Προς το περιεχόμενο

Αυτό είναι το νέο Yamaha Montage?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

 

Το 6 είναι φίλως.

H φωτο ειναι του Μ6 με φωτοσοπ. Αυτο το κανει ψαρωτικο. Κ εγω ανοιξα Τομαν να τσεκαρω 🤣

  • Χαχα 1

Αυτος ο δρομος φτιαχτηκε επι countach

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, cos_dr είπε

είναι ψέματα όλα.

Αλήθεια είναι ρε. €1,700 για το Μontage M6 ως το τέλος του Οκτωβρίου, μετά θα το πάνε στα €3,500. Πρόλαβε το Cos! Δεν θα ξαναβρείς τέτοια αιφκερεία λάιμε!☝️

  • Λυπάμαι 1
  • Χαχα 2

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, fusiongtr είπε

Έχουνε WiFi?

Να βλέπω και κανένα YouTube στην οθόνη δηλαδή.

Εννοείται φίλος, χωρίς youtube θα κόστιζε €1Κ λιγότερο.😌

 

image.thumb.png.e6a920cd66d73e7d9fe5aaf9d854ba0d.png

  • Χαχα 2

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Στις 6/10/2023 στις 7:32 ΜΜ, Στάθης Π. είπε

Είναι άκρως εντυπωσιακό. Αλλά είναι ακριβώς έτσι;  Δηλαδή θα μπορούσε να βγει ήχος πιάνο με 128 velocity zones? 

 

Στις 6/10/2023 στις 7:48 ΜΜ, manosx είπε

 Παντως ειδικα για το πιανο, ενας ηχος με 128 velocity zones το βρισκω χλωμο να γινει. Κατι τετοιο θα απαιτουσε δυο πραγματα: Πρωτον, 128 sampled layers απο πιανο, που θα ειχαν ογκο Σκορτσιανιτη. Αλλα αυτο ειναι εφικτο. Να υπαρχει παλι πιανιστας που να μπορει να παιξει με συνεπεια 128 διαφορετικες δυναμικες στο πιανο για να τις σαμπλαρουν οι τεχνικοι, αυτο το βλεπω οχι χλωμο, ΚΑΤΑΛΕΥΚΟ το βλεπω. Μονο με κανα ρομποτ και αν.

 

 Για αυτο λατρευουμε τα physically modeled pianos.

 

Στις 6/10/2023 στις 7:51 ΜΜ, Μανώλης Χναράκης είπε

Ναι, γιατί παίζουμε με συνέπεια 128 δυναμικές στο πιάνο 🤣

 

Έτσι κ αλλιώς με ρομποτικά σαμπλάρουν τα πιάνα γιατι εαν θες να σαμπλάρεις με ακρίβεια , θες κατι ρομποτικό , ειτε σαμπλάρεις 4 ζώνες είτε 128. Τα ρομποτικά έχουν πολύ μεγαλύτερη ακρίβεια απο 128 μέρη σε διαδρομή 2cm οπότε απο τεχνικής άποψης , θα έλεγα πως είναι εύκολο. Κατα τα άλλα, το οτι είναι μεγαλειώδες να σαμπλάρεις και να αναπαράγεις έστω 32 ζώνες σε hardware είναι κάτι αδιαμφισβήτητο , το σενάριο για 128 φαντάζει επιστημονικής φαντασίας... όμως όταν ο άλλος σου λέει 128 elements και γνωρίζεις πως συνήθως η yamaha σε καθε element στο πιανο της βαζει και απο μία ζώνη, ε θα πάει εκεί το μυαλό σου. Και πώς να μην πάει, όταν γνωρίζεις πως ο λόγος για τον οποίον τα fm pianos ήταν τόσο πετυχημένα λόγω της εκφραστικότητάς τους ; Εκεί ήταν εύκολο να πετύχουν 127 διαφορετικούς τόνους γιατι το μόνο που είχε να κάνει το μηχάνημα ήταν να υπολογίσει το modulation στο συγκεκριμένο velocity. No samples. 127 διαφορετικά επίπεδα στο velocity , 127 timbres. 

Οπότε τα πολλά velocity zones θα έλεγα πως θα εξυπηρετούσαν πιο πολύ την εκφραστικότητα στο όργανο και όχι την ανάγκη για συνέπεια στη διατήρηση συγκεκριμένης δυναμικής. 

Όμως εδώ έχω μεγάλη περιέργεια εαν αυτά τα 128 elements θα μπορούσαν να λειτουργήσουν έτσι , όχι γιατι τα έχω ανάγκη , αλλά γιατι φαντάζει πραγματικά μεγαλειώδες και ισοδύναμο στην εκφραστικότητα των yamaha fm pianos.

 

23 ώρες πριν, Waterfall-K είπε

«Each AWM2 part of a performance can stack up to 128 elements...»

Oh boy...😄

 

Ελα ντε... 

 

 

 

 

 

 

 

Όμως εδώ αγαπητοί πληκτροτέτοιοι και μη,  πρέπει να έχει γίνει κάτι μεγαλειώδες. Θα πάθω Χατζηγεωργίου που ζει μοναδικές στιγμές... Στο βιντεο στο 11.14 ο αγαπητός , με την απλότητα που αναφέρει πως η νεα έκδοση απο 8 elements παει στα 128 δεν αφήνει να εννοηθεί κάτι περισσότερο ή λιγότερο ... 128 περ παρτ. 16 παρτσ. 128 oscillators PER voice... Θα μας βαλουν μεσα απο τη subtractive να κανουμε additive...

Το αφήνω εδώ γιατι δεν έχει polyphonic aftertouch 😜

Επεξεργασμένο από Στάθης Π.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 ΟΚ, θα βαλεις το ρομποτ να κανει 128 layers, και θα κανεις μια τρυπα στο νερο, διοτι δεν ειναι θεμα μη- επαρκους velocity switching αλλα μη- interaction των χορδων.

 

 Τα sampled pianos εχουν καταπληκτικη χροια, αλλα οταν παιζεις με modeling εχει κλασεις ανωτερη αποκριση.

 

 ΟΚ, οπως παει το πραγμα θα βγουν και 128 layers piano, σε software φυσικα αφου θα θελει κανα τερα μνημη, αλλα και παλι δε θα εχουν την αποκριση του modeling. Οι χορδες σπαρταρανε 😆 δεν αρκει η selfie για να το αποδωσεις αυτο 😁 τοσες selfie ειχε το montage με analog κυμματομορφες, μολις ομως εβαλε τις εικονικες γεννητριες να σπαρταρισουν 😁 ειδε την υγεια του το μηχανημα. Ετσι ειναι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι αλλά έβαλε στο αναλογικό . Στο "μηχανικό" ακόμα τραβάει φωτογραφίες. Όσες περισσότερες όμως τόσο καλύτερα. 

Σαφώς το physical modeling είναι προτιμότερο γιατί αν προσομοιωθεί η μηχανική κίνηση των χορδών έχεις καταφέρει τα πάντα, αλλά η yamaha τo παράτησε το concept παλιά με τη vl. Κάποια στιγμή έβγαλε για τα πιανα το spectral component modelling με πολύ καλό αποτέλεσμα. 

  • Συμφωνώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Η yamaha στηριζεται πολυ στους πιανο ηχους της, διοτι εχει τρομερη περαση σε αντιστοιχους μουσικους. Δε θα το ρισκαρει καθολου, θα πρεπει να ειναι σιγουρη 100% αν ειναι να κανει τετοια κινηση. Και παρολο που ειμαι λατρης του modeling, θεωρω πως γενικα θελει ακομα λιγο δουλιτσα για να φτασει σε χροια τις ποιοτικες sample libraries.

 

 Η roland παλι κινειται ηδη προς αυτην την κατευθυνση με το Fantom.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, Στάθης Π. είπε

128 περ παρτ. 16 παρτσ. 128 oscillators PER voice... 

128 elements/oscillators per part x16 parts. Όλα αυτά βέβαια είναι αδύνατον να ακουστούν ταυτόχρονα, με το πάτημα ενός πλήκτρου εννοώ, κι αυτό λόγω πολυφωνίας. Αλλά αυτό δεν έχει σημασία, ακόμα κι αν μπορούσε να γίνει κάτι τέτοιο, ποιος θα καθόταν να φτιάξει ένα ήχο με...2,048 oscillators να ακούγονται ταυτόχρονα?😄 Δεν έχει νόημα. Η χρησιμότητα όμως περισσότερων elements ανά part έχει πρακτική εφαρμογή σε splits πχ. Υπάρχουν πολλοί τρόποι να τριγκάρει κανείς διάφορα elements στο Montage, με αυτόματη random σειρά πχ κάθε φορά που πατάμε ένα πλήκτρο, με key-off του πλήκτρου, μέσω velocity zones, μέσω aftertouch, μέσω assigned knobs κλπ κλπ.

Δεν είναι ανάγκη να ακουστούν ταυτόχρονα όλοι οι oscillators, δεν είναι αυτό το ζητούμενο. Ακόμα κι αν δεν μπορούμε να ακούσουμε ταυτόχρονα 2,048 oscillators, το Montage είναι ικανό να παίξει ταυτόχρονα πολλούς περισσότερους oscs από οποιοδήποτε άλλο synth της αγοράς.

 

Μιλάμε συνεχώς για τα elements της AWM2 engine, αλλά ξεχνάμε συνεχώς την FM-X engine. Ένα FM-X part αποτελείται από 1 ως και 8 operators (oscillators), και ο αριθμός τους δεν επηρεάζει την πολυφωνία της FM-X engine, ένα FM-X part δηλαδή είτε αποτελείται από 1 είτε από 8 operators, η πολυφωνία του παραμένει η ίδια. Έτσι, ένα performance με 16 FM-X parts διαθέτει 128 oscillators, και παρ'όλ'αυτά διατηρεί 8-voice πολυφωνία! 

 

Για τα περί modeling vs sampling, η απάντηση είναι πατάτες vs κρεμμύδια. Μην τα μπλέκουμε, και μην θεωρούμε (και) το modeling "φάρμακο διά πάσαν νόσον και πάσαν μαλακίαν". Υπάρχει κάποιο modeled πιάνο που να ακούγεται καλύτερα από ένα σαμπλαρισμένο grand της Yamaha, Steinway κ.α.? Ούτε για αστείο. 

Επίσης, μεγαλύτερα samples δεν σημαίνει καλύτερος/πιστότερος ήχος, ρωτήστε και την Kurzweil, κάτι ξέρει παραπάνω.

 

 

Επεξεργασμένο από Waterfall-K
  • Like 1

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Αν δεν σου κάνει το πιάνο της Yamaha υπάρχει και το V-Piano υπάρχει και το Dexibell Piano υπάρχει και το Physis Piano και το Nord Piano.

Μετά πάμε και στα VST όπως για παράδειγμα το Keyscape και άλλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου