Προς το περιεχόμενο

Greece's Eurovision 2024 - Μια νέα εποχή για το ελληνικό τραγούδι - Μετα-Τραπ εποχή


Άγιος

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderator
37 λεπτά πριν, Superfunk είπε

ειστε υπερβολικοι και ΓΕΡΟΙ ?

Εννοείται...

 

ΥΓ: Γέροντα νωρίς - νωρίς σήμερα ?

  • Χαχα 1

all this has happened before and will happen again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, LK είπε

H σύγχρονη τέχνη, όπως την ξέρουμε , από το 1900 και μετά (μουσική- κινηματογράφος) εξαντλήθηκαν -κορέστηκαν. 

Ό,τι ήταν να βγεί...βγήκε (δεν είναι και λίγο μιλάμε για έναν αιώνα και) .

Ό,τι βγαίνει από εδώ και πέρα , θα είναι καλή ή κακή επανάληψη των παρελθοντικών έργων.

Ο κύκλος γι αυτές τις τέχνες έκλεισε.

 

 

Ίσως το μυστικό κρύβεται στις κουβέντες που λέει ο Σωτήρης Σόρογκας, σε μια πρόσφατη συνέντευξή του

 

''Οι δήθεν μοντέρνοι συσκότισαν τον κόσμο αυτό. Εγώ θαυμάζω τη γενιά του ’30 γιατί, ενώ μπήκε στο μεδούλι των αλλαγών που συντελούνταν στο Παρίσι, και σε όλο τον κόσμο, ήρθαν και διύλισε αυτά όλα μέσα από τις δικές μας ανάγκες, τον δικό μας κορμό, και έβγαλε αυτά τα τελείως μοντέρνα με ελληνικό τρόπο, διατηρώντας την πολιτιστική ιδιαιτερότητα αυτού του τόπου. Νομίζω γι’ αυτό τους συζητάμε ακόμα και σήμερα, ήταν αξίες. Αυτό δεν επαναλήφθηκε σε επόμενες γενιές, υπήρξε μια προσπάθεια υπονόμευσης. Είναι αυταπόδεικτα όλα αυτά, ότι οι άνθρωποι ρέπουν προς μια επιφανειακή επιδειξιομανή τέχνη που θέλει να αποδείξει το μέγεθος των χρημάτων που έχουν. Κραυγαλέα πράγματα που δεν έχουν τίποτα κρυφό και υπαινικτικό και αφορούν το έργο.''

 

+το γεγονός της ομογενοποίησης των πολιτισμών και της γλώσσας και τη ταχύτητα στην ενημέρωση περί των ''νέων''. Παλιά για να έρθει ένα καλλιτέχνημα από τις ΗΠΑ πχ, ήθελε καιρό και αυτός ο καιρός λειτουργούσε και σαν φίλτρο. Τώρα το Νο 1 στις ΗΠΑ είναι και στη Γερμανία και την Αυστραλία και τη Ζουαζιλάνδη

 

Μια άποψη ήπια να πιω ?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)

Για αυτούς που έχουν απορία για το τι άλλες δυνατότητες έχει η σατη ή αν έχει μελετήσει μουσικη

 

https://youtu.be/Mc5EzUDMBYc?si=OHGrJF7O_D7Czd75

Επεξεργασμένο από noe13
  • Like 1
  • Χαχα 1

Slow must go on....!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
54 λεπτά πριν, noe13 είπε

Για αυτούς που έχουν απορία για το τι άλλες δυνατότητες έχει η σατη ή αν έχει μελετήσει μουσικη

 

https://youtu.be/Mc5EzUDMBYc?si=OHGrJF7O_D7Czd75

 

Τζαμπα κοπο κανεις....εδω ιδρωσαμε να τους πεισουμε πριν απο κανα 2μηνο οτι ΔΕΝ θα στειλουμε το τραγουδι που ΑΡΧΙΣΕ αυτο το νημα στην εβροβιζιόν αλλα άλλο τραγουδι που δεν ειχε γραφτει ακομα.....θα κατσουν να δουνε το βιντεο που παραθετεις??

 

attention span χρυσοΠσαρου λαιμε...

Επεξεργασμένο από Superfunk
  • Χαχα 2

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)

na πω και γω μια αποψιςςςςς............τα τελευταια χρονια δεν εχω ασχοληθει καθολουμε την eurovision.. ουτε που ξερω τι τραγουδια ειχαμε.........

Παίρνω ως δεδομένο ότι η eurovision δεν προωθει καμια τρελη κουλτουρα, άρα και ολα αυτα περι ποιότητας είναι λίγο ονειροβασίες.

Σε αυτό το πλαίσιο βρήκα το τραγούδι μια χαρα......και γενικά είμαι και αρκετά εριστικός, εύκολα απορρίπτω. Αν μη τι άλλο το βρήκα πιο αληθινό και λιγότερο βαρετό από ποιότητα με το στανιό.....Ήδη το χω ακούσει αρκετές φορές. Είναι πολύ καλοφτιαγμένο από άποψη παραγωγής. Συμφωνώ ότι δεν είναι  τραγούδι, πρόκειται για κατασκευή, αλλά και τι πειράζει αυτό...........Οκ πάιζει και κρατάει ισσοροπίες ανάμεσα στα ακούσματά της και το γυφταριό της eurovision για να κερδίσει.....αλλά και τι πειράζει αυτό........... 

Η Σάττι μπορεί και θέλει να δοκιμάσει διάφορα πράγματα....

Το κλιπ είναι λίγο προιόν τουρισμού και είναι σα να μας κάνει πλάκα και καλά κάνει.....Δεν περίμενα απο τη eurovision να αναδείξει την Ελλάδα ούτερ και τις άλλες χώρες.

Η eurovision εχει πάρει πολύ περισσότερο χώρο από ότι της αξίζει. και αφού είναι έτσι ας κάνουμε παιχν΄δι με ότι καλύτερο μπορούμε.

Η Σάττι παίζει με τις ισσοροπίες και το κάνει καλά......

Το ότι συζητιέται τόσο το αποδεικνύει εξάλλου.

 

Εννοείται ότι δεν πρόκειται να στηθώ να παρακολουθώ eurovision , βαριέμαι...Η Σάττι όμως μου κάνει κλικ....

 

Επεξεργασμένο από geka
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Το video το σκηνοθέτησε Αυστραλος με το όνομα Zac Wiesel.

Επίσης δεν ξέρουμε ποιος είχε την όλη ιδέα, σκηνοθέτης-παραγωγή- καλλιτέχνης;

Κάποιος από αυτούς; Όλοι μαζί;

Τα ίδια πάνω- κάτω ισχύουν και για το ακουστικό μέρος.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, noe13 είπε

Για αυτούς που έχουν απορία για το τι άλλες δυνατότητες έχει η σατη ή αν έχει μελετήσει μουσικη

 

https://youtu.be/Mc5EzUDMBYc?si=OHGrJF7O_D7Czd75

Αυτό το βίντεο δεν μπορεί να παρουσιάζεται ως conversation killer σε μια συζήτηση. Και θέλω να πιστεύω ότι και η Σάττι δε θα το παρέθετε για να δειγματίσει τη δουλειά της. 

 

Δεν πιστεύω ότι κάποιος με ορθή κρίση θα έβγαινε να ισχυριστεί ελαφρά τη καρδία ότι:

  • Δεν εχει σχέση με το τραγούδι.
  • Δεν εχει σπουδές στη μουσική.
  • Δεν εχει μια γενική γνώση τουλαχιστον περι της ιστορίας της τέχνης αλλά και του concept στην τέχνη.
  • Δεν εργάζεται επαρκώς.

Όμως όλα τα παραπάνω δε σημαινουν ότι μπορούμε να ισχυριστούμε ότι έχει παραπάνω ικανότητες απο ανθρώπους που μελετούν με σαφή κατεύθυνση και αφοσίωση κάποια είδη με τόσο συγκεκριμνένα χαρακτηριστικα σαν αυτό. Κανείς δεν μπορεί να τα κάνει όλα και καλά. Δε φτάνει ούτε ο χρόνος ούτε η αφοσίωση, και μερικές κοντράρουν πάνω σε άλλες.

 

Επειδή βλέπω ότι αρκετοι τρώγονται με τις σπουδές στο Berklee, πρέπει να καταλάβουν ότι όλα αυτά τα κολέγια δεν είναι εγγύηση για κάτι γιατι λειτουργούν με την αμερικανική νοοτροπία περι της εκπαίδευσης που εν πολλοίς είναι πλήρωσε και αν θες, εκεί ειναι η γνώση, πάρτη. Αν δε θες, πλήρωσε και φύγε κανοντας κάποια βασικά πραγματα. Απο το berklee εχω γνωρίσει ανθρώπους που ήταν πολύ καλοί και κάποιους όχι και τόσο. Το ίδιο και με σπουδαστές απο το LACM το Codarts και το LCM. Απο μόνο του το χαρτί δε λέει κάτι για τον μουσικό και ευτυχώς, όπως ακριβώς και στη δουλειά μου έχω δει και αγράμματους με χαρτί απο το Harvard και άλλες βαρυγδουπες περιγαμηνες του εξωτερικου. Το ίδιο και με δουλειές απο βαρύγδουπα σε φήμη εργοληπτικά γραφεία του εξωτερικού, που έχουν μέσα λάθη που εδώ φοιτητής δεν κανει. Αλλά τα στέλνουν χωρις καν να ελέγχουν. Είναι ο λόγος που πάντα λέω ότι δείκτης για την ποιότητα των σπουδών ενός ιδρύματος δεν ειναι ο αριστούχος αλλά αυτός που με το ζόρι πέρασε τη βάση.

 

Αυτό που όντως ισχύει είναι αυτό που είπε και ο Αποστόλης παραπάνω. Δηλαδή ότι στην αμερική αυτό που διδάσκεται στα κολλέγια της μουσικής και διαφεύγει ολοκληρωτικά σε κάποιον που σπουδάζει εδώ, ακόμα και αν έχει όρεξη να μάθει, είναι το να μάθεις για το μη μουσικό μέρος της δουλειάς. Δηλαδή το μαρκετινγκ της δουλειας σου, στρατηγικές καριερας, προστασία δικαιωμάτων και λοιπά στοιχεία περισσότερο οικονομικου και στρατηγικού προφίλ παρά καλλιτεχνικού. Σε αυτό το σημείο όλοι όσοι έχουμε σπουδάσει εδώ δυστυχώς χάνουμε. Δεν εκπαιδευτήκαμε για αυτό και το αποτέλεσμα είναι οι καριέρες και τα έργα πολλές φορές να πέφτουν στο κενό και να χάνονται ακόμα και απο ανθρώπους που έχουν επιδείξει ικανότητες ίσες και μεγαλύτερες και απο εγχώριους αλλά και διεθνείς καλλιτεχνες που μας έρχονται στο φεστιβάλ της πρωτεύουσας και με ειδικές μετακλήσεις για να πάρουν πρωταγωνιστικούς ρόλους. Ο έλληνας σπουδαστής μουσικής δεν γνωρίζει τίποτα για τη δουλειά και πώς να τη διεκδικήσει σωστά με το που ξεπορτίζει απο το ωδείο του και φιλοδοξεί να εργαστεί σα μουσικός. Μαθαίνει στην πράξη (αν μάθει). Στην αμερική σε ετοιμάζουν για αυτό. Και δυστυχώς αυτό σήμερα είναι στην καλύτερη εξίσου σημαντικό με τη μουσική για κάποιον που θέλει να βιοπορήσει ή έχει φιλοδοξες βλέψεις (μην πω και σημαντικότερο). 

 

Η Μαρίνα Σάττι στο τελευταίο φαίνεται ότι επιδεικνύει σημαντικές ικανότητες, ακολουθώντας μια πορεία με μικρή σχετικά αλλά σταθερή πρόοδο (την οποια διατηρεί εδώ και κάποια χρόνια, άρα η πρόοδος της δεν ειναι μικρή πια), κάνοντας στοχευμένες επιλογές που αποδεικνύουν ότι δεν απευθύνεται τοσο στην ελληνική κατανάλωση, ότι ακολουθεί σχέδιο που ασχετως αν εκπόνησε η ίδια ή εργολάβος αποδίδει και ότι έχει μια πολύ προσωπική αντιληψη περι της μουσικής της ταυτότητας.

 

ΌΛΑ τα παραπανω είναι γεγονότα. Όμως δυστυχώς η τέχνη συμβαίνει και εκεί που δεν μαζεύεται πολύς κόσμος, και εκεί που δεν πεφτουν πολλά χρήματα. Και σίγουρα ο καθένας έχει προσωπικό φίλτρο για το τι του αρέσει και τι όχι και αυτό αντίθετα με τις επιστήμες, στην τέχνη μπορεί να σταθεί ως conversation killer.

 

Δεν την γνωρίζω προσωπικά, και παρά το γεγονός ότι και ο ίδιος διακρίνω ποιότητες αλλά και άνθρωποι που σέβομαι και εμπιστεύομαι στο χώρο, ορκίζονται για τις ικανότητες της (και δεν εχω αμφιβολία για το κριτήριο τους) δεν μπορούν, ούτε η ίδια και δεν μπορει κανεις να με πεισει για τις αισθητικές της επιλογές. Δεν μπορώ να το παρακολουθήσω όλο αυτό και δεν μπορούσα απο την εποχή της διασκευής του θα σπασω κούπες. Ούτε τώρα στην εποχή της Rosalia και του διαπολιτισμικου trap. Δεν παλεύεται απο μένα η επιλογή του δρόμου που με συνέπεια ακολουθεί εδώ και κάμποσα χρόνια και μάλιστα η αρχική μου απορία για αυτό έχει δώσει τη θέση της στη βεβαιότητα ότι η ίδια είναι απόλυτα συνειδητή στο τι και πως το κάνει, ότι αυτο που εγώ δεν αντέχω δευτερόλεπτο σε αυτήν αρέσει. Αυτο το χιπστερ κολάζ χωρις συνδετικο ιστό, με θραύσματα απο συνταγες που στο πρόσφατο παρελθον εχουν δοκιμαστει επιτυχημένα απο εντελώς διαφορετικούς ανθρώπους και πολιτισμούς σε διάφορα μέρη του κόσμου είναι μεν κατι που δεν συναντάμε πρώτη φορά αλλά παίζει ρολο και ο τρόπος που γίνεται. Και παρεμπιπτόντως λόγω αυτού πιστεύω ακράδαντα ότι στο ζάρι και το βίντεο του είχε αρκετό εως σχεδον αποκλειστικό λόγο. Δηλαδή δε θεωρώ ότι της επιβλήθηκε κάτι και αν ναι θα ήταν ελάχιστο ίσως και ανάξιο λόγου. Το βίντεο του συγκεκριμένου τραγουδιού, είναι σαν συνέχεια όλων των προηγουμένων της. Εχει αντιστοιχα κλισέ σημεία και είναι τέλεια ευθυγραμμισμένο με αυτά που λέει σε δηλώσεις, συνεντεύξεις* και το βιογραφικό της. Συνεπώς ένας λόγος παραπάνω για να πιστεύω ότι είχε τουλάχιστον γεναία μερίδα ελέγχου πάνω στο τελικό αποτέλεσμα.

 

Η μουσική έχει πάψει να ειναι τόσο τεχνοκρατική όσο όταν μέχρι και τον 20 αιώνα. Σήμερα οι όντως δεξιοτεχνες δεν παράγουν μουσική (ειναι youtubers και δεν εχουν χρόνο) αλλά "περιεχόμενο" όπως οι υπόλοιποι παράγουν ένα show που με μορφή βίντεο απευθύνεται στο κοινό των SM με ότι και αν αυτο επιβάλει. Έτσι ίσως και οι πρώτοι να γίνονται αυτιστικοί και  βαρετοί geeks που απευθύνονται σε άλλους geeks που έχουν αντοχή προσοχής μερικών δευτερολέπτων στο καθημερινό scroll τους. Αυτό δεν σημαινει απλά εκπτώσεις, αλλά περιορισμό της δυναμικής της μουσικής σε ένα σχεδον μονοψήφιο ποσοστό ενός συνολικού θεάματος στο οποίο η μουσική λειτουργεί συμπληρωματικά. Πολλές φορές και σε ένα σπάρταθλο καγκουριάς και καραγκιοζιάς για κέρδος λίγης παραπάνω θέασης. Και αυτό είναι το πλαίσιο στο οποίο σήμερα η μουσική ζει. Στα 1-2-3' του reel.

 

Οπως επίσης έχει αναφερθεί και απο άλλους, και εγώ έχω τοποθετηθει ξανά ότι δυσκολεύομαι να εντοπισω τους λόγους που η καλη μουσική βιώνει αυτή τη συντριβή και δεν προσφέρεται πλεόν ως κάτι άλλο απο μια κακή τραγουδιστικού τύπου διασκέδαση/αποσυμπίεση. Πάει πακέτο και μαζί με άλλα πράγματα και σίγουρα κανένας (ειδικότερα οι νεότεροι) δεν προτείθεται να προσπαθήσει πολύ για κάτι που ακομα και παλιότερα λίγοι καταλάβαιναν και σήμερα ενδεχομένως κανείς. Η πραγματική τέχνη, όχι μόνο δε σου προσφέρει αλλά στα παίρνει όλα. Και αυτό είναι ένα τιμημα που λίγοι σήκωναν και σηκώνουν. Οι δε νεότεροι, στα πλαίσια της ανάγκης τους να απορρίψουν τις επιλογές της προηγούμενης γενιάς, τραβάνε προς τις κατευθύνσεις που προαναφέρθηκαν και μοιάζει αδύνατο να συμφωνήσουν δυο γενιές εκ των οποίων πιο παλιές γνωρισαν τον διαδικτυακό κόσμο κάποια στιγμή και τον χρησιμοποιούν και μια άλλα που έζησε και ζει όλη της τη ζωή μέσα απο αυτό. 

 

*Μερικές μέρες πριν την προβολή του βίντεο είχε δηλώσει ότι: "Ο κόσμος έχει αυτά τα στερεότυπα για την Ελλάδα για τα όμορφα νησιά, τα αρχαία, τη θάλασσα, το σαγανάκι, το όνειρό μου είναι να δείξω στον κόσμο αυτή τη νέα Ελλάδα του σήμερα, με την urban κουλτούρα και την έμπνευση απο την πόπ κουλτούρα".  

 

 

 

 

Επεξεργασμένο από Shelter
  • Like 2
  • Συμφωνώ 1

Απο την Tele δεν ξεκινάς. Στην Esquire καταλήγεις.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ το ποσταρα γτ αρκετοί ανέφεραν κάτι του τύπου 'δεν έχει παραπάνω δυνατότητες, ότι έχει μας το δείχνει στο ζαρι' 

Slow must go on....!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Και εδώ, όλα τα credits:

The music of “ZARI” was composed by Marina Satti, OGE, Kay Be, Nick Kodonas, Jay Stolar, Gino The Ghost, and Jordan Palme

 

Τhe lyrics were penned by VLOSPA, OGE, Marina Satti, and Solmeister.

 

The music video was directed by Australian filmmaker Zac Wiesel.

 

πηγή:

https://eurovisionfun.com/en/tag/ert/

 

Εδιτ:

Εγώ δεν ήξερα κανέναν από τους συντελεστάς.

Από ένα google search που έκανα, αντιλήφθηκα ότι πρόκειται για την Ελληνική σύγχρονη  ραπ σκηνή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου