Προς το περιεχόμενο

Roland GAIA 2 (Nο2)


Waterfall-K

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Νέα harrdware synths έρχονται σύντομα από αρκετές εταιρείες. Παρακάτω το GAIA 2.

Δεν έχω δει ακόμα ολόκληρο το βίντεο, αλλά το χρώμα του synth (μισώ το γκρι χρώμα στα synths) σε συνδυασμό με την τραγικά αστεία πολυφωνία (22-voice!? vs 64-voice στο original GAIA του 2010) με αναγκάζει να του ρίξω ένα μεγάλο Χ.

 

image.thumb.png.0cbf0cd910d73103c22a70027a644661.png

 

 

Επεξεργασμένο από Waterfall-K
  • Like 2

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Waterfall-K changed the title to Roland GAIA 2 (Nο2)

Ήρθα τρέχοντας στο forum με το link αλλά με πρόλαβες!
Έχει ενδιαφέρον ήχο πάντως για digital. Ειδικά όταν άκουσα τη προσομοίωση του 101 κόλλησα λίγο. 
 

3 ώρες πριν, Waterfall-K είπε

σε συνδυασμό με την τραγικά αστεία πολυφωνία (22-voice!? vs 64-voice στο original GAIA του 2010)


Βλέπω και το αναφέρεις για τη πολυφωνία συχνά και μου γεννήθηκε η απορία: Ti τη θες τόση μεγάλη πολυφωνία? Είναι θέμα overlapping στο release ξέρω γω? Η μάλλον να ρωτήσω, πόσα δάκτυλα έχεις?! ?
 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, Ioan Eko είπε

Βλέπω και το αναφέρεις για τη πολυφωνία συχνά και μου γεννήθηκε η απορία: Ti τη θες τόση μεγάλη πολυφωνία? Είναι θέμα overlapping στο release ξέρω γω? Η μάλλον να ρωτήσω, πόσα δάκτυλα έχεις?! ?

Κάτσε παίξε σε ένα 8φωνικό digital synth ένα έργο για πιάνο, ή προσπάθησε να γράψεις στο sequencer ενός 16φωνικού workstation 5-6 tracks, ή προσπάθησε να φτιάξεις ένα πολύπλοκο pertormance/combi που αποτελείται από 10 parts/sounds σε ένα 32φωνικό synth, και θα καταλάβεις γιατί η μεγάλη πολυφωνία παίζει τεράστιο ρόλο στα synths. 

Μην σκέφτεσαι με όρους αναλογικών synths, η synth τεχνολογία έχει προχωρήσει εκατομμύρια μίλια πιο μπροστά από αυτά. 

 

 

Επεξεργασμένο από Waterfall-K
  • Συμφωνώ 1

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Η μεγαλη πολυφωνια, σε συνδυασμο με τη μεγαλη πολυχρωματικοτητα, μας δινει τη δυνατοτητα να δημιουργησουμε περιπλοκους ηχους με εξτρα κινητικοτητα, ωραια splits με πολλαπλους ηχους για καθε χερι, και αλλα ωραια πραγματα.

 

 Βεβαια το Gaia 2 ειναι monotimbral ? οποτε ουτε στον υπνο του ολα αυτα. Οντως αφου ειναι monotimbral δε θελει και μεγαλη πολυφωνια.

 

 Μην ασχολεισαι καν Ioan, αν σου αρεσαν οι ηχοι του ή μαζεψε κανα φραγκο παραπανω να παρεις κανα καλυτερο roland hardware, ή χτυπα τα vst της rοland που ειναι καρμπον.

 

 Διαφορετικα δες κανα wavestate η κανα modwave της korg, ειναι πιο μπαμπατσικα σε δυνατοτητες.

Επεξεργασμένο από manosx
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, Waterfall-K είπε

Κάτσε παίξε σε ένα 8φωνικό digital synth ένα έργο για πιάνο, ή προσπάθησε να γράψεις σε ένα 16φωνικό workstation 5-6 tracks, ή προσπάθησε να φτιάξεις ένα πολύπλοκο pertormance/combi που αποτελείται από 10 parts/sounds σε 'ένα 32φωνιό synth, και θα καταλάβεις γιατί η μεγάλη πολυφωνία παίζει τεράστιο ρόλο στα synths. 

Μην σκέφτεσαι με όρους αναλογικών synths, η synth τεχνολογία έχει προχωρήσει εκατομμύρια μίλια πιο μπροστά από αυτά. 


Κοίτα να δεις τώρα που διαφωνώ: 
Θεωρώ πως αν θες να γράψεις μουσική για πιάνο, δεν μιλάμε καν για συνθεσάιζερ. Ή αγοράζεις ένα πιάνο ή παίζεις με samples. 

Που συμφωνώ: 
Σε ένα workstation συμφωνώ πρέπει να έχεις μεγάλη πολυφωνία. Δεν νοείται workstation με 22 νότες πολυφωνία. 

Το συνθεσάιζερ δεν είναι workstation ούτε πιάνο και δε θα έπρεπε να είναι. Διαφορετικές έννοιες. Το συνθεσάιζερ σαν όργανο προορίζεται για τη δημιουργια ήχων που δε προσφέρουν τα κλασσικά όργανα. Μη κοιτάς τώρα που ήρθε η yamaha το 80 και έμπλεξε τα πράγματα. Τώρα θα ου πεις, είναι νόμος αυτό? Αν δεν έχω τα χρήματα να έχω 10 διαφορετικά όργανα δε θα έπρεπε να υπάρχει η επιλογή? Φυσικά και θα έπρεπε και εδώ έρχεται το workstation όμως όχι το συνθ.  

Γενικά νομίζω κακώς έχει επικρατήσει η άποψη που θέλει το συνθ να τα κάνει όλα. 
 

Επεξεργασμένο από Ioan Eko
  • Like 1
  • Συμφωνώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, manosx είπε

 Βεβαια το Gaia 2 ειναι monotimbral ?

Και τι περίμενες ρε φίλος εν έτει 2023? 16-part multitimbrality? Αυτά τα έκαναν οι άσχετοι το...1989.?

  • Χαχα 2

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, manosx είπε

Μην ασχολεισαι καν Ioan, αν σου αρεσαν οι ηχοι του ή μαζεψε κανα φραγκο παραπανω να παρεις κανα καλυτερο roland hardware, ή χτυπα τα vst της rοland που ειναι καρμπον.


Καλά εννοείται! Τη τελευταία φορά που αγόρασα ψηφιακό συνθ πρέπει να ήταν 2004! (Εκτός κι αν πιάνεται και το minifreak που τσίμπησα φέτος). Ασε που δε τη συμπαθώ τη Roland γενικά. Πάντως με εξέπληξαν οι προσομοιώσεις analog που είναι το στοιχείο μου και μπορώ να κρίνω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Παντως η multitimbrality και η πολυφωνια δεν εξυπηρετει μονο τις workstation αναγκες και το να παιζεις πιανο. Για αυτο αλλωστε το Jupiter 8, ενα καθαροαιμο αναλογικο συνθ, ηταν bitimbral 40 χρονια πριν, και τo virus ti, ενα καθαροαιμο ψηφιακο synth, ειχε 80 πολυφωνια και 16 multitimbrality 20 χρονια πριν.

 

 Ουτε workstations ηταν αυτα, ουτε πιανο ειχαν. Καθαροαιμα synth ηταν, αλλα synth που πραγματικα εδιναν οση τεχνολογια μπορουσαν να δωσουν στο χρηστη τους.

 

 Τα synth στυλ Gaia 2, δε δινουν ουτε καν οση τεχνολογια μπορει να δωσει το ιδιο τους το hardware.  Ειναι πετσοκομμενα και λειψα,  με επιτηδευμενο τροπο οπως π.χ. monotimbral σχεδιασμο λες και ηταν δυσκολο να εχει εστω bitimbral δυνατοτητες, μονο και μονο για να μην κοψουν πωλησεις απο τα ακριβοτερα μοντελα της εταιριας.

 

 Μακρια απο τετοια μηχανηματα και τετοιες λογικες, μακρια. Ειναι σιγουρο οτι θα εχουν ληφθει μετρα και για να μην κοψουν και μελλοντικες πωλησεις της εταιριας, και ονο ονο ητο.?

Επεξεργασμένο από manosx
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Ioan Eko είπε

Σε ένα workstation συμφωνώ πρέπει να έχεις μεγάλη πολυφωνία. Δεν νοήται workstation με 22 νοτες ποκυφωνία. 

Σήμερα, όχι. Κάποτε υπήρχαν workstations με 16-voice πολυφωνία. 

Πέρα από αυτό, μην ξεχωρίζεις τα workstations από τα synths, τα workstations είναι πρώτα και κύρια synths. Το ότι διαθέτουν και έξτρα καλούδια (sequencers, effects, arpeggiators, vocoder, sampler κλπ) δεν τα βγάζει από την synth κατηγορία. Τα workstations ήταν η φυσική εξέλιξη των synths. Αρχικά ακόμα και τα digital synths ήταν σκέτα synths (DX7 πχ), μετά τους πρόσθεσαν κάποια υποτυπώδη εφέ, μετά κάποια μορφή sequencer ή arpeggiator και πάει λέγοντας, πράγματα που κάποτε έπρεπε να σκάσεις χοντρά λεφτά να τα αγοράσεις ξεχωριστά. 

Workstations και synths λοιπόν Δεν είναι δύο διαφορετικές κατηγορίες οργάνων, τα workstations είναι μια ακόμα synth κατηγορία, η ανώτατη synth κατηγορία. 

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Waterfall-K είπε

Workstations και synths λοιπόν Δεν είναι δύο διαφορετικές κατηγορίες οργάνων, τα workstations είναι μια ακόμα synth κατηγορία, η ανώτατη synth κατηγορία. 


Συμφωνώ εννοείται. Απλά ήθελα να τονίσω ότι, σίγουρα δεν θα πάει κάποιος να αγοράσει ένα prophet 5 ή ένα ARP 2600 για να γράψει κομμάτι για πιάνο. Και δεν θα πάει επίσης να πάρει ένα PSR Yamaha για να κάνει πειραματική μουσική. Είναι για άλλου είδους πράγματα σαν όργανα εκ φύσεως. 

  • Συμφωνώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου