Moderator kpeyos Δημοσιευμένο 30 Αυγούστου 2023 OP Moderator Share Δημοσιευμένο 30 Αυγούστου 2023 8 λεπτά πριν, trolley είπε Όχι, για το συγκεκριμένο δεν θυμάμαι να έχουμε συζητήσει. Εκτός αν εννοείς ότι ΟΛΑ τα Μπέχρινγκερ μοιράζονται τις ίδιες εξαιρετικές ποιότητες οπότε - όσον αφορά στον ήχο - όλα θεωρούνται υπεράνω υποψίας. Οι προηγούμενοι κλώνοι της Behringer, της δίνουν την καλή μαρτυρία, ναι. Επίσης για να είμαι ειλικρινής δε με νοιάζει αν το UB-X πιάνει το Oberheim στο 100%. Με νοιάζει ότι φαίνεται να είναι μια εξαιρετική επιλογή σε ένα βιώσιμο price range. Όταν οι εναλλακτικές όσως ήθελαν ένα πολυφωνικό αναλογικό synth ήταν ένα Prophet-8, που για μένα ακουγόταν φθηνό ή κάποιο vintage Juno, φυσικά και θα χαρώ για το Behringer. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator kpeyos Δημοσιευμένο 30 Αυγούστου 2023 OP Moderator Share Δημοσιευμένο 30 Αυγούστου 2023 1 λεπτό πριν, trolley είπε Αν το Juno 6 είναι η Σαπφώ Νοταρά, τότε οι ρέπλικες θα είναι εκ' των πραγμάτων ρέπλικες της Σαπφώ Νοταρά. Είδες η άτιμη η λογική, δε σέβεται τις απρέπειες. Κατ αρχάς δε θα διαφωνήσω. Τα μικρά synth της Behringer είναι όντως τέτοιου είδους κλώνοι. Μόνο που κοστίζουν 299€. Τα πιο ακριβά, έστω και λίγο πιο ακριβά synth της Behringer, προσθέτουν ένα σωρό δυνατότητες: Κατ΄αρχάς αξιοπρεπές midi, για να μην ξεχνιόμαστε modulation matrix, πολυφωνία ή παραφωνία σε μονοφωνικά synths και πολλά άλλα. Επίσης όμως απαντάς σε κάτι που δεν ισχυρίστηκα: Δεν άφησα πουθενά να εννοηθεί ότι ο ακριβής κλώνος του Juno 6 της Behringer είναι η Margot Robbie και το original της Roland η Σαπφώ Νοταρά. Την αναλογία την έκανα μεταξύ Behringer UB-X και Roland Juno 6. Είδες η άτιμη η λογική; Μπορεί να διακρίνει κάποιον που διευρίνει σκόπιμα τη θέση σου για να σου προσάψει κάτι που δεν έχεις πει Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator kpeyos Δημοσιευμένο 30 Αυγούστου 2023 OP Moderator Share Δημοσιευμένο 30 Αυγούστου 2023 16 ώρες πριν, Στάθης Π. είπε Δε θα είχα ποτέ τη δυνατότητα να συγκρίνω οποιαδήποτε ρέπλικα με το αντίστοιχο vintage synth, ακριβώς γιατι είναι vintage δηλαδή δαπάνη τουλάχιστον 4.000 ευρώ για ένα vintage synth (+ της ρέπλικας) που δεν παίζει , ή κάποιο να μου δανείσει το vintage synth του που επίσης δεν παίζει. Οπότε (όπως και οι περισσότεροι φαντάζομαι ) αρκούμαι να συγκρίνω τις "ρεπλικες" της behringer απο τα σχετικά video του youtube. Και αν κρίνω απο την "ρεπλικα" του minimoog ή του tr303 , αυτό που κάνει η behringer δε με πείθει. Κάθε άλλο που το θεωρώ αρπαχτή. Εαν φαινόταν να γίνεταi πιστή η αναπαράσταση του ήχου , κατι που για την ώρα δεν το έχω δει, θα μου κινούσε το ενδιαφέρον. Έχει καταφέρει και έχει βγάλει ένα αξιοπρόσεκτο δικό της synth , ας συνεχίσει εκεί αν θέλει να συνεχίσει να κάνει κάτι (κατα τη γνώμη μου) ουσιώδες. Οπότε η οποιαδήποτε ανακοίνωση για νεά "ρεπλικα" της behringer δε με προδιαθέτει θετικά, καθε άλλο που μου φαίνεται κάπως γιατι σκέφτομαι πως πρόκειται να δώσει διαφορετική χροιά στην ιστορία του προς πώληση οργάνου. Για φανταστείτε να βγάλει σε ρέπλικα το cs80 και να ακούγεται σαν ένα συμβατικό synth... Όμως θα ήταν διαφορετικό να το έβγαζε η yamaha , που δε χρειάζεται να κάνει το περιβόητο reverse engineer, διαδικασία που εαν κάτι διαφύγει που είναι πολύ πιθανό, όλη η υλοποίηση πάει στράφι. Ακόμα όμως και η ίδια η εταιρία να κάνει reissue ένα synth , η υπάρχει πιθανότητα για απόκλιση απο τον ήχο, λόγω άλλης ποιότητας εξαρτημάτων συγκριτικά με το παρελθόν , βλεπε έναν opamp του 1980 και τον ίδιο του 2023. Προσωπικά, εαν θα ήθελα πιστότητα στον ήχο ενος vintage οργανου θα κοιτούσα σε vst, εαν η υλοποίηση της "ρεπλικας" αποδειχθεί καλή, δε θα έλεγα οχι εαν η τιμή το επιτρέπει. Θα ήταν ενδιαφέρον εαν κάποιος έχει συγκρίνει τα ρεπλικοειδή της behringer να μας πει μία γνώμη. Αν δεν υπήρχε η Behringer τώρα κάποιοι θα έδιναν 1000€+ για να αγοράσουν κάποιο virtual analog της Roland. Και επειδή έχω και το System-1 της Roland, πίστεψε με όταν σου λέω ο κόσμος θα ήταν ένα πολύ χειρότερο μέρος. Η καταναλωτική ανάγκη για αναλογικά synths με real time controls υπάρχει. Δεν είναι ανάγκη να την ασπάζεσαι εσύ. Κι ακόμη και αν υπάρχουν διαφορές λόγω κάποιων υλικών που δεν είναι πλέον διαθέσιμα, το θέμα είναι ότι υπάρχει η επιλογή. O Dave Smith έβγαλε επίσης κλώνους των δικών του synthesizers που κατά γενική ομολογία διαφέρουν περισσότερο ηχητικά από τα originals απ' ότι το Behringer και κόστιζουν περισσότερο. Έβγαλε και κάποια που ήταν πιο κοντινα αλλά κοστίζουν 4.000€. Όλα είναι θέμα σύγκρισης. Όσο για τo θέμα Behringer vs originals, υπάρχουν άπειρα βιντεο στο YouTube. Με φασματογράφους και τα πάντα γιατι οι πληκτράδες δεν είναι κανίβαλλοι σαν τους κιθαριστες που κάνουν συγκριτικά τεστ με Shure 57 (καλά δε μιλάω για τους drummers που κάνουν συγκριτικά σε τύμπανα με διαφορετικά δέρματα ή κούρδισμα, αυτοί είναι για ειδικό σχολείο). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cos_dr Δημοσιευμένο 30 Αυγούστου 2023 Share Δημοσιευμένο 30 Αυγούστου 2023 Πάρτε ενα παλιό access virus C Το είχα δουλέψει σε έναν φίλο μου πριν 15 χρόνια και είχα πάθει την πλάκα μου με τον ήχο που έβγαζε, αυτό που δεν έχει πλήκτρα, που είναι όλο κουμπάκια και ροτόρες. 1 Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 30 Αυγούστου 2023 Share Δημοσιευμένο 30 Αυγούστου 2023 23 λεπτά πριν, kpeyos είπε Επίσης όμως απαντάς σε κάτι που δεν ισχυρίστηκα: Δεν άφησα πουθενά να εννοηθεί ότι ο ακριβής κλώνος του Juno 6 της Behringer είναι η Margot Robbie και το original της Roland η Σαπφώ Νοταρά. Την αναλογία την έκανα μεταξύ Behringer UB-X και Roland Juno 6. Είδες η άτιμη η λογική; Μπορεί να διακρίνει κάποιον που διευρίνει σκόπιμα τη θέση σου για να σου προσάψει κάτι που δεν έχεις πει Δηλαδή, δεν υπαινίχθηκες ότι το αντίστοιχο ενός πρωτότυπου οργάνου είναι η Σαπφώ Νοταρά. Εγώ λέω ότι το έκανες. Λέω επίσης ότι με ετερόφωτα επιχειρήματα, δεν μπορείς να καταργήσεις την πραγματικότητα πως "τα γραπτά μένουν". Ειλικρινά όμως, ποιο είναι το ζόρι; Μέσω των επιχειρημάτων μου, έχω δώσει τη λύση στα ερωτήματα του νήματος, έχω γράψει πως τα όργανα της Μπέχρινγκερ πρέπει να αντιμετωπίζονται ως αυτόνομα όργανα, με τη δική τους αξία, ότι δεν χρειάζεται καμία αναγωγή στα λεγόμενα πρωτότυπα και ότι όταν αυτή γίνεται, γίνεται για λόγους marketing. Τι κόβεσαι(στε) να αποδείξετε ότι είναι όμοια (κατά Χ%) με τα πρωτότυπα που δεν είχατε, δεν έχετε και δεν θα έχετε, είτε διότι είναι πανάκριβα, είτε διότι δεν είναι διαθέσιμα πλέον; Με ενοχλεί αφάνταστα η λογική ότι "κάνω κουμάντο στη τσέπη του άλλου" και "γιατί να δώσεις τόσα λεφτά". Καθένας είναι ελεύθερος να δαπανήσει τα λεφτά του όπου θέλει, ελπίζω. Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator kpeyos Δημοσιευμένο 30 Αυγούστου 2023 OP Moderator Share Δημοσιευμένο 30 Αυγούστου 2023 2 λεπτά πριν, trolley είπε Δηλαδή, δεν υπαινίχθηκες ότι το αντίστοιχο ενός πρωτότυπου οργάνου είναι η Σαπφώ Νοταρά. Εγώ λέω ότι το έκανες. Λέω επίσης ότι με ετερόφωτα επιχειρήματα, δεν μπορείς να καταργήσεις την πραγματικότητα πως "τα γραπτά μένουν". Ειλικρινά όμως, ποιο είναι το ζόρι; Μέσω των επιχειρημάτων μου, έχω δώσει τη λύση στα ερωτήματα του νήματος, έχω γράψει πως τα όργανα της Μπέχρινγκερ πρέπει να αντιμετωπίζονται ως αυτόνομα όργανα, με τη δική τους αξία, ότι δεν χρειάζεται καμία αναγωγή στα λεγόμενα πρωτότυπα και ότι όταν αυτή γίνεται, γίνεται για λόγους marketing. Τι κόβεσαι(στε) να αποδείξετε ότι είναι όμοια (κατά Χ%) με τα πρωτότυπα που δεν είχατε, δεν έχετε και δεν θα έχετε, είτε διότι είναι πανάκριβα, είτε διότι δεν είναι διαθέσιμα πλέον; Με ενοχλεί αφάνταστα η λογική ότι "κάνω κουμάντο στη τσέπη του άλλου" και "γιατί να δώσεις τόσα λεφτά". Καθένας είναι ελεύθερος να δαπανήσει τα λεφτά του όπου θέλει, ελπίζω. Δεν "κόβομαι", σιγά, χρόνο καίω. Ούτε είναι "ετερόφωτα επιχειρήματα" βασικές γνώσεις πάνω στο debate ώστε να μην δημιουργεί ο άλλος εντυπώσεις απαντώντας πάνω σε κάτι που δεν έχεις πει. Όντως τα γραπτά μένουν. Πχ: Σε ενοχλεί και σε αυτό το post αφάνταστα κάτι που μου προσάπτεις επίσης χωρίς να το έχω πει ή εννοήσει. Εγω περιληπτικά είπα οτι το τάδε synth της Behringer έχει τον ήχο Χ και τις δυνατότητες Ψ. Εως τώρα που δεν υπήρχαν αντίστοιχες εναλλακτικές οι τιμές των vintage analog synths, ακόμη και των πάλαι ποτέ entry level (γιατί τέτοιο ήταν το Juno στην εποχή του) είχαν εκτοξευθεί. Τώρα λογικά θα πέσουν γιατί πλέον δεν θα απευθύνονται σε χρήστες που θέλουν απλά ένα αναλογικό synth με καλό ήχο αλλά σε συλλέκτες και ρομαντικούς. Ούτε προτροπές, ουτε κουμάντο σε τσέπες ούτε τίποτα. Το έγραψα και πιο πριν ότι δε με νοιάζει αν δεν είναι ακριβείς κλώνοι τα Behringer και δεδομένου ότι προσθέτουν και πολλές λειτουργικές δυνατότητες στα originals, όντως είναι όργανα αυθύπαρκτα. Βέβαια όταν ο φασματογράφος εμφανίζει τα ίδια αποτελέσματα με το original, είναι δύσκολο να το παραβλέψει εντελώς κανείς, δε νομίζεις; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 30 Αυγούστου 2023 Share Δημοσιευμένο 30 Αυγούστου 2023 17 λεπτά πριν, kpeyos είπε Δεν "κόβομαι", σιγά, χρόνο καίω. Ούτε είναι "ετερόφωτα επιχειρήματα" βασικές γνώσεις πάνω στο debate ώστε να μην δημιουργεί ο άλλος εντυπώσεις απαντώντας πάνω σε κάτι που δεν έχεις πει. Όντως τα γραπτά μένουν. Μα... το έχεις πει. Τι "βασικές γνώσεις πάνω στο debate"; Ποιο είναι το debate; Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 30 Αυγούστου 2023 Share Δημοσιευμένο 30 Αυγούστου 2023 1 ώρα πριν, trolley είπε Η όλη συζήτηση για το αν είναι "ίδια" απευθύνεται σε fanboys της ιδέας ότι μπορούν να έχουν τον ήχο του Έμερσον στο δωμάτιό τους (δηλαδή στους περισσότερους από εμάς), ιδέα που είναι προβληματική από μόνη της και με την οποία ο Έμερσον θα γελούσε. Η ιδεα ειναι οντως προβληματικη, αλλα οχι λογω της Behringer. Και εξηγουμαι: Οταν ημουν μηχανοβιος, εκανα παρεα μεταξυ αλλων Ουνων και με εναν οδηγο αγωνων. Το πιο χαρακτηριστικο ειναι το εξης: Βαζουμε (φιλικη ) κοντρα στην ευθεια. Μου ριχνει καμποσες κολονες. Αλλαζουμε μεταξυ μας μηχανακια. Μου ξαναριχνει καμποσες κολωνες Και μιλαμε για μια ΓΑΜΗΜΕΝΗ ΕΥΘΕΙΑ Αν λοιπον διναμε στον Εμερσον η στον Βαγγελη τα Behringer, παλι αριστουργηματα θα εφτιαχναν και παλι γαμω τους ηχους θα ειχαν. Ναι, γαμω τους ηχους θα ειχαν. Διοτι ο ηχος στο συντριπτικα μεγαλυτερο του βαθμο ειναι θεμα ΣΥΝΘΕΣΗΣ, ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ και ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΣΗΣ, ΕΚΕΙ ειναι που μαμουσαν οι τυποι. Το οτι ειμαστε ολοι λιγο πολυ φετιχιστες δεν το αλλαζει αυτο. Ουτε θα κανει δραματικη διαφορα στο μουσικο αποτελεσμα το να ανταλλαξουμε μεταξυ μας οργανα, ο waterfall με το Βαγγελη, με τα μηχανακια παντως δε δουλεψε @kpeyosΟι πληκτραδες εχουν πραγματι να αντιμετωπισουν μεγαλυτερες δυσκολιες απο τους κιθαριστες, αλλα οσο αφορα καθαρα τον ηχο τα κολληματα ειναι κοινα για ολους. Σαν ηχος πραγματι το juno δεν ειναι κατι εξωφρενικο, ενα μαμημενο one osc synth ειναι, ελεος, χωρια που υπαρχουν καταπληκτικες εξομοιωσεις του: Παρολα αυτα σαν επενδυση θα το προτεινα. Η τιμη του ανεβαινει το Γολγοθα αν ειναι καποιος τυχερος και το πετυχει με γυρω στα 2 χιλιαρικα καρφωτα πρεπει να το παρει, και να το βαλει στον κουμπαρα βεβαια, ας παιζει με το plugin Οσο αφορα το DX7 vs FM8, εγω που δεν τρελαινομαι με την FM synthesis το FM8 περασε και δεν ακουμπησε, αλλα το dexed που εξομοιωνει το DX7 το ΛΑΤΡΕΥΩ, διοτι αυτον τον ηχο ειχα στο μυαλο μου, η τυριλα της δεκαετιας του 80, αυτος μου εκανε κλικ. Αν εφτιαχνα δικους μου ηχους με την FM synthesis προφανως και θα ηθελα το FM8 που ειναι ΚΛΑΣΕΙΣ ανωτερο ως συνθ. @cos_drΠραγματι το virus ειναι κορυφη, μαμαει και δερνει, καταπληκτικα μηχανηματα. Ειναι τρελο που καθομαστε και ασχολουμαστε με το αν η behringer εχει το 90% του ηχου της oberheim, η το 95% η το 25%, τη στιγμη που υπαρχουν συνθ σαν το virus ετοιμα να τα λιωσουμε. Αλλα ειπαμε, φετιχισμος, επαιξε ο μεγαλος van halen το jump με oberheim, ε προς θεου, να μην παιξει και ο κανακαρης μας με oberheim, oberheim (αυθεντικο η αντιγραφο) θελουμε και ας τρωμε και πετρες. Εντωμεταξυ ο van halen μας εχει αφησει ετη φωτος πισω στην κοντρα, μπηκε στην αιωνιοτητα με σουζα, και εμεις ακουμε συγκριτικα βιντεακια στο youtube για να δουμε αν αρκει το behringer η αν πρεπει να τα σταξουμε για το αυθεντικο. Φετιχιστικος κατιμας 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator kpeyos Δημοσιευμένο 30 Αυγούστου 2023 OP Moderator Share Δημοσιευμένο 30 Αυγούστου 2023 17 λεπτά πριν, manosx είπε @kpeyosΟι πληκτραδες εχουν πραγματι να αντιμετωπισουν μεγαλυτερες δυσκολιες απο τους κιθαριστες, αλλα οσο αφορα καθαρα τον ηχο τα κολληματα ειναι κοινα για ολους. Δεν είναι θέμα δυσκολιών. Δυσκολίες έχουν ακόμη και οι drummers Φυσικά όλοι μουσικοί έχουμε αναφορές ήχων, γι αυτό και τα κολλήματα. Αλλά αν ποτέ ξεκινήσεις να ασχολείσαι με κιθαριστικό gear και δεις τα συγκριτικά που κάνουν και που ανεβάζουν στο youtube κι έχουν και τεράστια απήχηση, γελάνε και οι κότες. Για τον μέσο πληκτρά είναι ακατανόητα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 30 Αυγούστου 2023 Share Δημοσιευμένο 30 Αυγούστου 2023 36 λεπτά πριν, manosx είπε Η ιδεα ειναι οντως προβληματικη, αλλα οχι λογω της Behringer. Ασφαλώς, όχι λόγω της Μπεχρινγκερ. 37 λεπτά πριν, manosx είπε Το οτι ειμαστε ολοι λιγο πολυ φετιχιστες δεν το αλλαζει αυτο. Ουτε θα κανει δραματικη διαφορα στο μουσικο αποτελεσμα το να ανταλλαξουμε μεταξυ μας οργανα, ο waterfall με το Βαγγελη, με τα μηχανακια παντως δε δουλεψε Έπρεπε να είχες πάρει το μηχανάκι του Βαγγέλη, εκεί θα έβλεπε ο οδηγός αγώνων τι θα πάθαινε. --- Όλες οι εκπομπές με τους ΣΕΦ δε στηρίζονται τάχα στην ιδέα ότι με τον ίδιο εξοπλισμό θα κάνω και εγώ αυτά τα απίστευτα εδέσματα; Ξέρω μία κυρία που φτιάχνει φοβερή μηλόπιττα, όταν της βγαίνει δηλαδή. Κάποιες φορές δεν της βγαίνει. Της λέω, κυρία Τάδε, δε μας βγήκε αυτή τη φορά, και λέει αυτή "μα την ίδια συνταγή χρησιμοποίησα", οπότε τι να της πεις, ότι από παρτίδα-σε-παρτίδα, τα μήλα είναι διαφορετικά; Αυτή η ιδέα ότι όλα είναι στις προδιαγραφές (SY-77= 4x DX7) είναι απλά λανθασμένη, αλλά η εταιρεία του Ούλη καλά κάνει και παριστάνει πως δεν το ξέρει. Οπότε και εγώ τι λέω... δεν με νοιάζει αν είναι ρέπλικα, ποιανού είναι ρέπλικα... ακούμε, κρίνουμε, προχωράμε. 1 Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση