Guru Μανώλης Χναράκης Δημοσιευμένο χθες στις 12:36 AM Guru Share Δημοσιευμένο χθες στις 12:36 AM @Waterfall-K Για να είμαι ειλικρινής κρατάω μικρό καλάθι σχετικά με αυτά που είπες για τα patches που πειράζεις ένα patch σε ένα performance και δεν πειράζει το ίδιο patch σε διαφορετικό performance. Δηλαδή, αν σε ένα performance 1, στο part 1, με patch 1 που περιέχει έναν ήχο πιάνου μπώ στα βαθιά και αλλάξω κάποια δείγματα και βάλω κάτι άλλο, τότε... στο performance 2, στο part 1, με patch 1 που περιείχε πριν ήχο πιάνου θα παραμείνει το ίδιο; ή αυτό ισχύει μόνο για τις παραμέτρους; δηλαδή ισχύει μόνο εάν αλλάξω τις ρυθμίσεις όπως ADSR, EFX, PAN, VOL, DELAY, REVERB, FILTERS, RESONANCE κλπ ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Waterfall-K Δημοσιευμένο χθες στις 12:40 AM OP Share Δημοσιευμένο χθες στις 12:40 AM 1 λεπτό πριν, Μανώλης Χναράκης είπε Δηλαδή, αν σε ένα performance 1, στο part 1, με patch 1 που περιέχει έναν ήχο πιάνου μπώ στα βαθιά και αλλάξω κάποια δείγματα και βάλω κάτι άλλο, τότε... στο performance 2, στο part 1, με patch 1 που περιείχε πριν ήχο πιάνου θα παραμείνει το ίδιο; Nαι. Γιατί να αλλάξει? Τι σχέση έχει το performance 1 με το performance 2? Καμία απολύτως, τα performances στα Montage/MODX είναι εντελώς ανεξάρτητα μεταξύ τους. Specs talks, Mgs walks Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Μανώλης Χναράκης Δημοσιευμένο χθες στις 12:41 AM Guru Share Δημοσιευμένο χθες στις 12:41 AM 1 λεπτό πριν, Waterfall-K είπε Nαι. Γιατί να αλλάξει? Τι σχέση έχει το performance 1 με το performance 2? Καμία απολύτως, τα performances στα Montage/MODX είναι εντελώς ανεξάρτητα μεταξύ τους. Διάβασε προσεκτικά την πιό πάνω ερώτηση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Waterfall-K Δημοσιευμένο χθες στις 12:44 AM OP Share Δημοσιευμένο χθες στις 12:44 AM Μόλις τώρα, Μανώλης Χναράκης είπε Διάβασε προσεκτικά την πιό πάνω ερώτηση. Όχι, εσύ διάβασε προσεκτικά αυτά που γράφω. Πιο απλά αποκλείεται να στα εξηγήσει κάποιος. Specs talks, Mgs walks Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Μανώλης Χναράκης Δημοσιευμένο χθες στις 12:46 AM Guru Share Δημοσιευμένο χθες στις 12:46 AM Αν σε ένα performance 1, στο part 1, με patch 1 που περιέχει έναν ήχο πιάνου μπώ στα βαθιά και αλλάξω κάποια δείγματα και βάλω κάτι άλλο, τότε... στο performance 2, στο part 1, με patch 1 που περιείχε πριν ήχο πιάνου θα παραμείνει το ίδιο; α) To patch 1 και στα δύο performance (1 & 2) αρχικά ήταν το ίδιο patch. β) Άλλαξα δείγματα στο patch 1 που παίζει στο performance 1. γ) Το performance 2 που χρησιμοποιεί και αυτό το patch 1, μετά την αλλαγή δειγμάτων, θα αλλάξει ή θα παραμείνει το ίδιο όπως ήταν αρχικά πριν το βήμα (β) ; ή αυτό ισχύει μόνο για τις παραμέτρους; δηλαδή ισχύει μόνο εάν αλλάξω τις ρυθμίσεις όπως ADSR, EFX, PAN, VOL, DELAY, REVERB, FILTERS, RESONANCE κλπ ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cos_dr Δημοσιευμένο χθες στις 12:48 AM Share Δημοσιευμένο χθες στις 12:48 AM 3 λεπτά πριν, Waterfall-K είπε Βλέπεις πουθενά SEARCH για parts? Αν ναι, αυτό είναι κάτι καινoύργιο και μόνο στο Montage M, αν και εντελώς άχρηστο. Αν υπάρχει όντως κάτι τέτοιο να μας πεις που το είδες. Το Search/κατηγοριοποίηση που ξέρω ότι κάνει το Montage M είναι σε Single-part και Multi-part performances Δεν μπορείς να καταλάβεις τι λέω. Το είπα ξεκάθαρα. Υπάρχουν performances στα presets που αποτελούνται από single parts. Παίζουν προφανώς το ρόλο των VOICES όταν κάποιος θέλει μια VOICE μόνο για να μιλήσουμε στη γλώσσα της YAMAHA. Για να παίξεις με έναν ήχο. Διαλέγεις το attributes, single-part, βρίσκεις τα single part performances ανα κατηγορία Δεν είναι άχρηστο. Είναι άχρηστο να ξεχωρίσεις τα performances για να βρείς τα single part που συνήθως είναι για ένα μόνο όργανο, ένα φλάουτο μόνο του στα preset. Να μην έχει άλλα layers. Μονο του. Σαν να είναι ένα VOICE Yπάρχει PART CATEGORY SEARCH μέσα στα PERFORMANCE Υπάρχει PERFORMANCE CATEGORY SEARCH. Στο PERFORMANCE CATEGORY SEARCH υπάρχει η δυνατότητα να βρείς τα PERFORMANCE που αποτελουνται από ένα PART. Σαν να είναι VOICE. Για μεμονωμένο όργανο. Πως το λέμε. Το ίδιο είδα πως υπάρχει και στο όργανο το κανονικό, καμία διαφορά. Να σε ρωτήσω κάτι και μην παρεξηγηθείς. Ξέρεις να το δουλεύεις το όργανο γιατί βλέπω πως εγώ χωρίς manual το κατάλαβα και το έστυβα σαν σαρδέλα σε 10 λεπτά και έχω να πιασω yamaha στα χέρια μου από την εποχή του SY. Και είναι ακριβώς όπως τα λέω τα πράγματα. Και απορώ πως βλέπεις μια τέτοια λειτουργία άχρηστη Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Μανώλης Χναράκης Δημοσιευμένο χθες στις 12:52 AM Guru Share Δημοσιευμένο χθες στις 12:52 AM 2 λεπτά πριν, cos_dr είπε Υπάρχουν performances στα presets που αποτελούνται από single parts. Παίζουν προφανώς το ρόλο των VOICES όταν κάποιος θέλει μια VOICE μόνο για να μιλήσουμε στη γλώσσα της YAMAHA. Για να παίξεις με έναν ήχο. Διαλέγεις το attributes, single-part, βρίσκεις τα single part performances ανα κατηγορία Δεν είναι άχρηστο. Είναι άχρηστο να ξεχωρίσεις τα performances για να βρείς τα single part που συνήθως είναι για ένα μόνο όργανο, ένα φλάουτο μόνο του στα preset. Να μην έχει άλλα layers. Μονο του. Σαν να είναι ένα VOICE Yπάρχει PART CATEGORY SEARCH μέσα στα PERFORMANCE Υπάρχει PERFORMANCE CATEGORY SEARCH. Στο PERFORMANCE CATEGORY SEARCH υπάρχει η δυνατότητα να βρείς τα PERFORMANCE που αποτελουνται από ένα PART. Σαν να είναι VOICE. Για μεμονωμένο όργανο. Πως το λέμε. Το ίδιο είδα πως υπάρχει και στο όργανο το κανονικό, καμία διαφορά. Περιγράφεις το Fantom-6/7/8 και όχι μόνο. Και πιό παλιά 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Waterfall-K Δημοσιευμένο χθες στις 01:04 AM OP Share Δημοσιευμένο χθες στις 01:04 AM Μόλις τώρα, Μανώλης Χναράκης είπε α) To patch 1 και στα δύο performance (1 & 2) αρχικά ήταν το ίδιο patch. β) Άλλαξα δείγματα στο patch 1 που παίζει στο performance 1. γ) Το performance 2 που χρησιμοποιεί και αυτό το patch 1, μετά την αλλαγή δειγμάτων, θα αλλάξει ή θα παραμείνει το ίδιο όπως ήταν αρχικά πριν το βήμα (β) ; Πάλι τα ίδια... ΝΑΙ φίλτατε, ΝΑΙ, το Το performance 2 που χρησιμοποιεί και αυτό το patch 1, μετά την αλλαγή δειγμάτων θα παραμείνει το ίδιο. Γιατί? Το εξήγησα πιο πριν, και καμιά 500ριά φορές στο παρελθόν. Πρέπει να καταλάβεις ότι σε αυτά τα synths ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ PATCHES, ξέχνα τις patch & performance banks που υπάρχουν ξεχωριστά στα υπόλοιπα synths, τα Montage/MODX δεν δουλεύουν έτσι, δεν έχουν patch mode και performance mode ξεχωριστά, ένα mode υπάρχει και αυτό είναι το performance mode, εκεί μέσα συμβαίνουν τα πάντα. Έγραψα παραπάνω: "Σε όλα τα άλλα multitimbral synths έχουμε patches και performances, και αν 500 performances φτιαχτούν από τα ίδια patches, και πειράξουμε έστω και ένα patch με edit, τότε αλλάζουμε τον ηχητικό χαρακτήρα και των 500 performances. Με απλά λόγια, άπαξ και πειράξουμε ένα patch που τυχαίνει να υπάρχει και στα 500 performances, καταστρέφουμε και τα 500 performances. Στα Montage/MODX αυτό δεν συμβαίνει, αν έχεις 500 Montage performances που αποτελούνται και τα 500 από τα ίδια ακριβώς parts ("patches"), και πειράξεις/κάνεις edit σε κάποιο part σε ένα από τα 500 performances, τα υπόλοιπα 499 performances δεν θα επηρεαστούν." Πάρε το Performance 1 του παραδείγματος σου. Κάνε copy το part 1 από αυτό, και μετά paste στο Performance 2. Πήγαινε πίσω στο Performance 1 και κάνε ό,τι edit θες (βαθύ, ρηχό, πλατύ, χοντρό, λεπτό, ψιλό...) στο part 1. Όταν τελειώσεις με το editing, κάνε Save το Performance 1. Τώρα πήγαινε στο Performance 2. Τσέκαρε το part 1 του. Θα διαπιστώσεις ότι δεν έχει γίνει σε αυτό καμία απολύτως αλλαγή. Όπως έγραφε και το SOS: "Performances are completely independent from one another, so what happens in Vegas stays in Vegas." Specs talks, Mgs walks Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Waterfall-K Δημοσιευμένο χθες στις 01:05 AM OP Share Δημοσιευμένο χθες στις 01:05 AM 16 λεπτά πριν, cos_dr είπε Δεν μπορείς να καταλάβεις τι λέω. Το είπα ξεκάθαρα. Υπάρχουν performances στα presets που αποτελούνται από single parts. Παίζουν προφανώς το ρόλο των VOICES όταν κάποιος θέλει μια VOICE μόνο για να μιλήσουμε στη γλώσσα της YAMAHA. Για να παίξεις με έναν ήχο. Διαλέγεις το attributes, single-part, βρίσκεις τα single part performances ανα κατηγορία Δεν είναι άχρηστο. Είναι άχρηστο να ξεχωρίσεις τα performances για να βρείς τα single part που συνήθως είναι για ένα μόνο όργανο, ένα φλάουτο μόνο του στα preset. Να μην έχει άλλα layers. Μονο του. Σαν να είναι ένα VOICE Yπάρχει PART CATEGORY SEARCH μέσα στα PERFORMANCE Υπάρχει PERFORMANCE CATEGORY SEARCH. Στο PERFORMANCE CATEGORY SEARCH υπάρχει η δυνατότητα να βρείς τα PERFORMANCE που αποτελουνται από ένα PART. Σαν να είναι VOICE. Για μεμονωμένο όργανο. Πως το λέμε. Το ίδιο είδα πως υπάρχει και στο όργανο το κανονικό, καμία διαφορά. Να σε ρωτήσω κάτι και μην παρεξηγηθείς. Ξέρεις να το δουλεύεις το όργανο γιατί βλέπω πως εγώ χωρίς manual το κατάλαβα και το έστυβα σαν σαρδέλα σε 10 λεπτά και έχω να πιασω yamaha στα χέρια μου από την εποχή του SY. Και είναι ακριβώς όπως τα λέω τα πράγματα. Και απορώ πως βλέπεις μια τέτοια λειτουργία άχρηστη Κωστάκη, αντε για υπνο αγορι μου. Specs talks, Mgs walks Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cos_dr Δημοσιευμένο χθες στις 01:05 AM Share Δημοσιευμένο χθες στις 01:05 AM Μόλις τώρα, Waterfall-K είπε Πάλι τα ίδια... ΝΑΙ φίλτατε, ΝΑΙ, το Το performance 2 που χρησιμοποιεί και αυτό το patch 1, μετά την αλλαγή δειγμάτων θα παραμείνει το ίδιο. Γιατί? Το εξήγησα πιο πριν, και καμιά 500ριά φορές στο παρελθόν. Πρέπει να καταλάβεις ότι σε αυτά τα synths ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ PATCHES, ξέχνα τις patch & performance banks που υπάρχουν ξεχωριστά στα υπόλοιπα synths, τα Montage/MODX δεν δουλεύουν έτσι, δεν έχουν patch mode και performance mode ξεχωριστά, ένα mode υπάρχει και αυτό είναι το performance mode, εκεί μέσα συμβαίνουν τα πάντα. Έγραψα παραπάνω: "Σε όλα τα άλλα multitimbral synths έχουμε patches και performances, και αν 500 performances φτιαχτούν από τα ίδια patches, και πειράξουμε έστω και ένα patch με edit, τότε αλλάζουμε τον ηχητικό χαρακτήρα και των 500 performances. Με απλά λόγια, άπαξ και πειράξουμε ένα patch που τυχαίνει να υπάρχει και στα 500 performances, καταστρέφουμε και τα 500 performances. Στα Montage/MODX αυτό δεν συμβαίνει, αν έχεις 500 Montage performances που αποτελούνται και τα 500 από τα ίδια ακριβώς parts ("patches"), και πειράξεις/κάνεις edit σε κάποιο part σε ένα από τα 500 performances, τα υπόλοιπα 499 performances δεν θα επηρεαστούν." Πάρε το Performance 1 του παραδείγματος σου. Κάνε copy το part 1 από αυτό, και μετά paste στο Performance 2. Πήγαινε πίσω στο Performance 1 και κάνε ό,τι edit θες (βαθύ, ρηχό, πλατύ, χοντρό, λεπτό, ψιλό...) στο part 1. Όταν τελειώσεις με το editing, κάνε Save το Performance 1. Τώρα πήγαινε στο Performance 2. Τσέκαρε το part 1 του. Θα διαπιστώσεις ότι δεν έχει γίνει σε αυτό καμία απολύτως αλλαγή. Όπως έγραφε και το SOS: "Performances are completely independent from one another, so what happens in Vegas stays in Vegas." Καλά , εγώ φεύγω, κουράστηκα Πάω να ψοφολογήσω και θα βγάλουμε άκρη αύριο που θα είμαστε ξεκούραστοι. Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις