Προς το περιεχόμενο

Komplete κανείς?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, dimsonic είπε

Νομιζω ειναι το ιδιο που λεει vari audio το cubase

Δεν είναι το ίδιο. 

 Είναι κοντά. Μόνο μην κάτσουμε να το συζητήσουμε και με ρωτάς γιατί δεν είναι το ίδιο. ?

 Να έχουμε καμιά φορά εμπιστοσύνη στα λεγόμενα γιατί είναι βαρετό να καθόμαστε να επεξηγούμε πράγματα για να συγκρίνουμε γιατί άμα δεν το κάνουμε θα βγεί το συμπέρασμα "α, τελικά ίδια είναι"

 

 Απλά δεν είναι το ίδιο. Είναι κοντά. 

 

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Το variaudio ειναι σα μεθοδος πιο κοντα στη μεθοδο που ακολουθει τo vsynth, και τωρσ που ειναι ενσωματωμένο στο halion 7 σε επιπεδο δειγματος, μπορει λογικα να δωσει παρομοια αποτελεσματα.

 

 Η φαση με τη resynthesis ομως που παρεθεσα στο προηγουμενο post μου ειναι σαφως ανωτερη προσεγγιση, θεωρητικα μιλωντας. Δεν παιζουμε σε επιπεδο δειγματος οπως με τη variphrase και το variaudio, παιζουμε μπαλα σε επιπεδο κυμματομορφης, αναλυουμε το δειγμα απο τι κυμματομορφες αποτελειται και μετα κανουμε τις πατεντες μας σε επιπεδο κυμματομορφης, οχι απλα sample slice.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, manosx είπε

Ο cos dr εχει μεινει πισω. Οσοι ασχολουνται με το hardware εχουν μεινει πισω.

 

 Το komplete μεσα σε ολα τα αλλα καλουδια εχει το Form.

 

 Το form ειναι η ματια της Native Instruments στην μεθοδο συνθεσης με το ονομα resynthesis.

 

 Η resynthesis ειναι η ΑΠΟΛΥΤΗ προσεγγιση οσο αφορα τα δειγματα και το sample manipulation.

 

 Αντι να σαμπλαρουμε το οργανο χιλιες φορες σε ολες τις νοτες του, παίρνουμε ΕΝΑ δείγμα, το αναλυουμε διεξοδικα στις συχνοτητες που το αποτελουν, και μετα μπορουμε να πειραξουμε τις συχνοτητες αυτες ανεξαρτητα στον αξονα του χρονου και της τονικοτητας.

 

 Σου παραθετω το harmor, ενα resynthesis plug in που βγηκε πολλα χρονια πριν, και φυσικα θα ειναι πιο πισω απο το Form.

 

 

 

 

 Εδω τι εχουμε; Εχουμε μια φραση που στο original audio ηταν ειπωμενη σε ΜΙΑ νοτα, και τωρα η φραση αυτη ακολουθει ΕΠΑΚΡΙΒΩΣ το τεμπο, την ιδια στιγμη που με το note editor ( που βλεπουμε δεξια ) τραγουδαει σε ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ νοτα εμεις θελησουμε.

 

 Το παρακατω βιντεο δειχνει τη διαδικασια που ακολουθουμε για να φτιαξουμε και εμεις μια δικη μας φραση, ειναι πολυ τεχνικο βεβαια, προσεξε απλα πως η φραση εχει ΜΟΝΟ μια νοτα στην αρχικη της μορφη.

 

 

 

 

 Το βιντεο οπως βλεπεις ειναι οκτω ετων. Στο Form λοιπον, αλλα και στο καινουργιο Halion 7 που εχει και αυτο resynthesis, τα πραγματα θα εχουν εξελιχθει ακομα περισσοτερο.

 

 Φυσικα το vsynth θα ειναι παντα στην καρδια μας ? Ετσι και αλλιως ειναι το κορυφαιο hardware για να κανεις τετοιες πατεντες.

 

 Τωρα, σε ποιο βαθμο το τελικο αποτελεσμα του software μπορει να κανει τον cos dr να το αφησει, ή αν το v synth ειναι καλυτερο απο το software, αυτο μονο ο ιδιος μπορει ξα μας το απαντησει.

εχχχχμμμ................

 

 

1 ώρα πριν, cos_dr είπε

 Το άμεσο αποτέλεσμα που παράγω στο βίντεο, να το πούμε λαίκά να τα πειράζω και να ακούγονται και έτσι, αυτή η "ελαστικότητα του audio" δεν μπορεί να γίνει, είναι χαρακτηριστικό του V. Aυτή η ανεξάρτητη αλλαγή της χροιάς, του χρόνου και της τονικότητας γίνεται τόσο εύκολα μόνο με τον επεξεργαστή της Roland, το Variprhase, τα έχουμε ξαναπεί αυτά ?που είναι διαθέσιμος μόνο στα συγκεκριμένα προαναφερθέντα μοντέλα.

 

 Αuτο είπα συνάδελφε?

 Το άμεσο αυτό αποτέλεσμα της διαχείρισης αυτά τα προγράμματα δεν μπορούν να το κάνουν. 

 Ευχαρίστως όταν έχω χρόνο να ανοίξουμε thread να τα συγκρίνουμε. 

 

 Πως είναι δυνατόν ο cos_dr να έχει μείνει πίσω. 

 

 Το γνωρίζω το KONTAKT και τα άλλα και γνωρίζω τις μεθόδους και μπορώ και να τις προγραμματίσω και το έχω κάνει και τις έχω αναφέρει χιλιάδες φορές στο forum. 

 Αυτό που είπα όμως ισχύει

 Και φυσικά δεν έχω μείνει πίσω αλλά πάντα κάποιος θα είναι πιο μπροστά. 

  

 Και φυσικά είμαι ΕΓΩΙΣΤΗΣ, ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΣ,ΝΑΡΚΙΣΙΣΤΗΣ, ΜΑΝΙΟΚΑΤΑΘΛΙΠΤΙΚΟΣ, ΖΗΛΙΑΡΗΣ. 

 ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ. 

 ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ ΘΑ ΠΕΙ, ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑ ΠΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ. 

 χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα?

 

 Κατά τα άλλα αυτό που λες φυσικά ισχύει και ακριβώς και λόγω του PC περιβάλλοντος, η εργασία για τέτοια θέματα είναι πολύ πιο εξελιγμένη και το αποτέλεσμα του VARIPHRASE πλέον παρωχημένο και αδιάφορο. 

Μόνο για ρομαντικούς που γουστάρουν καμιά φορά επειδή γουστάρουν το όργανο να βγάλουν αποτέλεσμα από αυτό. Εγώ το V πάντα θα το γουστάρω. Δεν λέω πως είναι το καλύτερο ούτε το συγκρινω με οτιδήποτε άλλο έχω. Είναι το τελευταίο στη σειρά σε δυνατότητες από τα υπέροχα υπόλοιπα που έχω και πάντα ως ΞΕΡΟΛΑΣ κατέχχω χαχαχαχαχαχαχαχαχχαχα?

  • Like 1
  • Χαχα 1

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Εγω παλι πιστευω οτι αν αναθεσεις τους καταλληλους controllers στις καταλληλες παραμετρους, μια χαρα αμεσα θα ελεγχεις τις διαφορες διακυμανσεις στη χροια.

 

 Αν παλι εννοεις της προεργασια για να κανεις resynthesise τη φραση, ναι, πιθανοτατα θα ειναι πιο μπελαλιδικη στο resynthesis διοτι ειναι εντελως αλλη λογικη, δεν ειναι απλα σαμπλαρισμα, ειναι επανασυνθεση ολου του δειγματος σε επιπεδο κυμματομορφων.

 

 Εσυ μονο ξερεις τι σε βολευει, και επισης η εξοικείωση σου με το v synth ειναι τεραστια, θα πρεπει να δωσεις πολυ χρονο στο software για να δεις αν τελικα σου ειναι ευκολοτερο η οχι.

 

 Πραγμα που στην τελικη δεν εχει και νοημα, ο χρονος ειναι πολυτιμος.

 

 Σημασια εχει οτι και σε αυτον τον τομεα, τον τοσο εξιδεικευμενο υπαρχουν software λυσεις. Και ως συνηθως πολλες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, manosx είπε

 

 Σημασια εχει οτι και σε αυτον τον τομεα, τον τοσο εξιδεικευμενο υπαρχουν software λυσεις. Και ως συνηθως πολλες.

Μα γιατι να μην υπαρχουν. Τα πληκτρα κι αυτα εναν επεξεργαστη εχουν που τρεχει linux με πολυ συγκεκριμενο πλαισιο εφαρμογης και encoders συνδεμενους με αληθινα κουμπια

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Δεν ειναι θεμα επεξεργαστη και υλικων dim. Ειναι θεμα ανθρωπων. Το variphrase οταν βγηκε ηταν εξωγηινο. Και resynthesis ηταν και αυτο εδω (1987 )

 

 

 

 

 Αν δεν υπηρχαν developers να φτιαξουν κατι και σε software, μονο για το pornhub θα ειναμε τους υπολογιστες ?

  • Like 1
  • Συμφωνώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, manosx είπε

 Εγω παλι πιστευω οτι αν αναθεσεις τους καταλληλους controllers στις καταλληλες παραμετρους, μια χαρα αμεσα θα ελεγχεις τις διαφορες διακυμανσεις στη χροια.

 

Eγώ είμαι σίγουρος και ξέρω και να το κάνω? Έχω εμβαθύνει σε αυτά περιόδους που είμαι αργόσχολος, έχω ρίξει πολύ διάβασμα, έχω δει πολλά βίντεο και έχω πειραματιστεί, έχω φτιάξει library δικό μου και στο σκέτο το kontakt αρκετές φορές έχω ριξει και έχω επεξεργαστεί δείγματα και είναι εξαιρετικό, είναι αδύνατο να τα δουλέψεις όλα αλλά ο ανταγωνισμός τα κάνει παρεμφερή.

 

 

1 ώρα πριν, manosx είπε

 Αν παλι εννοεις της προεργασια για να κανεις resynthesise τη φραση, ναι, πιθανοτατα θα ειναι πιο μπελαλιδικη στο resynthesis διοτι ειναι εντελως αλλη λογικη, δεν ειναι απλα σαμπλαρισμα, ειναι επανασυνθεση ολου του δειγματος σε επιπεδο κυμματομορφων.

 

 ακριβώς. Η επεξεργασία του Variprhase έχει proprietary αυτόματη επεξεργασία δειγμάτων στο κόψιμο και την αλγοριθμική κωδικοποίηση και ο όργανο είναι σχεδιασμένο λειτουργικά και εργονομικά να την εκμεταλλεύεται με συστήματα υποβοήθησης που δεν χρειάζεται ο χρήστης να κάνει ρυθμίσεις και δρομολογήσεις που θα πρέπει να κάνεις τα άλλα. Τα άλλα όμως είναι πιο custom, πιο σύγχρονα και πιο χρήσιμο στην σύχρονη μουσική παραγωγή και σε αυτό συμβάλλει as always η επεξεργαστική ισχύς, το μέγεθος της RAM κλπ. 

 

 Αυτό που κάνει εντυπωσιακό το V-Synth για τα σημερινά δεδομένα, είναι πως ένα τέτοιο αποτέλεσμα επιτυγχάνεται με τόσο λίγη υπολογιστική ισχύ και μέγεθος μνημης σε τέτοιο χρόνο. Και μιλάμε για 20 ΜΒ περίπου διαθέσιμα για να μην κοιτάω τώρα τα ακριβή νουμερα που δεν συγκρατώ, για τον σκοπό αυτό. 

 50 αν είναι άδειο τελείως το όργανο από δείγματα, αυτό το θυμάμαι, και για να γίνει η κωδικοποίηση κάθε φορά που πρέπει να γίνει μέσα στο όργανο, ο αριθμός των ΜΒ μειώνεται. 

 

 Αυτό ήταν και το μεγαλύτερο αδύνατό του σημείο, αλλά η λογική τους τότε ήταν ακρθβως ότι και σήμερα, το μικρό δείγμα που χρειάζεται για τους φυσικούς ήχους ή για ψηφιακούς ήχους και τις φωνές.Άλλα για τεράστια δείγματα, ρυθμικά και ανσάμπλς πρέπει να σκέφτεσαι αυτόν τον περιορισμό στο project σου. Και αυτό ξεπερνάται με πολλά project. Eγώ πιστεύω πως επέλεξαν το μέγεθος ram σε συνάρτηση με την επεξεργαστική ισχύ και την ταχύτητα των δεδομένων και επειδή ήθελαν σε μια πλακέτα να συνδυάσουν και το analog modeling και τα φιλτρα του COSM και τα effects κλπ. και να το πουλάνε ακριβά να κονομήσουν με το λιγότερο κόστος και δεδομένου πως έδωσαν και την οθόνη την touch και τέτοια γιατί στόχευσαν στην ΑΜΕΣΟΤΗΤΑ όλων αυτών και καλά κατά την γνώμη μου έκαναν γιατί το όργανο έδωσε αυτό που υποσχέθηκε μαζί με τα expension του αλλά δεν έπιασε όπως το φαντάζονταν και το παράτησαν. Όπως λένε πολλοί, ήταν λάθος εποχή και δεν έπιασε λόγω ........ του PC και των VST.

 

1 ώρα πριν, manosx είπε

Εσυ μονο ξερεις τι σε βολευει, και επισης η εξοικείωση σου με το v synth ειναι τεραστια, θα πρεπει να δωσεις πολυ χρονο στο software για να δεις αν τελικα σου ειναι ευκολοτερο η οχι.

προφανώς δεν με παρακολουθείς όλα τα χρόνια. Η εξοικείωσή μου με το software είναι πολλαπλάσια μεγαλύτερη hardware και του V-Synth, το έχω παρουσιάσει σε αναρίθμητα posts και το music section, το έχω αποδείξει?, προσωπικά οι δύο κόσμοι μου φαίνονται αστείοι λειτουργικά, πήρα ότι ήθελα από αυτούς, καταστάλαξα αλλά η υποδομή παραμένει. 

 Για τον σημερινό cos_dr είναι και τα δυο το ιδιο εύκολο. 

 Όχι δεν είμαι ψώνιο, μπορώ να το αποδείξω ανα πάσα στιγμ'η? μουαχαχαχαχαχαχχαχα?

1 ώρα πριν, manosx είπε

Σημασια εχει οτι και σε αυτον τον τομεα, τον τοσο εξιδεικευμενο υπαρχουν software λυσεις. Και ως συνηθως πολλες.

ναι αλλά δεν υπάρχουν και λεφτά και χρόνος για να τα μαθαίνω όλα.  

 Και αυτά που ξέρω τι κατάλαβα? 

 Επαγγελματίας δεν είμαι. 

 Δεν γράφω για ταινίες. 

 Δεν παίζω για συγκροτήματα.  Παλια έπαιξα με μερικά της πλάκας για κανα χαρτζηλίκι και περισσότερο για την  εμπειρία γιατί τότε δεν πεινούσαμε πολύ?

 Έπαιζα εκπληκτικό πιάνο και τώρα που τα παράτησα, βέβαια μπορώ να βρώ τη φόρμα μου αλλά η ζωή ειναι μικρή για να κρατιέμαι σε φόρμα ,έχω άλλα ενδιαφέροντα. 

 Τι να τα πάρω τα καινούργια. 

 Έχω ότο θέλω για το ψώνιο μου και μια υπέροχη κιθάρα που με βοηθήσατε να πάρω εδώ οι φιλοι του φόρουμ, μου την κουρδίσατε, με συμβουλέψατε και δεν την έχω πιάσει στα χέρια μου παρά μόνο έγραψα δύο φορές δυο τρια ρυθμικά και τα πέρασα από effects σε δυο τρια κομμάτια. 

 

 περιαυτολογώ αλλά το συμπέρασμα είνα, εγώ δεν έχω να πάρω τίποτα άλλο από αυτά. ΤΑ ΚΣΕΡΩ όλα,?

 Τα γουστάρω, γι αυτό μοιράζομαι τις σκέψεις, τεχνικά τα λατρεύω γιατί λατρεύω τη μουσική τεχνολογία και μια συμβουλή στον dimsonic παρόλο που είμαι νεότερος αλλά πιο εξοικειωμένος προφανώς στα soft και hard synths, μην ψάχνεσαι πολύ να τα μάθεις και να τα καταλάβεις. Έχεις αρκετα, μεινε σε αυτα και φτιάχνε τα υπέροχα κομμάτια σου που δεν θέλουν όλη την γκάμα ήχων ενός MONTAGE, καλύπτεσαι πλήρως για το στυλ σου, τώρα αμα το θές για να μάθεις, πάρε και ενα MODX+ ή κανένα μεταχειρισμένο παλιότερο για λιγότερα λεφτά που πεινάμε με 500-600 ευρώ και θα έχεις πάλι όλη την γκάμα και την ευκαιρία να μάθεις το harware. 

 

 Μιας και το thread είναι δικό σου και ρωτάς, αυτά έχω να πω. 

 Για samples στα κομμάτια σου, ρίχτα εκέι σε ένα κανάλι στο cubase, αφού ήδη έχω ακούσει πως τα διαχειρίζεσαι τέλεια τα samples, δεν έχεις καμία ανάγκη να μπλέξεις με samplers. 

 Eδω και δεκαετίες πλέον με ένα δεξί κλικ στο audio κανάλι του daws σου, τραβώντας το ή και με εντολή συγχρονισμού του audio με το tempo, πλέον με οποιοδήποτε daw κάνεις τη δουλειά σου και τα ίδια τα DAW στις μεσαίες εκδόσεις τους περιέχουν τόσα VST που..............................

 

 Τα υπόλοιπα για όσους ασχολούνται και έχουν πραγματικές παραγωγικές ανάγκες, που εδώ στη χώρσ.......................................................

Επεξεργασμένο από cos_dr
  • Συμφωνώ 1

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, manosx είπε

 Δεν ειναι θεμα επεξεργαστη και υλικων dim. Ειναι θεμα ανθρωπων. Το variphrase οταν βγηκε ηταν εξωγηινο. Και resynthesis ηταν και αυτο εδω (1987 )

 

 

 

 

 Αν δεν υπηρχαν developers να φτιαξουν κατι και σε software, μονο για το pornhub θα ειναμε τους υπολογιστες ?

Ασχετως developers δεν παύει να είναι ενα λινουξακι με πολλα κουμπια και κατι οθονες

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Αποσταγμα σοφιας τα λογια του cos.

 

 Απο ολα αυτα τα χιλιαδες τεχνικα, το μονο που αξιζει ειναι οι ΓΕΝΙΚΕΣ εννοιες.

 

 Δηλαδη τι ειναι oscillator- φιλτρο- amp, τι ειναι envelope, τι LFO, τι κανει το καθε εφε κλπ.

 

 Απαξ και καταλαβεις τις ΓΕΝΙΚΕΣ εννοιες, μετα μπορεις ανετα να χειριστεις το καθε μηχανημα και να το καταλαβεις, και να καταλαβεις και γρηγορα αν σου κανει η εργονομια του και ο ηχος του.

 

 Απαξ και βρεις λοιπον κατι να σου κανει, ειτε το v synth ειναι αυτο, ειτε κανα software του 1821, αραζεις με αυτο και ΤΕΛΕΙΩΣΕ. Δεν εχει ΚΑΝΕΝΑ νοημα να τρεχεις σαν τρελος πισω απο τις εξελιξεις.

 

 Να δεις κατι, να σου γυαλισει, και να μπεις στο τριπακι να το παρεις και να το μαθεις ναι. Να ψαχνεσαι συνεχεια για το τι βγηκε, και να εισαι ολη την ωρα με ενα manual στο χερι, μπας και με το καινουργιο μπλιμπλικι γινεις επιτελους ο μουσικαρας της Ανω Πασατεμποσβουνιας, ΟΧΙ.

 

 

RageFaceNo-5ae79bcd3128340037321cb4.thumb.jpg.657c112a209c79679b1f408e5b98a7c5.jpg

 

  • Χαχα 1
  • Συμφωνώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου