Προς το περιεχόμενο

NPap Tests: Tape saturation plug ins


npap

Προτεινόμενες αναρτήσεις

 Το θεμα δεν ειναι να το κανουμε ετσι η γιουβετσι. Το θεμα ειναι αν αρκει η ψηφιακη καταγραφη για να εχουμε π.χ. ενα καλο ταμπουρο.

 

 Παρε λοιπον το νουμερο ΕΝΑ με ΔΙΑΦΟΡΑ ταμπουρο της δεκαετιας του 80 ?, η οποια δεκαετια του 80 αν μη τι αλλο στο ΤΑΜΠΟΥΡΟ στηριχθηκε ?, και το οποιο βρισκεται σε αλμπουμ ψηφιακα καταγεγραμμενο. Αν αρκει για τον David , αρκει και για εμας ?

 

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κομματάρα!Θα σου πώ  μιά ιστορία να γελάσεις.

2004 Κάθομαι στον υπολογιστή μπροστά και βγάζω πωλήσεις στο μετρόπολις ηρακλείου(rock όροφο) που δούλευα,καλοκαίρι με μια μπύρα και τσιγάρο στο τασάκι.Σκάει ένας τύπος,ελληνας με έναν ξανθό/ασπρομάλλη τουρίστα από πίσω του,πάνε ψάχνουν τα cd,έρχονται σε εμένα και μου λέει ο τύπος που συνόδευε τον τουρίστα.Συγνώμη,να κάνω μια ερώτηση?Cd του τάδε ολλανδού κιθαρίστα έχετε?Κάνω μιά αναζήτηση,μου δείχνει ένα αλμπουμ.Πάω με το τσιγάρο στο χέρι,απο πίσω αυτοί,ψάχνω αλλά τίποτα.Μου πέφτει στάχτι κάτω,κοιτάω τον τουρίστα να με κοιτάει περίεργα,τους έχω ακούσει από πρίν να μιλάνε ολλανδικά και λέω στον ελληνα,ρε μπότες φοράει αυτός καλοκαιριάτικα,ξέρει που ήρθε?

Σκύβω,ανοιγω ένα συρτάρι να δώ αν εχουμε κάνει καμιά πατάτα και δέν το εχουμε στο ράφι και όπως ψάχνω λέω πάλι στόν ελληνα,αυτός ο βαν ντε μπουργ που ψάχνουμε δέν είναι αυτός που παίζει μπάλα στο άγιαξ?Εβγαλε και δίσκο?Και μου λέει ο ελληνας σφιγμένος?Δέν ξέρω ρε φίλε,αυτός απο πίσω μου είναι.(Adrian Vandenberg)

 

Τα καλύτερα ταμπούρα θα τα βρείς την δεκαετία του 90 πιστεύω εώς και αρχές 2000 λόγο καλύτερης παραγωγής.

Το ταμπούρο των scorpions επηρέασε αρκετούς,οπως ο pryda,που απλά έκοψε το reverb και το ονόμασε pryda snare.

  • Χαχα 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
12 ώρες πριν, MGs είπε

Φορτώστε όποιο tape emulation θέλετε,βαρέστε ένα ταμπούρο και κάντε το να ακουστεί έτσι.

 

ρε MGs... ρε MGs... αλήθεια τώρα; ?

ή είσαι περιορισμένης αντίληψης ή μας τρολάρεις... προσωπικά θέλω να πιστεύω ότι είσαι έξυπνος άνθρωπος οπότε το δεύτερο είναι... δεν εξηγείται αλλιώς...

 

παρότι πασιφανώς στο ότι το ταμπούρο που παραθέτεις ακούγεται έτσι, το μέσο καταγραφής παίζει τον μικρότερο ρόλο, μας ζητάς τώρα να κάνουμε τι; να κάνουμε ένα τυχάρπαστο ταμπούρο που θα βρούμε να ακουστεί όπως αυτό που παραθέτεις (που παρεμπιπτόντως για τα γούστα μου είναι και κακογραμμένο ανεξαρτήτως μέσου); και χρησιμοποιώντας τι; saturators που η δουλειά τους είναι απλά να προσπαθήσουν να προσθέσουν σε μια ψηφιακή ηχογράφηση κάποια από τα χαρακτηριστικά της ταινίας;... για να αποδείξεις τι; με απογοητεύεις ορέ... ?

 

φέρε μου τον παίχτη, το ταμπούρο του, τον χώρο και το outboard που χρησιμοποιήθηκε σε αυτό ώστε να το ηχογραφήσω ψηφιακά στις ίδιες συνθήκες και ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ να προσπαθήσω να στο προσομοιώσω το αποτέλεσμα σε δεύτερο χρόνο με αυτό της ταινίας χρησιμοποιώντας κάποιο από τα ανωτέρω πλαγκινάκια... κι αν δεν τα καταφέρω να σου κάνω εγώ countdown μέχρι τα Χριστούγεννα και για το Jumbo και για το Μινιόν που παρεμπιπτόντως ξανανοίγει...  (πάντως στο άλλο τεστάκι που έβαλα δεν πρόσεξα να ακούς την διαφορά ώστε να δικαιολογείται αν μη τι άλλο η επιμονή σου στην απαξία τους)... 

 

να το ξαναπούμε μήπως εμπεδωθεί (αν και νομίζω οι περισσότεροι το έχουν καταλάβει)... οι tape saturators (κι όλα τα παρόμοιας λογικής vst) δεν είναι "συνθετητές" ήχου όπως λέμε στο χωριό μου τα synth...ούτε φιλοδοξούν να γίνουν... απλά στα χέρια κάποιων με γνώση και διάθεση για πειραματισμό (χωρίς ιδεοληπτικά αναχώματα) μπορούν (δυνητικά πάντα) να γίνουν χρήσιμα εργαλεία δημιουργίας σε διάφορα επίπεδα... κι αυτό και το κατά πόσο εξετάζουμε εδώ... έλεος κάπου...

 

προς τι το μίσος (βεβαίως βεβαίως);...

 

 

 

ΥΓ. μη με κάνεις ρε να δείχνω κακός επιμένοντας σε οξύμωρα σχήματα... αφού κατά βάθος μ αγαπάς...

  • Like 4

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Ειναι πολυ σημαντικο, απαραιτητο θα ελεγα, να βαζουμε ολες τις διαδικασιες της μουσικης δημιουργιας στη σωστη τους διασταση.

 

 Και να το κανω πολυ απλο: Αυτη τη στιγμη, για οποιον εχει επιγνωση της ιστοριας της τεχνης, οι τρεις κορυφες της μουσικης ολων των εποχων ειναι καβατζωμενες απο το τριο Bach- Beethoven- Mozart, και το μονο ερωτημα ειναι σε ποια σειρα θα τους βαλουμε μεταξυ τους.

 

 Λοιπον, αυτοι οι τιτανες δεν ειχαν ουτε μπομπινα, ουτε DAW, ουτε hardware outboard, ουτε plug in, και οι θαυμασιοι αυτοσχεδιασμοι τους θα μεινουν χαμενοι για παντα. Ηταν ομως συνθετες τετοιου επιπεδου, που και μονο οι συνθεσεις τους, οι παρτιτουρες τους, οι ιδεες τους αν θελετε και η μουσικοτητα των μελωδιων τους ως συλληψη, αρκει για να τους βαλει στην κορυφη του πανθεον της μουσικης για την αιωνιοτητα.

 

 Αρκει δηλαδη το πρωτο βημα της μουσικης δημιουργιας, τη συνθεση να κανει καποιος καλα, και ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ.

 

 Οταν λοιπον συζηταμε οχι τη συνθεση, οχι την ενορχηστρωση που ειναι το Α και το Ω του ηχου, οχι την εκτελεση που κανει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ τη διαφορα, οχι το οργανο, την επιλογη του και την κατασταση του, οχι το μικροφωνο και την τοποθετηση του, οχι τον χωρο που θα γραψουμε, οχι τον χωρο και τα μεσα αναπαραγωγης που ακουμε και κατα συνεπεια παιρνουμε και τις αποφασεις, οχι ολα αυτα τα απειρως σημαντικοτερα στοιχεια της παραγωγης, αλλα συζηταμε το αν η καταγραφη θα γινει σε ταινια η DAW, τοτε θα πρεπει τελικα να συνειδητοποιησουμε το εξης απλο:

 

  Δε θα κανει καμια διαφορα, απλα και ξεκαθαρα, δε θα κανει καμια ουσιαστικη διαφορα, στα ισα.

 

 Διοτι ακομα και η ελαχιστη αυτη διαφορα που υπαρχει, και η τελειομανια μιας παραγωγης που τα πρωτα βηματα συνθεσης- ενορχηστρωσης ειναι ηδη υψηλου επιπεδου, και θα ασχοληθει και με τις παραμικρες λεπτομεριες και την οποια διαφιρα, δεν ειναι ικανη ομως αυτη η διαφορα για να κανει μονοδρομο την μπομπινα. Μαλιστα αυτη η διαφορα δειχνει να εχει αποδειχθει πλεον οτι ειναι μαλλον υπερ του ψηφιακου. ΟΚ υποκειμενικη αισθητικη, ο καθενας κανει τις επιλογες του, αλλα οπου τα ζητουμενο ειναι η πιστοτητα, π.χ. στα Bach και τα Beethoven, η πρωτη επιλογη ειναι η ψηφιακη. Δεν υπαρχει δηλαδη κατι που να κανει την μπομπινα αναντικαταστατη, ακομα και οταν η τεραστια διαφορα του κοστους δεν ειναι θεμα, το αντιθετο μαλλον.

Επεξεργασμένο από manosx
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγαπητέ Νpap,μάλλον το πρώτο.Εγώ σε αυτό έχω καταλήξει.Δεν δικαιολογείτε αλλιώς η πορεία μου.Πίστεψε με είναι το πρώτο.

11 ώρες πριν, npap είπε

χρησιμοποιώντας τι; saturators που η δουλειά τους είναι απλά να προσπαθήσουν να προσθέσουν σε μια ψηφιακή ηχογράφηση κάποια από τα χαρακτηριστικά της ταινίας;

Μήπως αυτό λέω και εγώ στα προηγούμενα post?

 

11 ώρες πριν, npap είπε

φέρε μου τον παίχτη, το ταμπούρο του, τον χώρο και το outboard που χρησιμοποιήθηκε σε αυτό ώστε να το ηχογραφήσω ψηφιακά στις ίδιες συνθήκες και ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ να προσπαθήσω να στο προσομοιώσω το αποτέλεσμα σε δεύτερο χρόνο με αυτό της ταινίας χρησιμοποιώντας κάποιο από τα ανωτέρω πλαγκινάκια...

Θα έχεις ένα ντράμερ πρώτης κατηγορίας,ενα καταπληκτικό ταμπούρο,το καλύτερο outborard ενός στούντιου παγκόσμιας κλάσης,έναν από τους καλύτερους χώρους ηχογράφησης στον κόσμο και στο τέλος αντί να επιλέξεις το studer A800,θα το περάσεις από ένα plug in που θα σου προσφέρει ΤΙ?Οτι και να κάνει αυτό το plug in θα είναι υποδεέστερο της προηγούμενης σου αλυσίδας.Απλά.

11 ώρες πριν, npap είπε

ταμπούρο όπως αυτό που παραθέτεις (που παρεμπιπτόντως για τα γούστα μου είναι και κακογραμμένο ανεξαρτήτως μέσου)

...δεν τα πήγε και τόσο άσχημα πριν αρκετά χρόνια να ξέρεις.

 

Το σετ από drums που έβαλες για το test αγαπητέ Npap,είναι ένα απο τα χειρότερα που έχω ακούσει,στην ζωή μου.Είτε ψηφιακά είτε αναλογικά ΔΕΝ ακούγετε.Για αυτό δέν μπήκα στον κόπο.

 

Να με συμπαθάς για την αμεσότητα και ξέρεις οτι και να διαφωνούμε πάλι είσαι απο τους αγαπημένους μου,όπως και αυτό που άλλαξα στον τρόπο που δουλεύω,να χρησιμοποιώ με διακριτικότητα τα ψηφιακά εργαλεία,το έπραξα μετά από δική σου συμβουλή.

 

Δέν τρολάρω ποτέ σε μία σοβαρή συζήτηση,άλλο δίνω μια χιουμοριστική νότα.Ισως να το κάνω μουσικά κάποιες φορές όπως π.χ (μιάς και μιλάμε για snare) το έκανα εδώ πρίν 3 χρόνια με αυτό.

Αν σε κάποιον θυμίζει κάτι αυτό το snare,(το έφερε από ελβετία στήν ιεράπετρα ένας φίλος που ήρθε για 2 μέρες,το έγραψε,το μίξαρε και ξανά πίσω).

 

Το A Man With 10 legs ήταν δική του έκφραση,όταν βγάλαμε το βράδυ τα 2 σκυλιά που έχω βόλτα και παρατηρούσε την σκιά μου.?

Επεξεργασμένο από MGs
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
10 ώρες πριν, manosx είπε

αλλα συζηταμε το αν η καταγραφη θα γινει σε ταινια η DAW,

 

Μάνο μου μάλλιασε η γλώσσα μου να λέει ότι στο συγκεκριμένο θέμα ΔΕΝ συζητάμε αυτό αλλά τι τα θες... είχατε κεκτημένη ταχύτητα από το άλλο και πήρε και αυτό αμπάριζα...?

 

15 λεπτά πριν, MGs είπε

Θα έχεις ένα ντράμερ πρώτης κατηγορίας,ενα καταπληκτικό ταμπούρο,το καλύτερο outborard ενός στούντιου παγκόσμιας κλάσης,έναν από τους καλύτερους χώρους ηχογράφησης στον κόσμο και στο τέλος αντί να επιλέξεις το studer A800,θα το περάσεις από ένα plug in που θα σου προσφέρει ΤΙ?Οτι και να κάνει αυτό το plug in θα είναι υποδεέστερο της προηγούμενης σου αλυσίδας.Απλά.

 

μα δεν θα γράψω βρε με studer (ακόμα εφιάλτες έχω από την εργονομία στην χρήση τους ως νεανίας που έτρωγα και την χλέμπα τους)... θα γράψω στην θέση του με έναν κορυφαίο ADC και θα μαι και ευτυχής και πλουσιότερος και με τα νεύρα μου ασφαλή... τώρα αν ο πελάτης επιμείνει, πριν τον στείλω αλλού, θα του το εξομοιώσω κι αν δεν καταλάβει την διαφορά (όπως οι περισσότεροι) θα ναι κι αυτός ευτυχής και πλουσιότερος... ειδάλλως ευτυχώς υπάρχουν πορτοκαλιές δια πάσαν γούστον (και πορτοφόλι)... ?

 

Στις 6/7/2023 στις 10:35 ΠΜ, manosx είπε

Αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι, ποια ακριβως ηχητικη αδυναμια παρουσιαζει ας πουμε αυτο:

 

 

και τα δύο (υπέροχα και μάλιστα αντιπροσωπεύουν επάξια μια εποχή που οι κονβέρτορες ήταν υποδεέστεροι των σημερινών), είναι μέρος εδώ και πολλά χρόνια της audiophile συλλογής μου...

 

επ ευκαιρίας το δεύτερο ιδανικό για να συνεχίσουμε την κουβέντα εδώ στο πνεύμα που άνοιξε το συγκεκριμένο έρμο θέμα περί κολοκυθόπιτας και προτιμήσεων και επιτηδευμένου ηχητικού "χρώματος" και ΟΧΙ πιστότητας πλέον...

 

απομόνωσα λοιπόν τα τύμπανα και τα επεξεργάστηκα στα γρήγορα και χωρίς συγκεκριμένο στόχο (απλά πρόσεξα μην ξεφύγω πολύ από το αρχικό) με βάση έναν tape saturator από τους παραπάν' (KiiveAudio Tape Face)... κατόπιν τα μιξάρισα με το υπόλοιπο ώστε να δούμε τις όποιες διαφορές...

 

θα μπορούσε (λέμε τώρα) κάποιος παραγωγός της τότε εποχής να καταλήξει στην δική μου εκδοχή (ή κάποια παρόμοια τες πα μια και είναι υποκειμενικό το θέμα), αν διέθετε τα φθηνιάρικα αυτά ψηφιακά εργαλεία που με ευκολία πλέον απαξιώνουμε; ή ακόμα καλύτερα μια και πλέον υπάρχουν δείγματα τυμπάνων απίστευτης ποιότητας προς αξιοποίηση ακόμα και στου σπιτ', θα άξιζε ο πειραματισμός; ιδού η απορία...

 

παραθέτω τα δύο samples για σύγκριση:

 

DS original sample

 

DS npap test sample

 

 

 

 

  • Like 2

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Παράθεση

Θα έχεις ένα ντράμερ πρώτης κατηγορίας,ενα καταπληκτικό ταμπούρο,το καλύτερο outborard ενός στούντιου παγκόσμιας κλάσης,έναν από τους καλύτερους χώρους ηχογράφησης στον κόσμο και στο τέλος αντί να επιλέξεις το studer A800,θα το περάσεις από ένα plug in που θα σου προσφέρει ΤΙ?Οτι και να κάνει αυτό το plug in θα είναι υποδεέστερο της προηγούμενης σου αλυσίδας.Απλά.

 

 

 Θα ειναι υποδεεστερο ΜΟΝΟ αν ειχες στο μυαλο σου να εχεις ΑΚΡΙΒΩΣ τον ηχο του studer. Πραγματι, αν ο στοχος ειναι συγκεκριμενα το να εχει η ηχογραφηση ΑΚΡΙΒΩΣ τον ηχο της μπομπινας, και αυτο εχει τοσο μεγαλη καλλιτεχνικη σημασια που να υποσκελιζει το κοστος και τη δυσκολια χρησης, τοτε by all means do that.

 

 Αν ομως δεν υπαρχει αυτη η απαιτηση, τοτε ΔΕΝ ειναι υποδεεστερη επιλογη να έχεις ένα ντράμερ πρώτης κατηγορίας,ενα καταπληκτικό ταμπούρο,το καλύτερο outborard ενός στούντιου παγκόσμιας κλάσης,έναν από τους καλύτερους χώρους ηχογράφησης στον κόσμο και στο τέλος αντί να επιλέξεις το studer A800 να επιλεξεις ΕΝΑΝ ΚΑΛΟ ΚΟΝΒΕΡΤΟΡΑ και να γραψεις ψηφιακα. Σε αυτο νομιζω συμφωνουμε.

 

 Και απο τη στιγμη λοιπον που θα γραψεις ψηφιακα, το τι επεξεργασια θα επιλεξεις περαιτερω, και το τι plug in θα χρησιμοποιησεις, αυτο μονο το γουστο σου θα το κρινει. Αν ηθελες φουλ μπομπινα επρεπε να εβαζες μπομπινα, μπορει ομως να θελεις ΛΙΓΟ απο μπομπινα, ενα τσικ σε καποιο συγκεκριμενο καναλι ξερω γω, και να σε ικανοποιει μια χαρα το plug in για αυτη τη δουλεια.

 

 Αλλωστε πρεπει να προσγειωθουμε και στην πραγματικοτητα. Εδω βλεπεις ταινιες ΤΟΥ ΧΟΛΥΓΟΥΝΤ, και παιζουν μπαλα με δειγματα γιατι οι ορχηστρες ειναι φαση ο κουκος αηδονι, και μην τρελαθουμε, εκει και αν μιλαμε για διαφορα αποτελεσματος και διαδικασιας, αλλα υπαρχει και το κοστος προς αποδοση, ολα εκει καταληγουν. Και θα μπει τωρα ο πασα ενας που θελει να παιξει μπαλα, χωρις να βρεχει πεντακοσαρικα σε τετοιο τριπακι; Αν μιλαμε απλα για να γραψει κανα κομματι του σε κανα στουντιο ΟΚ, αν μιλαμε ομως για να κανει χωρο δικο του ειναι μεγαλο μαμησι.

 

 

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανένας δέν θα κατέληγε στην δεύτερη εκδοχή γιατι τα πιατίνια ακουγονται ξεπλημένα(καταλαβένεις την μεταφορά απο την αγγλική)το ταμπούρο έχασε την ατάκα του και μεγάλωσαν ΟΛΑ σε διάρκεια.Το σημαντικότερο όλων,που αν και ακούω σε ακουστικά δεν χρειάζεται να ανοίξω καν τα μονιτορ για να το ακούσω,είναι οτι ΧΑΘΗΚΑΝ ΟΙ ΧΩΡΟΙ που χωριζουν τα τύμπανα απο την κιθάρα και το μπάσο και τα πλήκτρα(ακου την ουρά που αφηνουν τα πληκτρά στο πρωτο δείγμα σε σύγκριση με το δεύτερο).Με λιγα λόγια ξεχείλωσε και χάθηκαν όλες οι διαστάσεις.

Επεξεργασμένο από MGs
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για αυτό σας λέω,να το ακούσεις αυτό σε ηχογράφηση ΣΕ ΤΑΙΝΙΑ σε κάποιο αξιοπρεπές ηχοσύστημα.Θα ξεχαστείς κάποια στιγμή και θα πείς,Mark να φέρω δυό μπυράκια ρε να τα πιούμε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
30 λεπτά πριν, MGs είπε

Κανένας

 

...

 

10 λεπτά πριν, MGs είπε

Για αυτό σας λέω,να το ακούσεις αυτό σε ηχογράφηση ΣΕ ΤΑΙΝΙΑ σε κάποιο αξιοπρεπές ηχοσύστημα

 

αχαχαχααα... οκ! μου έφτιαξες το κέφι...

 

πάμε παρακάτω...

  • Χαχα 1

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου