Προς το περιεχόμενο

Ψαρεύοντας ψηφοφόρους


Ali Barout

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τα πνευστά είναι από χάλιον, κονσέρβα κιουμπέις μαμίσια. Γι' αυτό είναι και "εντέχνως πίσω", να μην ακούγονται τόσο φάτσα.

 

Αν είχα γράψει κανονικά δε θα είχα τραβήξει και δυο ξερογκαζιές βρωμερές; θα τις είχα τραβήξει!

  • Like 2
  • Χαχα 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γενικά είναι πολύ εντέχνως πίσω, δεν ξέρω βέβαια ποσο εντέχνως είναι το εντέχνως.

Πάντως πέρα ότι όπως είπα μου άρεσε και μου θύμησε πολλά (καλά), υπάρχει μια έντονη σκληρότητα και τραχύτητα στην όλη παραγωγή (την έχω δει και σε άλλες σου δουλειές αλλά όχι πάντα, υπάρχουν πολλά πιό προσεγμένα), τα τύμπανα είναι κάπως και γενικά η κιθάρα είναι αγριωπή, το πλήκτρο βρώμικο....

Μυρίζει τσιγαρίλα μαζί με τζιν και σφουγγαρόπανο με χλωρίνη, αλλά γκρουβάρει....

  • Χαχα 1

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, dimsonic είπε

γενικά είναι πολύ εντέχνως πίσω, δεν ξέρω βέβαια ποσο εντέχνως είναι το εντέχνως.

Ο αλγόριθμος που ακολουθώ είναι, "κρύφτα μέχρι να μην κάνουν τελείως μπαμ ότι είναι ψεύτικα".

 

Είναι το εξής κόμπο:

 

image.png.83045c4254d5be072d1ebf9bc24e8652.png

 

Το brass section παίρνει τη βασική φωνή.

Η τρομπέτα επίσης.

Το τρομπόνι οκτάβα κάτω.

Το τενόρο μια τέταρτη πάνω από το τρομπόνι.

Το αλτο σαξ μια πέμπτη πάνω από το τρομπόνι.

 

Οπότε δημιουργείται μια sus συγχορδία στις εσωτερικές φωνές και γίνονται όλα μια υφή, θολώνουν τα ηχοχρώματα. Αυτό είναι καλό γιατί είναι μια πρώτη επιτυχημένη κοροϊδία, και ψιλοπερνάει. Ενορχηστρωτικά είναι κακό φυσικά. Αν αρχίσουν τα σαξ ανεξάρτηες κινήσεις, τα τρομπόνια ανεξάρτητες στάκες και οι τρομπέτες ανεξάρτητα σταμπς και κρατήματα, ξεβρακώνεται όλο αμέσως. Κάνει μπαμ ότι είναι σαμπλ. Σίγουρα κάποιος πολύ πιο έμπειρος από εμένα στο πρόγκραμμινγκ κάπως μπορεί να τα μασκάρευε καλύτερα και μόνα τους, εμένα πάντως μου ακούγονται. Και στην αττάκα, και στο λεγκάτο, και σε όλα.

 

18 λεπτά πριν, dimsonic είπε

υπάρχει μια έντονη σκληρότητα και τραχύτητα στην όλη παραγωγή

Από όταν έβαλα την κιθάρα χάλασα τις ισσοροπίες, κι ενώ έπρεπε να ξανακάνω ένα πέρασμα, δεν το έκανα. Είναι στα κόκκινα στην ουσία η μίξη.

 

19 λεπτά πριν, dimsonic είπε

τα τύμπανα είναι κάπως και γενικά η κιθάρα είναι αγριωπή, το πλήκτρο βρώμικο..

Τα τύμπανα δεν μου έκαναν κάτι, τι έχουν; Λίγο ανισσόροπο είναι αυτό το σετ από θέμα τομ όπως τα έχουν πιάσει, και το ντέφι που ξυρίζει και πρόσεξα πολύ μέχρι να καταλήξω σε αυτή την ισσοροπία με το υπόλοιπο σετ. Η κιθάρα είπαμε. Έλειπε ο υπεύθυνος.? Το πλήκτρο, το παράκανα μάλλον με το ντράιβ, αλλά δεν μπορούσα να του εκμαιεύσω bite από το velocity σε νορμάλ συνθήκες, έβγαινε πολύ ήπιο. Δεν έσκαγε.

 

23 λεπτά πριν, dimsonic είπε

Μυρίζει τσιγαρίλα μαζί με τζιν και σφουγγαρόπανο με χλωρίνη, αλλά γκρουβάρει....

Πάντα θέλω να υπάρχει βρώμα και φθορά! Βέβαια τις περισσότερες φορές δεν μπορώ να πειθαρχήσω και είναι τόση η βρώμα που να έρθει το υγειονομικό να με κλείσει, αλλά οκ, το θετικό είναι ότι στον υπολογιστή είναι όλα αυτά, βγαίνουν όσο εύκολα μπήκαν, και το ξαναπιάνω από την αρχή αν χρειαστεί.

 

Το θέμα είναι να έχω καταλάβει και πού πρέπει να το πάω κάτι, που δεν μπορώ να πω ότι είναι συνειδητή διαδικασία της περισσότερες φορές. Μόνο κάποιες ιδέες χοντρικά - αυτό το θέλω κάπως έτσι, αυτό το θέλω έτσι - αλλά αν όλα αυτά τελικά ταιριάζουν και μαζί όπως "τα θέλω", αυτό... είναι θέμα τύχης για μενα. Δεν έχω τη γνώση και την εμπειρία να ξέρω από πριν πώς κάποιο "θέλω" μου μπορεί να επηρρεάσει άλλα συστατικά της μίξης εκ των προτέρων, να φυλαχτώ κάπως.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, Ali Barout είπε

Ο αλγόριθμος που ακολουθώ είναι, "κρύφτα μέχρι να μην κάνουν τελείως μπαμ ότι είναι ψεύτικα".

 

Είναι το εξής κόμπο:

 

image.png.83045c4254d5be072d1ebf9bc24e8652.png

 

Το brass section παίρνει τη βασική φωνή.

Η τρομπέτα επίσης.

Το τρομπόνι οκτάβα κάτω.

Το τενόρο μια τέταρτη πάνω από το τρομπόνι.

Το αλτο σαξ μια πέμπτη πάνω από το τρομπόνι.

 

καλά μια τετάρτη και μια πέμπτη, και δεν κλασάρουν αυτά ανάλογα με την κλίμακα που εχεις?

 

48 λεπτά πριν, Ali Barout είπε

 

Οπότε δημιουργείται μια sus συγχορδία στις εσωτερικές φωνές και γίνονται όλα μια υφή, θολώνουν τα ηχοχρώματα. Αυτό είναι καλό γιατί είναι μια πρώτη επιτυχημένη κοροϊδία, και ψιλοπερνάει. Ενορχηστρωτικά είναι κακό φυσικά. Αν αρχίσουν τα σαξ ανεξάρτηες κινήσεις, τα τρομπόνια ανεξάρτητες στάκες και οι τρομπέτες ανεξάρτητα σταμπς και κρατήματα, ξεβρακώνεται όλο αμέσως. Κάνει μπαμ ότι είναι σαμπλ. Σίγουρα κάποιος πολύ πιο έμπειρος από εμένα στο πρόγκραμμινγκ κάπως μπορεί να τα μασκάρευε καλύτερα και μόνα τους, εμένα πάντως μου ακούγονται. Και στην αττάκα, και στο λεγκάτο, και σε όλα.

 

ισχύει το ανωτέρω... (?)

48 λεπτά πριν, Ali Barout είπε

 

Από όταν έβαλα την κιθάρα χάλασα τις ισσοροπίες, κι ενώ έπρεπε να ξανακάνω ένα πέρασμα, δεν το έκανα. Είναι στα κόκκινα στην ουσία η μίξη.

 

κόκκινα νο γκουντ....

48 λεπτά πριν, Ali Barout είπε

 

Τα τύμπανα δεν μου έκαναν κάτι, τι έχουν; Λίγο ανισσόροπο είναι αυτό το σετ από θέμα τομ όπως τα έχουν πιάσει, και το ντέφι που ξυρίζει και πρόσεξα πολύ μέχρι να καταλήξω σε αυτή την ισσοροπία με το υπόλοιπο σετ. Η κιθάρα είπαμε. Έλειπε ο υπεύθυνος.? Το πλήκτρο, το παράκανα μάλλον με το ντράιβ, αλλά δεν μπορούσα να του εκμαιεύσω bite από το velocity σε νορμάλ συνθήκες, έβγαινε πολύ ήπιο. Δεν έσκαγε.

τα τύμπανα δεν έχουν την δυναμική που ταιριάζει στο όλον. Αν τα ακούσει ο ΣΦ την έβαψες. 

 

48 λεπτά πριν, Ali Barout είπε

 

Πάντα θέλω να υπάρχει βρώμα και φθορά! Βέβαια τις περισσότερες φορές δεν μπορώ να πειθαρχήσω και είναι τόση η βρώμα που να έρθει το υγειονομικό να με κλείσει, αλλά οκ, το θετικό είναι ότι στον υπολογιστή είναι όλα αυτά, βγαίνουν όσο εύκολα μπήκαν, και το ξαναπιάνω από την αρχή αν χρειαστεί.

 

Το θέμα είναι να έχω καταλάβει και πού πρέπει να το πάω κάτι, που δεν μπορώ να πω ότι είναι συνειδητή διαδικασία της περισσότερες φορές. Μόνο κάποιες ιδέες χοντρικά - αυτό το θέλω κάπως έτσι, αυτό το θέλω έτσι - αλλά αν όλα αυτά τελικά ταιριάζουν και μαζί όπως "τα θέλω", αυτό... είναι θέμα τύχης για μενα. Δεν έχω τη γνώση και την εμπειρία να ξέρω από πριν πώς κάποιο "θέλω" μου μπορεί να επηρρεάσει άλλα συστατικά της μίξης εκ των προτέρων, να φυλαχτώ κάπως.

 

 

κοίτα κατάλαβα ότι είναι βιαστικό.

Όπως και το καταλαβαίνω από όλους που θέλουν να ανεβάσουν κάτι γρήγορα, το παθαίνω και γω.

Είναι το σύνδρομο του ραπιταπ.

Όμως....νομίζω ότι με το παίδεμα πάμε ένα κλικ παραπάνω.

Όχι ότι δεν μαθαίνουμε και με το βιαστικό, κι αυτό τέχνη είναι, αλλά είναι μην σε πιάσει η τελειομανία.

πχ εγώ τώρα έχω πιαστεί με 9 παλιά και τα χτενίζω, γιατί μου τα ζήτησε κάποιος και πάντα θεωρώ ότι τίποτα δεν είναι τελειωμένο. Θα τα χτένιζα σε 5 χρόνια, τώρα με έπιασε να τα τελειώσω σε μια βδομάδα και αρρώστησα. Χώρια που όταν έκανα τα mixdown τότε δεν τα κρατούσα όλα, έχασα και κάτι δίσκους, άνοιξα ξανά τον κουβάς να τα ξαναφτιάξω μαζί με τους δίσκους ψάχνω τις βιβλιοθήκες, και όχι μόνο, λέω κλαρινέτο στο όνομα του τρακ, μέσα υπάρχει μπασούν, η βιβλιοθήκη του μπασούν είναι φευγάτη και άντε να βρεις τι ήταν....

Αυτά είναι τα λοιπόν τα καλά του βιαστικού...

 

 

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, dimsonic είπε

Αυτά είναι τα λοιπόν τα καλά του βιαστικού...

Ναι... Όχι, δε θεωρώ ότι αυτό είναι μια τελική μορφή του συγκεκριμένου κομματιού. Ήδη τώρα ας πούμε που το έχω ακούσει "τελειωμένο", και τα εισαγωγικά μπαίνουν για το γνωστό λόγο (ότι όσο είμαι στη ροή με ενδιαφέρει να παίξω, να πω και μετά και μετά;, να το βγάλω πέρα. Όταν το βγάλω πέρα, ακούω πιο ψύχραιμα.), τώρα λοιπόν που το ακούω τελειωμένο συνειδητοποιώ ότι μοιάζει αρκετά με άλλα 2 κομμάτια που δεν έχω ανεβάσει εδώ, μα τα θέματα, μα κάποιες ιδέες; Οπότε συντελείται μια διεργασία συνεχούς βελτίωσης στον τομέα "το φάνκυ κομμάτι που θα γράψει ο αλημπαρούτης". Το δε κομμάτι είναι απλά μια φωτογραφία του επίκαιρη. Τώρα αν η φωτογραφία αυτή είναι λίγο εκτός φόκους, αν την έβγαλα με το κινητό, ή με παλιά μηχανή με φιλμ με λάθος ΑΣΑ για την περίσταση, εμένα δεν με ενδιαφέρει ιδιαίτερα. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι το αν αυτά τα 8 μέτρα του ενός θέματοςκαι οι δύο πιτσιλιές του άλλου θέματος τελικά συμμορφώθηκαν σε μία ιδέα που κατάφερε να μου κρατήσει το ενδιαφέρον και να αναπτύξω, έστω και με αυτόν τον τρόπο.

 

Σίγουρα δηλαδή αν μεθαύριο μου έλεγε ο Βασίλης, ξέρεις δε μου το δίνεις να γράψω κιθάρα; Θα είχε άλλο στήσιμο, άλλη μίξη, θα ήταν άλλο κομμάτι, ειδικά για την περίσταση. Το θέμα θα ήταν το θέμα οκ, η γέφυρα η γέφυρα, η μπασσογραμμή η μπασσογραμή, η γενική ατμόσφαιρα θα ήταν περίπου ίδια, αλλά δε θα ήταν καρμπον αυτό το τρακ, μείον κάποια πράγματα, συν χώρο για το βασίλη.

 

6 ώρες πριν, dimsonic είπε

ισχύει το ανωτέρω... (?)

Γενικά εγώ έχω παρατηρήσει ότι ισχύει. Η αρχή ότι απαγορεύονται οι παράλληλες πάνω σε αυτό στηρίζεται θεωρώ. Δεν είναι ότι ακούγονται "άσχημα" οι παράλληλες, δεν υπάρχει άσχημα. Είναι ότι καταβαραθρώνουν την ανεξαρτησία των φωνών, όταν έχουμε φωνές. Όταν λέμε έχω 2 φωνές, θέλουμε 2 φωνές, ανεξάρτητες. Δε θέλουμε μία φωνή κι η δεύτερη να είναι μια φερτή αρμονική της πρώτης, σαν να παίζουμε όργανο και να τραβάμε drawbars. Άρα οι παράλληλες είναι κακές για την ανεξαρτησία και την κίνηση των φωνών. Για τη δημιουργία όγκου και υφών, είναι μάνα καημένη. Πάουερ κόρντζ αφού.

 

7 ώρες πριν, dimsonic είπε

καλά μια τετάρτη και μια πέμπτη, και δεν κλασάρουν αυτά ανάλογα με την κλίμακα που εχεις?

Κλασάρουν, αλλά εδώ που είναι πεντατονικές, δημιουργείται μια μόνο σκληρή τριβή περαστική στο ντάνιασμα που συμβαίνει στο σι φυσικό (σι μι φα#) και το φα φυσικό (φα σιβ ντο) αλλά κι εκεί ακόμα, το φα# λόγω της όλης πεντατονικής φάσης και της αλητείας δεν με ενοχλεί ιδιαίτερα, θα μπορούσε πάνω από ρε να έρθει ως μπλου νοουτ, ενώ στην περίπτωση του σιβ, το δίνει το μπάσο στο μοτίβο του, σε κενό χωρό, που δεν εναρμονίζεται, οπότε υπάρχει στο αυτί ήδη. Λεπτομέρειες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, Ali Barout είπε

Κλασάρουν, αλλά εδώ που είναι πεντατονικές, δημιουργείται μια μόνο σκληρή τριβή περαστική στο ντάνιασμα που συμβαίνει στο σι φυσικό (σι μι φα#) και το φα φυσικό (φα σιβ ντο) αλλά κι εκεί ακόμα, το φα# λόγω της όλης πεντατονικής φάσης και της αλητείας δεν με ενοχλεί ιδιαίτερα, θα μπορούσε πάνω από ρε να έρθει ως μπλου νοουτ, ενώ στην περίπτωση του σιβ, το δίνει το μπάσο στο μοτίβο του, σε κενό χωρό, που δεν εναρμονίζεται, οπότε υπάρχει στο αυτί ήδη. Λεπτομέρειες.

 

Untitled.thumb.jpg.0a18f56bc3499ed14185c960201db8c3.jpg

 

???

 

Ο Βασίλης με έβαλε να το κάνω αυτό, να το ξέρεις...

 

Μετά τιμής,

Untitled.jpg.a3680921b9671ad8a6c85ec66e0724af.jpg

 

 

 

  • Χαχα 3

Με λέγανε Freedom...

...τώρα με λένε...ΑpussyΑ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 λεπτά πριν, Ali Barout είπε

 

Κλασάρουν, αλλά εδώ που είναι πεντατονικές, δημιουργείται μια μόνο σκληρή τριβή περαστική στο ντάνιασμα που συμβαίνει στο σι φυσικό (σι μι φα#) και το φα φυσικό (φα σιβ ντο) αλλά κι εκεί ακόμα, το φα# λόγω της όλης πεντατονικής φάσης και της αλητείας δεν με ενοχλεί ιδιαίτερα, θα μπορούσε πάνω από ρε να έρθει ως μπλου νοουτ, ενώ στην περίπτωση του σιβ, το δίνει το μπάσο στο μοτίβο του, σε κενό χωρό, που δεν εναρμονίζεται, οπότε υπάρχει στο αυτί ήδη. Λεπτομέρειες.

Ναι οκ αν ειναι γρηγορες οι φρασεις. Αλλιως....

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, dimsonic είπε

Ναι οκ αν ειναι γρηγορες οι φρασεις. Αλλιως....

Το ίδιο είναι, η τριβή είναι τριβή σε κάθε τέμπο. Η διάκριση (για μενα) είναι αν κάτι πρέπει να εναρμονιστεί, στα αλήθεια, λειτουργικώς να εναρμονιστεί, ή αν το ζητούμενο είναι ο εμπλουτισμός της βασικής φωνής με υπερκατασκευές και συννημένα. Η ιεροτελεστία της άνοιξης είναι φουλ γεμάτη από τέτοιες κατασκευές, και στα πολύ αργά μέρη. Ποτέ δε μου δόθηκε η εντύπωση ότι μιλάμε για "αρμονία". Ή η στάνταρ εναρμόνιση που κάνουν οι πιανίστες στις μινόρε μεγάλη 6η κλίμακες που φέρνουν κάθε βαθμίδα και ντιμινουίτα εκτός από την τρίτη, την τέταρτη και την έκτη. Δεν περνάει για "αρμονία" αυτό, είναι μια υφή. Η οποία στέκεται και περνάει ακριβώς λόγω της επανάληψης, είναι λίγο σαν τις αρμονικές αλυσίδες, όσο κουφές και να είναι, αν είναι αλυσίδες περνάνε.

 

Το αν ταιριάζουν αυτά τα κόλπα παντού και πάντοτε, φυσικά και δεν ταιριάζουν. Παν μέτρον άριστον.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι θεμα αρμονιας.

Και η ιεροτελεστία ειναι "αρμονικοτατη" αν και εκτος εποχης.

Το θεμα είναι η παραλληλια που την πιανει το αυτι και ενοχλεί 

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αλή, ζητάω συγνώμη εκ των προτέρων για το hijack, αλλά κάτι που είπε ο. @dimsonic μου κέντρισε την περιέργεια.

 

9 ώρες πριν, dimsonic είπε

εγώ τώρα έχω πιαστεί με 9 παλιά και τα χτενίζω, γιατί μου τα ζήτησε κάποιος

Τι μας κρύβεις; Τι γίνεται εδώ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου