Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο

το θεμα ειναι να ειστε ολοι στο ιδιο επιπεδο για να παιξετε μαζι....

 

ενας πολυ καλος επαγγελματιας μουσικος θα παιξει ανιστοιχα με επαγγελματιες που ειναι περιπου στο ιδιο επιπεδο με αυτον δεν θα κατσει να ασχοληθει με ερασιτεχνες η με μουσικους κατωτερου επιπεδου.

 

ετσι και οι ερασιτεχνες θα παιξουν με ατομα που ξεκινανε τωρα και που ειναι του ιδιου επιπεδου, γιαυτο συνηθως και τα "επιπεδα" ταιριαζουν και ηλικιακα, δηλ αλλιως παιζεις στα 20 αλλιως στα 40

 

βεβαια μπορει να εισαι 20 και να παιζεις παπαδες και 40 και να παιζεις οτι ναναι ολα σχετικα ειναι θεμα μελετης-εμπειριας-ταλεντου αλλα καταλαβες πιστευω τι εννοω.....

  • Ευχαριστώ 1
  • Συμφωνώ 1

33 1/3333cos301/2sqrt564,0909{fx-dty/sqrtz}

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)

Αν έχεις τον χρόνο, τον χώρο και την διάθεση τότε πίστεψέ με, το μόνο που χρειάζεσαι είναι απλά κάποιον που να είναι στο ίδιο επίπεδο με εσένα (και ιδανικά λίιιιγο καλυτερος ώστε να σε ανεβάσει, χωρίς να νιώσει ότι εσύ τον πας πίσω). Α, και να είναι και καλό παιδί για να συνεννοείστε ανθρώπινα.

Τα υπόλοιπα θα είναι απλά απολαυστικά. Ειδικά το δεύτερο μέρος των τζαμαρισμάτων, εκεί με τα σουβλάκια κλπ. 

Επεξεργασμένο από Jet72
  • Ευχαριστώ 1
Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)

Συμφωνω λιγο πολυ με ολα οσα εχουν ειπωθει. 

 

Το μονο που βλεπω διαφορετικα ειναι το με ποιους θα παιζεις. Με ατομα στο ιδιο επιπεδο ειναι ευκολο. Κ προσφερει πολλα. Με λιγο "καλυτερους" ειναι πιο δυσκολο αλλα προσφερει περισσοτερα. Το με ατομα σε πολυ πιο υψηλο επιπεδο κ εμπειρια ειναι πολυ δυσκολο αλλα οχι ακατορθωτο.

 

Ισως οχι τωρα σαν πρωτη εμπειρια, αλλα σε εναν χρονο ας πουμε, οταν κ θα εισαι πολυ βελτιωμενος κ θα εχεις καποια εμπειρια να παιζεις μουσικη με αλλους.

Αν εχεις δωσει σημασια στο τι πραγματικα μετραει να βελτιωσεις οταν παιζεις με αλλους (το να ακους προσεκτικα ειναι το νο1), αν εχεις ευκολο χαρακτηρα κ εισαι ατομο που κ δουλευει για το συνολο κ δουλευει για να βελτιωθει, αυτο το οχι ακατορθωτο αν το κυνηγας θα σου κατσει. Φυσικα το τι θα αποκομισεις αν εισαι σε σχημα με τετοιους μουσικους δε λεγεται...

Επεξεργασμένο από vrasidas27
  • Ευχαριστώ 1

Αυτος ο δρομος φτιαχτηκε επι countach

Δημοσιευμένο

Σε τι επίπεδο πρέπει να είσαι για να παίξεις με άλλους;          Η ερώτηση.

 

Στο επίπεδο που :

Aκούς - καταλαβαίνεις τι παίζεις εσύ

Aκούς - καταλαβαίνεις τι παίζουν οι άλλοι

Παίζεις στο τέμπο που είναι το άσμα

Παίζεις στον τόνο που είναι το άσμα.                                           Η απάντηση

 

 

Δεν έχει σημασία αν είμαι μαέστρος.

Δεν έχει σημασία αν είμαι κάγκουρας.

Αν δεν παίζω στο τέμπο πρόβλημα μου και πρέπει  να το λύσω ΕΓΩ

Αν δεν παίζω στον τόνο πρόβλημα μου και πρέπει  να το λύσω ΕΓΩ

 

Η ταχύτητα και η τεχνική σχετική των δυνατοτήτων του ΣΥΝΟΛΟΥ, όχι των ΜΟΝΑΔΩΝ.

Δεν σε νοιάζει να παίξεις όπως στον δίσκο. Δεν σε νοιάζει αν ακούγεσαι όπως ο ροκστάρρρρ στον δίσκο.

Δεν σε νοιάζει αν είστε ντούο τρίο κουαρτέτο ή σιξτέτο και πάει λέγοντας.

Δεν σε νοιάζει αν είναι όλα ρόδινα.

Δεν σε νοιάζει αν γίνουν λάθη.

Δεν σε νοιάζει αν δεν σε νοιάζει.

 

Μουσική θες να παίξεις. Απλά.

 

 

 

Άντε, και καλές εμπειρίες σου εύχομαι.  

  • Like 2
  • Ευχαριστώ 1
  • Moderator
Δημοσιευμένο

Καλά τα είπαν τα αξιότιμα μέλη και θα συμφωνήσω τόσο με αυτό...

5 ώρες πριν, stavros_d80 είπε

στο ιδιο επιπεδο για να παιξετε μαζι...

... όσο και με αυτό

4 ώρες πριν, Nestoras είπε

Παίζω με καλύτερους από μένα για να με τραβήξουν (ει δυνατόν) προς τα πάνω

 

Το πρώτο αφορά στα πρώτα βήματα. Καλό είναι να συμβαδίζεις με τους γύρω σου, ακόμα και αν ως σύνολο δεν θα είστε "απαιτήσεων", για να εμπεδώσεις το πώς θα (συν) λειτουργείς σε μια μπάντα. Δεν είναι ανάγκη να παίζεις/ παίζετε "παπάδες", αλλά να παίζετε ως σύνολο. 

Όταν το κατακτήσεις αυτό και προχωρήσεις, έρχεται αυτό που λέει ο sir- ή μάλλον αυτή θα πρέπει να είναι η επιδίωξη σου.

Παίζοντας με καλύτερους, ουσιαστικά, για να συμβαδίσεις θα πρέπει να πιέσεις τον εαυτό σου να πάει παρακάτω, να γίνει καλύτερος. Μπορεί να φαντάζει λίγο "ζόρικο", αλλά μόλις αρχίσεις να το κατακτάς είναι μεγάλη ικανοποίηση.

Μιλώντας ως μπασίστας, από ένα σημείο και μετά ήταν "πρόκληση" και τρομερά ενδιαφέρον η συνύπαρξη με έναν πολύ καλό ντράμερ, που θα με "ζόριζε". Αυτό ήταν το  σημείο που η όλη κατάσταση αποκτούσε πάντα πολύ ενδιαφέρον- το κάτι παραπάνω, το επόμενο βήμα.         

  • Like 3
  • Ευχαριστώ 1

all this has happened before and will happen again

Δημοσιευμένο

ΑΠο τη δικη μου εμπειρια σε μπαντες,πολυ πιο σημαντικο ρολο απο τις ικανοτητες και την τεχνικη,παιζει η πειθαρχια και το commitment!Προτιμω χιλιες φορες να παιζω με προετοιμασμενους και μελετημενους(ως προς τα κομματια που παιζουμε),παρα με βιρτουοζους που ερχονται αδιαφοροι...οποτε κατα τη γνωμη μου αν εισαι προετοιμασμενος και εχοντας μελετησει τα κομματια,σιγα σιγα θα σε προτιμουν και οι μπαντες...

  • Like 1
  • Ευχαριστώ 1

Slow must go on....!!!!

  • Moderator
Δημοσιευμένο

Δεν υπάρχει κάτι απόλυτο. Έχω δει συχνά πυκνά το πιο ταλαντούχο μέλος μιας μπάντας, αυτός που φέρνει ιδέες είναι ο songwriter κλπ να είναι ο πλέον άσχετος τεχνικά. Κι αυτό γιατί το να έχεις τέτοια ταλέντα είναι πολύ πιο δύσκολο απ' το να παίζεις ένα όργανο άρτια. Οπότε οι "μουσικάρες" συγκεντρώνονται γύρω από αυτόν που μπορεί να τροφοδοτεί με ιδέες και πρωτότυπο υλικό.  

  • Ευχαριστώ 1
  • Συμφωνώ 1
Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, Phoenix2022 είπε

Η ερώτηση είναι: Πότε είναι κάποιος έτοιμος να παίξει με άλλους;

Περιμενες να παρεις πτυχιο στη φιλολογια για να μιλησεις με αλλους? ή αρχισες να επικοινωνεις απο οταν ησουν μωρο και εβγαλες τους πρωτους ηχους απο το στομα σου?

 

 

.

Επεξεργασμένο από Spyros Delta
  • Like 3
  • Συμφωνώ 1
Δημοσιευμένο

Σχετικά με την αντίφαση (που δεν είναι αντίφαση) για το επίπεδο των παικτών.

 

Αν έχουμε 2 μόνο άτομα, τελείως αρχάριους, που δεν μπορούν ούτε σταθερό τέμπο να κρατήσουν καλά καλά, η κατάσταση θα είναι λίγο σαν το ανέκδοτο με τα δύο νεαρά παιδιά που ήθελαν να... και αφού ξάπλωσαν αναφώνησαν "άντε, να δούμε τώρσ ποιος θα ρθει να μας..." Είναι δύσκολο δηλαδή στα πολύ πρώιμα στάδια.

 

Ααααποτηνάλλη, αν π.χ. με πάρει εμένα ο δάσκαλός μου και με πάρει από το χεράκι και με πάει σε μια πρόβα που παίζουν παιχταράδες, και μου δώσουν το ελεύθερο να κρατάω εκεί ένα άρπισμα από πίσω, διακριτικά όμως ε, όχι ότι μου τους φέρανε για μπακινγκ τρακ εμένα, ενώ αυτοί παίζουν και βγάζουν μουσικάρα εκείνη την ώρα, εκεί συντελούνται διάφορα. Καταλαβαίνεις το ρυθμό ξεκάθαρα, καταλαβαίνεις τι δεν κάνεις καλά, καταλαβαίνεις τι κάνεις καλά, αλλά δεν το εκλογικεύεις, είσαι μέσα και παίζεις εκείνη την ώρα. Εκει φαίνεται απλά τι ψάρια πιάστηκαν με τη μελέτη μέχρι εκεινη τη στιγμή.

 

Το ιδιο ισχύει και για όλα τα επίπεδα μουσικών, απλά όταν είσαι στην πολύ αρχή κι εσύ, και ο άλλος, και ο τρίτος, υπάρχει μεγαλύτερος κίνδυνος για πολύνεκρο, που σταματάει η μουσική, η ροή, που βγαίνεις από τη φάση, και μαγκώνεις, κι εσύ, κι ο άλλος, κι ο τρίτος. Ενώ αν οι δύο το πάνε τρένο, μπορείς να σταθείς πιο εύκολα από πάνω, κι ας παραπατήσεις δύο τρεις φορές. Όμως είναι δύσκολο από θέμα συγκυρίας να είσαι εσύ ο αδύναμος κρίκος συνέχεια. Οι πιο προχωρημένοι μουσικοί δεν έχουν την ίδια δίψα με τους αρχάριους να παίξουν με οποιονδήποτε.

 

Μόνο αυτό ήθελα να γράψω, για να μη φαίνεται ότι υπάρχει ας πούμε αντίφαση. Υπάρχει λογική στέρεα και στις δύο διατυπώσεις, και στο παίξε με του ίδιου επιπέδου, και στο παίξε με καλύτερους.

 

Ο κοινός παράγοντας είναι το παίξε.

  • Like 3
  • Ευχαριστώ 1

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...