manosx Δημοσιευμένο 30 Ιουνίου 2023 Share Δημοσιευμένο 30 Ιουνίου 2023 Παράθεση Τα specs είναι specs βρε Μάνο, δεν χωρίζονται σε πχιοτικά και μη. Μια ADSR παραμένει ADSR, και θα είναι πάντα κατώτερη από μία 16-stage περιβάλλουσα, Και ομως δεν ισχυει αυτο, ακομα και σε ενα τοσο απλο ζητημα οπως οι περιβαλλουσες. Η ταχυτητα που εχουν, τα curves που ακολουθουν, οι μικροδιακυμανσεις κατα τη λειτουργια τους, ολα αυτα μπορουν να κανουν φοβερη διαφορα στον ηχο. ΟΚ, μια περιβαλλουσα 16 σταδιων δινει περισσοτερες δυνατοτητες για ηχους που εξελισσονται στο χρονο, αν ομως μιλαμε π.χ. για ηχους σε στυλ synth bass, τη διαφορα θα την κανει το ποσο snappy ειναι το envelope, ενα ποιοτικο δηλαδη χαρακτηριστικο. Ακομα και αυτο ομως φιλε τρολλευ ειναι feature, αν θα κατσει ο πληκτρας να παιξει και πει "ουρε μαναμ' μπισταει του μπασου σε τουτ' τ' ρημαδ'", αυτο δε σημαινει οτι και η εταιρια δεν μπορει να διαφημισει το εργαλειο της ως "a great synth featuring snappy envelopes, oh yeah!" Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Waterfall-K Δημοσιευμένο 30 Ιουνίου 2023 Share Δημοσιευμένο 30 Ιουνίου 2023 3 λεπτά πριν, trolley είπε Δεν δινόταν τίποτε τέτοιο, ούτε το έχω δει ποτέ, από την κατασκευάστρια δηλαδή. Μήπως κάποιος retailer έβαζε μαζί ένα από τα (πολλά) guides, τα οποία θεωρούνταν άκρως απαραίτητα, ακριβώς επειδή το εργοστασιακόν ήταν 34 σελίδες; Που να θυμάμαι τώρα, μιλάμε για τα μέσα των '80s. Αλλά ακόμα και το operating manual να διάβαζε κανείς, μια χαρά καταλάβαινε πως δουλεύει το DX7 και τι είναι η FM. Αλλά είπαμε, σχεδόν κανείς δεν διαβάζει manuals για οποιαδήποτε συσκευή, όχι μόνο για synths. Ας μην παραπονιούνται όμως μετά για τις δυσκολίες που θα συναντήσουν, και μας πρήζουν στα διάφορα forums με ηλίθιες ερωτήσεις τύπου "γιατί κόβονται νότες όταν έχω πατημένο συνεχώς το sustain switch, παίζοντας με το Χ performance που έφτιαξα βάζοντας μαζί 12 piano parts με 8 elements στο καθένα?""Γιατί είσαι τριΜ@λ@κ@ς" είναι η απάντηση, αλλά δεν του το λέμε επειδή είμαστε ευγενικοί(ως πότε?) και τον παροτρύνουμε να ανοίξει το ρημαδοmanual να διαβάσει από τι αποτελείται ένα performance στο συγκεκριμένο synth και τις επιπτώσεις που έχει στην πολυφωνία του οργάνου, δηλαδή κάτι που θα έπρεπε να έχει κάνει από μόνος του από την αρχή. Στα υπόλοιπα που γράφεις αγαπητέ Trolley ("αγνοείς τα βασικά μου επιχειρήματα" μπλα...) θα σε παραπέμψω στα προηγούμνα posts μου, δεν μπορώ να επαναλαμβάνω τα ίδια και τα ίδια. Specs talks, Mgs walks Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση