Προς το περιεχόμενο

Native Instruments Komplete Kontrol S MK3


cos_dr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

 Παντως, περα απο την πλακα, το καινουργιο fantom δεν εχει καμια σχεση με το προηγουμενο απο την αποψη των workstation δυνατοτητων. Μπορει να ενσωματωνει περισσοτερες μηχανες συνθεσης, αλλα για δημιουργια κομματιου δεν εχει καμια σχεση.Το προηγουμενο ηταν σαφως ανωτερο.

 

 Οσο αφορα τo montage που πλεον αποσυρθηκε, ειχε μονο sample και FM δυνατοτητες, και με τις sample δυνατοτητες να ειναι κατα πολυ κατωτερες του software, συνεπως το να το θεωρει καποιος το ισχυροτερο synth ειναι εντελως παραλογο.

 

 Το kronos ειχε σαφως παραπανω δυνατοτητες και σα workstation και σαν synth, και στηριζοταν σε εναν διπυρινo atom. Αν καποιος πιστευει οτι ενα σημερινο PC υπολειπεται σε DSP power απο αυτο, τη στιγμη που ο επεξεργαστης του ειναι καμια κατοσταρια φορες δυνατοτερος, παω πασο. Σας διαβεβαιω παντως οτι ενα σημερινο pc ανετα σηκωνει δεκαδες vst ταυτοχρονα, χωρις καπνους και φωτιες ?

 

    Καλως η κακως, το μετρο συγκρισης πλεον εχει γινει το software. Καποτε υπηρχε το ερωτημα αν το ταδε software synth πλησιαζει τα hardware, και υπηρχε συζητηση πανω σε αυτο. Πλεον το ερωτημα εχει αντιστραφει, και βλεπεις τα σχολια για το καινουργιο montage και το ορχηστρικο ηχητικο του δειγμα να εκφραζουν το αντιθετο, και να ελπιζουν πως θα διαθετει αυτο εστω καποιες απο τις δυνατοτητες των ορχηστρικων δειγματων του software. Και φυσικα κανεις δεν ισχυριζεται οτι θα εχει ολες τις δυνατοτητες του software, και φυσικα περα απο τα δειγματα θα υπολειπεται σε μηχανες συνθεσης ακομα και απο ενα DAW που διαθετει π.χ. μονο το halion.

 

 Εδω στα μεγαλα live stages και πλεον παιζει μπαλα αβερτα το software, ειναι δυνατον να μη σκοραρει κατα ριπας στo studio; Εχει ληξει το ζητημα. Αν τωρα θελει να κανει καποιος DAWless set up με γεια του και χαρα του, μια χαρα hardware synths υπαρχουν και θα κανει μια χαρα δουλεια. Αλλο αυτο και αλλο να πιστευεις οτι το software ειναι κατωτερο και παρακατιανο, αν το πιστευεις αυτο απλα εθελοτυφλεις.

  • Συμφωνώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Waterfall-K είπε

Ποιος χέστηκε ρε συ Cos για το Omnisphere και το κάθε Omnisphere? Το παραμύθι και η μυθολογία των παντοδύναμων και γαμάουα VSTs μάς κούρασε. Πες μου ένα (1) VST που μπορεί να πλησιάσει έστω και κοντά την synth πολυπλοκότητα ενός Montage. Ξαναλέω ΕΝΑ VST, όχι 500 VSTs μαζεμένα σε ένα PC/DAW τα οποία ούτε τα 10 δεν μπορούν να τρέξουν ταυτόχρονα γιατί το pc σου θα πάρει φωτιά και μετά θα ψάχνεις κάνα Casio αρμόνιο να παίξεις δυο νότες.?

Για να σε γλυτώσω από το ψάξιμο, να σου πω ότι δεν υπάρχει κάτι ανάλογο ενός Montage σε VST/Plugin, και, σου αρέσει ή όχι, το Montage αυτή τη στιγμή είναι το πιο δυνατό synth που έχει κατασκευαστεί ποτέ, hardware ή software. 

Μπορείς να φτιάξεις ένα Montage με VSTs/Plugins? Ίσως, αν έχεις τις γνώσεις και τα λεφτά να μαζέψεις καμιά  500ριά VSTs που να μπορούν να ρεπλικάρουν ΟΛΕΣ τις λειτουργίες ενός Montage και να δουλέψουν όλα αυτά μαζί και ταυτόχρονα σαν ΕΝΑ ενιαίο όργανο χωρίς 800 bugs και άπειρα κρασαρίσματα, και όλα αυτά ΑΝ υπάρχουν τα ανάλογα VSTs (δεν...). Κάνε όλα αυτά λοιπόν, αφού πρώτα διαβάσεις και καταλάβεις τι είναι ένα Montage, τι κουβαλάει μέσα του και πως λειτουργεί, και όταν τα καταφέρεις έλα να τα ξαναπούμε. ?

 

Η Roland -μαζί με ολόκληρη την synth κοινότητα- φαίνεται να το αγνοεί. Πάρ'τους ένα τηλ. αύριο να τους ενημερώσεις.

?????

 

Παιδάκια, πάρτε το λίγο αλλιώς γιατί η άγνοια και ο φανατισμός δεν είναι καλό πράγμα. Είστε στο τσακ να μπείτε στην κατηγορία "VST/Plugins Fanboys", δίπλα στις κατηγορίες "Moog Fanboys", "Vinyl Fanboys", "Apple Fanboys" κλπ κλπ κου-λου-που.? 

 

 

Εσύ φτιάχνεις κατηγορίες για να υποστηρίξεις κάτι που δεν έχει νόημα. 

 Ενα VST την πολυπλοκότητα του montage......................

 

 Να εξηγήσεις τι εννοείς πολυπλοκότητα συγκεκριμένα να το δούμε αυτό. 

 Τα επιχειρήματα αυτά είναι παρωχημένα και όταν μιλάς έτσι για το omnisphere ή πάμε να συγκρίνουμε part by part το τι αποτελεί ένα workstation με τα αντίστοιχα VST είναι ανωμαλία. 

 

 Τώρα να μου λες εμένα να διαβάσω τί είναι ενα workstation εγώ πιστεύω πως στην κατοχή σου σε σχέση με το να τα είχα εγώ είναι και αυτά πλήρως ΑΝΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΑ?

 

 Δεν πειράζει. Δεν ξέρω εγώ να λειτουργώ σίγουρα ένα workstation και να παράγω μουσική όπως εσύ. 

 Είσαι μακράν καλύτερος στη μουσική θεωρία και πράξη οπότε θα αναγκαστώ να δεχτώ πως δεν υπάρχει καμία σύγκριση, το montage είναι ανώτερο από το σύστημά μου και γι αυτό έχω περάσει και εγώ 15 χρόνια σχεδόν στη μουσική παραγωγή μεσω VST και DAW, ακριβώς επειδή δεν ξέρω τί είναι ένα workstation, τι κουβαλάει μέσα του και πως λειτουργεί. Και έτσι αναγκάζομαι ο άμοιρος να δουλεύω υποδεέστερα, με υποδεέστερα εργαλεία. 

 

 Πραγματικά συγνώμη ρε παιδιά που είμαι τόσο άσχετος με ένα τόσο πολύπλοκο μηχάνημα όπως το montage ή και άλλα και αυτό θα φανεί χαρακτηριστικά, άμα τα βάλεις μπροστά μου θα κάτσω με δεος και δεν θα καταλαβαίνω τι θα κάνω, πως να παίξω ή να γράψω μουσική σε αυτά γιατί είναι τόσο "πολύπλοκα" που ενώ ασχολούμαι με αυτά από 5 χρονών δεν μπορώ να τα καταλάβω. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα?

 

 Βέβαια στον πραγματικό κόσμο τα πράγματα έχουν προχωρήσει, το θέμα είναι καθαρά θέμα υπολογιστικής ισχύός και πληθώρας modules και του stepping τους και ο Waterfall παρόλες τις παροιμιώδεις γνώσεις του αλλά και πρακτική εκμετάλλευση στον απόλυτο βαθμό που ασκεί σε ένα syntesizer , workstation κλπ σε σχέση ιδιαίτερα με εμένα π.χ. ? δεν μπορεί να το κατανοήσει

 

 Πλέον διδάσκεται αυτό ακόμα και σε μουσικές σχολές, πλέον υπάρχουν παραδοχές από κάθε λογής producer πψς δουλεύουν με hardware όργανα καθαρά γιατί έχουν μάθει έτσι και μεταβαίνουν όλο και περισσότερο στα VST, ακόμα και τα hardware workstations καi synths συγκροτούν τις δυνατότητες τους με τον τρόπο που υλοποιούνται σε σύγχρονα και δημοφιλή VST, υπάρχει σχετική αρθρογραφία και πραγματικά βαριέμαι να δώσω παραδείγματα τώρα χαλώντας αυτό το τοπικ που θα ήθελα να είναι αποκλειστικά για το Komplete το θεϊκό που το θέλω για τους λόγους που ανέλυσα και αντιλαμβάνονται και αναγνωρίζουν όσοι ξέρουν από αυτά και όχι να μούμε σε ένα debate που δεν έχει πια ενδιαφέρον γιατί έχει λυθεί εδώ και καιρό με ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΝΙΚΗΤΗ σε όλα τα επίπεδα. 

 

 Τα γραπτά μένουν και ο νοών νοείτω όσο αφορά το ποιός πρέπει να μάθει και να καταλάβει τι. 

 

 Και προκαλώ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ  ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗ? θέλει να ΣΥΓΚΡΙΘΕΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ σε ότι ΘΕΛΕΙ. 

 Σε ΠΑΙΞΙΜΟ, σε ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ, σε ΠΑΡΑΓΩΓΗ, σε γνώσεις θεωριτικές και πρακτικές μουσικής και μουσικής τεχνολογίας? ΄όσο αφορά τα πλήκτρα και τα μπλιμπλίκια. 

 χαχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχχαχαχαχαχαχαχα?

 

 Κοινώς για να το πούμε απλά, χωρίς αστειοπροσβολές, πειράγματα, θυμικά, θυμούς και λογοδιάρροια ανάμεικτοι με πομπώδη επόθετα και σκόρπιους αόριστους τεχνικούς όρους και ανόμοιες συγκρίσεις. 

 

 Waterfall!

 Έχεις λάθος σε αυτό. 

 Πρέπει να αναθεωρήσεις. 

 

 Μην κάνεις bullying με το σεβαστό αλλά χαμένο στην εξέλιξη hardware. 

 Με 250 ευρώ παίρνεις το Triton Exrreme σε software χωρίς τον sampler και τον sequencer και ανοίγεις όσα instances αντέχει το pc σου. 

 

 Σε λίγα χρόνια και δεν αργεί πολύ ο καιρός θα πάρω το montage με όλες τις "μηχανές του" και ότι συλλογή ήχων παράχθηκε γι αυτό σε VST με 500 ευρώ και θα ανοίγω τρια τέσσερα τέτοια με τα αντίστοιχα κανάλια τους στο DAW. Ναι, δεν θα έχει την εργονομία της κάσας του με τα controls τo keybed κλπ αλλά τουλάχιστο στη μουσική παραγωγή και πλέον και στα live ποιος τα ΧΕΖΕΙ ΑΥΤΑ? Γι αυτό έχεις τα κάθε λογής controllers, από τα αγιοβασιλιάτικα? μέχρι τα πιο ποιοτικά όπως της NOVATION, της NATIVE INSTRUMENTS και πολλά άλλα εξαιρετικά. 

 

 Πρέπει να πάρω το komplete kontrol, το ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ, το ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΗ? 

 

 Με κάθε σεβασμό στα Music Workstations και τα Hardware Synths από τα πρώτα μέχρι τα τελευταία όπως είπα. 

 Και με κάθε σεβασμό σε εσένα και τις επιλογές σου και ακόμα και την άποψή σου φίλε Καταρράχτη. 

 

 ΄΄Οπως είπα τα αγαπάω, τα σέβομαι, μεγάλωσα με αυτά, τα "προγραμματίζω" καλύτερα από ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ? αλλά για μουσική παραγωγή σε σχέση με τα VST και ιδιαίτερα με κάποια που δεν θέλω να αναφέρω και να αναλύσω τώρα γιατί βαρέθηκα να γράφω αυτή τη στιγμή ?τα θεωρώ ΠΕΤΑΜΕΝΑ ΛΕΦΤΑ

 

 Καλύτερα να δώσω 3000 για να συμπληρώσω τη συλλογή μου με κάποια libraries καινούργια που θα ήθελα να έχω και θα έδιναν πραγματική καινοτομία στις συνθέσεις που δεν θα γράψω ποτέ, ιδιαίτερα για film music, operatic music, fusion και άλλα εξωτικά genders ? παρά να ασχοληθώ με ένα όργανο που για τα δεδομένα της εποχής είναι καλύτερο από το triton Le μου, αλλά σε παραγωγές θα χρησιμοποιούσα ήχους του le μου που είναι απολύτως επαρκείς και εφάμιλλοι στην πλειοψηφία τους του montage, του kronos κλπ. 

 

 Το Triton Le

 

 

 όχι εσείς που διαβάζετε και πιθανώς δεν ΚΣΕΡΕΤΕ ακούστε αυτό το demo για το πιο ξεφτιλισμένο synth -workstation που μπορεί να έχει σήμερα κάποιος στην κατοχή του και πείτε μου ειλικρινά αν δεν σας καλύπτει αυτό που ακούτε στις μουσικές παραγωγές που φαντάζεστε και θέλετε να κάνετε. 

 

 Θα έχω αυτό λοιπόν και θα πάω να πάρω το montage σε σχέση με την ηχητική παλέτα και τις δυνατοτητες που δίνουν τα VST τύπου Native Instruments (Intruments και Libraries), όλο το collection των libraries της Spectrasonics και αυτά ενδεικτικά για να μην αναφέρουμε άλλα powersynth VST και θα τα συγκρίνουμε με το montage........... αλλά θα γράφω πάλι τα ίδια. 

 

 Θα το πάρω είπαμε το Montage όταν θα βγει σε VST λίγο μετά τον Αμερικανο - Ρωσικοκινεζικό πόλεμο. ? σε λίγα χρονάκια δηλαδή. 

 

 Αυτά είχα να πω, δεν έχω να πω τίποτε άλλο. Προτιμώ σε αυτό το thread να ακούσω απόψεις και νέα για το komplete kontrol και το integration με το software της native instruments και των 3rd party , να ακούσω μια σύγκριση με αντίστοιχα controllers και software των ανταγωνιστών, δηλαδή σύγκριση μήλων με μήλων και όχι σε ένα debate που δεν έχει νόημα για κάτι που είναι ξεκάθαρο και παγκοσμίως αποδεκτό για τα VST over Ηardware Synths. 

 

 Θα συγκρίνουμε τις sampling δυνατότητες και δυνατότητες αναπαραγωγής και επεξεργασία ενός sampler που εμπεριέχεται αλγοριθμικά και με dsp τσιπακια κλειστής αρχιτεκτονικής σε ένα workstation με τον πιο ΠΑΝΙΣΧΥΡΟ ΣΑΜΠΛΕΡ  ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ της ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ?, το ΚΟΝΤΑΚΤ.

 

 Θα συγκρίνουμε τις μονάδες effect π.χ. για να διαμορφώσουμε ή να αναπαράγουμε έναν preset ήχο κιθάρας ακουστικής και ηλεκτρικής με τον συνδυασμό KONTAKT και GUITAR RIG. 

 

 Και μου λες εμένα να μάθω τι είναι ένα workstation. 

 Μάθε εσύ τι είναι αυτά και δούλεψέ τα κιόλας, φτιάξε κατι δικό σου και στα δύο και έλα να τα συγκρίνουμε γιατί σε δικαιολογώ, όσο αφορά το software δεν ξέρεις γιατί μιλάς ξεκάθαρα και φαίνεται από τα γραπτά σου τουλάχιστο σε έναν που ξέρει..

 

 ΑΠΟΛΥΤΩΣ!!!!

 ΑΠΟΛΥΤΩΣ!!!!!!!!!!!

 χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα?

 

 

 Ο cos_dr είναι δικαιωματικά αυτόκλητος καθηγητής μουσικής και μουσικής τεχνολογίας. 

 Όσοι θέλετε μπορείτε να παρακολουθήσετε (αφού ξέρω και λέω τόσα πολλά και είμαι ξερόλας γιατί να μην κονομήσω και τίποτης) το νέο σεμινάριο διάρκειας 2 εβδομάδων που παρέχω κατόπιν αίτησεων για περιορισμένες θέσεις στην προνομιακή τιμή των 15.000 ευρώ. 

 

 Να, ετοιμάζω διαφήμιση, 

 

 Θέλεις να μάθεις τα πάντα για τα synthesizer VST ή HARWARE? 

 Θελεις να γίνεις καλύτερος συνθέτης, παίχτης πλήκτρων, bedroom producer και όχι μόνο?

 Eίσαι αρχάριος και θες να παίξεις σε συγκροτηματα, να κάνεις live, να παίζεις τέλεια και να φτιάχνεις τον ήχο σου και ΧΕΖΕΣΑΙ?, ΤΡΕΜΕΙΣ? ?

 Θέλεις να μάθεις πιάνο να παίζεις CHOPIN? 

  Όλα αυτά μαζί και πολλά άλλα (μαθήματα γυμναστικής, πως να ρίχνεις γκόμενα, πως να είσαι η ψυχή της παρέας, πως να τους παραμυθιάζεις και να πηγαίνεις την κουβέντα εκεί που θέλεις)  συμπεριλαμβάνονται στο προνομιακό BUNDLE των 15.000 ευρώ. Αριθμός ατόμων  σε κάθε μάθημα 3. Το ποσό προκαταβάλλεται, ειδική έκπτωση για μετρητά χωρίς απόδειξη. Τηλεφώνησε ΤΩΡΑ, ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΧΡΟΝΟ!!!! χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα?

 

  • Χαχα 1

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, manosx είπε

 Παντως, περα απο την πλακα, το καινουργιο fantom δεν εχει καμια σχεση με το προηγουμενο απο την αποψη των workstation δυνατοτητων. Μπορει να ενσωματωνει περισσοτερες μηχανες συνθεσης, αλλα για δημιουργια κομματιου δεν εχει καμια σχεση.Το προηγουμενο ηταν σαφως ανωτερο.

Δεν ήταν. Ρώτα και τον Χναράκη, θα σου πει τα ίδια. Προσωπικά, σαν ήχος αλλά και σαν look ήταν το μόνο Fantom που μου άρεσε, και άνετα θα το αγόραζα.

 

2 ώρες πριν, manosx είπε

Οσο αφορα τo montage που πλεον αποσυρθηκε, ειχε μονο sample και FM δυνατοτητες, και με τις sample δυνατοτητες να ειναι κατα πολυ κατωτερες του software, συνεπως το να το θεωρει καποιος το ισχυροτερο synth ειναι εντελως παραλογο.

Ακόμα και όταν είχε "μόνο" την sample engine (Motif XF πχ) πάλι το πιο προχωρημένο, πολύπλοκο και ισχυρό synth ήταν. Οι sample δυνατότητες δεν μετριούνται με MB/GB, αν έτσι νομίζεις έχεις χάσει επεισόδια και κάτι δεκαετίες εξέλιξης των romplers, και των synths γενικότερα. Το "Montage is the mother of all synths" δεν το είπα εγώ, το έγραψε πρώτο στο τρισέλιδο review του το Μusictech, και είχε δίκιο. Το πόσο δίκιο είχε το κατάλαβα αρκετά χρόνια αργότερα, όταν αγόρασα το MODX.

«I keep going on about how NI’s Komplete Kontrol and inMusic’s VIP software enable you to turn away from your computer to concentrate on the music.

Well, the same holds true with Montage, but in a slightly different way. While your computer will still be there for its DAW duties, the screen and control combo almost makes anything else redundant. It breaks down the barriers between hardware and software in a different way to VIP and KK, as it’s like having your computer in your keyboard – it really is that well implemented and opens up the keyboard architecture that well. Bottom line? Montage is the mother of all synths: climb on board.»

 

2 ώρες πριν, manosx είπε

Το kronos ειχε σαφως παραπανω δυνατοτητες και σα workstation και σαν synth, και στηριζοταν σε εναν διπυρινo atom. Αν καποιος πιστευει οτι ενα σημερινο PC υπολειπεται σε DSP power απο αυτο, τη στιγμη που ο επεξεργαστης του ειναι καμια κατοσταρια φορες δυνατοτερος, παω πασο.

Το Kronos synth-ετικά δεν πιάνει μία μπροστά στο Montage. Εννιά sound engines δεν σημαίνει περισσότερη synth ισχύ, δεν μετριέται έτσι η ισχύς ενός synth. Σαν workstation όμως το Kronos ήταν σαφώς καλύτερο και πιο ολοκληρωμένο. 

Ο Ian Gillan είχε πει κάποτε (και μάλιστα σε Ελληνική τηλεοπτική εκπομπή) την παρακάτω απίστευτη ατάκα:

"'Όταν ανεβαίνεις στην κορφή ενός βουνού, μην διανοηθείς να συμπεριλάβεις στο ύψος σου και το ύψος του βουνού." Με απλά λόγια, η σημερινή ισχύς των επεξεργαστών των pc δεν προσμετράται στην ισχύ ενός VST ή οποιοδήποτε άλλου προγράμματος. Τα VST τρέχουν και σε i9 και σε μονοπύρηνο Pentium, το pc τα έχει για κολατσιό. Τα περισσότερα δεν χρησιμοποιούν καν τις multicore δυνατότητες του επεξεργαστή, εδώ τα πιο βαριά games που υπάρχουν στη αγορά ακόμα δεν "βλέπουν" multicores, και όταν μιλάμε για games να ξέρουμε ότι μιλάνε για τα πλέον απαιτητικά προγράμματα που μπορεί να τρέξει ένα pc.

Το ότι ένα pc μπορεί να κολλήσει από κάποια VST(s) δεν συμβαίνει λόγω της μεγάλης υπολογιστικής ισχύς που χρειάζονται για να τρέξουν,  αλλά επέιδή παράλληλα με τα VSTs τρέχουν από πίσω κάποιες χιλιάδες ακόμα προγράμματα του συστήματος, συν ότι άλλο τρέχει κανείς ταυτόχρονα, DAW πχ και άλλα προγράμματα. 

Μην τρελαίνεσαι λοιπόν με την τεράστια υπολογιστική ισχύ των σύγχρονων επεξεργαστών, τα VSTs χρησιμοποιούν ελάχιστη από αυτή, και φυσικά αυτή η ισχύς δεν αποτελεί επ'ουδενί μέρος τους. 

 

2 ώρες πριν, manosx είπε

Καλως η κακως, το μετρο συγκρισης πλεον εχει γινει το software.

Αυτό το λες εσύ. Oι χιλιάδες επί χιλιάδων πληκτράδων στον πλανήτη και οι τρεις μεγαλύτερες εταιρείες παραγωγής synth έχουν διαφορετική γνώμη. Όταν δεις τη Yamaha να σταματάει να χαλάει τα ωραία της λεφτά σε νέα synths-workstations και το ρίξει στα home keyboards, στα arrangers και στα soft synths, τότε το ξαναβλέπουμε το θέμα.

 

2 ώρες πριν, manosx είπε

Εχει ληξει το ζητημα.

Το ξέρω. Ελπίζω μόνο ότι όταν μάθεις κι εσύ υπέρ ποίου έχει λήξει το ζήτημα, να μην το πάρεις τόσο βαριά και αρχίσεις να κάνεις format στους σκληρούς σου...?

 

1 ώρα πριν, cos_dr είπε

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα?

Ακριβώς αυτό που ήθελα να απαντήσω στο διπλοσέντονο σου.? Δεν ξέρεις από πόσο κόπο με βγάζεις ρε μπαγάσα...?

Εγώ τέλειωσα με το θρεντ (κρίμα είναι να κλειδωθεί κι αυτό?), αφού ακούστηκαν όλες οι απόψεις και οι κιθαρίστες που μας διαβάζουν φαντάζομαι κάτι θα κατάλαβαν, και θα αφήσω τον Cos να συνεχίσει απερίσπαστος με το πολυπόθητο "Kontrol S-Series MK3".??? ☮️

 

 

Επεξεργασμένο από Waterfall-K

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, Waterfall-K είπε

Παιδάκια, πάρτε το λίγο αλλιώς γιατί η άγνοια και ο φανατισμός δεν είναι καλό πράγμα. Είστε στο τσακ να μπείτε στην κατηγορία "VST/Plugins Fanboys", δίπλα στις κατηγορίες "Moog Fanboys", "Vinyl Fanboys", "Apple Fanboys" κλπ κλπ κου-λου-που.

 

ε... τώρα.... το βλέπεις ότι είσαι δύομέτρας-δύοσταθμάς..;

 

Τα Moog δεν έχουνε τεχνολογία... μάλιστα!

Το βινύλιο είναι ένας μύθος... μάλιστα!

Αλλά τα Μακ ρε μήτρο; Τα Μακ;

 

Υπάρχει μία διαχωριστική γραμμή ανάμεσα στον φερόμενο ως γνώστη του τι είναι καλό κρασί, και σε εκείνον που συστηματικά αρνείται ότι υπάρχει κάτι καλύτερο από τη ρετσίνα του θείου του, του Λάμπρου, δίπλα στο καρβουνιάρικο... και μερικές φορές είναι δύσκολο να πείσεις (για τον καθένα μας το λέω) ότι απαραιτήτως δεν ανήκεις στη δεύτερη κατηγορία. Ξέρεις, η βαθειά πεποίθηση ότι η τουλούμπα είναι το καλύτερο γλυκό και ότι ο Παρλιάρος είναι μούφας και ότι τα εκλεράκια του Βενέτη, είναι ότι πρέπει.

 

Πέραν αυτών, και εγώ δεν πιστεύω ότι μπορεί κανείς να "έχει" ένα Montage ως συνδυασμό από διαφορετικά plugins, όσα χρήματα και να δώσει. Αυτό είναι το ίδιο σα να λες "δεν ξέρω κανένα γραφίστα που να ξέρει να κάνει όλα όσα κάνει το Illustrator", αλλά ξέρω διάσημους και πλούσιους γραφίστες που ξέρουν να κάνουν καλά ένα ή δύο πράγματα από αυτά. Με την ίδια λογική, ξέρω αρκετά "πιάνα" καλύτερα από του Montage, αρκετά "strings", αρκετά "μπάσα", αρκετά από τα πάντα-όλα, οπότε το σύνολο που θα έφταχνα θα ήταν καλύτερο ηχητικά από του Montage (στο έχω πει εγώ ότι τα specs από μόνα τους δε λένε τίποτε). Και επειδή θα ήταν ηχητικά καλύτερα, εκεί - ακριβώς ΕΚΕΙ - θα έληγε η συζήτηση, διότι μιλάμε για μουσική.

 

Υ.Γ. Δεν χρησιμοποιώ Μακ, είμαι Λινουξάς ένεκα επαγγέλματος, δηλαδή το αντίθετο του Apple Fanboy, αλλά.... τα Μακ ρε άνθρωπε;

 

 

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παράθεση

Τα VST τρέχουν και σε i9 και σε μονοπύρηνο Pentium, το pc τα έχει για κολατσιό.

 

 

 Aμ πες μου οτι εισαι ΑΣΧΕΤΟΣ με το software, που καθομαι και γραφω τοση ωρα ? Τωρα εξηγουνται ολα, το PC  με δεκα vst σκαει, montage to καλυτερο synth και αλλα κουφα.

 

 Δεν πειραζει, δεν ειναι αλλωστε ολα για ολους.

 

 Α, και σε παρακαλω, μην ξαναβαλεις τις μαλακιες που γραφουν τα περιοδικα για επιχειρημα, ξερω παρα πολυ καλα με ποια κριτηρια γραφουν τις μαλακιες που γραφουν.

 

 Το KONTAKT που αναφερει και προτιμαει ο cos εχει modular αρχιτεκτονικη, μπορεις να φτιαξεις οτι signal flow μπορεις να φανταστεις με απειρες επιλογες στα φιλτρα και στις διαμορφωσεις, ειναι το industry standard για ολες τις μεγαλες soundware εταιριες, με script δυνατοτητες που επιτρεπουν φοβερη εκφραστικοτητα με legato και αλλα ωραια, μπορει ευκολα καποιος που το γουσταρει να εχει εκατονταδες giga ηχων και να εχει και καβατζα κανα τερα για τα δικα του δειγματα, ενω ακομα και με εναν i5 στα benchmarks φτανει σε πολυφωνια χιλιαδων φωνων.

 

 Αλλα το montage με 5 giga δειγματα,, 1 giga για τον χρηστη 128 πολυφωνια και fixed αρχιτεκτονικη ειναι καλυτερο. τΟ ΕιπΕ κΑι τΟ ΠεΡΙοδΙκο ?

  • Συμφωνώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, trolley είπε

 

ε... τώρα.... το βλέπεις ότι είσαι δύομέτρας-δύοσταθμάς..;

 

Τα Moog δεν έχουνε τεχνολογία... μάλιστα!

Το βινύλιο είναι ένας μύθος... μάλιστα!

Αλλά τα Μακ ρε μήτρο; Τα Μακ;

Τα Mac ΤΙ ωρέ trolley?? Είδες να αναφέρομαι πουθενά στην τεχνολογία τους, και αν ναι, είδες και να τα κατηγορώ ή να τα θεωρώ "κάπως"? Εγώ για "Apple Fanboys" έγραψα και μόνο, και μάλιστα το έκανες και quote. 

Τζάμπα ο κόπος σου να γράψεις. Ας αφήσουμε τον Cos να συνεχίσει το θρεντ του ήρεμος.image.gif.667d61baa687b3126ee51bf75b2b1da9.gif

2 λεπτά πριν, manosx είπε

.....

Nai Manos agori mou.

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Waterfall-K είπε

Τα Mac ΤΙ ωρέ trolley?

Εμένα ρωτάς; Εσύ δεν τα έβαλες στην ίδια πρόταση; Τι εννοούσες δηλαδής;

 

Μόλις τώρα, Waterfall-K είπε

Τζάμπα ο κόπος σου να γράψεις

Καλά, εγώ έγραψα και άλλα πράγματα αλλά είσαι σουπιά.

 

Μόλις τώρα, Waterfall-K είπε

Ας αφήσουμε τον Cos να συνεχίσει το θρεντ του ήρεμος.

Δεν παθαίνει τίποτα. Άλλωστε δεν πρόκειται να αγοράσει κάτι, τα έχει παρατήσει.

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, trolley είπε

Εμένα ρωτάς; Εσύ δεν τα έβαλες στην ίδια πρόταση; Τι εννοούσες δηλαδής;

Δεν χρειάζεται εξήγηση αυτό που έγραψα.

4 λεπτά πριν, trolley είπε

Καλά, εγώ έγραψα και άλλα πράγματα αλλά είσαι σουπιά.

Α ναι, ως συνήθως. Με ξέρεις άλλωστε...?

5 λεπτά πριν, trolley είπε

Δεν παθαίνει τίποτα. Άλλωστε δεν πρόκειται να αγοράσει κάτι, τα έχει παρατήσει.

Το θρεντ όμως δεν φταίει σε τίποτα να κλειδωθεί. Και εκεί πάει το πράγμα, το ξέρεις. Είπα ότι τέλειωσα με το θρεντ και το εννοώ. Όποιος θέλει να συνεχίσει να γράφει εκτός θέματος ας συνεχίσει.

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Trolley said: "και εγώ δεν πιστεύω ότι μπορεί κανείς να "έχει" ένα Montage ως συνδυασμό από διαφορετικά plugins, όσα χρήματα και να δώσει."

 

 

Εξαρταται τι εννοεις με αυτο.

 

 Πρωτα απο ολα δε θα εχει ενα hardware synth, αυτο ειναι σιγουρο.

 

 Επισης δε θα εχει το  soundware της yamaha, και αυτο ειναι σιγουρο.

 

 Οποτε αν προτιμαει το harware,, και αν προτιμαει την ηχητικη ταυτοτητα της yamaha, πρεπει να παρει το montage.

 

 Αν ομως θελει να φτιαξει δικους του ηχους, και δικα του performances, και δεν εχει προβλημα να δουλεψει με βαση ενα DAW, τοτε ενα τσαμπι απο plug ins ειναι πολυ ανωτερο. Πολυ ανωτερο.

 

 Δηλαδη για να το πω πιο συγκεκριμενα, τα performances που φτιαχνω για την παρτη μου στο  PC,  δε θα μπορουσα να τα φτιαξω στοο montage. Θα ηταν πολυ- πολυ κατωτερα, τοσο απο αποψη DSP Power, εχω ας πουμε performance ηχο που προσεγγιζει τις χιλιες φωνες πολυφωνια πως θα το εκανα αυτο στο montage; Αλλα και απο αποψη ποιοτητας ηχου, διοτι ειναι ποιοτικο χαρακτηριστικο να εχεις ας πουμε μια virtual analog μηχανη, και εκει δεν υπαρχει συγκριση.

 

 Το ειπε ο cosdr πριν, στα ετοιματζιδικα ειναι ωραια τα workstation, αν ομως θελεις να κανεις τα δικα σου, ειναι ΠΟΛΥ πισω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου