Προς το περιεχόμενο

Προτάσεις για εξωτερικά hardware effect units για synthesizers?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

 Hands on, ενα σκασμο εφε, και γυρω στο 500ρικο ολα μαζι, δυσκολος συνδυασμος ?

 

 Και για synth κιολας. Τα θελεις στερεο; Λογικα ναι.

 

 Με το budget αυτο θα πηγαινα ως εξης:

 

 https://www.thomann.de/gr/boss_dd_200_digital_delay.htm

 

 

 Μιλαμε για delay του θανατου, με απολα λεμε.

 

 https://www.thomann.de/gr/tc_electronic_hall_of_fame_2.htm

 

 true stereo reverb, με shimmer και spring αλγοριθμους

 

https://www.thomann.de/gr/joyo_joyo_r_09_vision_dual_mod.htm

 

 

 στερεο διπλο modulation με την μανα του και τον πατερα του πανω, εχω καλες εντυπωσεις απο την κινεζοετσιρια, ετσι και αλλιως για πειραματα το θες.

 

 Βαζεις και το βρωμοπεταλο της boss και εισαι πασας, μιλαμε θα βγαινει πολυ χασιμο

 

  • Ευχαριστώ 1
  • Συμφωνώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Ioan Eko είπε


Α μάλιστα. Εκεί αλλάζει το πράγμα όντως. Θα τσεκάρω κανα σχετικό review. 


Αν οι ηχοι που θα εχεις ειναι ψιλο-στανταρντ απο performance σε performance τοτε οπως σου ειπε ο fusion μπορεις με ενα τετοιο εφε να βγαλεις μια χαρα αποτελεσματα, με μεγαλη γκαμα ηχων και χωρις να ξοδευτεις ιδιαιτερα. Θα κατσεις μια φορα να στησεις τους ηχους σου και μετα τους ανακαλεις οποτε χρειαστει με ενα πατημα κουμπιου. Δεν εχουν τοσο "menu diving" οσο φοβασαι.

 

Αν απο την αλλη θελεις να τα εχεις ολα φορα παρτιδα μπροστα σου at all times ωστε να παιζεις με τα κουμπια καθως πηγαινεις (σκεφτομαι modular synth σκηνικα του χαμου με real-time manipulation στα εφε για πολυεπιπεδες βαβουρες και feedback) τοτε ναι εκει μπορει να μη σου κανει και να ειναι προτιμοτερο να εχεις χωριστα πεταλια. 

Για τα distortion/overdrive, θα σου προτεινα να κανεις ενα γενικο ψαξιμο για τους διαφορους τυπους που κυκλοφορουν ωστε να παρεις μια ιδεα περι ηχοχρωματων και τι μπορει ισως να σου αρεσει στο setup σου. Το OD3 που ανεφερες ειναι κλασσικη επιλογη, και εχω δει και αρκετους να το χρησιμοποιουν με πληκτρα και synths, ειδικα ως στο ρολο του σχετικα διαφανου OD που ισα προσθετει γρεζι. Τα tubescreamers πχ εχουν ενα πολυ ιδιαιτερο τονισμο στα μεσαια, ο οποιος ισως σου αρεσει ισως οχι? Mπορει να ειναι πολυ χρησιμα στο να μπουσταρουν/παραμορφωνουν το σημα ενω ταυτοχρονα "μαζευουν" εντονα τα συχνοτικα ακρα σε μπασα/πριμα. Επισης, θα κοιταγα σιγουρα και για καποιο fuzz, κατι απλο και σχετικα ελαφρυ. 

Σιγουρα παντως για τα συγκεκριμενα πεταλια (OD/fuzz) ΔΕΝ θα απεφευγα καποια απο τις πολυ φτηνες επιλογες (πχ Joyo), μπορεις να κανεις μια χαρα δουλεια και το να εχεις 2-3 διαφορετικα ηχοχρωματα αντι για ενα fixed OD δεν ειναι κακη ιδεα. Το budget σου καλυτερα να το ριξεις στο να εχεις περισσοτερες επιλογες σε delay/reverb, δεν υπαρχει λογος να κοιτας σε ακριβα OD θα ελεγα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, odis13 είπε

Αν απο την αλλη θελεις να τα εχεις ολα φορα παρτιδα μπροστα σου at all times ωστε να παιζεις με τα κουμπια καθως πηγαινεις

Αυτό βασικά. Ο κύριος λόγος που θέλω να ξεφύγω απο τα VST effects είναι να μπορώ να αλλάζω "χροιές" ομοιόμορφα.  "Smooth" μεταβάσεις δηλαδή όχι απλό switching. Presets σαν preset switching πολύ σπάνια θα χρησιμοποιήσω. 

Πολύ χρήσιμες πληροφορίες συνολικά Odis, που σίγουρα θα βοηθήσουν στο ψάξιμο. Ευχαριστώ. 

22 λεπτά πριν, manosx είπε

 Hands on, ενα σκασμο εφε, και γυρω στο 500ρικο ολα μαζι, δυσκολος συνδυασμος ?

 

 Και για synth κιολας. Τα θελεις στερεο; Λογικα ναι.

 

 Με το budget αυτο θα πηγαινα ως εξης:

 

 https://www.thomann.de/gr/boss_dd_200_digital_delay.htm

 

 

 Μιλαμε για delay του θανατου, με απολα λεμε.

 

 https://www.thomann.de/gr/tc_electronic_hall_of_fame_2.htm

 

 true stereo reverb, με shimmer και spring αλγοριθμους

 

https://www.thomann.de/gr/joyo_joyo_r_09_vision_dual_mod.htm

 

 

 στερεο διπλο modulation με την μανα του και τον πατερα του πανω, εχω καλες εντυπωσεις απο την κινεζοετσιρια, ετσι και αλλιως για πειραματα το θες.

 

 Βαζεις και το βρωμοπεταλο της boss και εισαι πασας, μιλαμε θα βγαινει πολυ χασιμο

 

Και κοίταζα το Hall of Fame το πρωί ? Φαίνεται μάχιμο! 
Ευχαριστώ Μάνο, θα τα τσεκάρω! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, manosx είπε

 Hands on, ενα σκασμο εφε, και γυρω στο 500ρικο ολα μαζι, δυσκολος συνδυασμος ?

 

 Και για synth κιολας. Τα θελεις στερεο; Λογικα ναι.

 

 Με το budget αυτο θα πηγαινα ως εξης:

 

 https://www.thomann.de/gr/boss_dd_200_digital_delay.htm

 

 

 Μιλαμε για delay του θανατου, με απολα λεμε.

 

 https://www.thomann.de/gr/tc_electronic_hall_of_fame_2.htm

 

 true stereo reverb, με shimmer και spring αλγοριθμους

 

https://www.thomann.de/gr/joyo_joyo_r_09_vision_dual_mod.htm

 

 

 στερεο διπλο modulation με την μανα του και τον πατερα του πανω, εχω καλες εντυπωσεις απο την κινεζοετσιρια, ετσι και αλλιως για πειραματα το θες.

 

 Βαζεις και το βρωμοπεταλο της boss και εισαι πασας, μιλαμε θα βγαινει πολυ χασιμο

 


Λοιπόν πολύ ωραίο πακέτο μου φαίνεται σε πρώτη ματιά Μάνο! Ειδικά το delay φαίνεται να τα χει όλα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια ιδεα περι διαφορετικων ODs και fuzz θα παρεις στα παρακατω video. Μη κοιτας συγκεκριμενα τα πεταλια που αναφερει μονο, μιλαμε για ηχητικα "αρχετυπα" εδω και οι επιλογες ειναι πολλες σε καθε κατηγορια. 
 

 

 

Το Hall of Fame παρεπιπτοντως εχει καθιερωθει τα τελευταια χρονια σαν το go-to πεταλι για reverb, ειναι απλα εξαιρετικο. Eκτος αν εχεις κατι παρα παρα πολυ συγκεκριμενο στο νου σου ή μπορεις να διαθεσεις τρελα ποσα για reverb και μονο, ειναι πραγματικα δυσκολο να σου προταθει κατι καλυτερο απο το HoF.

  • Ευχαριστώ 1
  • Συμφωνώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένα hardware compressor που μπορεί να σου δώσει μια ωραία παραμόρφωση όταν υπάρχει υπεροδήγηση,ένα καλό equalizer όπως π.χ ένα Furman,μια καλή προενίσχηση για εγγραφή και ακόμη καλύτερα (προσωπική προτίμηση) αν έχεις έναν λαμπάτο ενισχυτή κιθάρας π.χ,να πάρεις τον ήχο με μικρόφωνο με λίγο spring reverb,αν έχει.Μετά εφόσον έχει γραφτεί ψηφιακά,βάλε plug ins.

Κανείς δέν πρόκειται να καταλάβει διαφορά απο ένα delay πετάλι και ένα plug in μεσα σε μια μίξη,ούτε σε ένα reverb πετάλι των 150 ευρώ.

Προσοχή στην παραμόρφωση,τα κιθαροπέταλα αρπάνε με το καλημέρα,κάτι το οποίο μπορεί να τα κάνει μή χρηστικά για εσένα.

1 εφέ πιστεύω οτι αξίζει πραγματικά να έχει κάθε synth δίπλα του και αυτό είναι ένα tape echo.Εγώ,εφ όσον εχω συμπληρώσει την προηγούμενη αλυσίδα,αυτό θα έπαιρνα μόνο.

 

 

 

Επεξεργασμένο από MGs
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, MGs είπε

Ένα hardware compressor που μπορεί να σου δώσει μια ωραία παραμόρφωση όταν υπάρχει υπεροδήγηση,ένα καλό equalizer όπως π.χ ένα Furman,μια καλή προενίσχηση για εγγραφή και ακόμη καλύτερα (προσωπική προτίμηση) αν έχεις έναν λαμπάτο ενισχυτή κιθάρας π.χ,να πάρεις τον ήχο με μικρόφωνο με λίγο spring reverb,αν έχει.


Λαμπάτο ρε γαμώτο δεν έχω, και ακούγεται ωραία ιδέα. Σίγουρα θα έδινε πιο ιδιαίτερη vintage χροιά. Επίσης το ψήνω, άσχετα τα υπόλοιπα effects, να τσιμπήσω ένα αληθινό spring verb κάποια στιγμή μόνο και μόνο για τα noises από τα χτυπήματα. 

 

12 ώρες πριν, MGs είπε

1 εφέ πιστεύω οτι αξίζει πραγματικά να έχει κάθε synth δίπλα του και αυτό είναι ένα tape echo.


Συμφωνώ απόλυτα και έχω το RE-20 για αυτό. Simulation βέβαια, κάποια hacks που κάνεις με το αληθινό με τις ταινίες δε γίνονται, αλλά τα βασικά τα χεις και με το παραπάνω. 

 

12 ώρες πριν, MGs είπε

Μετά εφόσον έχει γραφτεί ψηφιακά,βάλε plug ins.

Κανείς δέν πρόκειται να καταλάβει διαφορά απο ένα delay πετάλι και ένα plug in μεσα σε μια μίξη,ούτε σε ένα reverb πετάλι των 150 ευρώ.


Tρεις λόγους κυρίως έχω που κοιτάω για hardware effects, κατά τα άλλα συμφωνώ μαζί σου. Όχι μόνο στη τελική μίξη δε καταλαβαίνεις διαφορά, πιστεύω γενικά δε καταλαβαίνει κανείς διαφορά: 

1. Real time effect tweaking. Να μπορέσω να λειτουργήσω τα effects καθαυτά σαν εκφραστικό μέρος του οργάνου. Όπως παράδειγμα συμβαίνει με παραμέτρους τύπου Filter Cutoff. Π.χ. αυξομειώσεις σε παραμέτρους του reverb ας πούμε ανάλογα με το σημείο του κομματιού manually.

2. Ένα σταθερό workflow στη φάση της δημιουργίας τουλάχιστον, με hardware. Η τελική παραγωγή γίνεται πάντα στο PC αλλά στα αρχικά στάδια (ηχογράφησης, πεοιραματισμού και λοιπά) έχω μια προτίμηση να παίζω τα tracks live, για πιο "ανθρώπινο" χαρακτήρα. Θα με βόλευε λοιπόν να έχω hardware effects ώστε να μη χρειάζεται να κάνω automation αν θέλω ένα delay time να αλλάζει σε πραγματικό χρόνο πχ που πολλές φορές μπορεί να καταλήξει να γίνει σε άσχετο χρόνο αν αλλάξεις κάτι με το υπόλοιπο performance. 

3. Για τα παραπάνω μπορείς να βολευτείς και με ένα MIDI controller θα μου πεις αλλα... Στη φάση της σύνθεσης δεν ανοίγω σχεδόν ποτέ το PC. Κάποια πράγματα είναι της στιγμής. Ξέρεις, εκεί που βαριέσαι πιάνεις ένα όργανο και παίζεις. Θα με βόλευε σίγουρα να υπάρχει μια αλυσίδα από effects δίπλα πρσοβάσιμη σε άμεσο χρόνο, για πιο ιδιαίτερους ήχους. Έτσι πες το για "inspiration boosting". Να μη χρειάζεται περιμένεις να ανοίξει το PC, να ανοίξει το Ableton, να βάλεις effects στα κανάλια κτλ κτλ. Μέχρι να γίνει αυτό το 'χεις χάσει. 

Βέβαια όλα τα παραπάνω έχουν να κάνουν με το προσωπικό μου workflow. Πέραν αυτού εννοείται VST με χίλια. 

Επεξεργασμένο από Ioan Eko
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου