Προς το περιεχόμενο

Το Voicing Πασπαρτού (Μελέτη)


Ali Barout

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παίζαμε χτες το βράδυ, κι είχαμε πιάσει κουβεντούλα πριν ξεκινήσουμε με τον πιανίστα μας, και μου έλεγε ότι τώρα τελευταία έχει πάθει εμμονή να περνάει παντού ένα συγκεκριμένο βόισινγκ, αλλά στο αριστερό του χέρι. Αυτό το βόισινγκ το ήξερα ήδη κι εγώ αφού σαν κατασκευή είναι πολύ απλό. (Παίρνεις μια νότα, κοτσάρεις μια τέταρτη απάνω, κοτσάρεις κι άλλη μία από πάνω, και στο τέλος έρχεσαι και βαραίνεις τη βάση. Δηλαδή το διάστημα της πρώτης νότας με τη δεύτερη είναι 4η αυξημένη, της δεύτερης με την τρίτη 4η καθαρή, και άρα της πρώτης με την τρίτη 7η μεγάλη.)

 

Όμως εγώ που δεν είμαι πιανίστας, προσπαθούσα να το φέρνω όπου μπορούσα στο δεξί χέρι, σαν επέκταση κάποιου άλλου αρμονικού υποστρώματος που έδινε το αριστερό χέρι, με αμφίβολα αποτελέσματα. Σήμερα που ξύπνησα με το κεφάλι καζάνι, έκατσα λίγο στον υπολογιστή να το δοκιμάσω. ΡΕ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ Ο ΚΙΟΡΑΤΑΣ. Ενθουσιάστηκα! Ορίστε και το ηχητικό. Είναι δύο τέικ. Ένα το πρώτο 16μετρο, που είναι το θέμα (και ήθελα να βγει κάπως καθαρότερο, να ακούγεται σαν θέμα), και μετά βαράω στον πατσά του γάμου του καραγκιόζη, άλλο ένα τέικ.

 

Μην περιμένετε να ακούσετε το πιάνο κανονικό του πιανίστα, και δεν έχω μπιφόρ να σας βάλω να συγκρίνετε το μέγεθος της κουλαμάρας μου. Ας πούμε ότι πριν εφαρμόσω αυτή την πολύ απλή ιδέα, θα προσπαθούσα να εναρμονίζω κάθε ακκόρντο που περνάει, κι επειδή ακριβώς είμαι τεχνικά πολύ ανεπαρκής στο πιάνο, δε θα μπορούσα να κάνω ούτε έναν κύκλο. Ενώ τώρα, μπορώ να παίξω όσο θέλω χωρίς να πολυκολλάω (άσχετα αν παίζω μαλακίες εννοώ).

 

 

 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Like στα πρώτα 40'', το έχεις στήσει πολύ ωραία για απλή μελέτη.

 

Αν κατάλαβα καλά φτιάχνεις κάτι σαν C-F#-B; Sorry, αλλά ακόμα για να πιάσω πράγματα τα πάω όλα από C.

More is more. Yngwie Malmsteen

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, BillTrantos είπε

Like στα πρώτα 40'', το έχεις στήσει πολύ ωραία για απλή μελέτη.

 

Αν κατάλαβα καλά φτιάχνεις κάτι σαν C-F#-B; Sorry, αλλά ακόμα για να πιάσω πράγματα τα πάω όλα από C.

Ναι, αλλά αυτό λύνεται σε πολλά μεσόφωνα. Σκέψου το G#-D-G μιας E7#9, αλλά χωρίς τη βάση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
3 λεπτά πριν, Ali Barout είπε

Ναι, αλλά αυτό λύνεται σε πολλά μεσόφωνα. Σκέψου το G#-D-G μιας E7#9, αλλά χωρίς τη βάση.

Έκαψε το μοτέρ. Δεν τα έχω φάει ακόμα τα ψωμιά μου.

  • Χαχα 2

More is more. Yngwie Malmsteen

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Ali Barout είπε

Ναι, αλλά αυτό λύνεται σε πολλά μεσόφωνα. Σκέψου το G#-D-G μιας E7#9, αλλά χωρίς τη βάση.

Λες σε κιθαρίστα να παίξει το "Χέντριξ" κορντ χωρίς τη βάση ; ?

 

Βρε κναβ εμείς τρεις Μι του βάζουμε για να συμπληρωθούν οι g#,d, g

  • Χαχα 2

Αυτος ο δρομος φτιαχτηκε επι countach

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
8 λεπτά πριν, vrasidas27 είπε

Λες σε κιθαρίστα

Προσπαθώ να κάνω upgrade σε μουσικός, εξού και οι ερωτήσεις ?

 

Τώρα τελευταία μόνο πλήκτρα-θεωρία μελετάω.

  • Like 1
  • Χαχα 1

More is more. Yngwie Malmsteen

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε συ μπιλ, αυτό είναι που είπες, το CF#B ισχύει. Απλά εγώ δεν το θεωρώ το πιο εύκολο, γιατί η πιο προφανής του λύση είναι σε C#m. (Και με ετερογραφία, γιατί το C θα έπρεπε να φανεί B#).

 

Ενώ το G#DG, τσουπ λύθηκε στο λα, ευκολάκι να το θυμηθείς.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
4 λεπτά πριν, Ali Barout είπε

Ρε συ μπιλ, αυτό είναι που είπες, το CF#B ισχύει. Απλά εγώ δεν το θεωρώ το πιο εύκολο, γιατί η πιο προφανής του λύση είναι σε C#m. (Και με ετερογραφία, γιατί το C θα έπρεπε να φανεί B#).

 

Ενώ το G#DG, τσουπ λύθηκε στο λα, ευκολάκι να το θυμηθείς.

Ναι, ναι, ισχύει από πλευράς διαστημάτων, αλλά έχανα το context, το είπες με άλλα λόγια μόλις.

  • Like 1

More is more. Yngwie Malmsteen

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To Xentrix κορντ Ε7#9 παλια το ηξερα ως Χεντριξ κορντ κ ...δεν ηξερα τι να το κανω 

 

Οταν συνειδητοποιησα πως ειναι ενα altered dominant κορντ ηρεμησα...?

 

Τωρα το E7#9 συγκεκριμενα δε χανω την ευκαιρια να το παιζω με τρεις ΜΙ οπως ειπα πιο πριν, για φορο τιμης στον κιθαρομπαμπα μας. Πληκτρά δεν εχω να με κοιταει περιεργα οποτε δεν εχω κ λογο να συμμαζευτω προς το παρον?

 

Το κοντεξτ το οποιο περιγραφεις εσυ, ειναι διαφορετικο, αλλα αφου εκανα την παρενθεση ειπα να τοην τελειωσω κιολας ?

Επεξεργασμένο από vrasidas27
  • Χαχα 1

Αυτος ο δρομος φτιαχτηκε επι countach

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, vrasidas27 είπε

Βρε κναβ εμείς τρεις Μι του βάζουμε για να συμπληρωθούν οι g#,d, g

 

Έλα ρε παιδιά, έρχεστε προς τα εδώ σιγά σιγά.

Εσύ βάλτου E, εγώ βάζω Α# για A#13 (λύνεται μια χαρά στο D#maj), ή εναλλακτικά άλλη μια τέταρτη, ένα C (όχι στο μπάσο) για να γίνει μια υπέροχη G#maj7#11 (λυντιανάκι δηλαδή που μια χαρά είναι όπως είναι, δεν θέλει λύση), το οποίο με εναλλακτικά μπάσα, μας δίνει πολύ όμορφες και πρωτότυπες συγχορδιούλες μπαλαντέρ.

 

Άμα πιάσουμε τέτχοια .... σφυράτε να ανοίξω μπύρες, και εξοπλιστείτε με ποπ κόρν ασούμε.

 

EDIT: Αααα, και που να πιάσουμε τις αναστροφές του. Η χαρά του ακκορντίστα.

Αλλά όταν μπλέκεις με τέταρτες αυτά παθαίνεις.

Επεξεργασμένο από fusiongtr
  • Like 1
  • Χαχα 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου