Προς το περιεχόμενο

Focusrite 4i4 (παράσιτα στα monitor)


ALXGS

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

i5-11500

Μια χαρά είσαι. Απ'την 10η γενιά και μετά οι i5 εκτοξεύτηκαν. Εγώ παίζω με μια 10600KF και είμαι υπερευχαριστημένος.

  • Like 1

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, ALXGS είπε

Γκούχου γκούχου ?

 

Καλοκαιριάτικα?

Γιατί ρε παλικάρι?

Τίποτα γκόλντεν φλου έχετε στο σπίτι? :classic_tongue:

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)

...κι όπως συμβαίνει συνήθως σε αυτές τις περιπτώσεις, αρχίζει το θέατρο του παραλόγου.

Επικοινωνώ με Πετρόπουλο που αγόρασα την κάρτα και με στέλνει στο Bon Studio που είναι ο αντιπρόσωπος και έχει το σέρβις. Μιλάω με Bon μου λέει θέλω 4 μέρες περίπου να την ελέγξω.

Τι γίνεται του λέω μετά?

Αν έχει πρόβλημα θα επισκευαστεί μου λέει ή αλλιώς αντικατάσταση.

Του λέω πως το πρόβλημα δεν το εχει μόνο η δική μου κάρτα, αλλά από ψάξιμο στο διαδίκτυο είδα ότι το εχουν και αλλοι και φταίει η ίδια η κάρτα επειδή ζητάει πολύ ρεύμα όταν της ανεβάζεις το gain με αποτέλεσμα να trip-άρει.

Οπότε εγώ δεν θέλω να μου δώσετε μια καινούργια, αλλά να πάρω μια άλλη με δική της εξωτερική τροφοδοσία. 

Ναι, μου λέει ο bon, αλλά εγώ δεν μπορώ να σου δώσω διαφορετική κάρτα...αλλά μπορώ μια ίδια. Αλλιώς θα σου δώσω πιστωτικό, αλλά όχι όσα λεφτά έδωσες στον Πετρόπουλο. Εννοείται πως θα πάρεις πιστωτικό στην τιμή που αγοράζει το μαγαζί από εμάς! (Μείον το κέρδος του μαγαζιού δηλαδή)

Τώρα πόσο σωστό είναι να την τρώει ο πελάτης έτσι, δεν ξέρω... αλλά αυτό δεν μου άρεσε. 

Άρα εσύ του λέω μπορείς να μου δώσεις μια ίδια καινούρια?

Ναι μου λέει. 

Οκ λέω και παίρνω τον Πετρόπουλο. Αν του λέω ο Bon μου δώσει μια σφραγισμένη καινούρια, την παίρνεις πίσω στα λεφτά που την αγόρασα και να σου συμπληρώσω τα υπόλοιπα να πάω σε μία 8i6 που έχει δική της τροφοδοσία? Ναι μου λέει.

 

Problem solved, αλλά πρέπει να το κάνει ο πελάτης δηλαδή αυτό? Δεν μπορούν μεταξύ τους ως συνεργαζόμενα μαγαζιά να το κάνουν αυτό?

Τέλος πάντων, το μόνο σπαστικό είναι ότι θα μείνω χωρίς κάρτα 4 μέρες και την χρειαζομουν πολύ αυτό το διάστημα (καθε μέρα)

Ελπίζω βέβαια να πουν αντικατάσταση κι όχι "την επισκευάσαμε" πάρτην και να έχω πάλι τα ίδια!

Κι η ευρωπαϊκή focusrite που μίλησα αυτά μου είπε. Επισκευή ή αντικατάσταση, αλλά απέφυγε να μου απαντήσει στο ερώτημα αν το πρόβλημα είναι γενικό με την συγκεκριμένη κάρτα κι όχι μεμονωμένο.

Επεξεργασμένο από ALXGS
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι σίγουρα πρόβλημα της κάρτας. Το "πρόβλημα" είναι και το ξεκαθαρίζουν κι οι ίδιοι έστω με ψιλά γράμματα ότι θέλει ρεύμα. Ο περισσότερος κόσμος το περνάει ντούκου, νομίζει ότι όλες οι θύρες είναι ίδιες.

Και γω είχα κάποτε την 6i6 και είχε δικό της τροφοδοτικό και διακόπτη.

Πάντως αν μπορέσεις πάρε την 8i6 θα έχεις μεγαλύτερη ευελιξία.

 

 

πάντως το αδιανόητο είναι ότι στην Ελλάδα δεν μπορούμε να επιστρέψουμε κάτι όταν δεν μας αρέσει.

Την πήρες 3 Ιουνίου, θα μπορούσες σε κάθε Ευρωπαϊκή χώρα να τη δώσεις πίσω χωρίς ερωτήσεις

  • Συμφωνώ 1

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, dimsonic είπε

Πάντως το αδιανόητο είναι ότι στην Ελλάδα δεν μπορούμε να επιστρέψουμε κάτι όταν δεν μας αρέσει.

Την πήρες 3 Ιουνίου, θα μπορούσες σε κάθε Ευρωπαϊκή χώρα να τη δώσεις πίσω χωρίς ερωτήσεις

 

Αυτό το Try before you buy πρέπει να γίνει οπωσδήποτε, ειδικά σε ακριβά προϊόντα - προφανώς με σχετικό πλαίσιο διαχείρισης. Εγώ ψάχνω να πάρω πετάλι για τύμπανα και θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω κάτι ΣΠΙΤΙ, στο δικό μου (ηλεκτρονικό) σετ για να δω πώς συμπεριφέρεται πριν σκάσω 600-900 ευρώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δεν κάνω λάθος, η χρονική περίοδος για επιστροφές είναι 14 μέρες από την ημερομηνία παραλαβής.

Αν ήταν μέσα σε αυτό το χρονικό περιθώριο, ο κυρ Πετρόπουλος θα ήταν υποχρεωμένος να την παραλάβει, κι εσύ θα χρεωνόσουν μόνο τα τυχόν μεταφορικά έξοδα.

 

Το χειρότερο δεν είναι να σου πουν "την επισκευάσαμε", είναι να σου πουν "η κάρτα δεν έχει πρόβλημα, και δεν συντρέχει λόγος αντικατάστασης", οπότε θα πρέπει να την βάλεις στις αγγελίες.

 

Θεωρώ όμως, ότι έπρεπε να κάνεις δοκιμές πρώτα, γιατί μπορεί να μην είναι τελικά αυτός ο λόγος των dropouts, και να φταίνε πχ οι drivers σε σχέση με το λειτουργικό σου (λέω εγώ τώρα).

 

Όπως και να έχει, σου εύχομαι καλή τύχη, καθώς και να λυθεί το πρόβλημα.

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου