Jet72 Δημοσιευμένο 29 Αυγούστου 2023 Share Δημοσιευμένο 29 Αυγούστου 2023 31 λεπτά πριν, dimsonic είπε Ναι αλλα αυτο τι θα ειναι? Αναλογικο? Εξ αλλου ακουω μεγαλους να λενε Το ταδε? Preset #664 Ακόμη και το ζτνζντίοουυυνννν που κάνει το laser harp του JMJarre preset είναι και αυτό από το Elka Synthex.... Αναλογικό μεν το θηρίο, preset δε.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Ali Barout Δημοσιευμένο 29 Αυγούστου 2023 Share Δημοσιευμένο 29 Αυγούστου 2023 29 λεπτά πριν, manosx είπε Υπαρχουν βεβαια πολλες λυσεις, απλα απο εκει θα ξεκινουσα. Γιατί όχι στο pc που είναι σα να παίζεις μπούμπλε μπούμπλε; Ειλικρινά ρωτάω, ποιο το πλεονέκτημα του χάρντγουερ; Εγώ αυτό κάνω, ανοίγω το ρέτρολογκ και μαστουρώνω. Περνάει καμια ώρα, και μετά το μυαλό είναι τόσο κουρκούτι δεν ξέρω πούθε να κλείσω τον υπολογιστή. (Ρε όργανο και παρτιτούρα ρε. Δε θα μας τρελάνετε εσείς οι πληκτράδες να ψάχνουμε 1 ώρα το καλό το φουιστΦουιΣτΦΟΥιΣΤΦΟΥΙΣΤφσζφσζζζφσζζζζζ.) 2 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 29 Αυγούστου 2023 Share Δημοσιευμένο 29 Αυγούστου 2023 Εγω συμφωνω, δεν ξερω ομως αν συμφωνει ο dimsonic Ειναι του hardware παιδι και των κουμπιων καμαρι Αν αλλαξει γνωμη, για συνθεση ηχου με ποντικι και ευχρηστια, δεν μπορω να μην αναφερω το spire. Μιλαμε για κορυφαιο interface, ολες οι παραμετροι σε ενα βασικο παραθυρο, καιι δυνατοτητες στο θεο. Μιλαμε για εργαλειο, οποιος τρωει ξανατρωει Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dimsonic Δημοσιευμένο 29 Αυγούστου 2023 Share Δημοσιευμένο 29 Αυγούστου 2023 Παντως επειδη σε καθε μου κομματι χρησιμοποιω τουλαχιστον ενα vst πληκτρο θα ελεγα οτι παντα κατι αλλαζα απο τα preset. Αλλα με κουραζε απιστευτα η διαδικασια στριψεκουμπιποντικι. Γι αυτο με ιντριγκαρει παντα ενα καλο σετ κουμπια Ερωτηση αφελους. Ο Βαγγος πως επαιζε μια ορχηστρα σχεδον απο ενα πληκτρο? Ειπαμε, ειμαι ασχετος με σήμα το μπιφτέκι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cos_dr Δημοσιευμένο 29 Αυγούστου 2023 Share Δημοσιευμένο 29 Αυγούστου 2023 Στα digital συνθεσάιζερ γίνεται η αναπαραγωγή των ήχων με ψηφιακή επεξεργασία του σήματος που αναλαμβάνουν οι αντίστοιχοι επεξεργαστές και έχουν βάση κάποιο δείγμα ήχου, μια ψηφιοποιημένη κυματομορφή. Τα αναλογικά συνθεσάιζερ γίνεται η αναπαραγωγή ήχων μέσω αναλογικών γεννητριών και κυκλωμάτων που αλληλεπιδρούν μεταξύ τους. Τα virtual analog προσομοιώνουν τα αναλογικά συνθεσάιζερ προσομοιώνοντας ψηφιακά με ακρίβεια τα κυκλώματά τους μέσω των DSP chip τους. Δεν ακούγονται όλα ίδια, δεν έχουν όλα τον ίδιο προσανατολισμό. Tα digital έχουν τη δυνατότητα να προσομοιώνουν και φυσικά όργανα. Έχουν τη δυνατότητα τα σύγχρονα workstation να ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ,. ΣΚΑΣΤΕ 3000 ευρώ και πάρτε το ΝΑUTILUS ή το ΜΟΝΤΑGE και καθαρίσατε ή ασχοληθείτε με τα VST για να τα έχετε όλα και καλυτερα σε μια οθόνη χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Στάθης Π. Δημοσιευμένο 29 Αυγούστου 2023 Share Δημοσιευμένο 29 Αυγούστου 2023 Δε θα είχα ποτέ τη δυνατότητα να συγκρίνω οποιαδήποτε ρέπλικα με το αντίστοιχο vintage synth, ακριβώς γιατι είναι vintage δηλαδή δαπάνη τουλάχιστον 4.000 ευρώ για ένα vintage synth (+ της ρέπλικας) που δεν παίζει , ή κάποιο να μου δανείσει το vintage synth του που επίσης δεν παίζει. Οπότε (όπως και οι περισσότεροι φαντάζομαι ) αρκούμαι να συγκρίνω τις "ρεπλικες" της behringer απο τα σχετικά video του youtube. Και αν κρίνω απο την "ρεπλικα" του minimoog ή του tr303 , αυτό που κάνει η behringer δε με πείθει. Κάθε άλλο που το θεωρώ αρπαχτή. Εαν φαινόταν να γίνεταi πιστή η αναπαράσταση του ήχου , κατι που για την ώρα δεν το έχω δει, θα μου κινούσε το ενδιαφέρον. Έχει καταφέρει και έχει βγάλει ένα αξιοπρόσεκτο δικό της synth , ας συνεχίσει εκεί αν θέλει να συνεχίσει να κάνει κάτι (κατα τη γνώμη μου) ουσιώδες. Οπότε η οποιαδήποτε ανακοίνωση για νεά "ρεπλικα" της behringer δε με προδιαθέτει θετικά, καθε άλλο που μου φαίνεται κάπως γιατι σκέφτομαι πως πρόκειται να δώσει διαφορετική χροιά στην ιστορία του προς πώληση οργάνου. Για φανταστείτε να βγάλει σε ρέπλικα το cs80 και να ακούγεται σαν ένα συμβατικό synth... Όμως θα ήταν διαφορετικό να το έβγαζε η yamaha , που δε χρειάζεται να κάνει το περιβόητο reverse engineer, διαδικασία που εαν κάτι διαφύγει που είναι πολύ πιθανό, όλη η υλοποίηση πάει στράφι. Ακόμα όμως και η ίδια η εταιρία να κάνει reissue ένα synth , η υπάρχει πιθανότητα για απόκλιση απο τον ήχο, λόγω άλλης ποιότητας εξαρτημάτων συγκριτικά με το παρελθόν , βλεπε έναν opamp του 1980 και τον ίδιο του 2023. Προσωπικά, εαν θα ήθελα πιστότητα στον ήχο ενος vintage οργανου θα κοιτούσα σε vst, εαν η υλοποίηση της "ρεπλικας" αποδειχθεί καλή, δε θα έλεγα οχι εαν η τιμή το επιτρέπει. Θα ήταν ενδιαφέρον εαν κάποιος έχει συγκρίνει τα ρεπλικοειδή της behringer να μας πει μία γνώμη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cos_dr Δημοσιευμένο 29 Αυγούστου 2023 Share Δημοσιευμένο 29 Αυγούστου 2023 2 ώρες πριν, manosx είπε Εγω συμφωνω, δεν ξερω ομως αν συμφωνει ο dimsonic Ειναι του hardware παιδι και των κουμπιων καμαρι Αν αλλαξει γνωμη, για συνθεση ηχου με ποντικι και ευχρηστια, δεν μπορω να μην αναφερω το spire. Μιλαμε για κορυφαιο interface, ολες οι παραμετροι σε ενα βασικο παραθυρο, καιι δυνατοτητες στο θεο. Μιλαμε για εργαλειο, οποιος τρωει ξανατρωει ψευτικο ακούγεται Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 29 Αυγούστου 2023 Share Δημοσιευμένο 29 Αυγούστου 2023 Τι εννοεις ψευτικο; Δεν εξομοιωνει κατι το spire, και ευτυχως, δοξα το θεο που υπαρχουν και συνθια που ξεφευγουν απο τις ιδιες μαλακιες 50 ετων. Για αυτο και μπορεις να παρεις και ηχους εκτος του φασματος "2 οsc detuned και ενα envelope στο φιλτρο" Και φυσικα μπορεις να εχεις και κλασσικους ηχους, εδω ενα 80ies festival Αλλα το πιο σημαντικο: Κατεβαζεις το demo και κρινεις μονος σου. Μεγαλη υποθεση Σταθη ουτε να θελεις δανεικο oberheim ουτε τιποτα 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cos_dr Δημοσιευμένο 29 Αυγούστου 2023 Share Δημοσιευμένο 29 Αυγούστου 2023 @manosx Πλάκα κάνω ρε συ. Απίστευτο είναι Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Waterfall-K Δημοσιευμένο 29 Αυγούστου 2023 Share Δημοσιευμένο 29 Αυγούστου 2023 (επεξεργασμένο) 7 ώρες πριν, manosx είπε Προσωπικα μεχρι στιγμης δε με προβληματισε ο ηχος τους αλλα καποια αλλα χαρακτηριστικα τους. Λογω της χαμηλης τους τιμης βεβαια ηταν αναμενομενο να υπαρχουν συμβιβασμοι, για να δουμε λοιπον τι εχει να μας πει η behringer τωρα σε αυτο το price point. Δεν υπάρχει κανένας συμβιβασμός σε αυτή την τιμή. Σε αυτές τις τιμές πάνω-κάτω θα έπρεπε να πουλάνε όλοι οι hardware analog synths κατασκευαστές, αλλά επειδή οι περισσότεροι έχουν καταλάβει την ασχετοσύνη των νέων γενεών και τον fanboyσμό που κουβαλάνε, τούς εκμεταλλεύονται και τούς πουλάνε overpriced synths που μόνο για γέλια είναι (λόγω τιμής, όχι λόγω specs). Η τιμή λοιπόν του UB-Xa στα €1,5Κ είναι μια χαρά για αυτά που προσφέρει σε hardware κατασκευή και specs/features, και για την εποχή που τα προσφέρει (δεν ζούμε στα '70s, κάποιοι πρέπει επιτέλους να το καταλάβουν). H Behringer όμως διαθέτει και κάποια πλεονεκτήματα που οι περισσότερες εταιρίες του (αναλογικού) χώρου δεν διαθέτουν. Πρώτον, διαθέτει τις δικές της υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις παραγωγής, και αυτό έχει θετικό αντίκτυπο στο κόστος παραγωγής. Δεύτερον, και αυτό είναι το κύριο πλεονέκτημα της, είναι ότι από τον synth τομέα Δεν βγάζει κέρδος. Η Behringer και ο ίδιος ο Uli Behringer έχουν δηλώσει πολλές φορές ότι ο synth τομέας είναι "το χόμπι" του(ς), το απωθημένο του Uli ήταν στην πραγματικότητα, το ίδιο απωθημένο που τον οδήγησε κάποιες δεκαετίες πριν να αρχίσει την εταιρεία του. Ο synth τομέας λοιπόν της Behringer, ο οποίος είναι μόνο ένα μικρό μέρος αυτής της εταιρείας-κολοσσού, επενδύει όλα τα κέρδη ξανά πίσω στον τομέα αυτό, δεν βγάζουν δεκάρα τσακιστή με λίγα λόγια από τα synths γιατί απλά δεν τους ενδιαφέρει, τα απωθημένα του αφεντικού τους κάνουν πραγματικότητα στον synth τομέα, και αυτό φυσικά είναι κέρδος για τους πελάτες. Είναι επίσης ο λόγος που η Behringer θα είναι πάντα ένα βήμα πιο μπροστά σ'αυτή την κατηγορία, αφού οι περισσότεροι ανταγωνιστές της ζούνε από τα synths τους και μόνο, την ίδια στιγμή που η Behringer βγάζει ένα σκασμό εκατομμύρια από τις υπόλοιπες εταιρείες που διαθέτει και τα χιλιάδες επί χιλιάδων προϊόντων που πουλάει. Καλά τα νέα λοιπόν, η κυκλοφορία του UB-Xa θα ταράξει τα νερά, θα χαροποιήσει τους περισσότερους-μη κολλημένους με την αρχαιότητα-αναλογικόπληκτους εκεί έξω, και θα δυσαρεστήσει τους "γνωστούς-άγνωστους" που θα πάρουν για ακόμη μια φορά τον Μπέο. Οι μη-αναλογικόπληκτοι απ'τη άλλη (όπως εγώ) περιμένουν το πρώτο σοβαρό βήμα της εταιρείας στα digital synths, που λογικά είναι θέμα χρόνου να γίνει. Το παρακάτω βίντεο το έχω ξαναποστάρει, αλλά μια και άνοιξε ξεχωριστό θέμα για το UB-Xa, καλό είναι να βρίσκεται κι εδώ. Επεξεργασμένο 29 Αυγούστου 2023 από Waterfall-K mk2 Specs talks, Mgs walks Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση