Waterfall-K Δημοσιευμένο Τετάρτη στις 01:07 AM OP Share Δημοσιευμένο Τετάρτη στις 01:07 AM Μόλις τώρα, cos_dr είπε Καλά , εγώ φεύγω, κουράστηκα Πάω να ψοφολογήσω και θα βγάλουμε άκρη αύριο που θα είμαστε ξεκούραστοι. Δεν έχουμε να βγάλουμε καμία άκρη μαζί, εσείς κοιτάξτε να καταλάβετε ΠΩΣ λειτουργούν τα Montage/MODX γιατί δεν παλεύεστε με τίποτα από ένα σημείο και μετά... 1 Specs talks, Mgs walks Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cos_dr Δημοσιευμένο Τετάρτη στις 01:09 AM Share Δημοσιευμένο Τετάρτη στις 01:09 AM Μόλις τώρα, Waterfall-K είπε Κωστάκη, αντε για υπνο αγορι μου. Ναι ναι, έχουμε καταλάβει, μη φοβάσαι. Θέλεις δουλειά για τα workstation. Μην πας να κοντραριστείς με εμένα σε τέτοια θέματα γιατι και περισσότερες γνώσεις και εμπειρία έχω και συντριπτικά πολλαπλάσιες μουσικές γνώσεις. Βρες άλλον να κοροϊδέψεις γιατί φαίνεται πως το ΜΟΝΤΑGE το τερμάτισα σε 2 μέρες σαν να είναι ηλεκτρονικό παιχνίδι, σαν να έπαιξα double dragon. Κατάλαβες? Εσύ έχεις πολύ δρόμο μπροστά σου . Πάω για ύπνο και θα κάνω μέχρι τα χριστούγεννα 60 κομμάτια τέλεια. The MONTAGE COLLECTION και θα την βάλω να την πουλήσω για 1 ευρώ το κομμάτι. Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Μανώλης Χναράκης Δημοσιευμένο Τετάρτη στις 01:19 AM Guru Share Δημοσιευμένο Τετάρτη στις 01:19 AM 10 λεπτά πριν, Waterfall-K είπε Πάρε το Performance 1 του παραδείγματος σου. Κάνε copy το part 1 από αυτό, και μετά paste στο Performance 2. Πήγαινε πίσω στο Performance 1 και κάνε ό,τι edit θες (βαθύ, ρηχό, πλατύ, χοντρό, λεπτό, ψιλό...) στο part 1. Όταν τελειώσεις με το editing, κάνε Save το Performance 1. Τώρα πήγαινε στο Performance 2. Τσέκαρε το part 1 του. Θα διαπιστώσεις ότι δεν έχει γίνει σε αυτό καμία απολύτως αλλαγή. Ευχαριστώ για την απάντηση. Αλλά όπως σου είπα στην ερώτηση, δεν θα κάνω οποιοδήποτε edit στο part 1, αλλά συγκεκριμένη αλλαγή σε δείγματα - samples - multisamples, στο Performance 1. Θα παραμείνει ο αρχικός ήχος στο performance 2 ή θα μου αλλάξει τον ήχο στο Performance 2; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Waterfall-K Δημοσιευμένο Τετάρτη στις 01:32 AM OP Share Δημοσιευμένο Τετάρτη στις 01:32 AM 2 λεπτά πριν, Μανώλης Χναράκης είπε Αλλά όπως σου είπα στην ερώτηση, δεν θα κάνω οποιοδήποτε edit στο part 1, αλλά συγκεκριμένη αλλαγή σε δείγματα - samples - multisamples, στο Performance 1. Κι εγώ σου απάντησα "κάνε ό,τι edit θες (βαθύ, ρηχό, πλατύ, χοντρό, λεπτό, ψιλό...) στο part 1". Τι δεν καταλαβαίνεις από την παραπάνω πρόταση? Τι δεν καταλαβαίνεις από τη φράση "Performances are completely independent from one another, so what happens in Vegas stays in Vegas"? Το part 1 του performance 1 του παραδείγματος σου δεν έχει καμία σχέση με το part 1 τουυ performance 2. Είπαμε, Performances are completely independent from one another. Σκέψου τα δύο αυτά performances σαν δύο εντελώς διαφορετικά hardware synths, το ένα στην Αθήνα και το άλλο στην Καλιφόρνια. Μπορεί το editing που κάνεις στο synth της Αθήνας να επηρεάσει το ήχο του synth στην Καλιφόρνια? "ΟΧΙ" είναι η απάντηση. Specs talks, Mgs walks Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cos_dr Δημοσιευμένο Τετάρτη στις 01:35 AM Share Δημοσιευμένο Τετάρτη στις 01:35 AM 2 λεπτά πριν, Μανώλης Χναράκης είπε Ευχαριστώ για την απάντηση. Αλλά όπως σου είπα στην ερώτηση, δεν θα κάνω οποιοδήποτε edit στο part 1, αλλά συγκεκριμένη αλλαγή σε δείγματα - samples - multisamples, στο Performance 1. Θα παραμείνει ο αρχικός ήχος στο performance 2 ή θα μου αλλάξει τον ήχο στο Performance 2; Εδω με μια επιφύλαξη όμως γιατί είμαι άσχετος λίγο ακόμα . Δεν μπορείς να κάνεις αλλαγή στα δειγματα, δηλαδή στα elements/waveform των preset. Με δείγματα θα παίξεις στα USER. Τώρα για τα Parts είμαι σίγουρος και έχει δίκιο πως κρατάει ξεχωριστές ρυθμίσεις στο καθε performance, όμως κάποιες παράμετροι μπορεί να επηρεασουν τον ήχο του part όταν μπαίνει στο performance και ιδιαίτερα σε preset performances που προσθέτεις parts και έχει να κάνει με το routing των effects (send-return-aux κλπ.) που μοιράζονται τα parts. Δηλαδή μπορεί υπό αυτό το πρισμα να βάλεις το ιδιο part σε διαφορετικά performance, να προσθέσεις δηλαδή και να ακούγεται διαφορετικά. Πάλι όμως για κάθε performance κρατάει ανεξάρτητες ρυθμίσεις στο part. Είναι μια ενδιαφέρουσα αρχιτεκτονική 16 part και κάθε part έχει π.χ. τον δικό του arpeggiator και πλήθος άλλων ανεξάρτητων παραμέτρων που όμως αλληλεπιδρούν μεταξύ τους με το κατάλληλο routing. Τόσο ενδιαφέρουσα που δεν πρόκειται να ασχοληθω προσωπικά μαζί της εν έτει 2024 για να την προγραμματίσω να φτιάξω ήχους. Έχει τόσους χιλιάδες έτοιμους, φρόντισε ο κατασκευαστής για όλα, να έχεις να φαν και οι κότες και να τους διαμορφώνεις και να τους μπουρδουκλώνεις κιόλας μεταξύ τους real time με τα controls Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Μανώλης Χναράκης Δημοσιευμένο Τετάρτη στις 01:49 AM Guru Share Δημοσιευμένο Τετάρτη στις 01:49 AM (επεξεργασμένο) 14 λεπτά πριν, cos_dr είπε Εδω με μια επιφύλαξη όμως γιατί είμαι άσχετος λίγο ακόμα . Δεν μπορείς να κάνεις αλλαγή στα δειγματα, δηλαδή στα elements/waveform των preset. Με δείγματα θα παίξεις στα USER. Εννοείται όχι στα preset. Στα user. Οπότε υπάρχουν κανονικά όπως παντού. Edit: Αυτή ήταν η κυρίως ερώτηση και μου έδωσες την απάντηση. Αν είναι αυτή η σωστή απάντηση. 14 λεπτά πριν, cos_dr είπε Τώρα για τα Parts είμαι σίγουρος και έχει δίκιο πως κρατάει ξεχωριστές ρυθμίσεις στο καθε performance, Ρε Κώστα με δουλεύεις; Αυτά τα κάναμε από το 2004. 14 λεπτά πριν, cos_dr είπε όμως κάποιες παράμετροι μπορεί να επηρεασουν τον ήχο του part όταν μπαίνει στο performance και ιδιαίτερα σε preset performances που προσθέτεις parts και έχει να κάνει με το routing των effects (send-return-aux κλπ.) που μοιράζονται τα parts. Εντάξει. Από το 2008 λύθηκαν αυτά. Σε άλλα μηχανήματα από πολύ πιό πριν. 14 λεπτά πριν, cos_dr είπε Δηλαδή μπορεί υπό αυτό το πρισμα να βάλεις το ιδιο part σε διαφορετικά performance, να προσθέσεις δηλαδή και να ακούγεται διαφορετικά. Πάλι όμως για κάθε performance κρατάει ανεξάρτητες ρυθμίσεις στο part. Το είπαμε. Τα κάναμε από το 2004. 14 λεπτά πριν, cos_dr είπε Είναι μια ενδιαφέρουσα αρχιτεκτονική 16 part και κάθε part έχει π.χ. τον δικό του arpeggiator και πλήθος άλλων ανεξάρτητων παραμέτρων που όμως αλληλεπιδρούν μεταξύ τους με το κατάλληλο routing. Και πάλι από το 2004. Αυτά και άλλα πολλά. Επεξεργασμένο Τετάρτη στις 01:51 AM από Μανώλης Χναράκης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Waterfall-K Δημοσιευμένο Τετάρτη στις 02:03 AM OP Share Δημοσιευμένο Τετάρτη στις 02:03 AM Απλά κατάλαβε ότι τα performances των Montage/MODX δεν δημιουργούνται από κάποια ΧΨ parts ("patches") που βρίσκονται ήδη στο όργανο σε κάποια bank/memory, όπως συμβαίνει με τα performances σε όλα τα υπόλοιπα synths. Όλα ανεξαιρέτως τα parts που δημιουργούν τα διάφορα performances βρίσκονται αποκλειστικά και μόνο μέσα στα performances, εκεί δημιουργούνται και μόνο εκεί αποθηκεύονται. Έτσι, αν κάνουμε copy κάποιο part από το Χ performance και paste στο Ψ performance, και μετά αλλάξουμε τα φώτα στο αρχικό part μέσα στο Χ performance, αυτό δεν επηρεάζει καθόλου το όμοιο part που κάναμε paste στο performance Ψ. Έχουμε να κάνουμε δηλαδή στην ουσία με δύο κόπιες ενός part εδώ, όχι με ένα συγκεκριμένο part που χρησιμοποιείται ταυτόχρονα σε δύο performances, οπότε αν κάνουμε αλλαγές στην κόπια 1, η κόπια 2 δεν επηρεάζεται. Είναι τόσο απλό. Specs talks, Mgs walks Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Μανώλης Χναράκης Δημοσιευμένο Τετάρτη στις 02:18 AM Guru Share Δημοσιευμένο Τετάρτη στις 02:18 AM 3 λεπτά πριν, Waterfall-K είπε Απλά κατάλαβε σε μένα απευθύνεσαι ή στον @cos_dr ? 3 λεπτά πριν, Waterfall-K είπε ότι τα performances των Montage/MODX δεν δημιουργούνται από κάποια ΧΨ parts ("patches") που βρίσκονται ήδη στο όργανο σε κάποια bank/memory, όπως συμβαίνει με τα performances σε όλα τα υπόλοιπα synths. Μάλιστα. 3 λεπτά πριν, Waterfall-K είπε Όλα ανεξαιρέτως τα parts που δημιουργούν τα διάφορα performances βρίσκονται αποκλειστικά και μόνο μέσα στα performances, εκεί δημιουργούνται και μόνο εκεί αποθηκεύονται. Μάλιστα. 3 λεπτά πριν, Waterfall-K είπε Έτσι, αν κάνουμε copy κάποιο part από το Χ performance και paste στο Ψ performance, και μετά αλλάξουμε τα φώτα στο αρχικό part μέσα στο Χ performance, αυτό δεν επηρεάζει καθόλου το όμοιο part που κάναμε paste στο performance Ψ. Το αλλάξουμε τα φώτα εννοείς τις παραμέτρους και όχι τα δείγματα. Αυτό και πάλι νομίζω πως συνέβαινε από το 2004 τουλάχιστον. 3 λεπτά πριν, Waterfall-K είπε Έχουμε να κάνουμε δηλαδή στην ουσία με δύο κόπιες ενός part εδώ, όχι με ένα συγκεκριμένο part που χρησιμοποιείται ταυτόχρονα σε δύο performances, οπότε αν κάνουμε αλλαγές στην κόπια 1, η κόπια 2 δεν επηρεάζεται. Είναι τόσο απλό. Αυτό νομίζω πως συνέβαινε από το 2004 τουλάχιστον, όσο αναφορά τις παραμέτρους και όχι τα δείγματα όπως ανέφερε πιό πάνω ο @cos_dr. Σημείωση. Πολύ σωστά αναφέρεσαι σε part. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Waterfall-K Δημοσιευμένο Τετάρτη στις 02:48 AM OP Share Δημοσιευμένο Τετάρτη στις 02:48 AM 1 λεπτό πριν, Μανώλης Χναράκης είπε σε μένα απευθύνεσαι ή στον @cos_dr ? Σε σένα. Ο Cos δεν δέχεται μαθήματα, είναι Παντογνώστης (τουλάχιστον στον VST κόσμο που έχει πλάσει στο μυαλό του). 2 λεπτά πριν, Μανώλης Χναράκης είπε Αυτό νομίζω πως συνέβαινε από το 2004 τουλάχιστον, όσο αναφορά τις παραμέτρους και όχι τα δείγματα Ποτέ και πουθενά δεν συνέβαινε αυτό, πρώτη φορά συνέβη και συνεχίζει να συμβαίνει μόνο στα Montage & MODX synths. Μην κολλάς στα δείγματα ή στις διάφορες παραμέτρους, ότι και να αλλάξεις στο part του ενός performance δεν επηρεάζει το όμοιο (pasted ) part του άλλου performance. Παράδειγμα (τελευταίο) παρακάτω για να καταλάβεις πως λειτουργούν τα performances στα Montage/MODX. - Δημιούργησε δύο φακέλους στην επιφάνεια εργασίας του pc σου, και ονόμασε τον έναν Performance 1 και τον άλλον Performance 2. - Άνοιξε τον φάκελο Performance 1 και δημιούργησε μέσα σε αυτόν ένα txt file, και ονόμασε το Text 1. - Γράψε κάτι -οτιδήποτε- στο Text 1 και καν'το save. - Κάνε copy το Text 1 και επικόλλησε το μέσα στον φάκελο Performance 2. - Πήγαινε πίσω στον φάκελο Performance 1, άνοιξε το Text 1, άλλαξε του το κείμενο και κάνε save. - Πήγαινε πίσω στον φάκελο Performance 2, άνοιξε το Text 1, διάβασε τι γράφει και θα δεις ότι τίποτα απολύτως δεν έχει αλλάξει στο κείμενο. Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και με τα performances & parts στο Montage. Specs talks, Mgs walks Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cos_dr Δημοσιευμένο Τετάρτη στις 06:32 AM Share Δημοσιευμένο Τετάρτη στις 06:32 AM 3 ώρες πριν, Waterfall-K είπε Σε σένα. Ο Cos δεν δέχεται μαθήματα, είναι Παντογνώστης (τουλάχιστον στον VST κόσμο που έχει πλάσει στο μυαλό του). Δεν πειράζει. Και ο Χριστός έζησε τέτοιες μέρες που τον χλεύαζαν και τον αμφισβητούσαν. Το θέμα είναι πως είμαστε καλά και να είμαστε καλά να χαιρόμαστε τα μουσικά όργανα και τον μουσικό μας εξοπλισμό όπως γουστάρουμε, όπως θέλουμε. Υγεία και χαρά!!! Πλούσια μουσικά Χριστούγεννα φέτος. 1 Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση