Προς το περιεχόμενο

Αυτό είναι το νέο Yamaha Montage?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

10 ώρες πριν, manosx είπε

 Ωραια. Η Yamaha εχει 270 δειγματα ( καλυτερος ορος τα δειγματα) για ενα πιανο. Ωραια.

 Το VSL Imperial Software piano ομως εχει εως 1200 δειγματα ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΛΗΚΤΡΟ ? Και βγηκε στην αγορα πριν το Motif XF και το MOXF ετσι;

Πως γινεται τωρα ο αριθμος των 270 δειγματων για ενα πιανο να ειναι αποδειξη οτι η sample engine της Yamaha  ειναι " ετη φωτος μπροστα απο οτιδηποτε αλλο στην αγορα" τη στιγμη που στην  αγορα υπαρχουν πιανο με 70.000 δειγματα δεν ξερω.

Συνεχίζεις να συγκρίνεις μπανάνες με παστίτσιο, aka "Soft vs Hard". Ας είναι. Έχω μεγάλη υπομονή να ξέρεις, και μπορώ να (σε) περιμένω για όσο χρόνο χρειαστεί να καταλάβεις ότι δεν συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. Αλλά μια και συνεχίζεις, να μας πεις τι άλλο μπορεί να κάνει η engine του VSL Imperial πλην του να παίζει ήχους οι οποίοι αποτελούνται από 800 εκατομμύρια samples, τι synth επεξεργασία μπορεί να γίνει στα συγκεκριμένα δείγματα ώστε μετά από λίγο να δημιουργηθεί ένας εντελώς νέος ήχος (αν μου πεις "καμία" θα πέσω απ'τα σύννεφα...?).

Η sample-based AWM2 engine φυσικά και είναι η καλύτερη sample-based engine της αγοράς, της Hardware synth αγοράς, για hardsynth μιλάμε εδώ, άσχετα αν κάθε λίγο και λιγάκι πετάγεστε και γράφετε για VSTs. Αν υπάρχει κάτι ανάλογo της AWM2 σε VST να μας ενημερώσεις. 

 

10 ώρες πριν, manosx είπε

Το Z1 λοιπον, οπως και καποια αλλα αντιστοιχα synth και software, προσεγγιζει αυτο το προβλημα με αλλο τροπο. Δεν σαμπλαρει, δεν εχει δειγματα, αλλα εξομοιωνει με μαθηματικα μοντελα το ιδιο το οργανο. Δεν επιλεγεις δηλαδη multisampled "κυμματομορφες" στο Z1, επιλεγεις μηκος χορδων, τροπο κρουσης, υλικο κατασκευης πνευστου κλπ κλπ.

Σωστά. Να σημειώσουμε εδώ ότι τον δρόμο του acoustic modeling τον άνοιξε η Yamaha το 1994 με την κυκλοφορία των πρωτοποριακών VL1, VL7 και VP1 synths.

 

9 ώρες πριν, trolley είπε

Ο Καταρράκτης ηθελημένα αγνοεί την "αγορά" των soft synths.

Φυσικά και την αγνοώ ηθελημένα, καθώς δεν με ενδιαφέρουν τα soft synths, δόξα τω Θεώ ήδη τα hard synths που διαθέτω μπορούν να καλύψουν τις synth ανησυχίες και ανάγκες μου για δυο ζωές, και με τον πλέον άμεσο και αξιόπιστο τρόπο. 

Ο μισός πλανήτης, Μάνο, κάνει παραγωγές σε DAW, ο άλλος μισός κάνει παραγωγές σε MPC και άλλα παρόμοια hardware μπλιμπλίκια, παραγωγές που, μας αρέσει ή όχι, πουλάνε εκατομμύρια άλμπουμς σε φυσική και digital  μορφή. Όχι λοιπόν, το DAW δεν είναι κάτι που χρησιμοποιείται από όλους, υπάρχουν ολόκληρα είδη μουσικής που δεν το βλέπουν ούτε σε φωτό. Δεν τρελαίνονται όλοι να σετάρουν υπολογιστές για μουσική, δεν αρέσκονται όλοι στο να ξοδεύουν μέρος του χρόνου τους σε επίλυση προβλημάτων που κουβαλάνε όλα ανεξαιρέτως τα pc setups. 

Πατάς το ΟΝ, ανοίγει το synth και αρχίζεις να παίζεις. Γι αυτό και μόνο τον λόγο (αλλά και πολλούς περισσότερους) η hardware synth αγορά θα υπάρχει για πάντα. Όσο θα υπάρχουν μουσικοί που θα θέλουν να παίζουν με αληθινά μουσικά όργανα και όχι με το mouse του pc τους, η hardware αγορά θα συνεχίζει να ζει. 

Οι soft & hard αγορές θα συνυπάρχουν για πάντα, και ενίοτε να αλληλοσυμπληρώνονται. Εγώ έχω κάνει τις επιλογές μου εδώ και χρόνια, και όσο "PCακιας" κι αν είμαι, έχω διαχωρίσει τον synth τομέα από το pc, και το νευρικό μου σύστημα με ευχαριστεί.

 

 

6 ώρες πριν, Μανώλης Χναράκης είπε

waveform και κυματομορφή είναι το ίδιο πράγμα.

Θα έπρεπε να γράφει(ς), "κάθε waveform μπορεί να αποτελείται από έως και 128 διαφορετικά δείγματα".

Γράφω 'Waveform' γιατί αυτό τον όρο χρησιμοποιεί η Yamaha για να περιγράψει τα multisamples της, εξού και χρησιμοποιώ τις λέξεις 'Waveforn' (όρος της Yamaha) και ''κυματομορφή' στη ίδια πρόταση, αποσαφηνίζοντας το τι εννοεί η εταιρεία με τη λέξη 'Waveform'. 

'Όταν γράφω λοιπόν ότι μία Waveform αποτελείται από Χ διαφορετικές κυματομορφές, αυτός που το διαβάζει καταλαβαίνει τι εννοώ, δεν χρειάζεται δα και πτυχίο του MIT για να καταλάβει. Το να αντικαταστήσω τη λέξη 'κυματομορφές' με τη λέξη 'samples' δεν έχει νόημα, και τα samples κυματομορφές είναι, και όταν μιλάμε για κυματομορφές σε ένα θρεντ για κάποιο sample-based synth (MOXF τότε, Montage σήμερα) δεν χρειάζονται άλλες εξηγήσεις, Κυματομορφή = sample.

 

Για το Montage M VST τώρα, η Yamaha είπε ότι στις αρχές του 2024 θα κυκλοφορήσει μια light έκδοση του και το καλοκαίρι το πλήρες πακέτο. Αν πωλείται και ξεχωριστά στου μη-κατόχους του Montage Μ μένει να το δούμε. 

Υπεμονή εσείς οι VSTόπληκτοι.

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, cos_dr είπε

Το 88άρι είναι πανέμορφο.

 Πολύ design.

Μάπα....?

Μην ψαρώνεις Cos, μην αλλαξοπιστήσεις τώρα και απαρνηθείς τα αγαπημένα σου VSTs, μην τα ξεπουλάς έτσι!☝️?

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Waterfall-K είπε

Μάπα....?

Μην ψαρώνεις Cos, μην αλλαξοπιστήσεις τώρα και απαρνηθείς τα αγαπημένα σου VSTs, μην τα ξεπουλάς έτσι!☝️?

Γιατί να τα απαρνηθώ? ή το ένα ή το άλλο θα πρέπει να έχω?

 Γιατί το λες μάπα

 είναι πολύ όμορφο. Μάλλον δεν έχεις γούστο?

 Αν και η AMW2 μηχανή σύνθεσης δεν μπορώ να καταλάβω τι ουσιαστικές διαφορές έχει από τις άλλες του ανταγωνισμού στο hardware της αγοράςκαι π.χ. είναι λόγος προτίμησης.

 Θα μου φαινόταν πιο λογικό να προτιμήσω το όργανο για εργονομικούς λόγους, γιατί έχει κάνει καλύτερη δουλειά η ομάδα του sound design στους preset σόλο ήχους ή τα performance παρά στεγνά για την μηχανή σύνθεσης που ειλικρινά δεν βλέπω και δεν καταλαβαίνω σε όλο το structure της τι έχουν να ζηλέψουν οι άλλες και τι κάνει τη διαφορά.

 

 Τίποτα, μια κλασσική rompler δομή βλέπω που διαχειρίζεται δείγματα στη συμπίεση, την αναπαραγωγή, την ενίσχυση, το φιλτράρισμα, τη διαστρωμάτωση και την εκφραστικότητα και μάλιστα το όλο όργανο όπως και όλα αυτά έχουν parts που τρέχουν παράλληλα τις μηχανές, σαν να έχεις τρια διαφορετικά synth ταυτόχρονα σε μια πλατφόρμα που μπορεί να έχει 10 συνθ αλλά μπορεί να τρέξει τα τρια.

 

 To V-Synth π.χ. έχει μια πιο συνδυασμένη δομή του rompler με το analog

 

 Τα VST έχουν επίσης όπως το omnisphere και άλλα υπό αυτό το ανούσιο πρίσμα πολύ πιο εξελιγμένη μηχανή αφού η μία "μηχανή" είναι μέχρι και carrier της άλλης, διαμορφώνεται δηλαδή η μία ΜΕΣΑ στην άλλη.

 

 Εσύ πρέπει μάλλον να τα ξεκαθαρίσεις πριν με κοροϊδευεις? και να μην δίνεις σημασία τόσο στη "μηχανη", αυτό είναι το πιο αδύναμο επιχείρημα για να προτιμήσουν ένα synth όσοι τουλάχιστο καταλαβαίνουν στην πράξη τα spec που διαβάζουν. Το να ακούμε εν έτει 2023 περιγραφες και εξήγηση  της rompler μηχανής σύνθεσης του yamaha ως πλεονέκτημα σε σχέση με τα υπόλοιπα και το rompler section τους...................... κάποιους μπορεί να τους εντυπωσιάσει που διαβάζουν και δεν έχουν ιδέα όπως ο @fusiongtr, εμένα προσωπικά όχι γιατί ξέρω την ΑΛΗΘΕΙΑ.

 

 Και βάρα με όσο θες.

 Εγώ είπα τι ισχύει και ο νοών καταλαβαίνει, ελπίζω κι εσύ.

 

 Εγώ βλέπω άλλο πρόβλημα τώρα που το έψαξα για το MODX, όσο αφορά το audio interface δουλεύει in -ουt και internal τα VST και τα DAW κλειδωμένο στα 44,1 KHz. Εντάξει, προσωπικά δεν με χαλάει αλλά και με χαλάει να δουλεύω με resolution χαμηλότερο, το 24/48 είναι το ελάχιστο στάνταρ και εδώ κάπου σε αναγκάζουν γιατί εγώ είμαι ευαίσθητος σε αυτά να σκεφτείς το MONTAGE  ή να ξεχάσεις το θεμα audio interface.

 Για να τα κονομήσουν?

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, cos_dr είπε

κάποιους μπορεί να τους εντυπωσιάσει που διαβάζουν και δεν έχουν ιδέα όπως ο @fusiongtr ....

 

Όχι βρε, δεν εντυπωσιάζομαι από τέτοια εγώ.

Σάμπως τα καταλαβαίνω?

Και τι εννοείς "δεν έχει ιδέα" ασούμε?

Δεν μου ακούγεται καλό αυτό, να το πάρεις πίσω.

Ποιος δεν έχει ιδέα?

Εγώ ρε?

Φυσικά και δεν έχω ιδέα, αυτό έλειπε. :classic_tongue:

  • Χαχα 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

 

 

Ποιος δεν έχει ιδέα?

Εγώ ρε?

Φυσικά και δεν έχω ιδέα, αυτό έλειπε. :classic_tongue:

καλύτερα να είχα ιδέα αυτά που έχεις εσύ στην κιθάρα, στους ήχους και ιδιαίτερα στο παίξιμο, τις γνώσεις στις τζaz και εξωτικές κλιμακες που παίζεις και ας μην είχα ιδέα για αυτά. Αυτά είναι τίποτα γνώσεις που συζητάμε εδώ μπροστά στα δικά σου.

  • Ευχαριστώ 1

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, cos_dr είπε

καλύτερα να είχα ιδέα αυτά που έχεις εσύ στην κιθάρα, στους ήχους και ιδιαίτερα στο παίξιμο, τις γνώσεις στις τζaz και εξωτικές κλιμακες που παίζεις και ας μην είχα ιδέα για αυτά. Αυτά είναι τίποτα γνώσεις που συζητάμε εδώ μπροστά στα δικά σου.

 

Άντε σε σχωρνάω.

Είσαι και καλό παιδί βρε άτιμε.

Είμαι φαν σου και το ξέρεις.

Μόνο μην πεινάς άλλο.

  • Χαχα 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, cos_dr είπε

κάποιους μπορεί να τους εντυπωσιάσει που διαβάζουν και δεν έχουν ιδέα όπως ο @fusiongtr, εμένα προσωπικά όχι γιατί ξέρω την ΑΛΗΘΕΙΑ.

Ε, αφού κατέχεις την ΑΛΗΘΕΙΑ, τι άλλο να σου πω εγώ? Δεν χρειάζεται καν να σχολιάζω. Θα σου πω μόνο ότι, Αν και Όποτε αποκτήσεις ένα MODX/Montage, που στο εύχομαι, και διαβάσεις παράλληλα και κάνα manual, τότε θα καταλάβεις γιατί η συγκεκριμένη sample-based engine είναι μακράν ό,τι καλύτερο στο είδος αυτό. 

Αν και θα έπρεπε δηλαδή ήδη να έχεις καταλάβει από τα λίγα που έχω γράψει εδώ αλλά....

Εδώ θα μου πεις δεν έχουν καταλάβει οι μισοί+ κάτοχοι των Montage/MODX, μια και το EDIT button δεν το έχουν δει ούτε ζωγραφιστό, οπότε εσύ -εν μέρει- δικαιολογείσαι.image.gif.2077d3786c47651972d60d8e972a000a.gif

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, fusiongtr είπε

 

Άντε σε σχωρνάω.

Είσαι και καλό παιδί βρε άτιμε.

Είμαι φαν σου και το ξέρεις.

Μόνο μην πεινάς άλλο.

Η πείναι που έχει πέσει δεν έχει προηγούμενο και θα κλιμακώνεται η ακρίβεια.

 Θα ακριβαίνουν αντίστοιχα τα μουσικά όργανα.

 θα πεθαίνουμε

  • Χαχα 1

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 λεπτά πριν, Waterfall-K είπε

Πατάς το ΟΝ, ανοίγει το synth και αρχίζεις να παίζεις.

 

Δηλαδή, μια και τα λέμε ωραία και όμορφα, εσύ δεν χρησιμοποιείς DAW; Καθότι, ναι, παίζεις, αλλά πως κρατάς αυτό που παίζεις; Πως το διορθώνεις; Πως το διανέμεις αν θέλεις, σε άλλους μουσικούς ή πως το στέλνεις για μίξη από κάποιον επαγγελματία ή πως το στέλνεις για mastering;

 

Σοβαρά ρωτάω, διότι και εγώ απαρνήθηκα το DAW (Θα εξηγήσω κάποια στιγμή το γιατί), αλλά εγώ δεν ασχολούμαι σοβαρά εδώ και χρόνια.

 

 

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου