Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)

@fusiongtr

Στρατο, Ο ΠΕΡΚΕ ΕΓΕΝ ΕΤΟ

Εκανα αυτο που ειπες με τα σετινγκς ακριβως εκει που ζητησες (στο... περιπου ?γιατι το ειχα σβησει το προτζεκτ, οποτε παροτι τα ιν κ αουτ ειναι οπως πριν καποια αλλη λεπτομερεια μπορει να μου διεφυγε)

 

Παιζω ενα σολο Ρομπεν Φορντ που ταιριαζει

 

Το εξτρα ειναι το εξης:

5) το ιν στο 3 τωρα να δουμε πως δινει gain α λα amp σε πιο καθαρο capture το ινπουτ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

31 λεπτά πριν, Freedom είπε

 

Μπιλ, αυτό το καταλαβα με την μια, απο την στιγμή που δεν υπάρχει Amp Gain και Amp Volume δεν ειχα καμιά αμφιβολία οτι τα TMB δεν εχουν καμια σχέση με τον όποιον ενισχυτή.

 

Μια απορία...το "modeler" που ακριβώς κολλάει στο όνομα του, profiler είναι (στατικό).

Προφαηλερ λέγονται γιατι το Κεμπερ που τα ονομασε ετσι ειχε παρει την αποφαση τοτες

Μοντελερ για αντιστοιχους λογους πολυ πιο πριν κ απο αλλες εταιρειες.

Προφανως το παληκαρι που το ονομασε διαφωνει?

 

Περα απο την πλακα το open source κ τα upgrades του αλλαζουν μορφη καθε λιγο. Μπορει λοιπον να το οραματιζεται αλλιως ο τυπος. Πχ να δουλευεται ηδη κατι αντιστοιχο με αυτο της Κεμπερ κ το tonestack να το κανει μοντελερ

Επεξεργασμένο από vrasidas27
  • Ευχαριστώ 1

Αυτος ο δρομος φτιαχτηκε επι countach

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, vrasidas27 είπε

Επισης @fusiongtr στα lead τωρα που τα ακουω μ'αρεσει πιο πολυ το 1 κ το 4.

 

Δεν ξέρω ποιο είναι το 4, γιατί βγάζει ένα τρακ στο πλάι.

Αυτό στο πλάι μου αρέσει πολύ (είναι καθαρό).

Μου αρέσει πολύ και το τελευταίο από την αριστερή στήλη με τα 4 τρακς.

Και μου αρέσει και το 1ο (με το 2ο δεν έχουν μεγάλες διαφορές βέβαια).

 

Ευχαριστώ, την ευχή μου να 'χεις.

Επεξεργασμένο από fusiongtr
  • Χαχα 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Δημοσιευμένο
2 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

 

Δεν ξέρω ποιο είναι το 4, γιατί βγάζει ένα τρακ στο πλάι.

Αυτό στο πλάι μου αρέσει πολύ (είναι καθαρό).

Μου αρέσει πολύ και το τελευταίο από την αριστερή στήλη με τα 4 τρακς.

Και μου αρέσει και το 1ο (με το 2ο δεν έχουν μεγάλες διαφορές βέβαια).

 

Ευχαριστώ, την ευχή μου να 'χεις.

Τωρα τα βγανιει καλυτερα?

  • Like 1

Αυτος ο δρομος φτιαχτηκε επι countach

Δημοσιευμένο
1 λεπτό πριν, vrasidas27 είπε

Τωρα τα βγανιει καλυτερα?

 

Ωωωω ναι.

4 και 5 τα καλλίτερα για μένα (από καθαρό και βρώμικο).

Και το 1ο καλό.

Λοιπόν ξέρεις τι νομίζω?

Ότι το output δεν είναι μόνο ένταση.

Σαν να το ζωντανεύει λίγο.

Από την στιγμή που έφερες τις εντάσεις, δεν υπάρχει διαφορά στην ένταση.

Αλλά νομίζω ότι είναι πιο ζωντανό αυτό με το μεγαλύτερο output..

  • Συμφωνώ 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Δημοσιευμένο
1 λεπτό πριν, fusiongtr είπε

 

Ωωωω ναι.

4 και 5 τα καλλίτερα για μένα (από καθαρό και βρώμικο).

Και το 1ο καλό.

Λοιπόν ξέρεις τι νομίζω?

Ότι το output δεν είναι μόνο ένταση.

Σαν να το ζωντανεύει λίγο.

Από την στιγμή που έφερες τις εντάσεις, δεν υπάρχει διαφορά στην ένταση.

Αλλά νομίζω ότι είναι πιο ζωντανό αυτό με το μεγαλύτερο output..

Αυτο ακριβως νομιζω κ εγω.

Ειδικα οταν ανεβαζω την ενταση στα μονιτορς, αυτο ακουω

Επισης νομιζω πως οταν εχεις πιο πανω το out αλλαζει ο ηχος κ η συμπεριφορα της ατακας.

Το συνειδητοποιησα πριν που ειχα τα 4 ρυθμικα κλιπ σε μεγαλη ενταση.

Το 3 μοιαζει ιδιο με το 4 αλλα λιγο πιο "ψοφιο" κ η ατακα του 3 εχει ελαχιστα di χαρακτηρα, ενω το 4 πιο ενισχυτη

  • Συμφωνώ 1

Αυτος ο δρομος φτιαχτηκε επι countach

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, vrasidas27 είπε

Το 3 μοιαζει ιδιο με το 4 αλλα λιγο πιο "ψοφιο" κ η ατακα του 3 εχει ελαχιστα di χαρακτηρα, ενω το 4 πιο ενισχυτη

 

Αυτό ακριβώς.

Και ακούγεται και στην ηχογράφηση.

Δεν είναι κάτι που το καταλαβαίνεις μόνο στην απόκριση της πένας που μόνο εσύ μπορούσες να αισθανθείς.

 

EDIT: Δεν μου λες ρε φίλε, αν βρεις κάποιο sweet spot με τα input και output, μπορείς να τα κάνεις save όπως τα έφτιαξες?

Επεξεργασμένο από fusiongtr
  • Συμφωνώ 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Δημοσιευμένο
1 λεπτό πριν, fusiongtr είπε

 

Αυτό ακριβώς.

Και ακούγεται και στην ηχογράφηση.

Δεν είναι κάτι που το καταλαβαίνεις μόνο στην απόκριση της πένας που μόνο εσύ μπορούσες να αισθανθείς.

Για καποιο λογο απο την αρχη μου αρεσε το out τσιμπημενο (ειτε λιγο, ειτε πολυ).

Ευτυχως οταν τα ακουγα ολα πολυ προσεκτικα (κ δυνατα καθοτι κουφαλογο), πρωτα παρατηρησα αυτο για την "αληθοφανεια" της ατακας οταν ανεβαινει το out κ μετα το ο,τι ζωντανευει λιγο γενικως.

Μιλαω παντα για καθαρα ή σχεδον καθαρα καψουρς ?

 

  • Like 1

Αυτος ο δρομος φτιαχτηκε επι countach

Δημοσιευμένο
3 λεπτά πριν, vrasidas27 είπε

παρατηρησα αυτο για την "αληθοφανεια" της ατακας οταν ανεβαινει το out κ μετα το ο,τι ζωντανευει λιγο γενικως.

 

Πιο έντονα transients και ένα κλικ λιγότερο απότομο decay.

  • Like 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

  • Moderator
Δημοσιευμένο
13 ώρες πριν, fusiongtr είπε

EDIT: Δεν μου λες ρε φίλε, αν βρεις κάποιο sweet spot με τα input και output, μπορείς να τα κάνεις save όπως τα έφτιαξες?

Ναι, αλλά όχι μέσω του ΝΑΜ. Μπορείς να δημιουργήσεις "preset" εντός του Reaper που θα περιέχει ως πληροφορίες το plugin (NAM), το capture, το IR και τις ρυθμίσεις του input και του output.

 

image.png.6133fd3a298af1170b30fb4e4056ce6c.png

  • Like 1
  • Ευχαριστώ 1

More is more. Yngwie Malmsteen


×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...