Προς το περιεχόμενο

Αν αντιστοιχούσα κατασκευαστές synth με κατασκευαστές τυμπάνων (ή το ταξιδι μου στα ντραμς)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderator
33 λεπτά πριν, Superfunk είπε

 

Πάντως παιζει να ερχομαστε και από διαφορετικους κόσμους, για να καταλαβεις τι λεω εχοντας παιξει παρα πολλανεα σετ θα σου πω ποια θεωρω τα καλυτερα

 

1.Το καλυτερο ολων είναι in my book το Pearl Heritage Sonic (4 PLY mahogany/maple) σιγουρα τα καλυτερο σετ που εχω ακουσει στη ΖΩΗ μου.

2.Rogers Covington, τα Rogers από το 60-66  ηταν παντα για εμενα τα «καλυτερα» τυμπανα μια και τα ειχαν όλα ,punch,warmth & volume και φυσικα εχει DYNASONIC wooden snare (αντε βρες original …)

3.Sonor Vintage (out of this world είναι Vintage αλλα παιζει μεχρι και dark metal αν χρειαστει)

4.Ludwig Legacy MAHOGANY (o παραδεισος του ηχοληπτη για οτιδηποτε πλην metal) εχω αλλωστε μια original του 63.

5.Gretsch Broadcaster (αντι για Ludwig Legacy Maple) πολύ ζωντανο κιτ και τρομερα snares

6.TAMA Star Maple (ότι πιο κοντα στα απλησιαστα one ply Ν&C εχω ακουσει)

 


Καλά σίγουρα κι επίσης εγώ τώρα ξεκίνησα, είμαι μεν φυτουκλοgearhead αλλά άλλο το να χεις παίξει 200 σετ ο ίδιος, δε συγκρίνεται. Αλλά και σε άλλη συζήτηση θυμάμαι ότι σου άρεσαν διαφορετικοί ήχοι, closed miced, dead, που εγώ μόνο σε κανα reggae project θα τους σκεφτόμουν. Αυτή την εποχή προτιμώ τους ήχους που μπορεί και βγάζει ο Eric Valentine για τις ροκ φάσεις και για πιο refined πράγματα τον ήχο που είχαν οι drummers του Sting στα αλμπουμ του μετά τους Police.

Επεξεργασμένο από kpeyos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
1 ώρα πριν, Superfunk είπε

Από drum heads εδώ και χρόνια χρησιμοποιω coated emperors στα tom με coated diplomats resonant,coated CS στο snare και black dot powerstroke με ένα evans pad στην κάσα.

 

Εναλλακτικά αν θέλω πιο πολύ κουδουνισμα καιβpunch σε RC και σε κιτς με  heavy shells βάζω black dot πάνω και clear ambassador resonant 

 

 

 

Εγώ προσπαθώ να αφήσω τα drums να με πάνε και να έχω όσο πιο πολλούς εντελώς διαφορετικούς ήχους γίνεται.


Έχω πχ από snares ένα Yamaha Maple Custom 14x6.5 με Evans UV1/Evans Hazy 300 για backbeat με Canopus dry backbeat snares, ένα Premier 36 με Coated Ambassador/Ambassador & Canopus Chrome Vintage Snares, ένα Premier 2000 Brass με Coated Emperor/Ambassador & Puresound Equalizer Snares, ένα Gabriel 13x6 με CS Ambassador/Ambassador κι ένα Pearl Free Floating Maple 14x6.5 με Powerstroke 77/Ambassador. Οπότε μπορώ να πάω απ' πολύ open και bright, στο μεσαίο και punchy και στο relaxed dry & ζεστό ανάλογα με το τί θέλω.

Τώρα για toms θέλω sustain να μπορώ να το κόψω εγώ μετά όσο θέλω, οπότε clear ή coated emperors over ambassadors για τα triple flanged toms και coated ambassador/clear ambassador για τα die cast. Για τα concert toms, emperors με dampening rings ή CS Clear, as nature intended. 

Για μπότα ανάλογα με το κκομμάτι. Αν πρέπει να βγει μέσα από πολλά γκάζια Aquarian Super Kick ή Evans Emad (προτιμώ την 1η που είναι πιο απλή κατασκευή). Αν θέλω περισσότερα μπάσα Evans Gmad. Σε πιο open Powerstroke 3 και σε τελείως open Evans UV1. Πολύ σπάνια όμως θα πάιξω κάτι να έχει μπότα που να κάνει "boing" σαν τον Βουτσά, και γενικά προτιμώ τους pre-EQed ήχους για να παίρνω αυτό που χρειάζομαι με τη λιγότερη παρέμβαση στο processing. 

Επεξεργασμένο από kpeyos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου