Προς το περιεχόμενο

NPap Tests: Tape saturation plug ins


npap

Προτεινόμενες αναρτήσεις

11 λεπτά πριν, MGs είπε

Πάει ο Waterfall,θα του την πέσουν ξημερώματα και θα του σπάσουν ότι vintage αναλογικό έχει στην πλατεία του χωριού. R.I.P  ?

Το μόνο vintage αναλογικό που υπάρχει σπίτι μου είναι ένα Korg Poly 800 μέσα σε μια ντουλάπα. Είναι δε τόσo out of order που είναι απίθανο να μπει κάποιος στον κόπο να το σπάσει. Χειρότερα έτσι κι αλλιώς αποκλείεται να το κάνει. Απορώ γιατί δεν το έχω πετάξει ακόμα, μια και πώληση δεν παίζει στην κατάσταση που είναι (ποτέ δεν ξέρεις βέβαια, με τόσα analog fanboys/ψώνια που κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια όλα είναι πιθανά...?)

  • Χαχα 1

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, Waterfall-K mk2 είπε

Το μόνο vintage αναλογικό που υπάρχει σπίτι μου είναι ένα Korg Poly 800 μέσα σε μια ντουλάπα. Είναι δε τόσo out of order που είναι απίθανο να μπει κάποιος στον κόπο να το σπάσει. Χειρότερα έτσι κι αλλιώς αποκλείεται να το κάνει. Απορώ γιατί δεν το έχω πετάξει ακόμα, μια και πώληση δεν παίζει στην κατάσταση που είναι (ποτέ δεν ξέρεις βέβαια, με τόσα analog fanboys/ψώνια που κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια όλα είναι πιθανά...?)

Αν είναι λειτουργικό,χάρισε το σε κάποιον πιτσιρικά(όπως έκανα εγώ με την πρώτη μου κιθάρα και ενισχυτή) που θα θέλει να ασχοληθεί.

 

Αυτός είναι και ο κυριος λόγος που έγινε η στροφή προς τον ψηφιακό κόσμο και τα vst's και plug ins πρός τους ερασιτέχνες κυρίος,αλλά και επαγγελματίες σε δουλειές αναλογων απαιτήσεων.

Για να μην σπαταλούνται τόσοι πόροι,έρευνα,τεχνολογία,ενέργεια και ρύποι στο περιβάλλον που μας επιφυλάσει μεγάλες εκπλήξεις,για να καταλήξει ένα synth σε κάθετη θέση μέσα σε μία ντουλάπα.

 

Τι να την κάνεις την ταινία όταν γράφεις μουσική για θέατρο/διαφιμήσεις/ταινίες/pop και άλλα είδη που δέν απαιτείται.(πάντα υπαρχουν εξαιρέσεις)

 

Εκεί και τα vst's και τα plug ins μια χαρά δουλεία θα σου κάνουν.

 

Αλλά αν θές να γράψεις π.χ τους kuyss,τον jack white,τους arctic monkies και γενικά κάποια άλλα γκρούπ/είδη,θές πραγματικά όργανα και ταινία.ΧΟΝΤΡΗ.

 

Αυτό κάποιοι δέν πρόκειται να το δεκτούν ποτέ,και συγκρίνουν μάλιστα την απόδοση τον εν λόγο εξομοιωτών,με το πραγματικό πιάνο π.χ η με την πραγματική ταινία.

Με λίγα λόγια,μπερδεύουν τις δικές τους απαιτήσεις/προσδοκίες με την απόδοση.

Αυτό λέω εν ολίγης...

 

Δώστο να πάει στο διαλα το κωλο synth.Να μην κινδυνεύεις κιόλας.Το πολύ πολύ να σου σβήσουν κάνα vst/plug in απο το pc.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γατάκια το καλύτερο ταμπούρο εβερ ινε πσιφιακα γραμμένο

 

https://youtu.be/KlCWsh3Unl8

 

  • Like 2

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, MGs είπε

Με λίγα λόγια,μπερδεύουν τις δικές τους απαιτήσεις/προσδοκίες με την απόδοση.

Ισχύει αυτό. Βέβαια, ισχύει και αντίστροφα.

 

Για την ακρίβεια, οι συνθήκες που θα έπρεπε να ισχύουν για να εκτιμηθούν τα φερόμενα ως προτερήματα της ταινίας, είναι τόσο σπανιες που δεν έχει νόημα ούτε να τις αναλογίζεται κάποιος.

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, MGs είπε

Αυτός είναι και ο κυριος λόγος που έγινε η στροφή προς τον ψηφιακό κόσμο και τα vst's και plug ins πρός τους ερασιτέχνες κυρίος,αλλά και επαγγελματίες σε δουλειές αναλογων απαιτήσεων.

Για να μην σπαταλούνται τόσοι πόροι,έρευνα,τεχνολογία,ενέργεια και ρύποι στο περιβάλλον που μας

To dx7 σιγουρα δεν αναπτυχθηκε για τους λογους που αναφερεις. Ουτε τα DCOs . Ουτε τα ψηφιακα μεσα αποθήκευσης. Το οτι ο ψηφιακός κόσμος παρουσιάζει κάποια extra πλεονεκτήματα  όπως αυτά που αναφέρεις, είναι κάτι που έρχεται και δένει.

 

1 ώρα πριν, MGs είπε

Αλλά αν θές να γράψεις π.χ τους kuyss,τον jack white,τους arctic monkies και γενικά κάποια άλλα γκρούπ/είδη,θές πραγματικά όργανα και ταινία.ΧΟΝΤΡΗ.

 

Αυτό κάποιοι δέν πρόκειται να το δεκτούν ποτέ,και συγκρίνουν μάλιστα την απόδοση τον εν λόγο εξομοιωτών,με το πραγματικό πιάνο π.χ η με την πραγματική ταινία.

 

Τι  προδιαγραφή είναι αυτή; Ο οποιοσδήποτε γράφει οπουδήποτε θέλει. Το 70 υπήρχαν συγκεκριμένα μέσα παραγωγής και υπήρχε ένα συγκεκριμένο ηχητικό αποτέλεσμα λόγω αυτού του εξοπλισμού. Τώρα υπάρχουν άλλα μέσα παραγωγής. Αν θελω να γράψω σε μέσα παραγωγής του 70, γράφω σε μέσα παραγωγής του 70 . Εαν θέλω μέσα παραγωγής μοντέρνα, με ηχητικό αποτέλεσμα δεκαετίας 70 , είμαι ελεύθερος να το κάνω και να δοκιμάσω οτι θέλω. Ένας τρόπος είναι και οι εξομοιωτές . Απλά εκεί λογικό είναι να δημιουργείται το ερώτημα κατα πόσο αυτοί οι εξομοιωτές έχουν το αποτέλεσμα που προορίζεται να έχουν . Ενδιαφερόμενος αξιολογεί , κρίνει και αποφασίζει τι είναι ιδανικό για εκείνον. Αν κρίνει πως θέλει ένα vst tape recorder αντι για πραγματικό tape recorder, ή ένα vst piano αντί για πραγματικό piano, τοτε είναι καλύτερο γι αυτόν το vst. 

  • Like 1
  • Συμφωνώ 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, MGs είπε

?️‍♂️ (Αυτός που συμφωνείς και του δίνεις δίκιο αγαπητέ Npap είναι αυτός που λέει συνέχεια εμείς και εμάς και αυτά είναι τα καλύτερα και τέλος,αλλά μιας και ανήκετε στον ίδιο κόσμο,δεν βλέπω να σε ενοχλεί ιδιαίτερα).

 

 

 

Κοιτα, δεν ξερω τι ακριβως εννοεις.

 

 

 Παντως σε καθε ευκαιρια σε παρομοιες συζητησεις, δε χανω ευκαιρια να τονιζω πως αν ειναι λογοι αισθητικης που οδηγουν καποιον στο να επιλεξει μπομπινα, αναλογικο synth, outboard επεξεργαστες, λαμπα, δειγματα απο μανταλακια μπουγαδας, γατα περασμενη απο vocoder και οτιδηποτε αλλο, τοτε γιασαν του μαγκα και η συζητηση τελειωνει εκει.

 

 

 

 Δερβεναγες στις αισθητικες επιλογες του καθενος ουτε μπορουμε ουτε πρεπει να γινομαστε.

 

 

 Ομως αλλο η αισθητικη επιλογη, και αλλο το mojo και η υποτιμηση τεχνικων μεσων με βαση την τιμη και τη διαθεσιμοτητα τους. Το πρωτο ειναι σεβαστο, το δευτερο κατακριτεο.

 

 

 

 Ειχα την τυχη ( η την ατυχια) να μπλεξω απο πιτσιρικι με τα μπλιμπλικια και τα στουντιο. Εχω ζησει λοιπον και την εποχη του mojo των ψηφιακων, και την μετεπειτα εποχη του mojo των αναλογικων.

 

 

 Ξερεις ποια ειναι η μεγαλη πλακα; Οτι οταν τα ψηφιακα ειχαν το mojo, ηταν πιο δυσχρηστα απο τα αναλογικα. Ειτε λογω των παντελως αναξιοπιστων ταινιων τους, ειτε λογω του πολυ μικρου σκληρου τους, ηταν ταλαιπωρια. Ειχαν ομως τοσο καλυτερο ηχο απο τα αντιστοιχης τιμης μπομπινοφωνα, διοτι studer 24καναλα  και τετοια εξωτικα πτηνα μονο στα μεγαλα στουντιο εβρισκες, που ολα τα μικροτερα project studio επεσαν σαν τα κορακια πανω τους, σαν τα κορακια.

 

 

 

 Και τωρα δηλαδη που με ενα PC εχεις ΚΑΙ καλυτερο ηχο απο τα τοτε ADAT και τα παρομοια, ΚΑΙ ΑΠΕΙΡΩΣ μεγαλυτερη αξιοπιστια, και οσα καναλια θες, και editing θεικο, και μιξη ενσωματωμενη με απειρο headroom,  και απειρα δυναμικα, απειρα fx κλπ, τωρα δηλαδη που το πιο υγρο μας ονειρο εγινε πραγματικοτητα, βγαινουν οι mojoπληκτοι να μας πουν οτι δεν τρεχει τιποτα, διοτι η αληθεια βρισκεται στην  μπομπινα;

 

 

 

 Καποιον που δεν την προλαβε, ισως τον πεισουν. Προσωπικα θυμαμαι παντως οτι το editing στο 24 καναλο, αν δηλαδη χρειαζοταν να κοψουμε κατιτις και να το κολλησουμε παραπερα, το καναμε με το sampler. Σαμπλαραμε αυτο που θελαμε, και το καναμε punch in εκει που το θελαμε, και χαμπαρι δεν επαιρνε κανεις.

 

 

 

 

 Αν δηλαδη εχεις αυτο που θελεις στην πηγη, αν το ιδιο το οργανο βγαζει αυτο που θες, μια χαρα θα "περασει" ο χαρακτηρας του στο πσηφιο. Αν παλι αυτο που θες περιλαμβανει και το χρωμα της μπομπινας, ειπαμε, αισθητικες επιλογες. Ο καθενας κανει τις δικες του.

 

 

Οταν παντως δουλευαμε με ταινια, ποτε δε θυμαμαι να μας προβληματιζε κατι τετοιο, να επρεπε δηλαδη ντε και καλα να περασουν ολα απο την μπομπινα. Ισα ισα, θυμαμαι οτι επιλεγαμε σε καθε ευκαιρια να συγχρονησουμε την ταινια με το MIDI μεσω timecode, για να περναμε απευθειας τα καναλια των synth και των drum modules στην κονσολα, ωστε και tracks απο το πολυκαναλο να γλυτωνουμε, και απευθειας το σημα να παιρνουμε χωρις να το ταλαιπωρουμε.

 

 

 Αυτα λοιπον που τηρουσα τοτε, το βρισκω παρανοικο να τα αντιστρεψω τωρα μονο και μονο λογω mojo, η επειδη το αισθητικο κριτηριο του Jack Black η ξερω γω της daptone η οποιοδηποτε αλλου τους οδηγει αλλου.

 

 

Και αυτο προτεινω με καθε σεβασμο στον καθε ενα: Οι επιλογες σας να ειναι προιον της δικης σας αισθητικης, και οχι των επιλογων των αλλων. Και οσο παραξενο και αν ακουγεται αυτο, το νουμερο ΕΝΑ εργαλειο για να διαμορφωσετε την σισθητικη σας ειναι τα ΤΥΦΛΑ ΤΕΣΤ. Το mojo, η φημη, το prestige και ολες αυτες οι μαλακιες δουλευουν μεσα μας, και μας στερουν την αντικειμενικοτητα.

 

 

 Blind tests, η μονη οδος, blind tests, ετσι σπαμε το αποστημα των influencers, ? blind tests θελομεν και ας τρωγωμεν πετρες.

 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, MGs είπε

Αλλά αν θές να γράψεις π.χ τους kuyss,τον jack white,τους arctic monkies και γενικά κάποια άλλα γκρούπ/είδη,θές πραγματικά όργανα και ταινία.ΧΟΝΤΡΗ.

 

Υπερβολές.

Άσε που κάποιο απο αυτους έχουν γράψε μια χαρά και σε DAW.

 

Θυμάμαι τα γέλια που είχα ρίξει οταν διαπίστωσα ότι ο Lenny Kravitz που έχει ότι βιντατζια υπάρχει,συν tape machine, αποκάλυψε ότι το μέσο καταγραφής ήταν φυσικά DAW.

 

Υπάρχουν δεκάδες τρόποι να "ζεστάνεις" μια παραγωγή και η χρήση ταινίας είναι ίσως ο τελευταίος και πλέον αχρειαστος για αυτό και έχει σχεδόν πέσει σε αχρηστία.

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως το τετρακαναλάκι μου είναι ήδη εμπορικός στόχος του συναδέλφου μου απέναντι ο οποίος τρελαίνεται για low fi home παραγωγές (και μιλάμε για παιδί της τεχνολογίας, λόγω επαγγέλματος και σπουδών είναι ΜΕΣΑ στους υπολογιστές).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, MGs είπε

Αν είναι λειτουργικό,χάρισε το σε κάποιον πιτσιρικά(όπως έκανα εγώ με την πρώτη μου κιθάρα και ενισχυτή) που θα θέλει να ασχοληθεί.

Είπαμε, είναι out of order, δεν δουλεύει δηλαδή, συν ότι είναι ξεβιδωμένο και ανοιγμένο και οι βίδες έχουν χαθεί. Δεν μπορώ λοιπόν να το χαρίσω κάπου, εξάλλου αν ήταν λειτουργικό θα το πούλαγα, δεν θα το χάριζα. Σε πιτσιρίκι δεν θα έδινα ποτέ κάποιο αναλογικό synth, θα του έδινα κάποιο digital να ανοίξει τα αυτιά του, το μυαλό του και να μην παιδεύεται με VCOs, μονοφωνίες και άλλα αστεία εν έτει 2023. Είμαι fan και χρήστης των digital synths (και του digital World γενικότερα) πριν καν γίνουν mainstream, δεν θα συμβούλευα ποτέ ένα πιτσιρίκι ή οποιονδήποτε άσχετο με τα synths να αγοράσει οποιοδήποτε analog synth, vintage ή σύγχρονο. Μία εξαίρεση θα έκανα ίσως για τα synths της Behringer και να τα πρότεινα ως αγορά (όχι όμως ως πρώτη επιλογή για την είσοδο στον κόσμο των synths), κι αυτό γιατί είναι αξιόπιστα και οι τιμές τους συμβαδίζουν απόλυτα με την τεχνολογία, τα specs και τα features που κουβαλάνε.

 

9 ώρες πριν, MGs είπε

Αυτός είναι και ο κυριος λόγος που έγινε η στροφή προς τον ψηφιακό κόσμο και τα vst's και plug ins πρός τους ερασιτέχνες κυρίος,αλλά και επαγγελματίες σε δουλειές αναλογων απαιτήσεων.

Για να μην σπαταλούνται τόσοι πόροι,έρευνα,τεχνολογία,ενέργεια και ρύποι στο περιβάλλον που μας επιφυλάσει μεγάλες εκπλήξεις,για να καταλήξει ένα synth σε κάθετη θέση μέσα σε μία ντουλάπα.

 

Τα VSTs/plugins είναι τόσο διαδεδομένα όχι επειδή αποφασίσαμε κάποτε να μην σπαταλάμε πλέον "τόσους πόρους, έρευνα και ενέργεια", η γρήγορη εξέλιξη και η εξάπλωση της digital τεχνολογίας σε συνδυασμό με την αναμενόμενη και τρομακτική μείωση των τιμών ήταν η αιτία. Στις αρχές των '80s ένα hard drive των...10ΜΒ κόστιζε σχεδόν $3,500, σήμερα με το ίδιο ποσό φτιάχνουμε PC-διαστημόπλοιο. 

 

9 ώρες πριν, MGs είπε

Τι να την κάνεις την ταινία όταν γράφεις μουσική για θέατρο/διαφιμήσεις/ταινίες/pop και άλλα είδη που δέν απαιτείται

Πουθενά δεν απαιτείται σήμερα η χρήση ταινίας, εκτός κι αν μιλάμε για κολλητική ταινία, οπότε το πράγμα αλλάζει.? Σεβαστή η επιθυμία χρήσης της από κάποιους αναλογικόπληκτους που για τους δικούς τους ΧΨΖ λόγους (τους οποίους η ψυχιατρική επιστήμη και η πλειονότητα των κατοίκων αυτού του πλανήτη αδυνατεί να κατανοήσει) γουστάρουν να κάνουν την ζωή τους δύσκολη, αλλά ως εκεί. 

 

9 ώρες πριν, MGs είπε

Αλλά αν θές να γράψεις π.χ τους kuyss,τον jack white,τους arctic monkies και γενικά κάποια άλλα γκρούπ/είδη,θές πραγματικά όργανα και ταινία.ΧΟΝΤΡΗ.

Γιατί? Aν τους γράψεις σε DAW λες να παρεξηγηθούν? Και ποια είναι αυτά τα είδη που χρειάζονται εγγραφή σε ταινία, και μάλιστα χοντρή?image.gif.96028f9ea03048ae879f5eb31f1e55bf.gif

 

9 ώρες πριν, MGs είπε

Δώστο να πάει στο διαλα το κωλο synth.Να μην κινδυνεύεις κιόλας.Το πολύ πολύ να σου σβήσουν κάνα vst/plug in απο το pc.

Έχω την αμυδρά εντύπωση ότι με μπερδεύεις με κάποιον άλλον.image.gif.8765d4ad3fa3b3273539258fdc21cf57.gif Δεν ασχολούμαι με VSTs/plugins και ούτε πρόκειται να συμβεί αυτό στο μέλλον, τουλάχιστον στον τομέα synths. Είμαι hardware & digital fan(boy).image.gif.c8aba5480ac83d39585d88746ba002e5.gif

 

image.png.91e2d2596b249f90edde78ade06164e3.png

 

 

 

Επεξεργασμένο από Waterfall-K mk2
  • Συμφωνώ 1

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα blind test που αναφέρεστε αρκετοί είναι άκυρα,γιατι όπως είχε γράψει και κάποιος άλλος εδω μέσα,εχούν αξία μόνο αν το ένα είναι full analog και το άλλο μόνο ψηφιακό.

 

Το ότι σε κάποιες περιπτώσεις,το full analog είναι απαραίτητο και ηχητικά αλλά και αισθητικά για ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο παρουσίασης,δέν το θεωρείτε απαραίτητο,έχει να κάνει μάλλον με τα ακούσματα σας.

Αν π.χ οι δικοί μας οι V.I.C δέν το είχαν κάνει πρίν απο κάποια χρόνια,η μόνη Napalm που θα έβλεπαν θα ήταν από τις τελευταίες σκηνές του Platoon.

 

Μπορεί κάποιος με μια μικρή έρευνα στο διαδύκτιο,να δεί ποια στούντιος και ποιά συγκροτήματα το χρησιμοποιούν ακόμη.

 

Πραγματικά με λυπή η ιδέα οτί αρκετοί,όπως εμένα,δέν θα πατήσουμε πόδι ποτέ σε κανένα απο αυτά.Εκτός αν πάμε καφέδες η πίτσες,η μπούμε το βράδυ με λοστό,αλλά και πάλι δέν θα μπορέσουμε να κλέψουμε το τελικό αποτέλεσμα.

 

Η τελευταία μου απόπειρα να επισκευθώ ένα από αυτά με ένα demo μου,διεκόπη από τις φιλοζωικές μου ανησυχίες,αφού έπαιζα ξαπλωμένος για 15 λεπτά με ένα λυκόσκυλο,μέχρι που ήρθαν οι συνοριοφύλακες και με γύρισαν πίσω στο Μεξικό.

Η μπάντα που έφτιαξα τότε μέσα απο το βάν δέν τα πήγε και τόσο καλά,περισσότερο από ότι μας είπαν,λόγο σκηνικής παρουσίας,αφού από το πρώτο μέχρι το τελευταίο κομμάτι του gig ο καπνός στην σκηνή δεν έλεγε να διαλυθεί.

 

Παίζουμε πάνω στο grid λες και το έχει προγραμματίσει ο RoboCop,με ψεύτικα εφέ και όργανα,με παροχειμένες ιδέες,με στίχο και θεματολογία που απασχολεί 12χρονά που τους ήρθε πρώτη φορά περίοδο,προσέγγιση παραγωγής να ακούγετε καλά στα...τηλέφωνα και στο spotify,οι κριτικές αρκετών δέν είναι μουσική αλλά περί LUFS,db,panning,stereo,mono και ότι άλλη μ@λακία μας κατέβει στο κεφάλι και μετά εμείς οι ίδιοι ανοίγουμε θέμα "Γιατί η μουσική δέν ακούγετε σήμερα".

Πλάκα κάνετε?

(Δεν φωτογραφίζω κανέναν,είναι γενικό)

 

 

Επεξεργασμένο από MGs
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου