Προς το περιεχόμενο

Roland GAIA 2


Προτεινόμενες αναρτήσεις

ex-Πάνος Χελιδόνης

Ξαναλέω οτι μιλάω μόνο για εμένα. Δεν νιώθω οτι στερούμαι κάτι που το δοκίμασα και αποφάσισα οτι δεν με αφορά. Και τα ψάρια δεν τα τρώω. Δε σημαίνει οτι τα μισώ, ούτε οτι τα στερούμαι. Τα δοκίμασα και αποφάσισα οτι δεν με αφορούν. Επίσης, όταν λέω "ξέρω πώς ακούγονται" εννοώ αυτό που είπα πρίν, οτι δεν έχουν χαρακτήρα. Δε χρειάζεται να δώ 200 βιντεάκια στο ΥΤ για να φτάσω σε αυτό το συμπέρασμα. Πώς να το πώ καλύτερα.. Είναι το culmination τόσων ετών που ασχολούμαι. Στην αρχή είχα ενα generic workstation, με generic ηχητικό χαρακτήρα, διότι κι εγώ ήμουν στο ψάξιμο, δηλαδή generic μουσικός. Προϊόντος του χρόνου και αποκτώντας επίγνωση του ήχου που θέλω να βγάζω, ε, βρήκα και τα εξειδικευμένα εργαλεία για να το κάνω. Και ναι, όλες αυτές οι λειτουργίες που λες (sequencer, sampler, multitrack recording κλπ) όντως δεν με ενδιαφέρει να περιέχονται στο μηχάνημα δημιουργίας μουσικής, τα καλύπτω αλλιώς, το έχω πεί κι άλλες φορές στα άλλα θρεντ, μη τα ξαναλέμε. Ήλθον, είδον, επέλεξον.

 

edit: Ήθελα επίσης να προσθέσω και οτι, όπως το κόβω, σιγά-σιγά θα φεύγουν και κάποια απο αυτά που έχω επιλέξει και έχω. Δηλαδή στενεύω τα όρια, ακόμα και σε όσα συνθ παραδέχομαι. Όσο περισσότερη αυτεπίγνωση αποκτώ τόσο θα λιγοστεύουν. Όπως και ο φτασμένος assasin, απο το τί κάνει με μαχαίρι μπροστά σου φαίνεται κι όχι απο το τί κάνει με τουφέκι στα 500 μέτρα. Κάπως έτσι.. με εξαναγκάζετε να περιαυτολογήσω και δε θέλω.. anyway.

Επεξεργασμένο από Πάνος Χελιδόνης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Πάνος Χελιδόνης είπε

Ξαναλέω οτι μιλάω μόνο για εμένα.

Το καταλάβαμε.

1 λεπτό πριν, Πάνος Χελιδόνης είπε

Δεν νιώθω οτι στερούμαι κάτι που το δοκίμασα και αποφάσισα οτι δεν με αφορά.

Να στο ξαναπώ με άλλα λόγια, γιατί επιμένεις: ΤΙΠΟΤΑ δεν δοκίμασες παρά ΜΟΝΟ το Korg Triton. Αν νομίζεις ότι παίζοντας με ένα workstation στη ζωή σου κατάλαβες γενικά την φιλοσοφία όλων των workstations και έγινες γνώστης των δυνατοτήτων και ιδιαιτεροτήτων του κάθε ενός χωριστά, Λάθος νομίζεις. Είναι σαν να μας λες "Οκ παίδες, είχα για 10 χρόνια το DX7, και τελικά αποφάσισα ότι δεν με αφορούν τα synths, θα μάθω κλαρίνο".

 

9 λεπτά πριν, Πάνος Χελιδόνης είπε

δεν έχουν χαρακτήρα

ΠΟΙΑ δεν έχουν "χαρακτήρα" ρε φίλος?? Και τι σημαίνει "δεν έχουν χαρακτήρα"? Το να είναι αναγνωρίσιμα σημαίνει ότι έχουν "χαρακτήρα"? Σου έγραψα ήδη ποια synths είναι αναγνωρίσιμα και γιατί, μην το επαναλάβω. Τα σοβαρά synths δεν διαθέτουν "χαρακτήρα", η δουλειά ενός επιτυχημένου synth είναι να μην έχει κανέναν απολύτως χαρακτήρα, aka να έχει τις synthετικές δυνατότητες να δημιουργεί πολλούς και διαφορετικούς χαρακτήρες ώστε να μην καταλαβαίνει κανείς τι ακούει. Δεν μιλάμε για ακουστικές κιθάρες εδώ, για synths μιλάμε, δηλαδή για μηχανές δημιουργίας νέων και εντελώς διαφορετικών μεταξύ τους ήχων. 

 

Να σου ξαναπώ ότι τα έχεις μπερδέψει τα πράγματα, γενικεύεις, "τσουβαλιάζεις" και κατηγοριοποιείς άσχετα μεταξύ τους synths, και δεν θα'πρεπε. Don't do that please.?

 

 

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ex-Πάνος Χελιδόνης
20 λεπτά πριν, Waterfall-K είπε

ΤΙΠΟΤΑ δεν δοκίμασες παρά ΜΟΝΟ το Korg Triton. Αν νομίζεις ότι παίζοντας με ένα workstation στη ζωή σου κατάλαβες γενικά την φιλοσοφία όλων των workstations και έγινες γνώστης των δυνατοτήτων και ιδιαιτεροτήτων του κάθε ενός χωριστά, Λάθος νομίζεις

Όπως το λες είναι, ακριβώς. Δοκίμασα ένα workstation και αποφάσισα οτι δεν με αφορά όλος ο τομέας, ο τρόπος λειτουργίας κλπ. Ήθελα να κάνω τα πράγματα με άλλο τρόπο. Δε λέμε κάτι διαφορετικό. Δεν νόμισα ποτέ οτι έγινα γνώστης τους, ακριβώς γιατι δεν θέλησα ποτέ.

20 λεπτά πριν, Waterfall-K είπε

Τα σοβαρά synths δεν διαθέτουν "χαρακτήρα", η δουλειά ενός επιτυχημένου synth είναι να μην έχει κανέναν απολύτως χαρακτήρα

Αυτό είναι προσωπική γνώμη δική σου κι οχι global γνώση, λυπάμαι.

20 λεπτά πριν, Waterfall-K είπε

"τσουβαλιάζεις"

Ακριβώς το αντίθετο κάνω. Τα workstations είναι ο ορισμός του τσουβαλιάσματος (ένα όργανο που τα έχει όλα τσουβαλιασμένα μέσα του) και γιαυτό τα αποφεύγω και χρησιμοποιώ την εξειδίκευση στις δυνατότητες που κάθε ένα ξεχωριστό συνθ προσφέρει.

 

(και τώρα νυστάζω. Άσε, θα το συνεχίσουμε σε κανα άλλο θρεντ απο αύριο..)

Επεξεργασμένο από Πάνος Χελιδόνης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Πάνος Χελιδόνης είπε

Όπως το λες είναι, ακριβώς. Δοκίμασα ένα workstation και αποφάσισα οτι δεν με αφορά όλος ο τομέας,

- "Μάγκες μην επιμένετε, δοκίμασα ένα 50ρι παπάκι και αποφάσισα ότι δεν με αφορά ο τομέας των μοτοσικλετών".

- "Οκ Πάνο".

 

14 λεπτά πριν, Πάνος Χελιδόνης είπε

Αυτό είναι προσωπική γνώμη δική σου κι οχι global γνώση, λυπάμαι.

Αν είχες ασχοληθεί με τα synths από την εποχή που δεν διέθεταν ούτε...initial touch, τότε θα ήσουν ενήμερος για το ποια είναι η "global γνώση" επί του θέματος. Πάντως και για να μην ψάχνεις βραδιάτικα, σε ενημερώνω ότι η  "global γνώση" συμφωνεί απολύτως με αυτά που γράφω. Δεν θα ξαναρχίσουμε πάλι απ'την προπαίδεια μετά από 40 χρόνια, έλεος...?

 

24 λεπτά πριν, Πάνος Χελιδόνης είπε

Τα workstations είναι ο ορισμός του τσουβαλιάσματος (ένα όργανο που τα έχει όλα τσουβαλιασμένα μέσα του)

Η "global γνώση" θα σου έλεγε ότι το workstation είναι η φυσική εξέλιξη του synthesizer. θα το ήξερες αν αντί του 2004 άρχιζες να παίζεις synths το, πχ, 1984. Απ'την άλλη βέβαια σε κατανοώ κάπως, εδώ διανύσαμε πλέον τα 23 πρώτα χρόνια του 21ου αιώνα και η παγκόσμια synth κοινότητα (της οποίας το μεγαλύτερο μέρος αποτελείται από τραγικά άσχετους) έχει την εντύπωση ότι 16-voice polyphony και 4-part multitimbrality σε digital synth του 2023 αποτελεί "Wow Factor".?

Άντε, πέσε για ύπνο, η συζήτηση δεν βγάζει πουθενά απ'ότι βλέπω, τζάμπα γράφω ο δόλιος.? Αύριο να πάμε να γράψουμε σε κάνα κιθαριστικό θρεντ.?

Καλή ξεκούραση. image.gif.949264e15ce4aa8b557b74bab3891665.gif

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1) Το moog modular, το oberheim obx, το DX7, το JD 800 κλπ εχουν χαρακτηρα, και ειναι σοβαροτατα synths.

 

 2) Το triton le με το montage m δεν εχουν καμια απολυτως σχεση μεταξυ τους. Αν το μονο που μπορει να βγαλει καποιος απο το montage ειναι "generic ηχους", τοτε ειναι εντελως κουλος με τη συνθεση ηχου, ας παρει μια τελε καλυτερα ?

 

 Αλλο να λεμε οτι τα workstation δεν ειναι optimized για τη λειτουργια μιας συγκεκριμενης μηχανης συνθεσης ηχου, και οτι αυτα τα (παρα πολλα ) λεφτα μπορουν να πανε σε καποιο αλλο hands on synth της αρεσκειας μας, και αλλο να λεμε οτι ενα workstation βγαζει μονο generic ηχους.

 

 Απο τη στιγμη που π.χ. ενα synth εχει την FMX, την ANX, αφθονες modulation πηγες με macros, motion sequences και controllers, ενα σκασμο διαμορφωσιμα εφε , και επιπλεον μια κορυφαια rompler μηχανη με δυνατοτητα εισαγωγης δικων μας δειγματων, αν λοιπον βγαζει μονο generic ηχους αυτο το τερας, ο μονος που πρεπει να κατηγορησουμε ειναι ο χρηστης.

 

 3) Θα πρεπει να σεβαστουμε τις επιλογες του καθενος, διοτι υπαρχουν υποκειμενικες προτιμησεις. Και αυτες δεν περιοριζονται στον ηχο, για την ακριβεια ο ηχος ειναι το λιγοτερο οταν μιλαμε για μια τοσο περιπλοκη συσκευη οσο ενα συγχρονο synthesizer.

 

 Ας πουμε ηχητικα τα soft synths συνουσιαζουν και χειροδικουν, αν ομως ο αλλος βλεπει το ποντικι και βγαζει σπυρια, με το ζορι θα κατσει στο DAW; Τα workstation ειναι τα hardware με τις κορυφαιες δυνατοτητες, αν ο αλλος ομως βλεπει οθονιτσες και μενου και βαραει επιληψια τι να τα κανει;

 

 Ο καθενας εχει τη δικη του μεθοδο εργασιας, εδω λεει ο Πανος οτι με το midi εχει να ασχοληθει απο τη σχολη, εμενα αμα μου παρεις το midi θα φορεσω πλερεζα, τι να κανουμε τωρα.

Επεξεργασμένο από manosx
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ex-Πάνος Χελιδόνης

Εντάξει παιδιά, δεν διαφέρουμε στο "τί πρέπει να γίνει". Διαφέρουμε μόνο στο "πώς". Όλοι καρφιά στο τοίχο καρφώνουμε. Απλώς εγώ επιλέγω ξύλινο σφυράκι, άλλος επιλέγει μεταλλικό, άλλος βαριοπούλα και άλλος επιλέγει σφυρί με σένορες στη λαβή για αναλόγως το χέρι και με αυξομειόμενη σκληρότητα για αναλόγως το καρφί και με αντικραδασμικό rebounce.

2 ώρες πριν, manosx είπε

αν ο αλλος ομως βλεπει οθονιτσες και μενου και βαραει επιληψια τι να τα κανει;

Spoken like a true freedom fighter!

9 ώρες πριν, Waterfall-K είπε

δοκίμασα ένα 50ρι παπάκι

Το 2004 δεν ήταν καθόλου παπάκι, τώρα είναι..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, Πάνος Χελιδόνης είπε

Για να το είχε όμως ο Jarre το 2007 ας πούμε...

Ασε τον και αυτόν, ως επαγγελματίας κατέληξε να είναι presetάκιας και αυτός.... 

 

 

 

 

Γιατί όμως έχω την αίσθηση ότι (πάλι) ψάχνουμε το Χόλυ Γκρέιλ; Ελπίζω να μην υπάρχει γιατί μόνο έτσι θα συνεχιστεί το ενδιαφέρον. Γενικώς αυτές οι ιδέες του "αυτό είναι, τα κάνει όλα και τέλος" με... αγχώνουν.....

 

Όσο για τον χαρακτήρα, αυτός βασικά έχει να κάνει με την ανάμνηση. DX7 = pop 80s = τα νιάτα μας = μας αρέσει όταν το αναγνωρίζουμε........

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ex-Πάνος Χελιδόνης

Δεν νομίζω οτι οι μουσικοί ψάχνουν το holy grail. Μάλλον οι εταιρείες το ψάχνουν, αλλά δε ντο βρίσκουν και μας ταλαιπωρούν. Κι αυτό το "τα κάνει όλα" ισχύει, όντως τα κάνει όλα, αλλά για λίγο καιρό και μετά απο μερικά χρόνια θεωρείται obsolete και εξυπηρετούμε το marketing ψάχνοντας το επόμενο που τα κάνει όλα κι είναι αέναος φαύλος κύκλος. Ενώ ένα συνθ που κάνει ΕΝΑ πράγμα, το κάνει καλά και δεν σε αγχώνει να κυνηγάς το next best thing. Τον Jarre τον συγχωρώ διότι ναι μεν πρεσετάκιας ήδη απο το 83, αλλά έκανε πολύ σωστή χρήση των presets. Αναδεικνυόταν καί το κομμάτι καί το preset (βλεπε laser harp..) και τον έσωζε και το γεγονός οτι τα πανάκριβα τα είχε μόνο αυτός και αργήσαμε να πάρουμε χαμπάρι τί γίνεται. Για το θέμα των αναμνήσεων σε σχέση με τη μουσική, νομίζω αξίζει ένα ξεχωριστό θρεντ, ας το ανοίξει κάποιος.. πά ν'ακούσω λίγο Tangerine Dream τώρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, Jet72 είπε

 

 

 

Όσο για τον χαρακτήρα, αυτός βασικά έχει να κάνει με την ανάμνηση. DX7 = pop 80s = τα νιάτα μας

 

 

 Μεχρι εδω καλα

 

 

20 λεπτά πριν, Jet72 είπε


 =μας αρέσει όταν το αναγνωρίζουμε........

 

 

 

 Ναι, οπως μας αρεσουν τα μαλλια χαιτη, ο φραπεΣ και οι βιντεοταινιες με τον Ταμτακο, ασε ρε φιλε ?

 

 

Επεξεργασμένο από manosx
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου