Προς το περιεχόμενο

Sound Behind the song: “Elsewhere” by Vangelis


Προτεινόμενες αναρτήσεις

 Η ποιοτητα βελτιωνεται, λογω του νομου του Moore. Σαν προθεση για ποιοτικη κατασκευη, στο παρελθον ηταν καλυτερα τα πραγματα, πιστευω ας πουμε οτι το M1 ανετα του εβαζες ροδακια και εκανες skate με αυτο και δεν παθαινε τιποτε.Αλλα και ηχητικα, με ελαχιστα mb τα τοτε μηχανηματα εβγαζαν φοβερους ηχους, γιατι προφανως οι sound designers εκαναν μαγειεε, δεν εχει εξελιχθει με αναλογη συνεχεια η φαση, αν ειχαν το τοτε μερακι θα επρεπε να ακουμε τα χερουβειμ στα νεα πσηφια.

 

 Αλλα ομως η εξελιξη των επεξεργαστων καθαριζει για την τεμπελια μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Τρια βιντεακια προς επιρρωση των λεγομενων.

 

 

 Μια συγκριση jv 1080 σε hardware και software ( μετα το 3.50), πιο κοντινος ηχος πεθαινεις ?

 

 

 

 

 

 Μια ματια  τωρα στα strings του montage, εδω εχουμε συγκριση με το καινουργιο fantom

 (στο 1.20), φοβερος ηχος strings απο το montage, IMHO καλυτερος του roland.

 

 

 

 

 

 

 Και τελος, ετσι για τη φαση, καποιοι ηχοι απο το φοβερο και τρομερο dune 3 vst, διοτι η εξελιξη συνεχιζεται και δε σταματαει.

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

@manosx
Δεκτό και όπως νομίζεις.

Είσαι ένα από τα target group.

Επεξεργασμένο από Μανώλης Χναράκης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, manosx είπε

φοβερος ηχος strings απο το montage, IMHO καλυτερος του roland.

Καλύτερος του Roland, ή καλύτερος ΑΠΟ του Roland;

Τι αννοείς;

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Μου αρεσαν καλυτερα τα strings του montage.

 

 Οπωσδηποτε αγαπητε συνονοματε ειναι υποκειμενικοτατες οι αποψεις μου, θα ελεγα οτι οχι μονο ειναι υποκειμενικες αλλα και προκατελειμμενες. ? Τα εφαγα στη μαπα σε υπερβολικο σημειο τα rompler και τα sampler του παρελθοντος, δε θελω ουτε να τα βλεπω μπροστα μου ? ολη αυτη η διαδικασια του αρχαιου samplαρισματος ειναι ατελειωτες ωρες εντελως αχρηστης γνωσης και εμπειριας που θα ηθελα να παρω πισω ? και θα ανταλλαζα ευχαριστως ολα αυτα τα ρακ με 3-4 καλα vst του τωρα, πραγμα που φυσικα ηδη εχω κανει.

 

 Τωρα ειναι αργα, τα εφαγα στη μαπα, και απορω και φριττω που υπαρχουν ανθρωποι που επιμενουν σε αυτα, αλλα ειπαμε, υποκειμενικες αποψεις και γουστα, υπαρχουν και αυτα. Καλα ξηγιουνται. Οπως τη βρισκει ο καθενας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, trolley είπε

Πραγματικά δεν καταλαβαίνεις για ποιο λόγο είναι διαφορετικό να έχεις 16 όργανα μέσα στο δωμάτιο, από το να έχεις 16 μέσα σε ένα κουτί, όπου και τα 16 τα έχει φτιάξει ο ίδιος κατασκευαστής, με τις ίδιες σχεδιαστικές αντιλήψεις, τα ίδια πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα, γενικώς τον ίδιο ήχο (όπως έχει διαπιστώσει καθένας που χρησιμοποιεί multitimbral mode...

Φυσικά και καταλαβαίνω. Αυτό που εσύ αρνείσαι να καταλάβεις είναι ότι εδώ μιλάμε για την synth ισχύ δύο συστημάτων, ενός multi-synth setup του 1988 και ενός σύγχρονου 16-part multitimbral workstation του 2023, και συγκεκριμένα των Yamaha Montage/MODX. Η synth ισχύς λοιπόν ενός MODX6+ των €1,400 είναι αντικειμενικά κάτι έτη φωτός μεγαλύτερη από την ισχύ του συγκεκριμένου multi-synth setup του 1988. Fact. Πάμε παρακάτω. Υπάρχει κάποιος τομέας που το συγκεκριμένο multi-synth setup υπερέχει ενός Montage/MODX? Ναι, υπάρχει. Κι αυτό είναι η live αμεσότητα στο παίξιμο των ήχων, κάτι που ήταν η Νο1 προτεραιότητα του Παπαθανασίου, καθώς ο ίδιος ήταν πάντα ένας live πληκτράς/συνθέτης/ενορχηστρωτής.

 

Δεν θα τον έβλεπες ποτέ να κάθεται μπροστά από ένα DAW ή ένα sequencer προγραμματίζοντας tracks. One-take ήταν οι περισσότερες ηχογραφήσεις του, τουλάχιστον απ'την hybrid (analog/digital) περίοδο μέχρι την εντελώς digital περίοδο και ως το τέλος. Πάνω στο συγκεκριμένο multi-synth setup ηχογραφήθηκε το άλμπουμ "Direct" με τον τίτλο να εξηγεί ακριβώς την direct/live προσέγγιση που είχε. Το πρώτο track του άλμπουμ (The Motion Of Stars) δείχνει με το καλύτερο τρόπο αυτή την live/one-take προσέγγιση του, που δεν ήταν άλλη απ'την ταυτόχρονη σύνθεση/ενορχήστρωση/εκτέλεση και ηχογράφηση. Εδώ έχουμε να κάνουμε με Masterclass, όχι αστεία.

 

 

Από την άλλη τώρα, αν πάρουμε το συγκεκριμένο multi-synth setup και το βάλουμε δίπλα από ένα Montage στο οποίο έχουμε συνδέσει 16 MIDI controllers, το πρώτο setup πάει περίπατο. Δεν χρειάζεται νομίζω να εξηγήσω γιατί 16 synths που κυκλοφόρησαν απ΄τα τέλη των '70s μέχρι τα τέλη των '80s είναι υποδεέστερα σαν setup από ένα setup που αποτελείται από 16 Montage (γιατί στην ουσία αυτό ακριβώς σημαίνει 1 Montage + 16 MIDI controllers).

 

Στο μόνο που πραγματικά μπορεί να υπερέχει το πρώτο setup έναντι ενός Montage setup είναι η πολυφωνία. To πρώτο setup διαθέτει αυτούσια την πολυφωνία του κάθε synth, στο δεύτερο setup δεν συμβαίνει ακριβώς αυτό. Όταν στο Montage έχουμε ένα Performance το οποίο αποτελείται από 16 AWM2 parts (με το δικό του MIDI κανάλι το καθένα) και με το κάθε part να αποτελείται από ένα μόνο element, η 128-voice πολυφωνία της AWM2 engine μπορεί να μειωθεί αισθητά.

 

Πως και πόσο μειώνεται? Εξαρτάται από τα πόσα parts/elements παίζουμε ταυτόχρονα. Πχ, το κάθε part του παραδείγματος μας διαθέτει από μόνο του 128-voice polyphony, αν λοιπόν παίξουμε ένα part από το αντίστοιχο MIDI controller το part θα διατηρήσει την πολυφωνία του. Αν όμως παίξουμε ταυτόχρονα δύο parts/MIDI controllers, η πολυφωνία του κάθε part μειώνεται στο μισό, οπότε η πολυφωνία κατεβαίνει στις 64 νότες για το κάθε part. Αυτό δεν συμβαίνει με το multi-synth setup, είτε παίξουμε με το ένα Juno-106 είτε και με τα δύο Juno ταυτόχρονα, η πολυφωνία του κάθε Juno θα παραμείνει η ίδια (6 voices ?).

Αν τώρα απ'τη σύγκριση βγάλουμε το Montage και τα controllers του και βάλουμε ένα multi-Montage setup που αποτελείται από 5-6 Montage...ραντεβού στον Άλφα του Κενταύρου. image.gif.bba18f8becddc14fdf74d8d91f0da7d9.gif

 

Όσο για τον "ίδιο ήχο" που μπορεί να έχουν τα parts ενός Montage ή ενός άλλου workstation, οι ήχοι δηλαδή να παρουσιάζουν μία ομοιότητα μεταξύ τους, αυτό απλά δεν παίζει. Τέτοια synths-τέρατα δεν έχουν αυτό που λέμε "τον δικό τους ήχο", δεν διαθέτουν ένα trademark/αναγνωρίσιμο ήχο που συνήθως διαθέτουν τα αναλογικά synths. Όταν ακούς πχ ένα κομμάτι θα αναγνωρίσεις εύκολα έναν Hammond/Minimoog/Rhodes ήχο, δεν θα αναγνωρίσεις όμως ποτέ έναν Montage ήχο, εκτός κι αν ο συγκεκριμένος ήχoς είναι κάποιος preset ήχος, οπότε υπάρχει περίπτωση να γίνει αναγνωρίσιμος από τους κατόχους ενός Montage.

Και πάλι δεν είναι σίγουρο, αν νομίζετε ότι όλοι οι κάτοχοι Montage/MODX έχουν ακούσει όλους τους ήχους των οργάνων τους, κάνετε μέγα λάθος. Ένα Montage/MODX έχει πάνω από 2,200 performances, και το κάθε performance όπως είπαμε μπορεί να αποτελείται από 1 μέχρι 16 parts/ήχους/patches ή όπως αλλιώς ονομάζονται τέλος πάντων οι ήχοι στα διάφορα synths άλλων εταιρειών. Το να ακούσετε λοιπόν κάποιον να λέει "Α, κλασικός Montage ήχος" είναι από απίθανο μέχρι αδύνατον, δεν υπάρχει κάτι τέτοιο.

 

3 ώρες πριν, trolley είπε

Τι σχέση έχει το multitimbrality; Θα έχω τα πιάνα του Kurzweil (αν τα θέλω) στο MODX επειδή έχει multitimbrality; Ούτε σε 5.000.000 χρόνια. Θα έχω το Rhodes (που από μόνο του κάνει γύρω στα 12.000 ευρώ) μέσα στο Ναυτίλο - ποτέ δε θα γίνει αυτό, πάντα το Rhodes θα ακούγεται καλύτερα. Θα έχω τα strings ενός καλού Roland στο Yamaha μου;  

Το γράφω για δεύτερη φορά: μιλάμε για την synth ισχύ δύο συστημάτων, ενός multi-synth setup του 1988 και ενός σύγχρονου 16-part multitimbral workstation του 2023, όχι για τον ήχο τους.

 

3 ώρες πριν, trolley είπε

τι σκατά ψηφιοαναλογικό μετατροπέα έχει το πρα-πρα των 2000 ευρώ, από ποια κονσολα το περνάμε, σε τι το γράφουμε (ωπ, είπαμε, σε Tascam Model 24 με τον Φιλιπ να παίζει φυσαρμόνικα δίπλα), τι έχει στο μυαλουδάκι του ο ηχολήπτης και πολλά-πολλά άλλα.

Trolley, προσγειώσου ρε φίλε στο 2023 μΧ, τόσο δύσκολο είναι?image.gif.799e70bf7df5310763e37ca988160b99.gif Το να ειρωνεύεσαι την επιβεβαιωμένη χρήση του Tascam Model 24 από τον ίδιο τον Παπαθανασίου δεν λέει τίποτα. Όταν πραγματικά καταλάβεις την εξέλιξη της σημερινής -πάμφθηνης- τεχνολογίας τότε θα καταλάβεις γιατί ένας τύπος ονόματι Vangelis με 250 μύρια net worth αγόρασε και χρησιμοποιούσε ένα mixer/multitrack recorder των €1,160, πάνω στο οποίο είχε συνδέσει και ηχογραφούσε synths που η τιμή τους έπαιζε από €600 μέχρι €12,000. 
Μια φορά τσιγγούνη δεν τον έλεγες, το ακριβώς αντίθετο ήταν, και φυσικά ούτε άσχετο.

 

Στα περί "ψηφιοαναλογικού μετατροπέα" και άλλων ανεκδότων, τι να πω? Αυτές είναι συζητήσεις των '80s/'90s, στον 21ο αιώνα μόνο άσχετοι θα αναρωτηθούν πόσο καλός είναι ο AD/DA μετατροπέας ενός synth. Έχει μπει κι αυτό στην κατηγορία "Ανέκδοτα". 

Να σε ενημερώσω λοιπόν ότι ένα DX7 II (1986) διέθετε ήδη έναν CD-quality DAC στα 16bit/44.1kHz. Tο SY77 (1989) διέθετε 22bit DAC ενώ ένα MOXF6 (2013) των €1,200 διέθετε έναν 24bit/192kHz DAC, δηλαδή καλύτερο DAC ακόμα και από το τότε flagship της εταιρείας, το Motif XF, το οποίο φόραγε DAC στα  24Bit/108kHz. 
Αφήστε στην άκρη λοιπόν τα DACs, τις Ducks και τα Dicks και προσγειωθείτε στο σήμερα, μην ασχολείστε με θέματα που είναι λυμένα εδώ και δεκαετίες.

Επεξεργασμένο από Waterfall-K mk2

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Στην τελικη, το συνδεεις το montage με το usb, και παιρνεις το σημα του ψηφιακα, και τελειωσε το προβλημα.

 

 Αν και προβλημα δεν υπαρχει. Μια χαρα ειναι οι συγχρονοι converters, ακομα και σε φθηνα πολυκαναλα σαν το τασκαμ ειναι σαφως καλυτεροι απο τα τυπικα ψηφιακα MASTER RECORDERS της παλαιας εποχης, το διανοειστε αυτο; Η τεχνολογια τρεχει, τι να κανουμε, onboard audio converter απο motherboard ( !!!) ακους πια και ειναι τζετ.

 

 Το ξερω οτι ειναι δυσκολο να χωνευτει αλλα τρεχει η τεχνολογια, οι επεξεργαστες της αποστολης που πηγε στη σεληνη και κοστισε απειρα δις, ειναι πολυ κατωτεροι απο τους επεξεργαστες του πλυντηριου ρουχων της κυρα Κομπρεσσας, απιστευτο αλλα αληθινο.

Επεξεργασμένο από manosx
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, Waterfall-K mk2 είπε

Το να ειρωνεύεσαι την επιβεβαιωμένη χρήση του Tascam Model 24 από τον ίδιο τον Παπαθανασίου δεν λέει τίποτα.

 

Νομίζω ότι θα είναι η πέμπτη φορά που θα γράψω πως έχω τον συγκεκριμένο εξοπλισμό, οπότε προφανώς δεν ειρωνεύομαι, απλώς κάνω πλάκα, στη συνέχεια όσων έχουν γραφτεί νωρίτερα. Πραγματικά, το ότι δεν το κατανόησες καμία από τις προηγούμενες φορές με προβληματίζει, μήπως ρε έχεις ρίξει σκληρό αντι-αντ πλαγκιν που κόβει τα πάντα όλα;

 

Τώρα για το (άλλο ένα) σεντόνι, στο οποίο επαναλαμβάνεις πράγματα που γνωρίζω (ως γεγονότα) αλλά δεν συμφωνώ απαραιτήτως με το σκεπτικό με το οποίο τα αξιολογείς... καλά κάνεις και τα γράφεις, γνωρίζω πως οι γραπτές διατυπώσεις βοηθούν να τακτοποιείται η σκέψη του γράφοντα.

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, manosx είπε

Μια χαρα ειναι οι συγχρονοι converters, ακομα και σε φθηνα πολυκαναλα σαν το τασκαμ ειναι σαφως καλυτεροι απο τα τυπικα ψηφιακα MASTER RECORDERS της παλαιας εποχης, το διανοειστε αυτο;

Εμείς, ναι. Κάποιοι άλλοι πάλι δυσκολεύονται, και δεν καταλαβαίνω γιατί...?

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, trolley είπε

καλά κάνεις και τα γράφεις, γνωρίζω πως οι γραπτές διατυπώσεις βοηθούν να τακτοποιείται η σκέψη του γράφοντα.

Η σκέψη του γράφοντα δεν χρειάζεται τακτοποίηση. Τα γράφω για να μην μένουν λάθος εντυπώσεις στα όποια πιτσιρίκια μας διαβάζουν, και μετά βγαίνουν παραέξω αναπαράγοντας τα απίθανα που διαβάζουμε στα ξένα synth forums/sites και τραβάμε τα μαλλιά (που δεν έχουμε).

 image.png.f9b5be045b7889999ec932868b6c6363.png

  • Χαχα 1

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου