Προς το περιεχόμενο

Αυτό είναι το νέο Yamaha Montage?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 14/10/2023 στις 11:05 ΜΜ, cos_dr είπε
Στις 14/10/2023 στις 11:05 ΜΜ, cos_dr είπε

Σου είπα, κανέναν δεν πείθεις.

 

 Γράφε εσύ και όσοι ξέρουν καταλαβαίνουν ποιος ξέρει τι και τι μπορεί να κάνει.

 

 

Στις 14/10/2023 στις 11:05 ΜΜ, cos_dr είπε

Σου είπα, κανέναν δεν πείθεις.

 

 Γράφε εσύ και όσοι ξέρουν καταλαβαίνουν ποιος ξέρει τι και τι μπορεί να κάνει.

πρεπει να παει το θρεντ απο την 60 σελιδα και πανω για να γραψω!!!!!!!!!!

θελω να πιαστω απο το "τι μπορει να κανει" ο ιαθ'ενας με το (καθε) οργανο που μπορει να διαθεετει! εχει αναφερθι κααααπου στις προηγουμενες σελιδες απο εναν συμφορουμητη, θα το πω με δικα αμου λογια τωρα , μου αρεσε και ας το ξαναεπαναδιατυπωσω , με δικα μου λογια αυτη τη φορα!!!!!

το θεμα δεν ειναι τι παιζεις; αλλα πως το παιζεις!!! συμφωνω με 1000+ οτι και το σοφτ εχει το κοινο του, φυσικα οπως και  το Hard. Το τι σοφτ και τι χαρντ, ειναι απολυτως θεμα αυτιου & τι αρεσει, ποιος ειναι ο ηχος του καθε επαγγελματια/ερασητεχνη. (Τωρα να μη πουμε οτι με εναν υπολογιστη γινονται ολα... Πιο αργα, μεχρι που να σου φυγει η εμπνευση, πολλες φορες ειναι ψυχοβγαλτικη η διαδικασια να τελειωσεις ενα κομματι, γι'αυτο φταιει η υπερπληθορα... Ολων, οσων τρεχουν στον υπολογιστη, των μουσικων πραγματων εννοω, με συνδυασμο με τα μπαγκς φυσικα)! και παμε τωρα στο Χαρντ! δε θα ρηξω λαδι στη φωτια, θα μεινω στο πρακτικο του θεματος!!! το ειπε και ο Water. Και μαζεμενα κιολας!!! ποιος παταει το Edit??? για ουτε το 50 %!!! πολλους ειπε!!!!!

Ομως, τι το χρειαζονται; στο μυαλο μου, τα εχω σαν 2 διαφορετικα "επαγγελματα". Στο ενα "επαγγελμα", βρισκεται ο μουσικος/συνθετης, ενορχιστρωτης, που θελει απλα (πολλους) πρισετ ηχους, για να φτιαξει απο την αρχη ενα κομματι και, στο αλλο βρισκεται ο ηχοληπτης/ sound engineerερ, που στοχος του ειναι η δημιουργια "νεων" ηχων, (μεγαλη κουβεντα και αυτη τωρα!!! με τελικο αποδεκτη τον πρωτο! γιατι θα πρεπει αυτοι οι 2 να μπαινουν ντε και καλα ο ενας στα χωραφια του αλλου; ενα ιδανικο σεναριο, θα ηταν να βγει ενα workstation, (σ.σ υπαρχουν μη βγει παραεξω ομως!!!!!!!!!! πως βγαινει με 61-73-88 πληκτρα; ε να βγει με το κουμπι εντιτ / Οχι!!!!! και με την αναλογη μειωση τιμης φυσικα για οποιον δεν θελει το δημιουργια "νεων" ηχων!!!! (Ναι πιναμε!!!!!!!!!! υπαρχεικ αποιο προβλημα;;;;;;;;;; !!!!! το γκρουπ του Κ. Κως Μεγαλωνει)!!!!!!!!!! γιατι ενα ποσοστο των χρηματων, το ζητανε οι εταιριες και για αυτο το χαρακτηριστικο. Αδικια!!! ενα ποιντ που θα ηθελα να αναφερω ηταν το παραπανω. Για να καταληξω, στο οτι δεν μπορεις, ειναι αδυνατον και να φτιαξεις και να ενορχιχτρωσεις και να συνθεσεις και να τα κανεις ολα καλα! θα πρεπει να επιλεξεις! το ενα θα φαει το περισσοτερο χρονο απο το αλλο! οποτε αφου θα εχεις επιλεξει, διαλεγεις και το καταλληλο hard/soft device!!! Ολοι οι επαγγελματιες οι αληθεια ειναι, το λενε! θα πρεπει να μαθεις πριν και πανω απο ολα να δουλευεις σε χαρντ. Θα εχεις κενα αν δεν το κανεις. Απο εκει και περα ομως, και εχοντας βρει τον ηχο/το τι θες να κανεις, διαλεγεις και το τι θελεις να παρεις + οτι ο δρομος για τη δημιουργια μουσικης ειναι ορθανοιχτος!! τα χαιαρετισματα μου στη κοινωτητα, απο εναν (σχεδον) τυφλο παντα ερασητεχνη μουσικο)

υ.γ Ρε Yamaha, ησουν οι πρωτοπορος, (να φτιαξω και λιγο τον Water τωρα!!!!!!)!, χωρις καμια υπερβολη στα Screen readers, απο τη δεκαετια του 80 κιολας. Εχεις αποφασισει να πας στη λυση "οργανα με οθονης αφης". Μια χαρα καλα κανεις. Εχεις ρομ, που χωραει τα παντα, με τα δεδομενα αυτου που θελει να κατασκευασει, απο ηχους περφορμανς κλπ. Μεσα στα 50 Gb, ρομ, βαλε και 5 mb παραπανω, για ενα screen reader, να κανεις το οργανο σου, προσβασημο 100%, αφου πας στη λυση touchscreen! Το Μοντατζ,Μοντξ δεν ειχαν! αν θα το εχει το καινουριο δεν το ξερω, Ας μπει και μια ανθυποπαραμετρος που αφορα λιγους, αλλα υπαρχουν. Ειναι ενα θεμα ομως! μικρο κοινο αυτο που χανει απο αυτο το προβλημα που ειπα, αλλα το χανει αδικα, αφου δεν τις κοστιζει τιποτα. Τη τεχνολογια την εχει εφευρει! Εχω το Moxf. Μου ειναι δισκολο να δωσω ενα τοσο μεγαλο ποσο , για να παρω το Μοντατζ Μ και μαζι του πραγματα που δεν θα χρειαστω, + οτι δεν θα εχω τη προσβασημοτητα που θελω. Οποτεεε,,, βρε λετε να βγαλει η Yamaha κανα Μοντατζ Μ σε software?????!!!!!!!!!!

πρεπει να παει το θρεντ απο την 60 σελιδα και πανω για να γραψω!!!!!!!!!!

θελω να πιαστω απο το "τι μπορει να κανει" ο ιαθ'ενας με το (καθε) οργανο που μπορει να διαθεετει! εχει αναφερθι κααααπου στις προηγουμενες σελιδες απο εναν συμφορουμητη, θα το πω με δικα αμου λογια τωρα , μου αρεσε και ας το ξαναεπαναδιατυπωσω , με δικα μου λογια αυτη τη φορα!!!!!

το θεμα δεν ειναι τι παιζεις; αλλα πως το παιζεις!!! συμφωνω με 1000+ οτι και το σοφτ εχει το κοινο του, φυσικα οπως και  το Hard. Το τι σοφτ και τι χαρντ, ειναι απολυτως θεμα αυτιου & τι αρεσει, ποιος ειναι ο ηχος του καθε επαγγελματια/ερασητεχνη. (Τωρα να μη πουμε οτι με εναν υπολογιστη γινονται ολα... Πιο αργα, μεχρι που να σου φυγει η εμπνευση, πολλες φορες ειναι ψυχοβγαλτικη η διαδικασια να τελειωσεις ενα κομματι, γι'αυτο φταιει η υπερπληθορα... Ολων, οσων τρεχουν στον υπολογιστη, των μουσικων πραγματων εννοω, με συνδυασμο με τα μπαγκς φυσικα)! και παμε τωρα στο Χαρντ! δε θα ρηξω λαδι στη φωτια, θα μεινω στο πρακτικο του θεματος!!! το ειπε και ο Water. Και μαζεμενα κιολας!!! ποιος παταει το Edit??? για ουτε το 50 %!!! πολλους ειπε!!!!!

Ομως, τι το χρειαζονται; στο μυαλο μου, τα εχω σαν 2 διαφορετικα "επαγγελματα". Στο ενα "επαγγελμα", βρισκεται ο μουσικος/συνθετης, ενορχιστρωτης, που θελει απλα (πολλους) πρισετ ηχους, για να φτιαξει απο την αρχη ενα κομματι και, στο αλλο βρισκεται ο ηχοληπτης/ sound engineerερ, που στοχος του ειναι η δημιουργια "νεων" ηχων, (μεγαλη κουβεντα και αυτη τωρα!!! με τελικο αποδεκτη τον πρωτο! γιατι θα πρεπει αυτοι οι 2 να μπαινουν ντε και καλα ο ενας στα χωραφια του αλλου; ενα ιδανικο σεναριο, θα ηταν να βγει ενα workstation, (σ.σ υπαρχουν μη βγει παραεξω ομως!!!!!!!!!! πως βγαινει με 61-73-88 πληκτρα; ε να βγει με το κουμπι εντιτ / Οχι!!!!! και με την αναλογη μειωση τιμης φυσικα για οποιον δεν θελει το δημιουργια "νεων" ηχων!!!! (Ναι πιναμε!!!!!!!!!! υπαρχεικ αποιο προβλημα;;;;;;;;;; !!!!! το γκρουπ του Κ. Κως Μεγαλωνει)!!!!!!!!!! γιατι ενα ποσοστο των χρηματων, το ζητανε οι εταιριες και για αυτο το χαρακτηριστικο. Αδικια!!! ενα ποιντ που θα ηθελα να αναφερω ηταν το παραπανω. Για να καταληξω, στο οτι δεν μπορεις, ειναι αδυνατον και να φτιαξεις και να ενορχιχτρωσεις και να συνθεσεις και να τα κανεις ολα καλα! θα πρεπει να επιλεξεις! το ενα θα φαει το περισσοτερο χρονο απο το αλλο! οποτε αφου θα εχεις επιλεξει, διαλεγεις και το καταλληλο hard/soft device!!! Ολοι οι επαγγελματιες οι αληθεια ειναι, το λενε! θα πρεπει να μαθεις πριν και πανω απο ολα να δουλευεις σε χαρντ. Θα εχεις κενα αν δεν το κανεις. Απο εκει και περα ομως, και εχοντας βρει τον ηχο/το τι θες να κανεις, διαλεγεις και το τι θελεις να παρεις + οτι ο δρομος για τη δημιουργια μουσικης ειναι ορθανοιχτος!! τα χαιαρετισματα μου στη κοινωτητα, απο εναν (σχεδον) τυφλο παντα ερασητεχνη μουσικο)

υ.γ Ρε Yamaha, ησουν οι πρωτοπορος, (να φτιαξω και λιγο τον Water τωρα!!!!!!)!, χωρις καμια υπερβολη στα Screen readers, απο τη δεκαετια του 80 κιολας. Εχεις αποφασισει να πας στη λυση "οργανα με οθονης αφης". Μια χαρα καλα κανεις. Εχεις ρομ, που χωραει τα παντα, με τα δεδομενα αυτου που θελει να κατασκευασει, απο ηχους περφορμανς κλπ. Μεσα στα 50 Gb, ρομ, βαλε και 5 mb παραπανω, για ενα screen reader, να κανεις το οργανο σου, προσβασημο 100%, αφου πας στη λυση touchscreen! Το Μοντατζ,Μοντξ δεν ειχαν! αν θα το εχει το καινουριο δεν το ξερω, Ας μπει και μια ανθυποπαραμετρος που αφορα λιγους, αλλα υπαρχουν. Ειναι ενα θεμα ομως! μικρο κοινο αυτο που χανει απο αυτο το προβλημα που ειπα, αλλα το χανει αδικα, αφου δεν τις κοστιζει τιποτα. Τη τεχνολογια την εχει εφευρει! Εχω το Moxf. Μου ειναι δισκολο να δωσω ενα τοσο μεγαλο ποσο , για να παρω το Μοντατζ Μ και μαζι του πραγματα που δεν θα χρειαστω, + οτι δεν θα εχω τη προσβασημοτητα που θελω. Οποτεεε,,, βρε λετε να βγαλει η Yamaha κανα Μοντατζ Μ σε software?????!!!!!!!!!!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, theoMusictech είπε

πρεπει να παει το θρεντ απο την 60 σελιδα και πανω για να γραψω!!!!!!!!!!

θελω να πιαστω απο το "τι μπορει να κανει" ο ιαθ'ενας με το (καθε) οργανο που μπορει να διαθεετει! εχει αναφερθι κααααπου στις προηγουμενες σελιδες απο εναν συμφορουμητη, θα το πω με δικα αμου λογια τωρα , μου αρεσε και ας το ξαναεπαναδιατυπωσω , με δικα μου λογια αυτη τη φορα!!!!!

το θεμα δεν ειναι τι παιζεις; αλλα πως το παιζεις!!! συμφωνω με 1000+ οτι και το σοφτ εχει το κοινο του, φυσικα οπως και  το Hard. Το τι σοφτ και τι χαρντ, ειναι απολυτως θεμα αυτιου & τι αρεσει, ποιος ειναι ο ηχος του καθε επαγγελματια/ερασητεχνη. (Τωρα να μη πουμε οτι με εναν υπολογιστη γινονται ολα... Πιο αργα, μεχρι που να σου φυγει η εμπνευση, πολλες φορες ειναι ψυχοβγαλτικη η διαδικασια να τελειωσεις ενα κομματι, γι'αυτο φταιει η υπερπληθορα... Ολων, οσων τρεχουν στον υπολογιστη, των μουσικων πραγματων εννοω, με συνδυασμο με τα μπαγκς φυσικα)! και παμε τωρα στο Χαρντ! δε θα ρηξω λαδι στη φωτια, θα μεινω στο πρακτικο του θεματος!!! το ειπε και ο Water. Και μαζεμενα κιολας!!! ποιος παταει το Edit??? για ουτε το 50 %!!! πολλους ειπε!!!!!

Ομως, τι το χρειαζονται; στο μυαλο μου, τα εχω σαν 2 διαφορετικα "επαγγελματα". Στο ενα "επαγγελμα", βρισκεται ο μουσικος/συνθετης, ενορχιστρωτης, που θελει απλα (πολλους) πρισετ ηχους, για να φτιαξει απο την αρχη ενα κομματι και, στο αλλο βρισκεται ο ηχοληπτης/ sound engineerερ, που στοχος του ειναι η δημιουργια "νεων" ηχων, (μεγαλη κουβεντα και αυτη τωρα!!! με τελικο αποδεκτη τον πρωτο! γιατι θα πρεπει αυτοι οι 2 να μπαινουν ντε και καλα ο ενας στα χωραφια του αλλου; ενα ιδανικο σεναριο, θα ηταν να βγει ενα workstation, (σ.σ υπαρχουν μη βγει παραεξω ομως!!!!!!!!!! πως βγαινει με 61-73-88 πληκτρα; ε να βγει με το κουμπι εντιτ / Οχι!!!!! και με την αναλογη μειωση τιμης φυσικα για οποιον δεν θελει το δημιουργια "νεων" ηχων!!!! (Ναι πιναμε!!!!!!!!!! υπαρχεικ αποιο προβλημα;;;;;;;;;; !!!!! το γκρουπ του Κ. Κως Μεγαλωνει)!!!!!!!!!! γιατι ενα ποσοστο των χρηματων, το ζητανε οι εταιριες και για αυτο το χαρακτηριστικο. Αδικια!!! ενα ποιντ που θα ηθελα να αναφερω ηταν το παραπανω. Για να καταληξω, στο οτι δεν μπορεις, ειναι αδυνατον και να φτιαξεις και να ενορχιχτρωσεις και να συνθεσεις και να τα κανεις ολα καλα! θα πρεπει να επιλεξεις! το ενα θα φαει το περισσοτερο χρονο απο το αλλο! οποτε αφου θα εχεις επιλεξει, διαλεγεις και το καταλληλο hard/soft device!!! Ολοι οι επαγγελματιες οι αληθεια ειναι, το λενε! θα πρεπει να μαθεις πριν και πανω απο ολα να δουλευεις σε χαρντ. Θα εχεις κενα αν δεν το κανεις. Απο εκει και περα ομως, και εχοντας βρει τον ηχο/το τι θες να κανεις, διαλεγεις και το τι θελεις να παρεις + οτι ο δρομος για τη δημιουργια μουσικης ειναι ορθανοιχτος!! τα χαιαρετισματα μου στη κοινωτητα, απο εναν (σχεδον) τυφλο παντα ερασητεχνη μουσικο)

υ.γ Ρε Yamaha, ησουν οι πρωτοπορος, (να φτιαξω και λιγο τον Water τωρα!!!!!!)!, χωρις καμια υπερβολη στα Screen readers, απο τη δεκαετια του 80 κιολας. Εχεις αποφασισει να πας στη λυση "οργανα με οθονης αφης". Μια χαρα καλα κανεις. Εχεις ρομ, που χωραει τα παντα, με τα δεδομενα αυτου που θελει να κατασκευασει, απο ηχους περφορμανς κλπ. Μεσα στα 50 Gb, ρομ, βαλε και 5 mb παραπανω, για ενα screen reader, να κανεις το οργανο σου, προσβασημο 100%, αφου πας στη λυση touchscreen! Το Μοντατζ,Μοντξ δεν ειχαν! αν θα το εχει το καινουριο δεν το ξερω, Ας μπει και μια ανθυποπαραμετρος που αφορα λιγους, αλλα υπαρχουν. Ειναι ενα θεμα ομως! μικρο κοινο αυτο που χανει απο αυτο το προβλημα που ειπα, αλλα το χανει αδικα, αφου δεν τις κοστιζει τιποτα. Τη τεχνολογια την εχει εφευρει! Εχω το Moxf. Μου ειναι δισκολο να δωσω ενα τοσο μεγαλο ποσο , για να παρω το Μοντατζ Μ και μαζι του πραγματα που δεν θα χρειαστω, + οτι δεν θα εχω τη προσβασημοτητα που θελω. Οποτεεε,,, βρε λετε να βγαλει η Yamaha κανα Μοντατζ Μ σε software?????!!!!!!!!!!

Ενα σχόλιό μου σε όλα αυτά είναι για το θέμα της εκκίνησης με HARDWARE και όσο αφορά το παίξιμο επειδή έχω παραθέσει τις απόψης μου πολλές φορές αναλυτικότερα το λέω πάλι απλά. 

 

 Χωρίς το πέρασμα μου από αρμόνια πρώτα και hardware synths και workstations που δεν τα είχα όλα και δεν τα αλλάζω εύκολα παρόλα την πρώτιστη ενδελεχή έρευνα, δεν θα μάθαινα ούτε να ενορχηστρωνω, ούτε να παίζω και αν είχα μόνο περάσει από VST θα είχα πρόβλημα. 

 Άρα δεν τίθεται θέμα από εμένα. 

 Άλλο όμως αυτό και άλλο κάποια αλλα πράγματα που γράφονται. 

 Ακόμα και τώρα που υπάρχει software για νσ περάσει ένας π.χ. πιτσιρικάς είτε ερασιτέχνης, είτε σπουδαστής θα του έλεγα να περάσει από την ίδια σειρά. Βέβαια στην εποχή μας μπορούμε με τα youtube και λοιπά να πάρουμε τα άκουσματα κσι τις πληροφορίες για να βελτιωθούμε στην ενορχήστρωση. 

 Στην εποχή μου το αρμόνιο για να μάθεις στυλ και να μπεις να δεις το γίνεται μέσα στο όργανο και να μάθεις το όργανο, το να κατέχεις το όργανο ήταν μονόδρομος. 

 Τώρα ειναι πιο εύκολο με την εμπειρία που έχω και να θέλω να πσρω ένα kursweil η Καιλη? ένα genos  να δω μια σειρά βίντεο πρώτα και να καταλάβω τα πάντα γι αυτό, για τη δομή του ναι τα μενού του και μόλις το παρω να είναι σαν να το είχα χρόνια. Αυτό είναι η εμπειρία και το επίπεδο αντίληψης που έχει ο καθένας μας σε συνδυασμό. 

 Τώρα σε γκάμα ήχων, δυνατοτήτων, επεξεργασίας κλπ τα VST υπερτερούν. Τι νσ κάνουμε τώρα. Μην λέμε αλλα αντί άλλων. 

 Στον performance προσανατολισμό με καλούς ήχους, και σε παραγωγή ιδιαίτερα της ποπ, ροκ, rnb, rap, trap και πολλών άλλων ειδών τα music workstations είναι εξίσου ανταγωνιστικό, το ίδιο και τα αλλα hard synth. 

 Οι επιλογές είναι προσωπικές και παίζει μεγάλο ρόλο η αισθητική και εργονομική παράμετρος, οι προσωπικές ανάγκες εκτέλεσης, σύνθεσης, ενορχηστρωσεις είτε στο σπίτι, είτα στο στούντιο και τη σκηνή, το integration με το pc και το software όλων των σύγχρονων hardware synths ολων των κατηγοριών..... Πέφτει η μπαταρία οχιιιιιιιοοο

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 15/10/2023 στις 1:54 ΠΜ, manosx είπε

 Καταγγελω μετακινηση δοκαριων απο τον waterfall ?

 

 Αφου τα 270 δειγματα αποδειχθηκαν λιγα, το ριξαμε τωρα στο editing των δειγματων.

 

 Λοιπον, σε επιπεδο editing το Halion για παραδειγμα εχει σαφως ανωτερες λειτουργιες. Μεχρι και resynthesis του δειγματος μπορει να κανει ? , να το κανει audio warp και να το συγχρονισει με το τεμπο ? φυσικα εχει απειρα zones, τα οποια zones εκτος απο δειγματα μπορουν να εχουν wavetables, organ emulators, FM synthesizers ( Με 8 operators και CUSTOM ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ, ακους montage; ), φυσικα και Analog oscillators, και το καθε ενα απο αυτα παει μετα σε διπλα φιλτρα εχοντας τεσσερα envelopes 512 σταδιων ? και 3 lfos (4 στην ουσια γιατι το ενα ειναι διπλο). Μετα τα κανεις τσαμπι ολα μαζι και φτιαχνεις ενα layer, και μετα κανεις τσαμπι τα layers και φτιαχνεις ενα program, και μπορεις να εχεις 64 programms, και εχεις πολλαπλες εξοδους που εχουν 8 insert effects, και send effects, και εχεις και υπερεξελιγμανα arpeggios, και εχεις και scripts, και macros, και ψιψιψινια και κοκοψοψαρα και της παναγιας τα ματια.

 

 Την ιδια στιγμη στο montage δεν μπορεις ΚΑΝ να φτιαξεις εναν ολοκληρωμενο sample based ηχο απο το μηδεν, πρεπει να το κανεις μεσω προγραμματος απο το PC ?

 

 Ρεαλ Μαδριτης- Οδυσσεας Κορδελιο η φαση.

 

 Τι να κανει και το καημενο το hardware, με κατι αγιοβασιλιατικους επεξεργαστες με ανεμιστηρακια δυο χιλιοστων παλευει, αν πας να βαλεις το ανεμιστηρακι του  montage σε καναν 16 πυρηνο, θα λιωσει σαν το κερι ? 35 βατ καταναλωνει ΟΛΟ το montage, και αυτος ΜΟΝΟΣ του θελει 200.

 

 Αυτη ειναι η πραγματικοτητα λοιπον. Το montage ειναι το κορυφαιο hardware. Εκει που τελειωνουν ομως τα hardware αρχιζει το PC ?

 

 

Και λιγα , πολυ λιγα ειπες!!!!!! με ολα πα παραπανω. Τραγουδι,,, φτιαχνεις;;;!!!!!!!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τραγουδι για να φτιαξεις θελεις 2- 3 ακκορντακια σε μια κιθαρα, μια αξιοπρεπη φωνη και ΒΙΩΜΑΤΑ ? να το εχεις ρε παιδακι μου ? ουτε καν πολυ μουσικη αρμονιες φουγκες και τετοια δε χρειαζεται να ξερεις, δες τους ν1 τους Beatles ας πουμε.


 

 

 Α, και για την προσβασιμοτητα, υπαρχει μια πατεντα για συνδεση του modx σε μεγαλυτερη οθονη, αλλα ειναι hack στην ουσια, δε θα στηριζομουν σε αυτη για να κανω αγορα.

 

 

 

 

 Τωρα, το montage απο οτι ειδα το προηγουμενο τουλαχιστον οντως με τα choirs δεν τα παει πολυ καλα, εχει δικιο ο waterfall.

 

 Το κακο ειναι οτι και απο αποψη συμβατοτητας ουτε εκει υπαρχει, λογικο, και επισης ουτε η Yamaha εχει βγαλει καμια εξτρα βιβλιοθηκη.

 

 Υπαρχει βεβαια συμβατοτητα με ΑΚΑΙ, αλλα μιλαμε για προιστορια, χωρια που η τοπ βιβλιοθηκη σε choir, της spectrasonics, που και παλι μιλαμε για 25 ετων κατασκευασμα, αλλα οι ατιμοι τις εχουν εκει, 500 ευρω για συμφωνικα και 400 για την ethnic, απιστευτο πραγματικα, ελεος.

 

 Οποτε waterfall, το καλυτερο που εχεις να κανεις ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ, ειναι να παρεις το sample robot για το montage αν δεν το εχεις, και να σαμπλαρεις κανα vst ? Πραγματικα αυτη θα ηταν η καλυτερη λυση με διαφορα, ετσι πιστευω.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, manosx είπε

Τραγουδι για να φτιαξεις θελεις 2- 3 ακκορντακια σε μια κιθαρα, μια αξιοπρεπη φωνη και ΒΙΩΜΑΤΑ ? να το εχεις ρε παιδακι μου ? ουτε καν πολυ μουσικη αρμονιες φουγκες και τετοια δε χρειαζεται να ξερεις, δες τους ν1 τους Beatles ας πουμε.


 

 

 Α, και για την προσβασιμοτητα, υπαρχει μια πατεντα για συνδεση του modx σε μεγαλυτερη οθονη, αλλα ειναι hack στην ουσια, δε θα στηριζομουν σε αυτη για να κανω αγορα.

 

 

 

 

 Τωρα, το montage απο οτι ειδα το προηγουμενο τουλαχιστον οντως με τα choirs δεν τα παει πολυ καλα, εχει δικιο ο waterfall.

 

 Το κακο ειναι οτι και απο αποψη συμβατοτητας ουτε εκει υπαρχει, λογικο, και επισης ουτε η Yamaha εχει βγαλει καμια εξτρα βιβλιοθηκη.

 

 Υπαρχει βεβαια συμβατοτητα με ΑΚΑΙ, αλλα μιλαμε για προιστορια, χωρια που η τοπ βιβλιοθηκη σε choir, της spectrasonics, που και παλι μιλαμε για 25 ετων κατασκευασμα, αλλα οι ατιμοι τις εχουν εκει, 500 ευρω για συμφωνικα και 400 για την ethnic, απιστευτο πραγματικα, ελεος.

 

 Οποτε waterfall, το καλυτερο που εχεις να κανεις ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ, ειναι να παρεις το sample robot για το montage αν δεν το εχεις, και να σαμπλαρεις κανα vst ? Πραγματικα αυτη θα ηταν η καλυτερη λυση με διαφορα, ετσι πιστευω.

 

Sample robot...... μμμμ. 

 Εγω τα samples μου τα τραβαω και τα περνάω στα όργανα μου κοβοντας και ράβοντας τα μόνος μου. Αντρίκια.?

 Αυτοί οι αυτοματισμοι καλοί είναι αλλα παράγιναμε προοδευτικοι μου φαίνεται??χαχαχαχα

 

  • Συμφωνώ 1

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Mωρε δικιο εχεις, το συζητας; Δωσε μου και εμενα κανα EMU του 1821, να δεις τι αντρας ειμαι ?

 

 Ελα ομως του το montage δεν εχει sampler ? Δεν μπορεις να κανεις το sampling, να απλωσεις δειγματα στο κλαβιε κλπ. Πρεπει αυτα να τα κανεις με software, εχει το sample robot και ενα του john melas, αν δεν εχεις κατι απο αυτα τη γ@μ6σες.

 

 Σου την ελεγε για το triton που ειναι παλιο, αλλα αυτο κατι σε sampler ειχε, εμπρος- πισω το hardware ?

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  Λοιπον η Yamaha ειναι αρχοντια, και δινει δωρεαν το samplerobot σε εκδοση για το modx.

 

 Κατα τα αλλα, εριξα μια ματια στο manual, και αν κανεις import samples απο το usb stick, μπορεις να τα απλωσεις τσατρα πατρα με βαση τα elements, αλλα χωρις τις loop λειτουργιες και ολα τα γνωστα κολπακια you gonna have a bad time, οποτε χτυπας δωρεαν sample robot και εισαι βασιλιας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, manosx είπε

Δωσε μου και εμενα κανα EMU του 1821, να δεις τι αντρας ειμαι ?

εγώ είμαι λίγο μεταγενέστερος Αλλά δεν έχει σημασία.

 

 

3 ώρες πριν, manosx είπε

 Ελα ομως του το montage δεν εχει sampler ? Δεν μπορεις να κανεις το sampling, να απλωσεις δειγματα στο κλαβιε κλπ. Πρεπει αυτα να τα κανεις με software, εχει το sample robot και ενα του john melas, αν δεν εχεις κατι απο αυτα τη γ@μ6σες.

Καλύτερα που δεν έχουν integrated την λειτουργία για εμένα και την έχουν μέσω software και import μετά.

 Και καλύτερα που έχουν δώσει emphasis στα Live set, pattern sequencers και το θέμα music workstation το κάνουν συμπληρωματικά με το PC. Είναι για εμένα η καλύτερη κίνηση και για τα δύο θέματα.

 

 Δεν θα ήταν κακό να είχε πλήρεις δυνατότητες sampling, editing και sequencing αλλά είναι πιο σωστό για την εποχή μας και εδώ φαίνεται αυτό που προωθούν και αυτοί, την χρήση για live performance και για χρήση στο studio και στο home studio ως παράλληλα ΣΥΝΘΕΣΑΪΖΕΡ με όλες τις κλασσικές μεθόδους σύνθεσης plus  master keyboard-contoller. Ι love it!!!!!!!!!!!

 

 

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Ετσι ειναι. Υπαρχει πολυ μεγαλη πιθανοτητα το nautilus, αν και η korg ακολουθησει το trend, να ηταν το τελευταιο πραγματικο workstation.

 

 

 Να σου πω την αληθεια, αν και ειμαι της software σχολης για sequencing και τετοια, μου κακοφαινεται. Ειναι πολλοι που γουσταρουν workstation φαση, καλο ειναι να υπαρχουν επιλογες.

 

 Απο οτι φαινεται ομως δεν ειναι αρκετοι για να πανε τα πραγματα προς τα εκει.

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Από τη μία αφαιρούν λειτουργίες και από την άλλη τοποθετούν κλαβιέ με πολυφωνικό aftertouch ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου