Προς το περιεχόμενο

Αυτό είναι το νέο Yamaha Montage?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 λεπτά πριν, Μανώλης Χναράκης είπε

Σίγουρα ένα καλό software με καλούς ήχους, με ένα καλό σύστημα και μία πολύ καλή κάρτα ήχου είναι αυτό που είναι. Δεν το αμφισβητεί κανείς. Ειδικά άμα ο χειριστής - μουσικός έχει τις ανάλογες μουσικές δεξιότητες.

 

Να τα αφήσετε αυτά.

 

Δεν υπάρχει ούτε MASTER ούτε SLAVE. Όλοι μαζί συζητάμε στο ίδιο επίπεδο και αυτό πρέπει να το καταλάβουμε όλοι.

Τώρα αν κάποιος έχει κάποιες δικές του απόψεις από την δική του οπτική γωνία, αυτό θα το δείξει ο χρόνος και θα φανεί στην πράξη.

 

Αυτό όντως είναι αλήθεια και πολλές φορές ενοχλητικό.

Εγώ όμως δεν είμαι ο αρμόδιος. Υπάρχουν moderators κλπ, όπου αυτοί είναι οι αρμόδιοι. Εμείς εδώ είμαστε φιλοξενούμενοι.

Εγω είμαι ο αρμόδιας. Αυτοανακυρρήσομαι ο Βασιλιάς των Workstations και του software στο noiz!

 Εγω θα συντόνιζω  ?

  • Χαχα 1

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)

Πριν αρκετά χρόνια, τον καιρό που δεν είχαν τόσα μηχανήματα το σημερινό multitimbrality και όσα είχαν ήταν από 2 μέχρι το πολύ 8 και με πολυφωνία έως 8 ή έως 16, τότε λόγω ανάγκης γράφαμε όσα takes θέλαμε, όσα layers, με όση πολυφωνία θέλαμε και όλα αυτά unlimited, με φαντασία, όσο ήθελες και όσο άντεχες. Τότε που δεν υπήρχε προχωρημένη τεχνολογία έγραφαν μουσική που υπάρχει μέχρι και σήμερα. Σήμερα όμως που υπάρχει προχωρημένη τεχνολογία και κάθε μέρα ανεβαίνουν στις πλατφόρμες χιλιάδες κομμάτια ανά ημέρα, ψάχνεις να βρεις τη μουσική.

 

Πριν αρκετά χρόνια, τον καιρό που χρησιμοποιούσαν τα πιό πάνω μηχανήματα με λιγοστό έως καθόλου multitimbrality και με λιγοστή πολυφωνία, ναι αυτά τα τότε non-smart μηχανήματα, υπήρχαν smart μουσικοί, που τα χρησιμοποιούσαν ανάλογα και κατάφερναν κι έγραφαν smart μουσική.

 

Σήμερα έχουμε μηχανήματα με δυνατότητες, smart μηχανήματα που όμως έχουν κάνει..... λιγότερο smart τους μουσικούς.

 

Προσοχή,,,

Επεξεργασμένο από Μανώλης Χναράκης
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, cos_dr είπε

Το software είναι πολύ πιο ακριβό αλλά και πολύ πιο ποιοτικό, ιδιαίτερα αν μιλάμε για sample playback ήχους και ιδιαίτερα φυσικούς. Το software που έχω έχει πάνω από 150.000 ευρώ και το παραγωγικό αποτέλεσμα που μπορεί να βγάλει σε ήχους και εφφε  όλα τα workatations το κοιτάνε με το Χαμπλ. 

 Τα είπαμε αυτά σς αλλα threads και δεμ ασχολούμαι με εγωιστικες απόψεις ?

 Αλλα ας μεινω στο Montage. Ο waterfall πρεπει να καταλάβει τα λάθη του και πιστεύω πως μπορείς να τομ βοηθήσεις και εσύ, όντας ο MASTER. 

Να του εξηγήσεις να μη γελάει μαζί μου αλλα να λάβει πολύ σοβαρά αυτά που έγραψα σε συτο το thread που θα βοηθήσουν κι άλλους και πιστεύω πως συμφωνείς, το έγραψες κιόλας με emoticon. 

Εγώ σε πλήρωνα δια να τον τσιμεντώσεις στα στενά του Ευρίπου, αλλά εσύ το έπαιξες αισθηματίας χίτμαν σε ψυχολογική απόγνωση.

Τώρα οφείλεις να τα λουστείς, μην ζητάς βοήθεια από κανένα αν δεν μπορείς μόνος να σταθείς στα πόδια σου και να αντιπαλέψεις το τέρας του καπιταλισμού τον Κατάρ-Κ, τη κάμπια της Κανήθου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Μανώλης Χναράκης είπε

Σήμερα έχουμε μηχανήματα με δυνατότητες, smart μηχανήματα που όμως έχουν κάνει..... λιγότερο smart τους μουσικούς.

Προσοχή,,,

So, back to the Minimoogs!✊?

  • Like 2

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
11 λεπτά πριν, Waterfall-K είπε

So, back to the Minimoogs!✊?

Με μέτρο.

Πριν όμως βρες τις smart μουσικές ιδέες που θα έχουν κάτι να πουν και θα αντέξουν στο χρόνο και τους smart μουσικούς.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γνωστά όλα αυτά Μανώλη. Τα synths είναι απλά 

34 λεπτά πριν, Μανώλης Χναράκης είπε

Πριν όμως βρες τις smart μουσικές ιδέες που θα έχουν κάτι να πουν και θα αντέξουν στο χρόνο και τους smart μουσικούς.

Δεν είναι αυτό το ζητούμενο. Από τους 1000 μουσικούς, 5-10 έχουν κάποιες ιδέες που αξίζουν να βγουν παραέξω.
Οι υπόλοιποι απλά απολαμβάνουν να παίζουν μουσική. Είναι και κάποιοι βέβαια που νομίζουν ότι έχουν κάτι να πουν και ταλαιπωρούν τα αυτιά μας, αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία...?

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Μανώλης Χναράκης είπε

Πριν αρκετά χρόνια, τον καιρό που χρησιμοποιούσαν τα πιό πάνω μηχανήματα με λιγοστό έως καθόλου multitimbrality και με λιγοστή πολυφωνία, ναι αυτά τα τότε non-smart μηχανήματα, υπήρχαν smart μουσικοί, που τα χρησιμοποιούσαν ανάλογα και κατάφερναν κι έγραφαν smart μουσική.

Ένα παράδειγμα που σκέφτομαι για αυτό, είναι αυτό του Chris Huelsbeck του μεγάλου και πολύ αγαπητού και δημοφιλή στο χώρο του gaming συνθέτη,  που έγραφε για την Amiga με περιορισμό τις 4 timbres και δημιούργησε πραγματικά μουσικά αριστουργήματα, έξυπνες, πρωτότυπες, πλούσιες σε μουσική πρόοδο συνθέσεις που ακούγονται με δέος θα έλεγα ακόμα και σήμερα. 

 

Και αυτό φυσικά είναι ένα μικρό παράδειγμα. 

H μουσική του και η μουσική συνθετών για παιχνίδια και ταινίες τις εποχής με έκαναν να ενδιαφερθώ και να αγαπήσω τη σύνθεση και τον προγραμματισμό. 

 

Αν ήμουν μικρός σε αυτή την εποχή, δεν ξέρω αν θα ενδιαφερόμουν τόσο πολύ. 

Το αντίστοιχο παίδεμά μου με υποδεέστερο εξοπλισμό της εποχής για να φτιάξω κάτι αξιοπρεπές, πιστεύω πως με έκανε αυτή τη μεγάλη μουσική μηχανή που είμαι σήμερα, όποτε το αποφασίσω και ασχολούμαι.

 

Delusion of Grandeur: Signs, Causes, Impacts, Treatment

  • Like 1
  • Συμφωνώ 1

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Σαμη Παραγκα είπε

Εγώ σε πλήρωνα δια να τον τσιμεντώσεις στα στενά του Ευρίπου, αλλά εσύ το έπαιξες αισθηματίας χίτμαν σε ψυχολογική απόγνωση.

Τώρα οφείλεις να τα λουστείς, μην ζητάς βοήθεια από κανένα αν δεν μπορείς μόνος να σταθείς στα πόδια σου και να αντιπαλέψεις το τέρας του καπιταλισμού τον Κατάρ-Κ, τη κάμπια της Κανήθου

O καταρράκτης έχει τις απόψης του. 

 σε ένα δύο τεχνικά θέματα που είπε έκανα κάποιες επισημάνσεις. 

 Δεν διαφωνώ επί της αρχής για διαφωνώ λίγο επί της ουσίας. 

 Τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο. 

 Καλό είναι που υπάρχουν άνθρωποι και ενδιαφέρονται για αυτά γιατί αλλιώς πως θα τα μοιραζόμαστε, θα τα αξιολογούμε, θα τα οραματιζόμαστε τα πράγματα. Και μέσα από αυτές τις κουβέντες βγαίνει η όρεξη για ενασχόληση, μέσω της ζύμωσης των ιδεών, των απόψεων, των αντιλήψεων, ακόμα και των ιδεοληψιών και κυρίως των διαφωνιών. Αυτά κρατούν ζωντανό το πνεύμα της τεχνολογίας, αυτά το εξελίσσουν, αυτά αφουγκράζονται και αυτοί που την αναπτύσσουν και την προχωρούν. 

  • Like 1

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 30/6/2024 στις 1:15 ΜΜ, cos_dr είπε

 

H βάση της AMW2 λέγεται waveform και παίζει το ρόλο του sample και τα πολλά elements παίζουν το ρόλο του oscillator που ΟΠΩΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ SAMPLE PLAYBACK synths, racks κλπ έχουν τη λογική του multisample. Προφανώς η yamaha τους 8 oscillators που είχε στο part της τους έκανε....... 128 και καλά το έκανε. Προφανώς το κέρδος είναι αντί να βάλουμε στην αλυσίδα parts για να έχουμε περισσότερα multisamples και τις πρωτογενείς ρυθμίσεις τους (pitch, amp, lfo κλπ. ) μπορούμε να το κάνουμε σε ένα part.

To πως παντρεύεται η ROM και η RAM μέσα στο ένα part ή μεταξύ των parts δεν το γνωρίζω ακριβώς αλλά μπορώ να το βρώ από τα διαγράμματα, τα βιντεο των μενού ή όταν πάρω ο όργανο.

 

 Αυτά γίνονται σε όλες τις sample playback μηχανές με τον ίδιο τρόπο.

 Εδώ γίνονται πιο ποσοτικά διότι είναι πιο καινούργιο το όργανο και έχει περισσότερη χωρητικότητα δειγμάτων.

 

Στα παλαιότερα sample playback synths, είχαμε λιγότερη ROM και RAM περιοριζόταν σε ΜΒ

 Εδώ έχουμε 10 GIGA χιλιάδων samples γι αυτό υπάρχοιυν περισσότερα .......elements. Περισσότερα και πλουσιότερα multisamples άρα και έχει νόημα και για  για περισσότερα parts που να αποτελούνται από πολλά elements.

 

Συνεπώς, σε σχέση με τις άλλες sample playback μηχανές δεν τίθεται θέμα κορυφής ιεραρχίας.

Το καταλαβαίνουμε αυτό.

 

 Μόνο ποσοτικά δεν έχει νόημα να κατατάξουμε σε ιεραρχία "καλύτερου από τα άλλα"

 Εγώ βλέπω μία από τα ίδια, τουλάχιστο σε αυτό το θέμα.

 

 

 

 

 

Αυτό γίνεται σε όλα.  Σε όλα τα multisamples μπορεί να αποτελούνται από αντίστοιχο αριθμό samples.

 

 

 

Ουσιαστικά όμως πολλά performances έχουν δομή που θυμίζει programm, patch whatever.

 Στα περισσότερα workstations αν υπάρχει το σταδιο των patches και με patches φτιάχνεται ένα performance,

αν πειράζεις τα patches μέσα από το performance λογικό είναι να υπάρχουν αλλαγές. Μπορείς να κάνεις ...............duplicated patches αν θες να τα πειράζεις. Συνήθως για να πειράξεις τα patches πρέπει να μπεις στο patches mode και τότε επηρεάζεται το performance.

 

Και εδώ δεν υπάρχει τίποτα πρωτοποριακό κατά τη γνώμη μου, είναι μέθοδος εργασίας.

 

Εγώ δεν θα πάθαινα πλάκα, μάλλον θα προτιμούσα την κλασσική κατηγοριοποίηση patch/performance.

Γούστα είναι αυτά.

 

 

 

 Όλοι όσοι ξέρουν από music workstations καταλαβαίνουν/βρίσκουν πρακτικότητα. Δε νομίζω να πέφτουν ξεροί από την πρωτοπορία. ? ούτε αυτό θα αποτελέσει την ειδοποιό διαφορά για να επιλέξουν Montage έναντι του ανταγωνισμού. ? Υπάρχει και ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΔΙΚΤΑΤΩΡ, η ΠΟΛΥΦΩΝΙΑ? και τα όρια επεξεργαστικής ισχύος.

 

 

 Υπερβολές! Μόνο χασμουρητό σαν της Σαττι ? μπορεί να κάνει ένας έμπειρος χρήστης των samplers, του software, των DAW αλλά και των hardware music workstations κλπ. για αυτά μέχρι στιγμής τουλάχιστο.

 

 

Όσο αφορά την AWM2 σύνθεση ...........? Συνθ σαν όλα τα άλλα θα έλεγα με δυνατότητα καλύτερου articulation πιθανώς λόγω της καλής δουλειάς που έχουν κάνει στην επιλογή samples της ROM, η Yamaha έχει πολύ καλά δείγματα κιθάρων και πνευστών και κρουστών και η RAM επιτρέπει το versatility στο expression, έχει ήχους σε κάποιες κατηγορίες που είναι θρυλικοί, αλλά αντίστοιχους classic με καλό articulation και velocity curving έχουν και τα άλλα, μπορεί και καλύτερους σε κάποιες κατηγορίες γι αυτό οι πορωμένοι λεφτάδες δεν περιορίζονται σε ένα που θα τα αντικαταστήσει όλα. Έχουμε και το σύνδρομο του συλλέκτη classic ήχων, όλοι οι πληκτράδες θεωρώ που η μεγαλύτερη ROM και RAM έδωσε περισσότερα δείγματα εκφρασης, φυσήματα, τριξίματα, licks,  slaps. slides ήχους ΚΣΥΛΟΥ του οργάνου κλπ που μας τα έκαναν καλύτερα.

 

 

Για τις άλλες μηχανές που συνθέτουν την ηχητική παλέτα................

 

 Η πρωτοπορία που βρίσκω σε αυτό το όργανο και στο προηγούμενο προσωπικά είναι αυτά που έχω πεί.

 Το πολύ καλο audio interface και το integration με το cubase και τη VST μορφή του.

 Εδώ δίκαια πρέπει να κατεβάσουμε βρακιά και να προσκυνήσουμε ακόμα και με δέος οι πληκτροπαραγωγή,

 Εδώ μάλιστα. Τι αντίρρηση να φέρει κάποιος αν γι αυτό το λόγο πεις το synth αυτό ΣΠΕΡΝΕΙ

 

 Εσύ το εγκωμιάζεις για την AMW2 που μόνο αυτή θα είχε  και θα ήταν κορυφαίο ? Όχι.

 Για την προηγούμενη παράγραφο θα έπρεπε να το επιβάλλεις μάλιστα σε όλους.

 

Για τον συνδυασμό των 3 μηχανών και κυρίως για την προσθήκη της VA που διατηρούν την ανεξαρτησία τους στην πολυφωνία αλλά και για τον τρόπο που δουλεύουν τα motion και το seamless control, όλες αυτές οι live εναλλαγές για να μη γράφω τώρα βαρέθηκα, ο τρόπος διαχείρισης και το πλούσιο control panel, ολα αυτά τα χαρακτηριστικά που το κάνουν δικαίως το ΑΠΟΛΥΤΟ MASTER KEYBOARD ναι μπορεί να το πούμε ΔΙΚΑΙΑ σε σχέση με τον ανταγωνισμό που έχει όμως αντίστοιχα παντρέματα  σε engines.

 

 

Ναι, εδώ μπορούμε να πούμε πως είναι μια κορυφαία προσέγγιση.

 

Εγώ λοιπόν ως ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ των ΣΥΝΘΕΣΑΪΖΕΡ αυτά έχω να επισημάνω κρίνοντας το όργανο στην ουσία του και να συμβάλλω στην ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ πληροφόρηση γι αυτό. ?

ποστ κεντημα για αλλη μια φορα ετσι;! 2 πραγματα ειναι σιγουρα! και τα 2 τα καταλαβα σε αυτες τις 100ποσες σελιδες! 1) @cos_dr, πρεππει να συναντηθουμε οπωσδηποτε, (παρ'οτι οι μηθοι δεν πλησιαζονται ευκολα και το καταλαβαινμω αλλα αυτο δε με σταματαει απο το να ελπιζω,,,!!!!!!!!!! (χιουμορ) 2 με οοοοοολα οσα διαβασα μεσα σε αυτες τις σελιδες,,,,,,......,,,,,,!!!!!!!!!!! στο τελος θα παω και θα αγορασωωωωωωω;;;;;!!!!!!!!!!;;;;;;;; ΑΥΤΟ 1-0!!!!!!!!!!

  • Ευχαριστώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει επικρατήσει η άποψη ότι χρειάζονται 3.000.000 ήχοι.

 

ΔΕΝ χρειάζονται, εκτός αν είσαι παραγωγός σε ατάλαντους μουσικούς που δεν ξέρουν τι στην ευχή θέλουν να παίξουν. Η Ιστορία της Μουσικής έχει γραφτεί από ανθρώπους που έπαιζαν και παίζουν ΕΝΑ όργανο με ΕΝΑΝ ήχο, απλά οι λεγόμενοι "πληκτράδες" έχουν κακοφορμίσει (με τη συνδρομή της τεχνολογίας βέβαια) και νομίζουν ότι παίζουν ντραμς, μπάσο, κιθάρα, πιάνο, χάμοντ και άλλα χιλιάδες όργανα.

 

Ακόμη και masters του κόσμου των πλήκτρων, αυτο-περιορίζονται συνήθως σε λίγα και καλά ηχοχρώματα, με τα οποία βγάζουν τεράστιο όγκο έργου, χρησιμοποιώντας κάποιους εξτρά ήχους σαν καρύκευμα στη σούπα, δηλαδή με μέτρο.

 

Ένα χάμοντ, ένα ηλεκτρικό πιάνο, ένα moog-οειδές, ένα με καλά pads και game over, όλα τα υπόλοιπα είναι για τη λατρεία του βίτσιου.

 

  • Like 1

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...