manosx Δημοσιευμένο 5 Νοεμβρίου 2023 Share Δημοσιευμένο 5 Νοεμβρίου 2023 1 λεπτό πριν, vrasidas27 είπε Εμ, καθαρά με deluxe reverb θέλεις Με μια 7χορδη, προγκ κ tapping λύνονται όλα αυτά πολύ καλογουστα Αναφορα στην ακατανομαστη σε 3 2 1... 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Ali Barout Δημοσιευμένο 5 Νοεμβρίου 2023 OP Share Δημοσιευμένο 5 Νοεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) @Jazzjoker θεμέλιο εννοούσα και έγραψα βάση... Ξενύχτης. Και πράγματι, στην κιθάρα δεν μπορώ να παίξω κάτι τέτοιο ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΔΕΙΓΜΑ. Γενικά εγώ έχω το θέμα ότι για να καταλάβω κάτι πώς λειτουργεί αρμονικά, θέλω να το δω γραμμένο. Να δω τις φωνές πού πάνε, πώς λειτουργουν. Κάτι Dm(b5)7, Db(b5)7, cmaj79 δηλαδή λέω ώπα βάστα, θελω χρόνο να σκεφτώ οτι ααα ρε 2 5 1 είναι αλλά την αναστροφή της πέμπτης με την πέμπτη της συγχορδίας στο μπάσο τη γράψανε Dbκτπκτπ. (Εδιτ: το οποίο με οδηγεί στην κιθάρα να ψάξω να ανακαλύψω τον τροχό, ενώ θα έπρεπε να το δω αλλιώς. Π.χ. τώρα τελευταία συνειδητοποίησα ότι το πολύ απλό πιάσιμο μπαρέ στις 3 κάτω χορδές, και ένα ταστο πίσω στην ρε χορδή (που εγώ το θεωρούσα πάντα Xmin6)... ε, είναι και Xm(b5)7. Ανάλογα πώς θα το δεις. Κι όπως είπε και ο κυρφιουζιονάρας, με άλλη μία νότα αλλάζεις σε αυτό το βόισινγκ ένα σωρό λειτουργείες. Το θες δεσπόζουσα, περνάει, υποδεσπόζουσα περνάει. Ό,τι θες το κάνεις.) Κατάλοιπα της κλασικής. Επεξεργασμένο 5 Νοεμβρίου 2023 από Ali Barout 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jazzjoker Δημοσιευμένο 5 Νοεμβρίου 2023 Share Δημοσιευμένο 5 Νοεμβρίου 2023 3 λεπτά πριν, Ali Barout είπε Dm(b5)7, Db(b5)7, cmaj79 Αυτά τα progressions εν τω μεταξύ με την αντικατάσταση τριτόνου του V7, αν τα παίξεις στην κιθάρα σε "ευθεία" μορφή με την τονική στο μπάσο κλπ, ακούγονται άθλια. Γι' αυτό μιλάω εγώ για ανωμαλίες στην κιθάρα. 1 Ενωμοτάρχης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 5 Νοεμβρίου 2023 Share Δημοσιευμένο 5 Νοεμβρίου 2023 Ολα ειναι θεμα voice leading. Απο εκει ξεκινησαν ολα, η Αρμονια ειναι ΠΑΙΔΙ του voice leading, και οχι το αντιστροφο. Φυσικα αν απο τις συγχορδιες θελουμε μονο το "χρωμα" τους, θελουμε δηλαδη στην ουσια να εχουμε μια τροπικη προσεγγιση, τοτε ΟΚ. Αν μπλεξουμε ομως με τα functions τονικες, δεσποζουσες, υποδεσποζουσες και τετοια, θελουμε οπωσδηποτε ελεγχο του voice leading. Η κιθαρα εχει αρκετες τετοιες δυνατοτητες παρεπιπτοντως, αλλα θελει την προσεγγιση της κλασσικης κιθαρας, με δαχτυλα στο δεξι κλπ. Και παλι δε βολευει αρκετα, με την εννοια οτι πρεπει να εχεις προχωρησει πολυ για να εχεις ευχερεια σε τετοιες φασεις, με τα πληκτρα ειναι πολυ πιο ευκολο. 1 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Ali Barout Δημοσιευμένο 5 Νοεμβρίου 2023 OP Share Δημοσιευμένο 5 Νοεμβρίου 2023 6 λεπτά πριν, Jazzjoker είπε αν τα παίξεις στην κιθάρα σε "ευθεία" μορφή με την τονική στο μπάσο κλπ, ακούγονται άθλια. Φυσικά! Αφού πρέπει να παιχτεί όπως είναι γραμμένο. Η μεγάλη μου δυσκολία κατανόησης της σημειογραφίας έγκειται στο εξής, που είναι παρεμφερές, και έχει σχέση με την πτώση αυτή της παράθεσης. Έχουμε μια συγχορδία. Ειναι η πέμπτη μεθ εβδόμης. Οκ. Στην κλασική (που κάπως είμαι περισσότερο εξοικειωμένος), δηλώνεις και την αναστροφή και είσαι κύριος. Στη σημειογραφία, μου φαίνεται οτι προσπαθούν να μου πουν οτι η αναστροφή είναι η συγχορδία, κι αυτό μου κάνει το κεφάλι ρημαδιό. Δηλαδή ακούω κομμάτια και λέω α, 2 5 από κει για κει 2 5 1 απο κει για κει, κοιτάω το chart και λέω ποτςγκένεν, τι μου λέει; Και με τα slash στο μπάσο, νιώθω ότι είναι σαν να κόβουν τη σχέση μεταξύ συγχορδίας και μπάσου, σαν να λέει, άλλο το πάνω άλλο το κάτω. Πρόβλημα δικό μου αυτό, αν πήγαινα για κανα μάθημα μπορεί να τα ξεδιάλυνα, αλλά τέτοια χρόνια τέτοια λόγια. 4 λεπτά πριν, manosx είπε Απο εκει ξεκινησαν ολα, η Αρμονια ειναι ΠΑΙΔΙ του voice leading, και οχι το αντιστροφο. Να πάρουν όλοι τη φούγκα του Jedalge και να έρθουν απο βδομάδα. (το κοντινότερο που βρήκα σε περούκα) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 5 Νοεμβρίου 2023 Share Δημοσιευμένο 5 Νοεμβρίου 2023 10 λεπτά πριν, Ali Barout είπε Να πάρουν όλοι τη φούγκα του Jedalge και να έρθουν απο βδομάδα. (το κοντινότερο που βρήκα σε περούκα) Ετοιμος δασκαλε! 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fusiongtr Δημοσιευμένο 5 Νοεμβρίου 2023 Share Δημοσιευμένο 5 Νοεμβρίου 2023 38 λεπτά πριν, Jazzjoker είπε Αυτά τα progressions εν τω μεταξύ με την αντικατάσταση τριτόνου του V7, αν τα παίξεις στην κιθάρα σε "ευθεία" μορφή με την τονική στο μπάσο κλπ, ακούγονται άθλια. Για να παίξεις κλειστές συγχορδίες στην κιθάρα σε ευθεία μορφή, πρέπει να έχεις τα δάχτυλα του Holdsworth. 45 λεπτά πριν, Ali Barout είπε Και πράγματι, στην κιθάρα δεν μπορώ να παίξω κάτι τέτοιο ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΔΕΙΓΜΑ. Ίσα ίσα που είναι πολύ πιο εύκολο από το πιάνο. Εσύ παίζεις της Παναγιάς τα μάτια βρε Αλή μου, εκεί κολλάς? 1 Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Ali Barout Δημοσιευμένο 5 Νοεμβρίου 2023 OP Share Δημοσιευμένο 5 Νοεμβρίου 2023 6 λεπτά πριν, fusiongtr είπε Για να παίξεις κλειστές συγχορδίες στην κιθάρα σε ευθεία μορφή, πρέπει να έχεις τα δάχτυλα του Holdsworth. Ίσα ίσα που είναι πολύ πιο εύκολο από το πιάνο. Εσύ παίζεις της Παναγιάς τα μάτια βρε Αλή μου, εκεί κολλάς? Δεν ηξεύρω. Περδεύομαι. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 5 Νοεμβρίου 2023 Share Δημοσιευμένο 5 Νοεμβρίου 2023 Να και μια κυριακατικη σαχλαμαρα, γιατι ετσι μας αρεσει Αποκλειστικα με maj7b5 συγχορδιες, τιποτα αλλο δεν ειναι αρκετα καλο Ειδικα εκει που τις κατεβαινω χρωματικα μονο ο Τζεισον λειπει με το πριονι και ειμαστε κομπλε. Ωραιες ειναι Your browser does not support the HTML5 audio tag noizmaj7b5.mp3 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fusiongtr Δημοσιευμένο 5 Νοεμβρίου 2023 Share Δημοσιευμένο 5 Νοεμβρίου 2023 Μερικά πρόχειρα voicings από τα άπειρα με αυτές τις νότες. tabs.pdf 3 2 Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση