παίζεις της Παναγιάς τα μάτια βρε Αλή μου, εκεί κολλάς?

  • Like 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

 

Για να παίξεις κλειστές συγχορδίες στην κιθάρα σε ευθεία μορφή, πρέπει να έχεις τα δάχτυλα του Holdsworth.:classic_biggrin:

 

Ίσα ίσα που είναι πολύ πιο εύκολο από το πιάνο.

Εσύ παίζεις της Παναγιάς τα μάτια βρε Αλή μου, εκεί κολλάς?

Δεν ηξεύρω. Περδεύομαι.

  • Χαχα 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Να και μια κυριακατικη σαχλαμαρα, γιατι ετσι μας αρεσει ?

 

 

 Αποκλειστικα με maj7b5 συγχορδιες, τιποτα αλλο δεν ειναι αρκετα καλο ?

 

 Ειδικα εκει που τις κατεβαινω χρωματικα μονο ο Τζεισον λειπει με το πριονι και ειμαστε κομπλε.

 

 Ωραιες ειναι  ?

 

 

 

 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου