Guru Μανώλης Χναράκης Δημοσιευμένο 29 Ιουνίου Guru Share Δημοσιευμένο 29 Ιουνίου 1 ώρα πριν, Waterfall-K είπε Άσ'το να πάει στο διάολο, δεν ξαναγράφω για το Montage M. +1000 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cos_dr Δημοσιευμένο 30 Ιουνίου Share Δημοσιευμένο 30 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 15 ώρες πριν, Waterfall-K είπε Η βάση της AWM2 είναι το Element. Kάθε element είναι ένα αυτόνομο synth με το δικό του oscillator, τα φίλτρα του (18 types), τις περιβάλλουσες του (amp, pitch, filter) και το δικό του LFO. Ο oscillator του κάθε element μπορεί να είναι μία από τις 6,347 waveforms που βρίσκονται στην ROM του οργάνου, ή ένα δικό μας sample σε WAV μορφή, ένα μέρος ή ολόκληρο τραγούδι πχ, ήχοι που εμείς έχουμε ηχογραφήσει κλπ, οι πηγές είναι άπειρες. H βάση της AMW2 λέγεται waveform και παίζει το ρόλο του sample και τα πολλά elements παίζουν το ρόλο του oscillator που ΟΠΩΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ SAMPLE PLAYBACK synths, racks κλπ έχουν τη λογική του multisample. Προφανώς η yamaha τους 8 oscillators που είχε στο part της τους έκανε....... 128 και καλά το έκανε. Προφανώς το κέρδος είναι αντί να βάλουμε στην αλυσίδα parts για να έχουμε περισσότερα multisamples και τις πρωτογενείς ρυθμίσεις τους (pitch, amp, lfo κλπ. ) μπορούμε να το κάνουμε σε ένα part. To πως παντρεύεται η ROM και η RAM μέσα στο ένα part ή μεταξύ των parts δεν το γνωρίζω ακριβώς αλλά μπορώ να το βρώ από τα διαγράμματα, τα βιντεο των μενού ή όταν πάρω ο όργανο. Αυτά γίνονται σε όλες τις sample playback μηχανές με τον ίδιο τρόπο. Εδώ γίνονται πιο ποσοτικά διότι είναι πιο καινούργιο το όργανο και έχει περισσότερη χωρητικότητα δειγμάτων. Στα παλαιότερα sample playback synths, είχαμε λιγότερη ROM και RAM περιοριζόταν σε ΜΒ Εδώ έχουμε 10 GIGA χιλιάδων samples γι αυτό υπάρχοιυν περισσότερα .......elements. Περισσότερα και πλουσιότερα multisamples άρα και έχει νόημα και για για περισσότερα parts που να αποτελούνται από πολλά elements. Συνεπώς, σε σχέση με τις άλλες sample playback μηχανές δεν τίθεται θέμα κορυφής ιεραρχίας. Το καταλαβαίνουμε αυτό. Μόνο ποσοτικά δεν έχει νόημα να κατατάξουμε σε ιεραρχία "καλύτερου από τα άλλα" Εγώ βλέπω μία από τα ίδια, τουλάχιστο σε αυτό το θέμα. 15 ώρες πριν, Waterfall-K είπε Μπορούμε επίσης να ηχογραφήσουμε ένα Performance ή οτιδήποτε άλλο παίζουμε στο Montage M και όλα αυτά να τα περάσουμε σε ένα element σαν WAV κυματομορφή. Οι δυνατότητες που ανοίγονται κι εδώ είναι κυριολεκτικά άπειρες. Η κάθε μία waveform της ROM (αλλά και αυτές που φορτώνουμε στην flash RAM) μπορεί να αποτελείται από μία έως και 128 waves (samples). Αυτό γίνεται σε όλα. Σε όλα τα multisamples μπορεί να αποτελούνται από αντίστοιχο αριθμό samples. 15 ώρες πριν, Waterfall-K είπε To Montage M (όπως και το πρώτο Montage και τα MODX/MODX+) δουλεύουν μονίμως σε Performance mode, δεν έχουν δηλαδή ξεχωριστή patch list/banks και performance list. Γι αυτό και το κάθε performance δεν βασίζεται στα ίδια parts όπως γίνεται σε όλα τα άλλα multitimbral synths, αυτό σημαίνει ότι αν κάνουμε edit ένα part κάποιου performance τα υπόλοιπα performances δεν επηρεάζονται, μια και τα parts του κάθε performance δεν συνδέονται. Παράδειγμα, σε όλα τα άλλα synths παίρνουμε πχ 5 ήχους/patches και με αυτούς τους ήχους φτιάχνουμε ένα performance (ή combi ή όπως αλλιώς το ονομάζουν διάφορες εταιρίες). Αν τώρα σε ένα δεύτερο performance χρησιμοποιήσουμε ένα patch που χρησιμοποιούμε και στο πρώτο performance, και κάνουμε edit στο patch αυτό, ο ήχος και των δύο performances επηρεάζεται και αλλάζει. Ουσιαστικά όμως πολλά performances έχουν δομή που θυμίζει programm, patch whatever. Στα περισσότερα workstations αν υπάρχει το σταδιο των patches και με patches φτιάχνεται ένα performance, αν πειράζεις τα patches μέσα από το performance λογικό είναι να υπάρχουν αλλαγές. Μπορείς να κάνεις ...............duplicated patches αν θες να τα πειράζεις. Συνήθως για να πειράξεις τα patches πρέπει να μπεις στο patches mode και τότε επηρεάζεται το performance. Και εδώ δεν υπάρχει τίποτα πρωτοποριακό κατά τη γνώμη μου, είναι μέθοδος εργασίας. 15 ώρες πριν, Waterfall-K είπε Προσωπικά δεν το είχα καταλάβει όταν το πρωτοδιάβασα, αλλά μόλις πήρα το MODX και το είδα στην πράξη έπαθα πλάκα. Εγώ δεν θα πάθαινα πλάκα, μάλλον θα προτιμούσα την κλασσική κατηγοριοποίηση patch/performance. Γούστα είναι αυτά. 15 ώρες πριν, Waterfall-K είπε Πάμε τώρα να δούμε τη δομή ενός AWM2 Performance. Κάθε AWM2 Performance αποτελείται από 1 έως 16 parts. Κάθε part μπορεί να αποτελείται από 1 έως 128 elements. Στο πρώτο Montage και στα MODX/MODX+ τα elements κάθε part είναι "μόνο" 8. Το "μόνο" σε εισαγωγικά φυσικά μια και δεν υπάρχουν άλλα synths που να φτάνουν αυτό το νούμερο ούτε στα πιο τρελά τους όνειρα. Στο Montage M όμως τα πράγματα ξέφυγαν ακόμα πιο πολύ, μια και από 8 elements ανά part πήγαν στα 128 elements ανά part. Για όσους δεν κατάλαβαν τι γράφω τόση ώρα, αυτό ουσιαστικά σημαίνει 128 αυτόνομα synths ανά part, και αυτό x16 (performance). Όλοι όσοι ξέρουν από music workstations καταλαβαίνουν/βρίσκουν πρακτικότητα. Δε νομίζω να πέφτουν ξεροί από την πρωτοπορία. ούτε αυτό θα αποτελέσει την ειδοποιό διαφορά για να επιλέξουν Montage έναντι του ανταγωνισμού. Υπάρχει και ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΔΙΚΤΑΤΩΡ, η ΠΟΛΥΦΩΝΙΑ και τα όρια επεξεργαστικής ισχύος. 15 ώρες πριν, Waterfall-K είπε Ας το δούμε και γραφικά πριν καεί κάνας εγκέφαλος. Υπερβολές! Μόνο χασμουρητό σαν της Σαττι μπορεί να κάνει ένας έμπειρος χρήστης των samplers, του software, των DAW αλλά και των hardware music workstations κλπ. για αυτά μέχρι στιγμής τουλάχιστο. 15 ώρες πριν, Waterfall-K είπε Synth-Κτήνος. Όσο αφορά την AWM2 σύνθεση ........... Συνθ σαν όλα τα άλλα θα έλεγα με δυνατότητα καλύτερου articulation πιθανώς λόγω της καλής δουλειάς που έχουν κάνει στην επιλογή samples της ROM, η Yamaha έχει πολύ καλά δείγματα κιθάρων και πνευστών και κρουστών και η RAM επιτρέπει το versatility στο expression, έχει ήχους σε κάποιες κατηγορίες που είναι θρυλικοί, αλλά αντίστοιχους classic με καλό articulation και velocity curving έχουν και τα άλλα, μπορεί και καλύτερους σε κάποιες κατηγορίες γι αυτό οι πορωμένοι λεφτάδες δεν περιορίζονται σε ένα που θα τα αντικαταστήσει όλα. Έχουμε και το σύνδρομο του συλλέκτη classic ήχων, όλοι οι πληκτράδες θεωρώ που η μεγαλύτερη ROM και RAM έδωσε περισσότερα δείγματα εκφρασης, φυσήματα, τριξίματα, licks, slaps. slides ήχους ΚΣΥΛΟΥ του οργάνου κλπ που μας τα έκαναν καλύτερα. Για τις άλλες μηχανές που συνθέτουν την ηχητική παλέτα................ Η πρωτοπορία που βρίσκω σε αυτό το όργανο και στο προηγούμενο προσωπικά είναι αυτά που έχω πεί. Το πολύ καλο audio interface και το integration με το cubase και τη VST μορφή του. Εδώ δίκαια πρέπει να κατεβάσουμε βρακιά και να προσκυνήσουμε ακόμα και με δέος οι πληκτροπαραγωγή, Εδώ μάλιστα. Τι αντίρρηση να φέρει κάποιος αν γι αυτό το λόγο πεις το synth αυτό ΣΠΕΡΝΕΙ Εσύ το εγκωμιάζεις για την AMW2 που μόνο αυτή θα είχε και θα ήταν κορυφαίο ? Όχι. Για την προηγούμενη παράγραφο θα έπρεπε να το επιβάλλεις μάλιστα σε όλους. Για τον συνδυασμό των 3 μηχανών και κυρίως για την προσθήκη της VA που διατηρούν την ανεξαρτησία τους στην πολυφωνία αλλά και για τον τρόπο που δουλεύουν τα motion και το seamless control, όλες αυτές οι live εναλλαγές για να μη γράφω τώρα βαρέθηκα, ο τρόπος διαχείρισης και το πλούσιο control panel, ολα αυτά τα χαρακτηριστικά που το κάνουν δικαίως το ΑΠΟΛΥΤΟ MASTER KEYBOARD ναι μπορεί να το πούμε ΔΙΚΑΙΑ σε σχέση με τον ανταγωνισμό που έχει όμως αντίστοιχα παντρέματα σε engines. 15 ώρες πριν, Waterfall-K είπε super knob, 8x arpeggiators, sequencer, envelope follower, motion sequencer, scenes, VCM studio effects, smart morph μπλα μπλα μπλα...). Ναι, εδώ μπορούμε να πούμε πως είναι μια κορυφαία προσέγγιση. Εγώ λοιπόν ως ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ των ΣΥΝΘΕΣΑΪΖΕΡ αυτά έχω να επισημάνω κρίνοντας το όργανο στην ουσία του και να συμβάλλω στην ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ πληροφόρηση γι αυτό. Επεξεργασμένο 30 Ιουνίου από cos_dr 1 2 Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Μανώλης Χναράκης Δημοσιευμένο 30 Ιουνίου Guru Share Δημοσιευμένο 30 Ιουνίου 2 ώρες πριν, cos_dr είπε MASTER KEYBOARD Fantom-X6/7/8 (2004) Fantom-G6/7/8 (2008) Fantom-6/7/8 (2019) Τα πιό πάνω σχετικά με δυνατότητες Master Keyboard. Τώρα σχετικά με τα "υπόλοιπα", Κάθε μηχάνημα έχει την δική του φιλοσοφία και τον δικό του χαρακτήρα. Εκτός φυσικά τις δυνατότητες. Αρκεί ο κάθε χρήστης να το αξιοποιήσει και να βγάλει κάτι καλό από αυτό. Και από παλιό μηχάνημα μπορείς να βγάλεις πολύ καλύτερη μουσική. Αρκεί να ξέρεις να παίξεις μουσική. Σημασία έχει να εντυπωσιάσει η μουσική που παίζεις και όχι το μηχάνημα. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cos_dr Δημοσιευμένο 30 Ιουνίου Share Δημοσιευμένο 30 Ιουνίου 3 λεπτά πριν, Μανώλης Χναράκης είπε Fantom-X6/7/8 (2004) Fantom-G6/7/8 (2008) Fantom-6/7/8 (2019) Τα πιό πάνω σχετικά με δυνατότητες Master Keyboard. Ναι, εχω το έθεσα με τις δυνατότητες audio interface του Montage στο μυαλό και το integration με το Cubase. Όλα τα Music Workstations είναι εξαιρετικά Master Keyboards, ,ιδιαίτερα τα συγκεκριμένα Roland. 1 Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Μανώλης Χναράκης Δημοσιευμένο 30 Ιουνίου Guru Share Δημοσιευμένο 30 Ιουνίου 3 ώρες πριν, cos_dr είπε Εγώ δεν θα πάθαινα πλάκα, μάλλον θα προτιμούσα την κλασσική κατηγοριοποίηση patch/performance. Γούστα είναι αυτά. Δεν είναι θέμα γούστου, είναι θέμα standard. Για παράδειγμα, αν συνέβαινε κάτι τέτοιο σε ένα άλλο μηχάνημα, θα είχε φύγει επί τόπου email στο εργοστάσιο για διόρθωση bug. Γενικά αλλάζει όλο το έως τώρα σκεπτικό στην τακτοποίηση των ήχων και επίσης είναι καταστροφικό στην οργάνωση των performances, ειδικά στα performances του live ούτε που θέλω να το φανταστώ. Εκτός κι αν: α) υπάρχει επιλογή αυτής της λειτουργίας ή β) εκτός κι αν εννοεί κάτι άλλο ο ποιητής. Δεν το έχω δουλέψει το συγκεκριμένο μηχάνημα και δεν το γνωρίζω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Μανώλης Χναράκης Δημοσιευμένο 30 Ιουνίου Guru Share Δημοσιευμένο 30 Ιουνίου 3 ώρες πριν, cos_dr είπε Αυτά γίνονται σε όλες τις sample playback μηχανές με τον ίδιο τρόπο. Σε split ναι, δηλαδή έως και 128 δείγματα ανά patch ανά part. Κάποια στιγμή μάλιστα σε κάποια μηχανήματα τα μείωσαν (τα user - του χρήστη) διότι απλά δεν είχε κανένα νόημα, αφού δεν τα χρησιμοποιεί σχεδόν κανένας χρήστης. Ελάχιστοι θα ασχοληθούν και αυτοί όχι με 128 δείγματα. Κι αν θέλουν παραπάνω υπάρχει και η λύση των performances. 3 ώρες πριν, cos_dr είπε Εδώ γίνονται πιο ποσοτικά διότι είναι πιο καινούργιο το όργανο και έχει περισσότερη χωρητικότητα δειγμάτων. Όχι μόνο λόγω ποσότητας δειγμάτων αλλά και γενικότερης δομής - προγραμματισμού από το O/S. Εάν όμως αυτά τα 128 είναι layered και παίξουν ταυτόχρονα, λέμε τώρα...128 layered, η πολυφωνία πάει κυριολεκτικά περίπατο. Οπότε, πρακτικά δεν έχει νόημα διότι δεν συμβαδίζει με την πολυφωνία. Το κάνει απλά για λόγους διαφήμισης;;; Εντάξει, μην λέμε ό,τι θέλουμε, 128 δείγματα σε split ναι, αλλά 128 δείγματα layered ταυτόχρονα σε ένα patch/part είναι απλά εκτός. Συνήθως δουλεύουνε μέχρι 4 άντε μέχρι 8 ανά part και αν θες παραπάνω τα βάζεις σε performance όπου εκεί μπορείς να τα φτάσεις μέχρι και επί 16. Δηλαδή το μέγιστο 4x16=64 ή 8x16=128 και με την υποστήριξη της αντίστοιχης πολυφωνίας φυσικά. Με απλά λόγια και πρακτικά, με μία μόνο νότα θα έχει φάει όλη την πολυφωνία, ο νοών νοείτω... 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cos_dr Δημοσιευμένο 30 Ιουνίου Share Δημοσιευμένο 30 Ιουνίου 1 ώρα πριν, Μανώλης Χναράκης είπε Σε split ναι, δηλαδή έως και 128 δείγματα ανά patch ανά part. Κάποια στιγμή μάλιστα σε κάποια μηχανήματα τα μείωσαν (τα user - του χρήστη) διότι απλά δεν είχε κανένα νόημα, αφού δεν τα χρησιμοποιεί σχεδόν κανένας χρήστης. Ελάχιστοι θα ασχοληθούν και αυτοί όχι με 128 δείγματα. Κι αν θέλουν παραπάνω υπάρχει και η λύση των performances. Όχι μόνο λόγω ποσότητας δειγμάτων αλλά και γενικότερης δομής - προγραμματισμού από το O/S. Εάν όμως αυτά τα 128 είναι layered και παίξουν ταυτόχρονα, λέμε τώρα...128 layered, η πολυφωνία πάει κυριολεκτικά περίπατο. Οπότε, πρακτικά δεν έχει νόημα διότι δεν συμβαδίζει με την πολυφωνία. Το κάνει απλά για λόγους διαφήμισης;;; Εντάξει, μην λέμε ό,τι θέλουμε, 128 δείγματα σε split ναι, αλλά 128 δείγματα layered ταυτόχρονα σε ένα patch/part είναι απλά εκτός. Συνήθως δουλεύουνε μέχρι 4 άντε μέχρι 8 ανά part και αν θες παραπάνω τα βάζεις σε performance όπου εκεί μπορείς να τα φτάσεις μέχρι και επί 16. Δηλαδή το μέγιστο 4x16=64 ή 8x16=128 και με την υποστήριξη της αντίστοιχης πολυφωνίας φυσικά. Με απλά λόγια και πρακτικά, με μία μόνο νότα θα έχει φάει όλη την πολυφωνία, ο νοών νοείτω... Βασικά το Montage από ότι ξέρω δεν έχει τις δυνατότητες ενός sampler. Μπορεί να δέχεται user samples και από εκεί και πέρα μπορεί ο χρήστης να τα αραντζάρει για να φτιάξει ένα multisample. Δεν μπορεί να τα επεξεργαστεί, όπως π..χ στο Triton μου, δεν μπορεί να τα κάνει slice, stretch , crossfade κλπ. , δεν δουλεύει σαν σάμπλερ το μηχάνημα. Μάλλον μόνο pitch envelope θα έχει. Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Μανώλης Χναράκης Δημοσιευμένο 30 Ιουνίου Guru Share Δημοσιευμένο 30 Ιουνίου 1 ώρα πριν, cos_dr είπε Βασικά το Montage από ότι ξέρω δεν έχει τις δυνατότητες ενός sampler. Μπορεί να δέχεται user samples και από εκεί και πέρα μπορεί ο χρήστης να τα αραντζάρει για να φτιάξει ένα multisample. Δεν μπορεί να τα επεξεργαστεί, όπως π..χ στο Triton μου, δεν μπορεί να τα κάνει slice, stretch , crossfade κλπ. , δεν δουλεύει σαν σάμπλερ το μηχάνημα. Μάλλον μόνο pitch envelope θα έχει. Δεν το έχω δουλέψει το συγκεκριμένο, δεν το γνωρίζω. Άλλωστε όσο προχωράμε με νεότερα μοντέλα, τις λειτουργίες αυτές του sampling τις αφαιρούν, καθ'ότι μπορείς να τα προετοιμάζεις όλα αυτά από τον υπολογιστή. Για παράδειγμα τα Nord δεν έχουν τέτοιες λειτουργίες on board, όμως μέσω του editor PC/MAC κάνεις την δουλειά σου μιά χαρά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cos_dr Δημοσιευμένο 30 Ιουνίου Share Δημοσιευμένο 30 Ιουνίου 2 λεπτά πριν, Μανώλης Χναράκης είπε Δεν το έχω δουλέψει το συγκεκριμένο, δεν το γνωρίζω. Άλλωστε όσο προχωράμε με νεότερα μοντέλα, τις λειτουργίες αυτές του sampling τις αφαιρούν, καθ'ότι μπορείς να τα προετοιμάζεις όλα αυτά από τον υπολογιστή. Για παράδειγμα τα Nord δεν έχουν τέτοιες λειτουργίες on board, όμως μέσω του editor PC/MAC κάνεις την δουλειά σου μιά χαρά. Και η Yamaha έχει editor νομιζω.. Αλλα δεν θα με χαλούσε όπως και δεν με χάλασε ποτέ να μπορεί να γίνει το edit μεσα απο τα όργανα και τις οθόνες τους. Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Μανώλης Χναράκης Δημοσιευμένο 30 Ιουνίου Guru Share Δημοσιευμένο 30 Ιουνίου 21 ώρες πριν, Waterfall-K είπε Αυτό στα Montage/MODX synths δεν συμβαίνει, μια και όπως είπα δεν έχουν ξεχωριστή patch banκ και ξεχωριστή performance bank, δουλεύουν μονίμως σε performance mode οπότε τα parts (1-16) κάθε performance είναι απολύτως αυτόνομα. Ακόμα και αν κοπιάρουμε ένα part από ένα performance και το κολλήσουμε σε ένα άλλο performance, κάνoντας edit στο ίδιο part του πρώτου performance, δεν επηρεάζεται και το κοπιαρισμένο part στο δεύτερο performance. Μια απίστευτη μαγκιά της Yamaha εδώ που μάς γλυτώνει άπειρο χρόνο και σπάσιμο νεύρων. Προσωπικά δεν το είχα καταλάβει όταν το πρωτοδιάβασα, αλλά μόλις πήρα το MODX και το είδα στην πράξη έπαθα πλάκα. Αν και απάντησα στον @cos_dr εδώ. Η λογική είναι η ίδια παντού. Δεν ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι και πως με αυτά που λες. Δηλαδή: Αν γίνει αλλαγή παραμέτρων σε κάποιο patch - σε επίπεδο patch (ή όπως αλλιώς ονόμασέ το) το οποίο συγκεκριμένο patch το χρησιμοποιούν και άλλα performances, τότε ναί, έχει γίνει αλλαγή που θα ακουστεί σε όλα τα performances που χρησιμοποιούν το συγκεκριμένο patch. Αν γίνει αλλαγή παραμέτρων σε κάποιο patch - σε επίπεδο performance το οποίο συγκεκριμένο patch το χρησιμοποιούν και άλλα performances, τότε όχι, έχει γίνει αλλαγή που θα ακουστεί μόνο στο συγκεκριμένο performance, τα υπόλοιπα performances που χρησιμοποιούν το συγκεκριμένο patch θα εξακολουθούν να ακούγονται όπως ήταν και πριν. Αυτά ισχύουν από παλιά. Τώρα εάν κάποιο μηχάνημα δεν έχει μνήμες performances αλλά θεωρείται ως ένα performance (βλέπε π.χ. canvas - kurzweil - κλπ), τότε οι αλλαγές που γίνονται στα patch (και φυσικά αποθηκεύονται) ισχύουν από κει και πέρα μέχρι την επόμενη αλλαγή τους. Εξαιρείται η μνήμη που υπάρχει στο buffer, δηλαδή πριν την εγγραφή. Επίσης αυτά ισχύουν από παλιά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση