Moderator kpeyos Δημοσιευμένο 26 Ιουλίου 2023 Moderator Share Δημοσιευμένο 26 Ιουλίου 2023 Πάντως αφού παίζεις σε σκηνές και χρησιμοποιείς και ακουστική, θα σου προτείνω από compressor τον Golden Ratio της Crazy Tube Circuits. Τον χρησιμοποιώ για τα πάντα και είναι και εντελώς αθόρυβος. Δεν είναι budget βέβαια, εκτός αν είσαι τυχερός και τον πετύχεις κάπου μεταχειρισμένο. Τώρα για πρόταση drives θα πρέπει να γίνεις πολύ πιο συγκεκριμένος στο τί ήχο ψάχνεις και τί λεφτά δίνεις για να προτείνω. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gkourmoul1 Δημοσιευμένο 26 Ιουλίου 2023 Share Δημοσιευμένο 26 Ιουλίου 2023 Ο κομπρεσορας θα σου παχύνει τον καθαρό ήχο, θα δώσει sustain, θα μπουσταρει το drive που έχεις μετά, αλλά μέχρι εκεί. Δεν θα σου δώσει crunchy/low gain ήχο, που να κοβει. Και ούτε μπορείς με την gretcsh να ρίχνεις vol κιθαρας, αποτελεσματικά, για να "καθαρίσει' το drive. Ιδανικό ειναι δύο drives, για μένα. Με το πρώτο έχεις (εάν θες μόνιμο) low gain ήχο (ο οποίος θα έχει ένα σχετικό κομπρεσιον, ανάλογα το πετάλι), και ενεργοποιώντας το 2ο έχεις distortion. Πολύ πρακτικό σε ροκ. Καλός είναι και ο κομπρεσορας, αλλά εάν έχει μόνο τρεις θέσεις για πετάλια, με κλειστά μάτια θα επελεγα od, dist, delay. Όλα αυτά εάν έπαιζα σε καθαρό καναλι ενισχυτή. 1 Γιώργος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kospas12345 Δημοσιευμένο 26 Ιουλίου 2023 OP Share Δημοσιευμένο 26 Ιουλίου 2023 3 λεπτά πριν, gkourmoul1 είπε Ο κομπρεσορας θα σου παχύνει τον καθαρό ήχο, θα δώσει sustain, θα μπουσταρει το drive που έχεις μετά, αλλά μέχρι εκεί. Δεν θα σου δώσει crunchy/low gain ήχο, που να κοβει. Και ούτε μπορείς με την gretcsh να ρίχνεις vol κιθαρας, αποτελεσματικά, για να "καθαρίσει' το drive. Ιδανικό ειναι δύο drives, για μένα. Με το πρώτο έχεις (εάν θες μόνιμο) low gain ήχο (ο οποίος θα έχει ένα σχετικό κομπρεσιον, ανάλογα το πετάλι), και ενεργοποιώντας το 2ο έχεις distortion. Πολύ πρακτικό σε ροκ. Καλός είναι και ο κομπρεσορας, αλλά εάν έχει μόνο τρεις θέσεις για πετάλια, με κλειστά μάτια θα επελεγα od, dist, delay. Όλα αυτά εάν έπαιζα σε καθαρό καναλι ενισχυτή. Συμφωνώ απόλυτα, μπορείς να μου προτείνεις ένα low και ένα dist? Γενικά το bossακι το εμπιστευομαι αλλά προτιμώ να μου πεις τι θα αγόραζες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator kpeyos Δημοσιευμένο 26 Ιουλίου 2023 Moderator Share Δημοσιευμένο 26 Ιουλίου 2023 2 λεπτά πριν, gkourmoul1 είπε Ο κομπρεσορας θα σου παχύνει τον καθαρό ήχο, θα δώσει sustain, θα μπουσταρει το drive που έχεις μετά, αλλά μέχρι εκεί. Δεν θα σου δώσει crunchy/low gain ήχο, που να κοβει. Και ούτε μπορείς με την gretcsh να ρίχνεις vol κιθαρας, αποτελεσματικά, για να "καθαρίσει' το drive. Ιδανικό ειναι δύο drives, για μένα. Με το πρώτο έχεις (εάν θες μόνιμο) low gain ήχο (ο οποίος θα έχει ένα σχετικό κομπρεσιον, ανάλογα το πετάλι), και ενεργοποιώντας το 2ο έχεις distortion. Πολύ πρακτικό σε ροκ. Καλός είναι και ο κομπρεσορας, αλλά εάν έχει μόνο τρεις θέσεις για πετάλια, με κλειστά μάτια θα επελεγα od, dist, delay. Όλα αυτά εάν έπαιζα σε καθαρό καναλι ενισχυτή. Ένας καλός κομπρέσορας είναι πιο χρήσιμος από ένα δεύτερο drive για εμένα γιατί: 1. Θα βοηθήσει να έχεις πιο γεμάτο ήχο στις χαμηλές εντάσεις και στα καθαρά και στα βρώμικα σε ήπια settings. 2. Αντί για δεύτερο drive μπορείς να χρησιμοποιήσεις ένα drive με καλό stacking, να τον βάλεις πρίν από αυτό και να σου μπουστάρει το drive, άρα να έχεις περισσότερο ή λίγότερο drive. Μπορείς ακόμη, αν και συμβαίνει πιο σπάνια να τον βάλεις μετά το drive και να τον χρησιμοποιήσεις σαν booster/sustainer. Επειδή ο OP θα χρησιμοποιήσει την πεταλιέρα και με ακουστική σε σκηνές, ένας καλός, αθόρυβος και κατά προτίμηση optical compressor είναι must για εμένα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gkourmoul1 Δημοσιευμένο 26 Ιουλίου 2023 Share Δημοσιευμένο 26 Ιουλίου 2023 Proco rat σαν 2ο. Δεν θα κοίταζα άλλο, στα λεφτά αυτά. Μου αρέσει και το blues driver bd2. Σαν πρώτο δες προς ibanez tube screamer mini, ή κάνα ts9. Και sd1 μια χαρά είναι. Είναι σχετικά οικονομικά και αντέχουν μπόλικη κακομεταχείριση. Γι'αυτό δεν σου προτείνω επώνυμους κλώνους, διότι δεν αντέχουν και τόσο. Γιώργος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kospas12345 Δημοσιευμένο 26 Ιουλίου 2023 OP Share Δημοσιευμένο 26 Ιουλίου 2023 1 λεπτό πριν, kpeyos είπε Ένας καλός κομπρέσορας είναι πιο χρήσιμος από ένα δεύτερο drive για εμένα γιατί: 1. Θα βοηθήσει να έχεις πιο γεμάτο ήχο στις χαμηλές εντάσεις και στα καθαρά και στα βρώμικα σε ήπια settings. 2. Αντί για δεύτερο drive μπορείς να χρησιμοποιήσεις ένα drive με καλό stacking, να τον βάλεις πρίν από αυτό και να σου μπουστάρει το drive, άρα να έχεις περισσότερο ή λίγότερο drive. Μπορείς ακόμη, αν και συμβαίνει πιο σπάνια να τον βάλεις μετά το drive και να τον χρησιμοποιήσεις σαν booster/sustainer. Επειδή ο OP θα χρησιμοποιήσει την πεταλιέρα και με ακουστική σε σκηνές, ένας καλός, αθόρυβος και κατά προτίμηση optical compressor είναι must για εμένα. Καταλαβαίνω τι λες και σε ευχαριστώ. Έχει λογική. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gkourmoul1 Δημοσιευμένο 26 Ιουλίου 2023 Share Δημοσιευμένο 26 Ιουλίου 2023 2 λεπτά πριν, kpeyos είπε Ένας καλός κομπρέσορας είναι πιο χρήσιμος από ένα δεύτερο drive για εμένα γιατί: 1. Θα βοηθήσει να έχεις πιο γεμάτο ήχο στις χαμηλές εντάσεις και στα καθαρά και στα βρώμικα σε ήπια settings. 2. Αντί για δεύτερο drive μπορείς να χρησιμοποιήσεις ένα drive με καλό stacking, να τον βάλεις πρίν από αυτό και να σου μπουστάρει το drive, άρα να έχεις περισσότερο ή λίγότερο drive. Μπορείς ακόμη, αν και συμβαίνει πιο σπάνια να τον βάλεις μετά το drive και να τον χρησιμοποιήσεις σαν booster/sustainer. Επειδή ο OP θα χρησιμοποιήσει την πεταλιέρα και με ακουστική σε σκηνές, ένας καλός, αθόρυβος και κατά προτίμηση optical compressor είναι must για εμένα. Όλα αυτά τα κάνει ο comp. Είναι must σε ρυθμικά με low gain και καθαρό παίξιμο, και σίγουρα απαραίτητο σε ακουστική. Βέβαια, ο ΟΡ αναφέρει ότι θα φτιάξει 2ο setup για ακουστική. Επίσης, όπως ανέφερα παραπάνω, σε καθαρό κανάλι με κομπρεσορας δεν μπορείς να έχεις low to mid gain ήχο. Παρόλαυτα, είναι σημαντικό να εντοπίσει ακριβώς τι ήχους θέλει, και έπειτα να αποφασίσει πως πρέπει να πορευτεί. Εάν παίζει ρυθμικά, και δεν χρειάζεται high gain ήχους, τότε μια χαρά βολεύεται με ένα drive, και κομπρεσορας πίσω του. Εάν παίζει lead, τότε αλλάζει το πράγμα. 1 Γιώργος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kospas12345 Δημοσιευμένο 26 Ιουλίου 2023 OP Share Δημοσιευμένο 26 Ιουλίου 2023 6 λεπτά πριν, gkourmoul1 είπε Όλα αυτά τα κάνει ο comp. Είναι must σε ρυθμικά με low gain και καθαρό παίξιμο, και σίγουρα απαραίτητο σε ακουστική. Βέβαια, ο ΟΡ αναφέρει ότι θα φτιάξει 2ο setup για ακουστική. Επίσης, όπως ανέφερα παραπάνω, σε καθαρό κανάλι με κομπρεσορας δεν μπορείς να έχεις low to mid gain ήχο. Παρόλαυτα, είναι σημαντικό να εντοπίσει ακριβώς τι ήχους θέλει, και έπειτα να αποφασίσει πως πρέπει να πορευτεί. Εάν παίζει ρυθμικά, και δεν χρειάζεται high gain ήχους, τότε μια χαρά βολεύεται με ένα drive, και κομπρεσορας πίσω του. Εάν παίζει lead, τότε αλλάζει το πράγμα. Δυστυχώς είναι περίεργο το θέμα με τον ήχο μου. Αναλόγως μπάντας αλλάζει το ύφος. Συγκεκριμένα σε ένα live που έχουμε τον Σεπτέμβριο θα παικτουν jazz κομμάτια σε συνδυασμό με progressive κομμάτια , όπου φανταστείτε πιθανα να έχω και διαφορετικές κιθάρες (παίζουν διαφορετικά κουρδίσματα κτλ κτλ). Ειδικά στο συγκεκριμένο live θα χρειαστώ σίγουρα διαφοροποίηση στο drive γιατί φανταστείτε κάποια κομμάτια έχουν αυτή την απαίτηση, έντονη διαφορά από τα chords στο lead. Και επειδη είναι δυο κιθάρες Εναλλάσσονται. Ειδικά με την Grench δεν μπορώ πολύ εύκολα να το κάνω αυτό με το drive γιατί έχει και χάλια ποντεσιομετρα. Όποτε χρειάζομαι το setup σε ένα βαθμό να με καλύπτει και στα δυο. Επίσης είναι πολύ πιθανό να χρειαστεί στο ίδιο gig να μπει και ακουστική κιθάρα όποτε λογικά ο compressor θα πρέπει σίγουρα να είναι μέσα στις επιλογές μου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gkourmoul1 Δημοσιευμένο 26 Ιουλίου 2023 Share Δημοσιευμένο 26 Ιουλίου 2023 Θα μπορούσε να σε "καλύψει" ο κομπρεσορας του mooer. Αλλιώς πας για comp, overdrive, distortion.... Γιώργος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator kpeyos Δημοσιευμένο 26 Ιουλίου 2023 Moderator Share Δημοσιευμένο 26 Ιουλίου 2023 (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, kospas12345 είπε Ειδικά στο συγκεκριμένο live θα χρειαστώ σίγουρα διαφοροποίηση στο drive γιατί φανταστείτε κάποια κομμάτια έχουν αυτή την απαίτηση, έντονη διαφορά από τα chords στο lead. Ok, ας τα πιάσουμε ένα ένα. Πώς φαντάζεσαι τους δύο βρώμικους ήχους; Δώσε μας ένα παράδειγμα. Πές λίγο και για το διαθέσιμο budget. Επεξεργασμένο 26 Ιουλίου 2023 από kpeyos Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση