Προς το περιεχόμενο

Γνωμες για Motu M4


σκούφοΣ

Προτεινόμενες αναρτήσεις

όταν λεω features, εννοώ αν σε βολεύει που έχει τα κουμπιά, από πού μπαίνουν τα βύσματα, πως θα κάτσει στο τραπέζι σου

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Ali Barout Ενω στο αλλο που δεν τρεχει native υπαρχει προβλημα με τα τρακ?

 

Εμενα το προβλημα μου δεν ηταν το να μη σηκωνει σοφτ ινστραμεντ.

 

Το audio κ η μιξη ηταν το προβλημα. Ας πουμε για να τελειωσω Το κομματι με τον Γκουρμουλη, εκανα μιξη τα τυμπανα, το εκανα μπαουνς, μετα νεο προτζεκτ τυμπανα, μπασο, ενα καναλι κιθαρες, χαμοντ. 4 καναλια audio. Ωπ εδω ειμαστε. Μιξη πριν κρασαρει, την παιρνω ανοιγω αλλο προτζεκτ. Κ.ο.κ μεχρι να φτασουμε να μπουν οι φωνες. Με πολλα κρασαρισματα ενδιαμεσα μεχρι 4-5 audio καναλια τη φορα ?. Γι'αυτο το ειπα γεfυρι της Αρτας . Δε δουλευεις ετσι. Ασε που γι'αυτο ειχα πει πως οτι δε δουλευε συνθετικα απο τις αρχικες αποφασεις, το παντρευοσουνα.

 

Περισσοτερα κουναβι θα σου πω απο Οκτωβρη που θα εχω πεσει με τα μουτρα να ξεστραβωθω στη μιξη οποτε θα το δουλευω με δεκαδες audio καναλια. Θα με πεις εγω για σοφτ ινστραμεντς κ ποσα σηκωνει νοιαζομαι κ θα σου πω ε τοτε περιμενε μεχρι το Δεκεμβρη που θα πιασω τα καθαρα δικα μου. 

 

Κ τοτε εσυ θα μου πεις κ θα σου πω κ θα μου πεις μεχρι Δεκεμβρη ... δε μας ψηλα κ αγνατευε ορε ΝΤΛΡ, μεχρι τοτε θα εχω παρει πισι. Ε τοτε αυτοι ειπαν μακαρι κουναβι! Οταν βρεθουμε απο κοντα να τους φερουμε κ αυτους να γνωριστουν ?

 

@dimsonic οπως ειπα οι οικονομικες υπερβασεις για να φτασω μεχρι 3 κατοσταρικα ειναι ηδη πανω απο 2 ?

Ειχα κολλησει με τη σκεψη θελω τους καλυτερους DAC. Διαφωνω πως δεν εχουν διαφορα. Αυτοι της Μ4 ειναι αλλο επιπεδο, ιδιοι με αυτους που χρησιμοποιουν οι ΜΟΤΟΥ σε πολυ πιο ακριβα προιοντα της κ χρησιμοποιουν καποιοι κ σε επαγγελματικα περιβαλλοντα. Εκει που δεν εχει διαφορα ειναι στους preamp. Μαλλον εχει, οπως ειπε ο @npap η ΜΟΤΟΥ ειναι πιο σκληρη, πιο ψυχρη κ αχρωματιστη θα προσθετα. 

 

Η σκεψη μου ηταν η εξης κ θα την αναλυσω λιγο, γιατι απο ολη αυτη την κουβεντα κ βοηθηθηκα πολυ κ παροτι ειμαι αργος κ φαινομαι απολυτος κ ξεροκεφαλος παντα απο την επομενη μερα λαμβανω υποψιν ολα οσα μου ειπαν ή διαβασα κ δεν εχω κανενα προβλημα ν'αναθεωρησω.

Λοιπον:

 

Το προτζεκτ που αναφερω ειναι το εξης. Songwriting duo αλλα με υφος μπαντας. Εγω στα μουσικα, ο "συνεταιρος" (κ αδελφος θα ελεγα!) στους στιχους. Τα κομματια εχουν γραφτει εδω κ χρονια. Μενουν καποιες λεπτομερειες απο εδω κ απο εκει. Οταν τελειωνουμε ενα κομματι, βρισκουμε σεσσιον τραγουδιστη να τραγουδησει τους οδηγους που ακουγονται σαν αστειο απο εμενα. Μεχρι στιγμης στα 4 πρωτα εχουμε βρει εναν ασυλληπτο τυπο που πλεον εχει μπει στο κλιμα του προτζεκτ. Εδω ειναι η πρωτη μεταμορφωση των κομματιων. Η δευτερη ειναι αφου τα στελνουμε σε ηχοληπτη. Οταν τελειωσουμε με αυτον τον τροπο 4-5 κομματια θα αρχισουμε να κανουμε ενεργειες να βγει προς τα εξω το ντεμο να δουμε που ειμαστε. Αυτο, μαζι με το οτι για το συγκεκριμενο προτζεκτ εχει πεσει ποοολυ δουλεια (6 χρονων) κ ειναι η Νο 1 αδιαμφησβητητη προτεραιοτητα μου να τελειωσει, ειναι το απαραιτητο ινπουτ για να εξηγησω τις αναγκες μου απο την καρτα

 

Παμε λοιπον στο ψητο. Δεν ηχογραφω σπιτι μου για το προτζεκτ (αυτο μπορει ν'αλλαξει στο μελλον). Γι'αυτο καιγομαι για τους DAC κυριως. Σκεφτομουν λοιπον να παρω τη ΜΟΤΟΥ που εχει τους καλυτερους κ στο μελλον να παρω προενισχυση βαρβατη (πχ Warm Audio). Μαλλον ειναι λανθασμενο  σκεπτικο

 

Μετα λοιπον απο τη βραδινη επεξεργασια, σκεφτομαι πως ισως απο τη στγμη που τωρα πιο πανω οικονομικα δεν παω ουτε με σφαιρες, ειναι πιο σωστο να παρω αυτη που εχει τα καλυτερα φητσουρς κ συνολικο ηχο (για τα γουστα μου) για να γραφω κιολας τα καθαρα δικα μου (δεν ειναι η Νο 1 προτεραιοτητα, αλλα δε σημαινει πως δε με νοιαζει κιολας)

Κ στο μελλον να τα σκασω για μια βαρβατη καρτα που θα κανει διαφορα (RME). Ουτως ή αλλως δε γραφω εδω τωρα, αρα κατι τετοιο δε θα με φερει πισω. Με αυτο το σκεπτικο προτιμω την Audient. Η οποια θα εχει κ χρηση στο μελλον αν κανω την αναβαθμιση, ως φορητη οικονομικη καρτα που θα μπορω να παιρνω μαζι μου παντου 

 

Επεξεργασμένο από vrasidas27
  • Like 1

Αυτος ο δρομος φτιαχτηκε επι countach

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, vrasidas27 είπε

Ενω στο αλλο που δεν τρεχει native υπαρχει προβλημα με τα τρακ?

Πρόβλημα δεν υπάρχει πουθενά. Εγώ μιλάω για κιουμπέις μονο που έχω δεδομένα. Μιλάμε για διαφορά του στιλ ότι έτρεχε σε συγκεκριμένο τεστ 104 τρακ σε ροζέττα και 129 σε native, στα 256 μπάφφερ. (Μπουκ όμως, προ μαξ 64άρι)

 

Είναι ένα 20% αν το βάλεις κάτω. Αλλά μιλάμε για καθαρό σεταπ. Τα πλαγκιν είναι αυτά τις περισσότερες φορές που σκατώνουν την κατάσταση και ρουφάνε το μεδούλι είτε από σχεδιασμού είτε από μπαγκς. Εξαρτάται και το πλαγκ έτσι; Αν έχεις Acoustica σε κάθε κανάλι, ε οκ, γονατίζει γρηγορότερα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Ali Barout είπε

Πρόβλημα δεν υπάρχει πουθενά. Εγώ μιλάω για κιουμπέις μονο που έχω δεδομένα. Μιλάμε για διαφορά του στιλ ότι έτρεχε σε συγκεκριμένο τεστ 104 τρακ σε ροζέττα και 129 σε native, στα 256 μπάφφερ. (Μπουκ όμως, προ μαξ 64άρι)

 

Είναι ένα 20% αν το βάλεις κάτω. Αλλά μιλάμε για καθαρό σεταπ. Τα πλαγκιν είναι αυτά τις περισσότερες φορές που σκατώνουν την κατάσταση και ρουφάνε το μεδούλι είτε από σχεδιασμού είτε από μπαγκς. Εξαρτάται και το πλαγκ έτσι; Αν έχεις Acoustica σε κάθε κανάλι, ε οκ, γονατίζει γρηγορότερα.

Πλησιάζουν τα πρότζεκτ σου αυτές τις απαιτήσεις σε αριθμό καναλιών.

 

Ρωτάω γιατί ξέρω πως γράφεις κ συμφωνικα, οπότε η απάντηση μπορεί να είναι κ ναι...

Αυτος ο δρομος φτιαχτηκε επι countach

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Ali Barout επισης βασικη ερωτηση κουναβι... Το κιουμπεης τρεχει νεητιβ ή θελει Ροζετα?

Αυτος ο δρομος φτιαχτηκε επι countach

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, vrasidas27 είπε

Πλησιάζουν τα πρότζεκτ σου αυτές τις απαιτήσεις σε αριθμό καναλιών.

Σε καμία περίπτωση. Συμφωνικά δεν κάθομαι να γράψω στο κιουμπέις, θα σφάξω άνθρωπο. Αλλά κι όταν γράφω, προτιμώ όσο γίνεται με εξπρέσσιον μαπ να κρατάω τα τρακ όσο λιγότερα γίνεται. Κάποιοι φορτώνουν διαφορετικό instance για κάθε articulation. π.χ. έχεις φλάουτο, φτιάχνεις 8 τρακ, φλάουτο λεγκάτο, στακκάτο, τρίλλο ημιτόνιο, τρίλλο τόνος, flutter, αξάν, εσπρεσσίβο, κρεσσεντο ντιμινουέντο (παράδειγμα). Κι αν έχεις και από άλλη βιβλιοθήκη, πάλι τα ίδια. Ε οκ, αν έχεις 16 τρακ για ένα φλάουτο, για όλη την ορχήστρα θα έχεις γύρω στα 450. Ξέρω γω; Πας για VEPro καλύτερα σε άλλον υπολογιστή.

 

Γενικά δεν είμαι των πολλών τρακ για λόγους οργάνωσης, αλλά ακούς και κρίνεις. Όλα τα δικά μου είναι στατικές μίξεις επιπέδου οδηγού. Αλλά με τον παππούλη πια 6700Κ και 32 giga μνήμη, δεν έχω καταφέρει να κάνω κάποιο πρότζεκτ ακόμα να βήχει. Με λογική (κατ εμέ) χρήση έτσι; Όχι να έχω μούλτιμπαντ κομπρέσσορα σε κάθε κανάλι και άλλα 12 ινσερτ με automation. Υπάρχει και render in place, και bounce, και save as new version, οκ, ας παίρνουμε και καμια απόφαση πού και πού, μην τα αφήνουμε όλα ανοιχτά.

4 λεπτά πριν, vrasidas27 είπε

Το κιουμπεης τρεχει νεητιβ ή θελει Ροζετα?

To cubase τρέχει native αξιοζήλευτα, ΑΛΛΑ με την προϋπόθεση ότι αφήνεις όλα τα VST εως 2.4 πίσω σου. Μόνο vst 3 plug-in τρέχουν native.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μολις ειδα πως ολα τα Slate All access pass plugins τρεχουν native.... ω ρε πανηγυρι.....

Επεξεργασμένο από vrasidas27

Αυτος ο δρομος φτιαχτηκε επι countach

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator
2 ώρες πριν, dimsonic είπε

Τωρα dac και τέτοια, άστα, ούτε προενισχυτές ούτε τίποτα. Όλα ίδια είναι

 

 

Δεν καταλαβαίνω πως προκύπτουν τέτοιες δηλώσεις.

 

Αν υπάρχει ένα πράγμα που πραγματικά κάνει degrade τον ήχο (και μάλιστα με κακό τρόπο) είναι οι κονβέρτορες.

 

Μπορεί κάποιος να ακούσει μεγάλη διαφορά πηγαίνοντας από ένα φθηνό dac/adc σε ένα ακριβότερο.

Και ναι, κατα τη γνώμη μου (γενικότερα μιλώντας) τα dac/adc είναι από τα λίγα πράγματα στο audio που όσο περισσότερα πληρώνεις ανά κανάλι τόσο καλύτερα είναι.

 

Όσον αφορά τις προενισχύσεις, αν είναι από ένα επίπεδο και πάνω, δεν είναι κάτι το οποίο θα σου χαλάσει ή θα σου φτιάξει ένα recording. Απλά λίγο διαφορετικά χρώματα.

 

Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί κάποιος/α να περιμένει να έχει μια καλή πηγή με μια Scarlet πχ. Συγκεκριμένα η scarlet είναι harsh και στενή σε ύψος/βάθος κτλ. Τυπικός ήχος φθηνού interface.

 

Ακόμα και σε mid-level interfaces να πάει κάποιος (π.χ. RME), πάλι όταν ακούσει ένα hi-end chain θα καταλάβει γιατί ένα home studio πάντα ακούγεται "home" και πόσο relevant είναι ακόμα τα σωστά studio. Ένας από τους λόγους βασικά.

 

 

https://www.bigfootsound.com | Studio Ηχογραφήσεων | Metal, Rock, Jazz, Acoustic, Electronic

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Slew Rate εχεις αποψη αν οι dac της Μ4 ειναι οντως τοσο καλοι οσο διαφημιζονται?

 

Η αν διαβασες αυτο:

 

"Παμε λοιπον στο ψητο. Δεν ηχογραφω σπιτι μου για το προτζεκτ (αυτο μπορει ν'αλλαξει στο μελλον). Γι'αυτο καιγομαι για τους DAC κυριως. Σκεφτομουν λοιπον να παρω τη ΜΟΤΟΥ που εχει τους καλυτερους κ στο μελλον να παρω προενισχυση βαρβατη (πχ Warm Audio). Μαλλον ειναι λανθασμενο  σκεπτικο

 

Μετα λοιπον απο τη βραδινη επεξεργασια, σκεφτομαι πως ισως απο τη στγμη που τωρα πιο πανω οικονομικα δεν παω ουτε με σφαιρες, ειναι πιο σωστο να παρω αυτη που εχει τα καλυτερα φητσουρς κ συνολικο ηχο (για τα γουστα μου) για να γραφω κιολας τα καθαρα δικα μου (δεν ειναι η Νο 1 προτεραιοτητα, αλλα δε σημαινει πως δε με νοιαζει κιολας)

Κ στο μελλον να τα σκασω για μια βαρβατη καρτα που θα κανει διαφορα (RME). Ουτως ή αλλως δε γραφω εδω τωρα, αρα κατι τετοιο δε θα με φερει πισω. Με αυτο το σκεπτικο προτιμω την Audient. Η οποια θα εχει κ χρηση στο μελλον αν κανω την αναβαθμιση, ως φορητη οικονομικη καρτα που θα μπορω να παιρνω μαζι μου παντου "

 

ποιο απο τα δυο σκεπτικα σου φαινεται πιο λογικο?

Αυτος ο δρομος φτιαχτηκε επι countach

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, Slew Rate είπε

 

Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί κάποιος/α να περιμένει να έχει μια καλή πηγή με μια Scarlet πχ. Συγκεκριμένα η scarlet είναι harsh και στενή σε ύψος/βάθος κτλ. Τυπικός ήχος φθηνού interface.

 

 

Θα είχες κάποια καλλίτερη πρόταση σ' αυτή την κατηγορία τιμής, με αυτά τα features?

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου