Προς το περιεχόμενο

Who is a multifx unit for, really?


Nekkon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

 Ετσι οπως τα λες ειναι Freedom.

 

 Δε θα πρεπει να ξεχναμε οτι αυτη η διαφορα μικροφωνιασμενου εναντιον φυσικου, υπαρχει στον ιδιο ουσιαστικα βαθμο και οταν μικροφωνιαζουμε τον κανονικο ενισχυτη.

 

 Δηλαδη ωραια ειναι οταν μπιστας απλα τον ενισχυτη και τζαμαρεις, αλλα οταν ερθει η ωρα να τον γραψεις με το μικροφωνο παλι ασχολεισαι, και αυτο που ακους στο control room δεν εχει καμια σχεση με αυτο που ακους διπλα στον τσιτωμενο ενισχυτη.

  • Συμφωνώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γραφε εσυ Φρρρ τις αναλυσεις σου...

Κ να το διαβασει τωρα ο Νεκκωνας κ να σου πει:

"Κομπονεντ μπεησντ μοντελινγκ στα παντα, με προσοχη στη λεπτομερεια κ ατζαστμεντζ κ παει λεγοντας, αλλα το μονο σημειο που δε μπορει να γινει κομπονεντ μπεησντ μοντελοποιηση ειναι οι καμπινες....Αρα? το κοτσαρω σε τελικο κ καμπινα ή σε μια καμπινα ΦΡΡ ΦΡΡΡΡΡΡ "

Κ του παει το μαλλι 3 χιλιαρικα κ μετα ή θα του αρεσει με το ζορι ή θα κατεβει Αθηνα να σε κυνηγησει...

  • Like 1

Αυτος ο δρομος φτιαχτηκε επι countach

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Α, η πλακα...

 

Ο μαγκας λοιπον της συγκεκριμένης εταιρείας (και ο φουστης δεν ειναι μονο προγραμματισταρας με απειρου μεγεθους κοχόνες, ειναι και μουσικος και έχει αυτάρες ελέφαντα), μοντελοποιει τον JVM...οχι μαζικης παραγωγής, τον ιδιο τον ενισχυτη του Satriani... του εστειλε τον ενισχυτή, τον μοντελοποιησε component-component μας τον εδωσε...

 

Ιδιοκτητες που τον ειχαν παραπονιοντουσαν (δεν εχω παιξει ποτε με αυτον τον ενισχυτη οποτε δεν εχω αποψη)...προφανως αυτοι ειχαν τον μαζικης παραγωγης...

 

Παιρνει λοιπον εναν μαζικης παραγωγης, τον μοντελοποιει, τον πεταει και αυτον σε ενα firmware και ολοι ηταν χαρουμενοι...αυτα για τον τροπο μοντελοποιησης...

 

Επισης θυμαμαι προσφατα ένα θρεντ περι προενισχυσης και τελικου σταδιου φυσικου ενισχυτη...ασχετο σε αυτη την συζητηση but still...ολα παιζουν ρόλο, αλλά μην υπερεκτιμάτε το τελικο στάδιο, αν κάποιος μποροσε να το ακουσει μονο του (βασικα μπορει, αν ο ενισχυτης εχει effects loop, ή σε non-master volume ενισχυτή καρφώσει κανένα master volume circuit, ναι ναι ναι ναι, το εχω κανει και αυτο) θα καταλάβει με την μια σε ποιο βαθμο και το ενα και το αλλο δινει τον χαρακτηρα του συγκεκριμενου ενισχυτη...

Με λέγανε Freedom...

...τώρα με λένε...ΑpussyΑ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, manosx είπε

 Ετσι οπως τα λες ειναι Freedom.

 

 Δε θα πρεπει να ξεχναμε οτι αυτη η διαφορα μικροφωνιασμενου εναντιον φυσικου, υπαρχει στον ιδιο ουσιαστικα βαθμο και οταν μικροφωνιαζουμε τον κανονικο ενισχυτη.

 

 Δηλαδη ωραια ειναι οταν μπιστας απλα τον ενισχυτη και τζαμαρεις, αλλα οταν ερθει η ωρα να τον γραψεις με το μικροφωνο παλι ασχολεισαι, και αυτο που ακους στο control room δεν εχει καμια σχεση με αυτο που ακους διπλα στον τσιτωμενο ενισχυτη.

 

Σε πάω...

 

Επειδή όταν ημουν λαμπακιας αυτό ήταν το κυνηγι που εκανα, αυτο που ακουω στον χωρο να ηχογραφηθει οσο πιο πιστα γινεται...την νιρβάνα μου την ειχα βρεί με κάτι φθηνα ribbon T.Bone (αυτι του Μικι Μάους assουμε)...100 ευρω μικροφωνα τότε...

 

Και αυτός ηταν ο βασικος λογος που δεν γουσταρα ποτε μα ποτέ τα δυναμικα του στυλ SM57 (ναι το ειχα και αυτο το ρημαδι, το πουλησα σε dt, οπως και τα Σενχάιζερ 609 και 906, το 906 εμεινε πολυ περισσοτερο αλλα ποτε ηχογραφηση μονο του)...αλλά επαιζα, άλλα ακουγόντουσαν...δεν θελω ρε φιλουοοοοος, εχω σκασει τα κερατα μου να φτιαξω την αλυσιδα μου μεχρι και την τελευταια λεπτομερεια, εχω χασει 500 χρονια σε δοκιμες κοκ εχω τον μαγικο μου ήχο και τελικα στο wav βγαινει κουκουρουκου...

 

Με λέγανε Freedom...

...τώρα με λένε...ΑpussyΑ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μοντελερς εξομοιωνει τον ηχο που ακουει καποιος στο κοντρολ ρουμ να το πουμε ετσι.

 

Οχι τον ηχο που εχει ο ενισχυτης στο οποιο δωματιο βρισκεται.

 

(μη μου πει καποιος πως ο ηχος στο κοντρολ ρουμ ειναι με 2 close mics κ ενα room μεσα απο neve. Κανε το ιδιο κ με το μοντελερ γινεται)

 

Πηγαινε γραψε στο στουντιο κ αν ξενερωσεις ή πηγαινε στο δωματιακι με headphones ν'ακους τον ενισχυτη ή... παρε μοντελερ να συνηθισεις ?

Επεξεργασμένο από vrasidas27

Αυτος ο δρομος φτιαχτηκε επι countach

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, vrasidas27 είπε

Γραφε εσυ Φρρρ τις αναλυσεις σου...

Κ να το διαβασει τωρα ο Νεκκωνας κ να σου πει:

"Κομπονεντ μπεησντ μοντελινγκ στα παντα, με προσοχη στη λεπτομερεια κ ατζαστμεντζ κ παει λεγοντας, αλλα το μονο σημειο που δε μπορει να γινει κομπονεντ μπεησντ μοντελοποιηση ειναι οι καμπινες....Αρα? το κοτσαρω σε τελικο κ καμπινα ή σε μια καμπινα ΦΡΡ ΦΡΡΡΡΡΡ "

Κ του παει το μαλλι 3 χιλιαρικα κ μετα ή θα του αρεσει με το ζορι ή θα κατεβει Αθηνα να σε κυνηγησει...

 

Βρε μαζι σου και οσο δεν σε ενδιαφερει η ηχογραφηση ειναι και η πιο ευκολη λυση, ειλικρινα.

 

Αλλά αν σε ενδιαφερει η ηχογραγηση τι θα κανεις?

 

Θα μικροφωνιάσεις την καμπινα και θα κανεις παλι κυκλους οπως ανεφερε ο @manosx ?

 

Γιατι αν απλά πας να γράψεις ψηφιακα (USB, ή outs σε αλλη καρτα ήχου για καποιον λογο) παλι αυτο που ακους δεν θα ειναι το ιδιο με αυτο που ηχογραφεις.

 

Η λυση εκει είναι εξτρα χρονος, στο τελος της αλυσιδας χωριζεις 2 outputs. Το ενα θα πηγαινει στον τελικο και θα ειναι αυτο που θα ακους οταν παιζεις. Το αλλο θα το ρυθμισεις με το αυτάκι σου να ματσαρει αυτο που ακους οταν παιζεις με τον ενισχυτη, αλλα θα πηγαινει καρφι USB ή εξοδο σε αλλη καρτα ηχου.

 

Γινεται, αλλά διπλος κοπος. Γινεται παντως. Οπως μπορεις να βγάλεις (αναλογως το μοντελο) και αλλα 2 ανεξαρτητα outputs με τελειως διαφορετικο ηχο για το FOH ή για οτι αλλο θελεις. Και ξεχωριστο για ακουστικα αν θελεις, γιατι και εκει θα πρεπει να το ρυθμισεις διαφορετικα για να το ευχαριστιέσαι και να μην ξενερώνεις.

 

Ευελιξια υπαρχει φοβερη, το θεμα ειναι το πως θα το προσεγγισεις το θεμα, ποσο χρονο και κοπο θα σου παρει.

 

Νέκκωνα, stay put ωρέ και μην κανεις τιποτα, μια χαρά εισαι λεμεεεεε...

Επεξεργασμένο από Freedom
  • Like 1
  • Συμφωνώ 1

Με λέγανε Freedom...

...τώρα με λένε...ΑpussyΑ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Freedom είπε

 

Βρε μαζι σου και οσο δεν σε ενδιαφερει η ηχογραφηση ειναι και η πιο ευκολη λυση, ειλικρινα.

 

Αλλά αν σε ενδιαφερει η ηχογραγηση τι θα κανεις?

 

Θα μικροφωνιάσεις την καμπινα και θα κανεις παλι κυκλους οπως ανεφερε ο @manosx ?

 

Γιατι αν απλά πας να γράψεις ψηφιακα (USB, ή outs σε αλλη καρτα ήχου για καποιον λογο) παλι αυτο που ακους δεν θα ειναι το ιδιο με αυτο που ηχογραφεις.

 

Η λυση εκει είναι εξτρα χρονος, στο τελος της αλυσιδας χωριζεις 2 outputs. Το ενα θα πηγαινει στον τελικο και θα ειναι αυτο που θα ακους οταν παιζεις. Το αλλο θα το ρυθμισεις με το αυτάκι σου να ματσαρει αυτο που ακους οταν παιζεις με τον ενισχυτη, αλλα θα πηγαινει καρφι USB ή εξοδο σε αλλη καρτα ηχου.

 

Γινεται, αλλά διπλος κοπος. Γινεται παντως. Οπως μπορεις να βγάλεις (αναλογως το μοντελο) και αλλα 2 ανεξαρτητα outputs με τελειως διαφορετικο ηχο για το FOH ή για οτι αλλο θελεις.

 

Ευελιξια υπαρχει φοβερη, το θεμα ειναι το πως θα το προσεγγισεις το θεμα, ποσο χρονο και κοπο θα σου παρει.

Εχω απαντησει πριν καν ρωτησεις Φρρρρ

  • Χαχα 1

Αυτος ο δρομος φτιαχτηκε επι countach

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, vrasidas27 είπε

Εχω απαντησει πριν καν ρωτησεις Φρρρρ

 

Δεν καταλαβες, απάντησα πριν καν απαντησεις, βασικά ποσταραμε ακριβώς την ιδια στιγμη...

 

Αυτη ειναι η δυναμη του μοντελιν assουμε, μπαινει βαθεια στους νευρώνες σου και εχεις αρνητικό latency της τάξης των -2 με -5ms...

 

Οπότε είσαι πάντα 2-5ms στο μελλον assούμε...

 

Ε?

 

ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ?

 

Στην επαιξα, κιαρατα! ?

 

Νεκκωνα, σταθερός εσύ, μην κάνεις ρούπι λεμε...

  • Χαχα 2

Με λέγανε Freedom...

...τώρα με λένε...ΑpussyΑ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, Freedom είπε

Νέκκωνα, stay put ωρέ και μην κανεις τιποτα, μια χαρά εισαι λεμεεεεε...

Έτσι φαίνεται. Δεν έχω καν απαιτήσεις. Ένα grab n go combo και παίζω σε χαμηλές εντάσεις κιόλας, ακόμα και ο Κατάνα ο 50άρης με καλύπτει σαν ένταση. Απλά μου αρέσει να χαϊδεύει το αυτί μου η λάμπα μωρέ, έχει πιο "body" ο ήχος, πιο thick νότες βγαίνουν από την κιθάρα μου. Από την άλλη, λες και κάνω λεφτά από τη μουσική. Το χόμπι μου κάνω. Κλαιν Μάιν. Όμως ακόμα και για το χόμπι, αξίζει να γίνει η κουβέντα 

  • Like 2

Never give up! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για μενα τα πραγματα ειναι απλα.

 

Για ηχογραφησεις ενα καλο μοντελερ σου λυνει τα χερια.

Αν θες ενα καθαρο ηχο κ τον εχεις βρει απο το σεταπ σου κ με ενα close micing σε νορμαλ εντασεις (ακομα κ στον ιδιο χωρο) καθαρισες.. κατσε στ'αυγα σου

 

Για λαηβ πλεον στο μεγαλυτερο ποσοστο των καταστασεων ενα μοντελερ ειναι προτιμοτερο.

 

Αυτα ειναι τεραστια συν για να τα αγνοησω.

Επισης αν ειχα σεταπ παραδοσιακου λαμπατου με πεταλια κ χωρο να τον (ψιλο)ανοιξω, το μοντελινγκ δεν το αναιρει αυτο.

Τωρα αν επαιζα αλλου ειδους λαηβ κ ειχα ηδη τον ηχο μου κ η μπαντα τον ηχο της αρα κ τον εξοπλισμο μου, ε θα ειχα κ την ανεση να τα εχω κ τα δυο.

 

Ασε που το μοντελερς μπορει να μου εδινε κ ιδεες για το πως να βελτιωσω κ τι να προσθεσω/αντικαταστησω στο σεταπ. Ασε που μπορει να εκανα υβριδικο σεταπ

 

Δεν υπαρχει για εμενα πραγματικο conflict of interest στους δυο κοσμους

  • Like 1
  • Συμφωνώ 1

Αυτος ο δρομος φτιαχτηκε επι countach

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου