Προς το περιεχόμενο

Sound Synthesis Tutorial by ManosX


manosx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

23 λεπτά πριν, cos_dr είπε

κακό δεν καμει??

''θα κάμω'' ''έκαμα'' ''να/θα κάμει'' αλλά ''κακό δεν κάνει''
Ούτε μια φορά δεν το έχεις πετύχει σωστά
https://el.wiktionary.org/wiki/κάμω

kavagio for strings

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, manosx είπε

 

7 ώρες πριν, manosx είπε

Επελεξα square κυμματομορφη, ωστε να εχουμε εναλαγη μεταξυ δυο αξιων. Το αναθεσα στο pitch του osc 1, και με την καταλληλη ρυθμιση του mod amount (mod) εκανα τη γεννητρια να εναλλασεται με διαστημα οκταβας. Με ρυθμισμενο λοιπον το LFO σε sync ρυθμο ογδοων, εχουμε τον ηχο να ανεβοκατεβαινει οκταβες, κατι σαν arpeggiator ας πουμε. Με τις καταλληλες ρυθμισεις στο amp env ο ηχος ακολουθει οσο αφορα τις δυναμικες λογικη παρομοια με του pad που φτιαξαμε προηγουμενως, ενω εχει πολυ πιο εντονο και κινητικο φιλτρο με το mod envelope, την επιλογη band pass και το υψηλο resonance....

Στο modulation section ειναι επιλεγμενη κυμματομορφη η sine, και με το pwm knob και το διακοπτη osc ενα διαμορφωνουμε το πλατος παλμου, οπως καναμε και στο charlatan. Σημαντικο επισης, εκτος απο το μεγαλο attack time και το μεγαλο release time στον amp, διοτι pad χωρις "ουρες" δε λεει....

 

Τι καταλαβαίνουν οι πληκτράδες:

"Επελεξα square κυμματομορφη, ωστε να εχουμε εναλαγη μεταξυ δυο αξιων. Το αναθεσα στο pitch του osc 1, και με την καταλληλη ρυθμιση του mod amount (mod) εκανα τη γεννητρια να εναλλασεται με διαστημα οκταβας. Με ρυθμισμενο λοιπον το LFO σε sync ρυθμο ογδοων, εχουμε τον ηχο να ανεβοκατεβαινει οκταβες, κατι σαν arpeggiator ας πουμε. Με τις καταλληλες ρυθμισεις στο amp env ο ηχος ακολουθει οσο αφορα τις δυναμικες λογικη παρομοια με του pad που φτιαξαμε προηγουμενως, ενω εχει πολυ πιο εντονο και κινητικο φιλτρο με το mod envelope, την επιλογη band pass και το υψηλο resonance....

Στο modulation section ειναι επιλεγμενη κυμματομορφη η sine, και με το pwm knob και το διακοπτη osc ενα διαμορφωνουμε το πλατος παλμου, οπως καναμε και στο charlatan. Σημαντικο επισης, εκτος απο το μεγαλο attack time και το μεγαλο release time στον amp, διοτι pad χωρις "ουρες" δε λεει...."

 

Τι καταλαβαίνουν οι κιθαρίστες:

"つの値を交換できるように方形波形を選択しました。 これをオシレーターのステップ 1 に割り当て、ジェネレーターがオクターブ間隔で交互に切り替わるように、適切な変調量 (mod) を設定しました。 LFO を同期レート 8 に設定すると、1 オクターブ上下するアルペジエーターのようなサウンドが作成されます。 アンプ環境が正しく設定されていれば、サウンドは前のパッドと同様にダイナミック ロジックに従いますが、モジュレーション エンベロープ、バンド パス オプション、ハイ リバーブを備えています。
設定セクションでは、トリックスターで行ったのと同じように、正弦波形を選択し、pwm ノブと osc スイッチを使用してパルス幅を調整します。 アンプの長いアタックタイムと長いリリースタイムは別として、「テール」のないパッドについては何も言えないことに注意することも重要です。"

  • Χαχα 5

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχετε καταλάβει πιστεύω,για πιο λόγο η συμμετοχή σας δέν ξεπερνάει το 1/10 του συνολικού χρόνου ενός κομματιού και συνήθως είναι στην αρχή.

Γιατί καθώς παίζουμε,εσείς προσπαθείτε να φτιάξετε τον ήχο για το επόμενο.

  • Χαχα 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
1 ώρα πριν, fusiongtr είπε

Tricone ή single cone?

Ε μα και εσύ... Είναι δυνατόν να λες σε πληκτρά τέτοια πράγματα... Πάει, θα κάψει τσιπάκι τώρα. ?

  • Χαχα 1

all this has happened before and will happen again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Terry RoscoeBeck5 είπε

Ε μα και εσύ... Είναι δυνατόν να λες σε πληκτρά τέτοια πράγματα... Πάει, θα κάψει τσιπάκι τώρα. ?

 

Ε μα ...

Όχι να μας το παίζουν ότι δεν καταλαβαίνουμε τα μπλιμπλίκια τους.

Τον μπέρδεψα ... :classic_tongue:

  • Χαχα 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, manosx είπε

Τι αλλο να πεις, απο το οτι τα synthsizer ειναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ.

Ενα μεγάλο Μπράβο Μάνο για το tutorial.

Η μουσική,ταιριάζει με τις ικανότητες σου στον στίχο.Εκεί,ένα λίιιιγο μικρότερο μπράβο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
Μόλις τώρα, fusiongtr είπε

 

Ε μα ...

Όχι να μας το παίζουν ότι δεν καταλαβαίνουμε τα μπλιμπλίκια τους.

Τον μπέρδεψα ... :classic_tongue:

Σοβαρά; Δηλαδή κατάλαβες αφτό:

 

47 λεπτά πριν, Waterfall-K είπε

 

Τι καταλαβαίνουν οι πληκτράδες:

"Επελεξα square κυμματομορφη, ωστε να εχουμε εναλαγη μεταξυ δυο αξιων. Το αναθεσα στο pitch του osc 1, και με την καταλληλη ρυθμιση του mod amount (mod) εκανα τη γεννητρια να εναλλασεται με διαστημα οκταβας. Με ρυθμισμενο λοιπον το LFO σε sync ρυθμο ογδοων, εχουμε τον ηχο να ανεβοκατεβαινει οκταβες, κατι σαν arpeggiator ας πουμε. Με τις καταλληλες ρυθμισεις στο amp env ο ηχος ακολουθει οσο αφορα τις δυναμικες λογικη παρομοια με του pad που φτιαξαμε προηγουμενως, ενω εχει πολυ πιο εντονο και κινητικο φιλτρο με το mod envelope, την επιλογη band pass και το υψηλο resonance....

Στο modulation section ειναι επιλεγμενη κυμματομορφη η sine, και με το pwm knob και το διακοπτη osc ενα διαμορφωνουμε το πλατος παλμου, οπως καναμε και στο charlatan. Σημαντικο επισης, εκτος απο το μεγαλο attack time και το μεγαλο release time στον amp, διοτι pad χωρις "ουρες" δε λεει...."

 

Τι καταλαβαίνουν οι κιθαρίστες:

"つの値を交換できるように方形波形を選択しました。 これをオシレーターのステップ 1 に割り当て、ジェネレーターがオクターブ間隔で交互に切り替わるように、適切な変調量 (mod) を設定しました。 LFO を同期レート 8 に設定すると、1 オクターブ上下するアルペジエーターのようなサウンドが作成されます。 アンプ環境が正しく設定されていれば、サウンドは前のパッドと同様にダイナミック ロジックに従いますが、モジュレーション エンベロープ、バンド パス オプション、ハイ リバーブを備えています。
設定セクションでは、トリックスターで行ったのと同じように、正弦波形を選択し、pwm ノブと osc スイッチを使用してパルス幅を調整します。 アンプの長いアタックタイムと長いリリースタイムは別として、「テール」のないパッドについては何も言えないことに注意することも重要です。"

?

  • Χαχα 1

all this has happened before and will happen again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Terry RoscoeBeck5 είπε

Σοβαρά; Δηλαδή κατάλαβες αφτό;

 

Έχεις διαβάσει Βέλτσο?

 

  • Χαχα 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, fusiongtr είπε

Έχεις διαβάσει Βέλτσο?

Έχω εγώ. Έτσι πέρασα απ΄τη φυσαρμόνικα στα 8-operator FM synths...?

  • Χαχα 2

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Waterfall-K είπε

Έχω εγώ. Έτσι πέρασα απ΄τη φυσαρμόνικα στα 8-operator FM synths...?

 

Εσύ πέρασες ή το διπλό σου?

Άμα έχεις διαβάσει Βέλτσο ασούμε, με καταλαβαίνεις. :classic_tongue:

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου