Προς το περιεχόμενο

Ήρθε το Cubase 13!


BillTrantos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, Ali Barout είπε

Χα! Σε νικάω λόγω ρύπων. Κερνάς σουγλάκια.

 

Μήπως κερδάς λόγω δικής μου παλαιότητας?

Πρώτη άδεια 2001 είμαι.

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, cos_dr είπε

πάντως ρε παιδιά τώρα έβαλα να δω τα βίντεο και στο πρώτο που λέει ο Σιγάλας τι έχει αλλάξει και βλέπω αυτό με το channel strip και το πως φαίνεται και για το mixing console μου φαίνεται κουφά γιατί π.χ. το sonar τα έχει αυτά....... δέκα χρόνια τώρα και βάλε.

 Τώρα μπορείς να τα κάνεις στο cubase έτσι κατευθείαν να περνάει ο cursor και να τα βλέπεις και να βλέπεις το channel EQ και τα effects από την κονσόλα?? Τι να πω.......... καλώς τα έχει.

 θα δω και τα υπόλοιπα, θέλω να ενημερωθώ, ευκαιρία αν και βλέπω να με κερδίζει το Studio One που μέχρι στιγμής μου φαίνεται πιο........ σοναράδικο. ?

 

Η μεγέθυνση του πλαγκ στην κονσόλα τώρα μπήκε, ναι. Βασικά κλάιν μαιν, και πριν όποιος ήταν νοικοκύρης, μπορούσε να δουλέψει πολύ γρήγορα, ανοίγοντας και κλείνοντας ρακ με συντομεύσεις. Απλά αρχηγέ, κι εσύ θα έπρεπε να το ξέρεις καλύτερα από όλους, στο όνομα της διαφορετικότητας, πρέπει όλα να γίνονται ίσιωμα, και το Cubase να έχει ίδια φάτσα με τα pro tools, το sonar, το studio one, το reaper, ώστε να συζητάμε στο τέλος για σώβρακα και φανέλες, αφού όλα κάνουν την ίδια δουλειά, κι αν διαλέξεις κάποιο και το μελετήσεις σε βάθος, μια χαρά θα κάνεις τη δουλειά, όχι τώρα, ανέκαθεν. Απλά να είχαμε να λέγαμε.

2 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

Μήπως κερδάς λόγω δικής μου παλαιότητας?

Πρώτη άδεια 2001 είμαι.

2011. Αλλά είμαι ΡΥΠΑΡΟΣ.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, fusiongtr είπε

Τσίσα καίει?

Μακάρι κυρφιουζιονάρα μου. Θα έπινα τις μπύρες και μετά θα γέμιζα το ντεπόζιτο.

  • Χαχα 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Ali Barout είπε

Η μεγέθυνση του πλαγκ στην κονσόλα τώρα μπήκε, ναι. Βασικά κλάιν μαιν, και πριν όποιος ήταν νοικοκύρης, μπορούσε να δουλέψει πολύ γρήγορα, ανοίγοντας και κλείνοντας ρακ με συντομεύσεις. Απλά αρχηγέ, κι εσύ θα έπρεπε να το ξέρεις καλύτερα από όλους, στο όνομα της διαφορετικότητας, πρέπει όλα να γίνονται ίσιωμα, και το Cubase να έχει ίδια φάτσα με τα pro tools, το sonar, το studio one, το reaper, ώστε να συζητάμε στο τέλος για σώβρακα και φανέλες, αφού όλα κάνουν την ίδια δουλειά, κι αν διαλέξεις κάποιο και το μελετήσεις σε βάθος, μια χαρά θα κάνεις τη δουλειά, όχι τώρα, ανέκαθεν. Απλά να είχαμε να λέγαμε.

Εντάξει, αυτά τα έχουμε ως δεδομένα και θεμιτά γιατί ο ανταγωνισμός τα έσπρωξε όλα και έσπρωξε και το hardware τουλάχιστο όσο αφορά τα synth και workstations.

 Δεν πειράζει. Γεγονός είναι πως φαίνεται και είναι πιο φρέσκο όπως και το Studio One, είναι σαφώς ανώτερο από το Studio One σε αυτά που παρέχει αλλά και πιο βαρύ αλλά και εκμεταλλεύεται περισσότερο το hardware.

 

 Στην τελική για αυτά που κάνει ο μέσος χρήστης γιατί κανένας, ακόμα και οι επαγγελματίες δεν εκμεταλλεύονται ούτε και ξέρουν να εκμεταλλευτούν γιατί δεν ασχολούνται, το 80% που λέει ο λόγος των δυνατοτήτων και των συντομεύσεων των προγραμμάτων αυτών.

 

 Οπότε, όντως, να έχουμε να λέμε αλλά γουστάρουμε σίγουρα❤️

 

  • Like 2

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, cos_dr είπε

Στην τελική για αυτά που κάνει ο μέσος χρήστης γιατί κανένας, ακόμα και οι επαγγελματίες δεν εκμεταλλεύονται ούτε και ξέρουν να εκμεταλλευτούν γιατί δεν ασχολούνται, το 80% που λέει ο λόγος των δυνατοτήτων και των συντομεύσεων των προγραμμάτων αυτών.

Αυτό σίγουρα. Εγώ έχω καταλήξει ότι το σημαντικό είναι να ταιριάζουν τα χνώτα σου με τη φιλοσοφία του προγράμματος. Να κάνεις δηλαδή μαντεψιές πώς μπορεί να γίνεται κάτι και να πέφτεις μέσα. Αν δηλαδή ανοίξεις ένα πρόγραμμα και είναι τελείως αντίθετη η φιλοσοφία σου από το Α μέχρι το Ω, από το πώς φτιάχνεις ένα καινούργιο κανάλι, μέχρι το πώς, πού και με ποιον τρόπο απεικονίζονται πληροφορίες, θεωρώ ότι είναι μάταιος κόπος να σφίγγεις τα δόντια και να προσπαθείς να "το μάθεις".

 

Υπάρχουν ένας χεσμός προγράμματα στην αγορά πια, όλα έχουν ντέμο πανεύκολα προσβάσιμα. Όχι πια δάκρυα, είναι χρυσή εποχή για όλα αυτά τα μπλιμπλίκια.

  • Like 1
  • Συμφωνώ 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Ali Barout είπε

Όχι πια δάκρυα, είναι χρυσή εποχή για όλα αυτά τα μπλιμπλίκια.

Νομίζω πως χρυσή εποχή ήταν η προηγούμενη δεκαετία.

 Δεν προσφέρουν κάτι ουσιαστικό σε σχέση με τις προηγούμενες εκδόσεις τους για πραγματική χρήση, πέραν των θεωρητικών δυνατοτήτων τους, ούτε αυτά που προσφέρουν βελτιώνουν τις παραγωγές αντικαθιστώντας την εμπειρία και την τεχνογνωσία σε βασικά πράγματα για τη μίξη και το mastering.

 Προσωπικά βρίσκω πιο ενδιαφέρουσα και βελτιωμένη την ΑΙ προσέγγιση στο mastering που είμαι σίγουρος, έχω την αίσθηση έστω πως θα έρθει και στο MIXING.

 

 Tυχεροί είναι οι νεότεροι που παίρνουν περισσότερες δυνατότητες με τα ίδια λεφτά και δουλεύουν σε περιβάλλον ισχυροτέρων υπολογιστών και καλύτερων λειτουργικών συστημάτων.

 

 Εχθές που είχα οίστρο πριν κοιμηθώ ? τελείωσα ένα κομμάτι που μου βγήκε αυθόρμητα δοκιμάζοντας το σύστημά μου και  χρησιμοποίησα μεταξύ άλλων 3 VSTi's που τα έχω ΕΙΚΟΣΙ ΧΡΟΝΙΑ ? και θυμάμαι πως αναγκαζόμουν να κάνω freeze τα tracks, περίμενα,να ανοίξει ένα project που ανοίγει σε δευτερόλεπτα κάτι λεπτά, το να δούλευα με 2-3 sessions του ίδιου προγράμματος γράφοντας μέσω midi ήταν επιστημονική φαντασία? ή έπρεπε να έχεις συστοιχία υπολογιστών με top specs, μόλις γέμιζε λίγο παραπάνω midi δεδομένα έτρωγες το delay της αρκούδας ή και κράσαρε το project και μπορεί να μην ξαναάνοιγε από κανα update που ήταν conflict των windows με το προγραμμα, βγήκαν διπύρινα και  τα  DAW και τα VST περιμέναμε να εκμεταλλευτούν κάποια στιγμη τους πυρήνες και πολλά άλλα.

 

 Τώρα φτιάχνω κομμάτια σε ένα βράδυ και παρόλο που είμαι από τους πιο γρήγορους στον χειρισμό τεχνολογίας δεν τα προλαβαίνω χωρίς περιορισμό με τα ίδια προγράμματα να πετάνε πλέον και παράλληλα να έχω ανοίξει άλλα τόσα και πισω το battlefield ανοιχτο και κανα browser για να κάνω διαλείμματα και δεν καταλαβαίνει τίποτα ο υπολογιστής που έχω και ο επεξεργαστής του είναι ήδη αισχρά παρωχημένος?

 

 όχι να τα λέμε και ΑΦΤΑ?

  • Like 2

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
44 λεπτά πριν, Ali Barout είπε

Εννοώ ότι αν έχεις π.χ. ένα συνθ, συνθένιο. Του φτιάχνεις ένα μιντι τρακ, του γράφεις μπιρ μπιρ τι να παίξει, και μετά τραβάς τις εισόδους ήχου στην κάρτα, και τις βάζεις σε audio track να γραφτούν.

 

ΦΥΣΙΚΑ, αν θες αυτό το στήνεις ως external instrument, ώστε να έρχεται ο ήχος κατευθείαν όπως είπαμε σε Instrument Track.

 

Ή μπορείς να θες να στείλεις MIDI σε φώτα π.χ., θα το κάνεις με MIDI κανάλι απλό.

 

Αυτό για τις παραμέτρους είναι άλλη συζήτηση. Αν θες να γράφεις CC που μένουν "στην παρτιτούρα", στο MIDI track δηλαδή, ή αν θες να γράφεις automation, δηλαδή να πειράζεις τα "εικονικά χειριστήρια" του plug-in.

Καλορίζικος Μπιλ! Καλή αρχή! Κι ό,τι θες, ξέρεις... Ρίξε σύρμα.

 

Εγώ έτσι όπως καταλαβαίνω τώρα τα πράγματα, αντιμετωπίζω το instrument track ως midi και το audio track το έχω για κιθάρες. Δεν έχω βρει λόγο προς το παρόν να μπλέξω με midi track. Αν χάνω κάτι πείτε μου εγκαίρως, γιατί έτσι έχω δομήσει τα templates.

  • Like 2

More is more. Yngwie Malmsteen

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, cos_dr είπε

όχι να τα λέμε και ΑΦΤΑ?

Έτσι ακριβώς είναι, και συμφωνώ. Ο μόνος λόγος που θεωρώ ότι ΤΩΡΑ είναι η καλή εποχή και όχι η προηγούμενη δεκαετία, είναι ότι από θέμα hardware δεν είχα πλήρη μετάβαση σε 64bit συστήματα από την κορφή μέχρι τα νύχια, οπότε είχαμε αυτά τα Freeze, bounce, ευχέλαια, βασκανίες κτπ.. Ενώ τώρα, και τη χειρότερη μπουρούχα υπολογιστή να πάρεις καινούργιο, με 8 giga μνήμη, ΠΕΤΑΕΙ και ΚΑΤΟΥΡΑΕΙ τα συστήματα που είχα τότε. Αλλά το ίδιο πράγμα λέμε.

  • Like 1
  • Συμφωνώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου