Προς το περιεχόμενο

Behringer RSF Kobol clone/replica is ready for production


Προτεινόμενες αναρτήσεις

21 λεπτά πριν, manosx είπε

Τωρα ολο μαλακιες καγκουρικες ακουω, η μελωδικοτητα δεν ειναι top priority απο οτι εχω καταλαβει.

Που να την βρουν την μελωδικότητα? Το σημερινό mainstream είναι τίγκα στου μη-μουσικούς, κάτι rappers δηλαδή και DJs, άπειρους DJs. Κάποτε η EDM έβγαινε από μουσικούς/πληκτράδες, τώρα στην πλειονότητα της βγαίνει από DJs, οι οποίοι συν τοις άλλοις διαθετουν Μηδέν μουσικά ακούσματα.

Όσοι δεν ακούνε(με) mainstream, υπάρχουν πολλές και καλές δουλειές από αξιόλογους μουσικούς, απλά πλέον δεν ακούγονται από τα mainstream μέσα, κι αυτό κάνει κακό στα πιτσιρίκια που δεν γουστάρουν το σκουπιδαριό που τους πασάρουν, αλλά δεν έχουν και την γνώση να ψάξουν το διαφορετικό, τη στιγμή που κυριολεκτικά τα πάντα βρίσκονται μερικά κλικ μακριά τους, και σχεδόν ή και εντελώς δωρεάν.

 

 

 

Επεξεργασμένο από Waterfall-K mk2
  • Συμφωνώ 1

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Waterfall-K mk2 είπε

Τελικά ωρέ @cos_dr δεν μας είπες, θα το πάρεις το Kobol όταν κυκλοφορήσει ή όχι? Το MODX μήπως? Κάνα Roland ίσως? Ή έγινες κι εσύ μέρος του συστήματος και απεμπόλησες τους hardware αγώνες και τις αξίες σου, ξεπουλώντας τα πιστεύω σου για 30 αργύρια (VSTs)??

 

image.png.cca78f599234549bc4954ea1edb3ea42.png

 

Το V-synth είναι η επιτομη των σημαντικότερων μεθόδων σύνθεσης και διαμόρφωσης ήχων και ο απόλυτος sampler. 

 Φυσικά και δεν το αλλάζω ποτέ. Το πουλάνε μέχρι και 2 χιλιάρικα πλέον και εγω και 10 να μου έδιναν δεν το πουλούσα γιατί ήταν το όνειρο μου.

 

 Το ΚΟΒΟL δεν το έπαιρνα και να με πλήρωναν?, εγω είμαι πιο του digital και του sampler όσον αφορά τα synths, η εποχή μου ήταν τα μέσα του 80. 

 

Το MODX αν έπαιζα θα το έπαιρνα είπαμε. Και ένα KRONOS δεν με χαλούσε. 

 

Τα VST είναι καταπληκτικά, κινηματογραφική, επικά, είναι άλλη φάση, τα καλύτερα μου κομμάτια τα έχω φτιάξει με VST. Δεν υπάρχει σύγκριση στο αποτέλεσμα. Ιδιαίτερα για κρουστά, γισ φυσικά όργανα γενικά, για ηλεκτρικές κιθάρες κλπ. λόγω ποσότητας και ποιότητας δειγμάτων αλλά της διαχείρισης από το software. 

 Εξαρταται και το είδος βέβαια, αλλα το hardware workstation έχει περιορισμούς που.... ακούγονται. 

Δεν άλλαξα κάτι, έτσι ήμουν. 

 

 

 

  • Like 2

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, cos_dr είπε

Στα πρώτα VST μπορεί να υπήρχε διαφορά στην ποιότητα. Στα σύγχρονα 15ετίας δεν νομίζω να υπάρχει ποιοτική διαφορά. 

 

 

 

 

  Ηταν σταδιακο το catch- up, και το μεγαλυτερο ρολο τον επαιξε η βελτιωση των CPU.

 

 Στην αρχη το software εφτασε τα sampler, διοτι και τα sampler ειναι στην ουσια PCs. Με δυνατοτητες οπως disk streaming, το software τα εφτασε πρωτα απο ολα.

 

 Μετα αρπαξε τα FM, διοτι η FM δε θελει πολυ CPU, οποτε το FM7 ας πουμε οταν βγηκε ηταν πειστικοτστο και αγαπηθηκε.

 

  Τα virtual analog παλι ηθελαν πολυ περισσοτερο CPU και πηρε πολυ παραπανω χρονο να γινουν πειστικα, πλεον ομως ειμαστε σε αυτο το σταδιο.

 

 Παλαιοτερα το ερωτημα ηταν αν το ταδε software ειναι τοσο καλο οσο ενα hardware, πλεον ολο και συχνοτερα βλεπω το αντιθετο ερωτημα να μπαινει σε συζητηση, αν εξαιρεσεις μαλιστα την καθαρη αναλογικη φαση και καποια κορυφαια hardware synth, συνηθως η απαντηση ειναι αρνητικη.

 

 

 

 

Επεξεργασμένο από manosx
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
28 λεπτά πριν, cos_dr είπε

Στα πρώτα VST μπορεί να υπήρχε διαφορά στην ποιότητα. Στα σύγχρονα 15ετίας δεν νομίζω να υπάρχει ποιοτική διαφορά. 

 Το θέμα της αίσθησης και των επιλογών λύνεται ως γνωστόν με ένα καλό controller. 

Το vibe μια ιδέα είναι. Για τους παλαιότερους είναι βέβαια σίγουρα κίνητρο. Και εμένα μου αρέσει το hardware γι αυτό διατηρώ κάποια στην κατοχή μου,  το V-synth με εμπνέει. 

Δεν μίλησα τόσο για τη διαφορά ποιότητας. Αν θες να μιλήσουμε για διαφορά ποιότητας εκεί που υπάρχει σίγουρα χαώδης για εμένα είναι στα organs.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, kpeyos είπε

Δεν μίλησα τόσο για τη διαφορά ποιότητας. Αν θες να μιλήσουμε για διαφορά ποιότητας εκεί που υπάρχει σίγουρα χαώδης για εμένα είναι στα organs.

Tα hardware digital synths δεν έχουν να ζηλέψουν κάτι από οποιοδήποτε VST, πλην ίσως των sampled ήχων. Γράφω "ίσως" γιατί τα περισσότερα GBs δεν κάνουν πάντα τη διαφορά στην ποιότητα, στις μέρες μας ιδιαίτερα.

Στα organs, στα Hammond organs δηλαδή, γιατί τα υπόλοιπα (transistor/reed/pipe κλπ) είναι εύκολη υπόθεση, η Hammond παραμένει η βασίλισσα του χώρου, αν και η αλήθεια είναι ότι κάποιες τρίτες εταιρείες κυκλοφορούν κορυφαία clonewheels.

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
4 λεπτά πριν, Waterfall-K mk2 είπε

Στα organs, στα Hammond organs δηλαδή, γιατί τα υπόλοιπα (transistor/reed/pipe κλπ) είναι εύκολη υπόθεση, η Hammond παραμένει η βασίλισσα του χώρου, αν και η αλήθεια είναι ότι κάποιες τρίτες εταιρείες κυκλοφορούν κορυφαία clonewheels.

Με κάθε σεβασμό θα διαφωνήσω. Αν μπορείς όμως να μου υποδείξεις κάποιο VST ή κάτι άλλο φθηνό και μικρό που να μην το ξεχωρίζεις από ένα παλιό Farfisa, είμαι όλος αυτιά. Αν είχα τον χώρο προσωπικά σίγουρα θα είχα αγοράσει ένα, αλλά ακόμη και η σύγκριση που έχω κάνει σε οτιδήποτε με το παλιό μου Korg CX3 έχει καταδείξει ότι όλα ανεξαρτήτως τα emulations που γνωρίζω εγώ είναι ακόμη πολύ μακριά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, kpeyos είπε

Με κάθε σεβασμό θα διαφωνήσω. Αν μπορείς όμως να μου υποδείξεις κάποιο VST ή κάτι άλλο φθηνό και μικρό που να μην το ξεχωρίζεις από ένα παλιό Farfisa, είμαι όλος αυτιά. Αν είχα τον χώρο προσωπικά σίγουρα θα είχα αγοράσει ένα, αλλά ακόμη και η σύγκριση που έχω κάνει σε οτιδήποτε με το παλιό μου Korg CX3 έχει καταδείξει ότι όλα ανεξαρτήτως τα emulations που γνωρίζω εγώ είναι ακόμη πολύ μακριά.

Οι Farfisa ήχοι, αλλά και ήχοι από άλλα trasistor organs (Vox, Ace, Gibson κλπ) είναι εύκολη υπόθεση όπως είπα. Μπορούν να εξομοιωθούν επαρκώς με sampling και τους βρίσκεις παντού. Τώρα αν θες κάτι dedicated και hardware, υπάρχουν κι εκεί λύσεις. Σε VST δεν ξέρω τι παίζει με αυτά. Το CX3 ήταν ένα Hammond clone που ήταν πολύ, πολύ μακριά από τον Hammond ηχο, ιδιαίτερα η πρώτη αναλογική του version. Η digital version ήταν αρκετά καλύτερη, και θα σου έλεγα ότι ήταν καλύτερη και από κάποια portable Hammonds της εποχής. Αλλά όλα αυτά έλαβαν τέλος με τη δημιουργία του Hammond New B3 τo 2002/3, και έκτοτε η υπόθεση "Hammond ήχος" έχει λήξει. 

Υπάρχουν και αρκετά soft Hammonds που ακούγονται εξαιρετικά, ένα από αυτά μάλιστα έχει βγει σε συνεργασία με την Hammond αλλά δεν θυμάμαι τώρα ποιο είναι. Ο Hammond ήχος δεν είναι ο "one-trick pony" ήχος που νομίζουν οι περισσότεροι, ο ήχος του είναι ένας συνδυασμός πολλών εσωτερικών λεπτομερειών του οργάνου και εξωτερικών παραγόντων που επηρεάζουν από ελάχιστα ως τραγικά το τελικό αποτέλεσμα/ήχο. 
Δεν υπάρχει ο ένας και μοναδικός ήχος Hammond στον οποίο θα στηριχτούν όλοι και θα προσπαθήσουν να τον μιμηθούν. Ακόμα και δύο B3s της ίδιας παρτίδας, κατασκευασμένα στο ίδιο εργοστάσιο είχαν μικρές ηχητικές διαφορές. 

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε καμια 40αριά χρόνια τα home studio μας θα είναι ολογραφικά και θα τα ζεις όπως στο holodeck του Enterprise το καταλάβαίνετε??

 Θα παίζεις στο live που ονειρευόσουν μέσα στη σκηνή, θα παίζεις με διάσημους καλλιτέχνες και θα το νιώθεις, θα νιώθεις τα ΦΟΤΩΝΙΑ πάνω σου να σε αγγίζουν. Μην πετάτε τα λεφτά σας. Κάντε επένδυση των κεφαλαίων σας για να πάρουν το Ηοlodeck Studio HS1 της BEHRINGER,  τα παιδιά σας. ?

 χαχαχαχαχχαχαχαχχαχαχα?

 

Μόλις τώρα, cos_dr είπε

,  τα παιδιά σας. ?

 

 χαχαχαχαχχαχαχαχχαχαχα?

 

Tα εγγόνια μας μάλλον.

 Ξέχασα την ηλικία μου

 Στο noiz ξανανιώθω παιδί?

  • Χαχα 2

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, cos_dr είπε

Κάντε επένδυση των κεφαλαίων σας για να πάρουν το Ηοlodeck Studio HS1 της BEHRINGER,  τα παιδιά σας. ?

Εγώ θα περιμένω το Ηοlodeck Studio HS1 της M??g, sorry κιόλας, αλλά ξέρεις τη λατρεία μου για τη συγκεκριμένη εταιρεία...?

  • Χαχα 1

Specs talks, M🐮🐮gs walks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
34 λεπτά πριν, Waterfall-K mk2 είπε

Οι Farfisa ήχοι, αλλά και ήχοι από άλλα trasistor organs (Vox, Ace, Gibson κλπ) είναι εύκολη υπόθεση όπως είπα. Μπορούν να εξομοιωθούν επαρκώς με sampling και τους βρίσκεις παντού. Τώρα αν θες κάτι dedicated και hardware, υπάρχουν κι εκεί λύσεις. Σε VST δεν ξέρω τι παίζει με αυτά. Το CX3 ήταν ένα Hammond clone που ήταν πολύ, πολύ μακριά από τον Hammond ηχο, ιδιαίτερα η πρώτη αναλογική του version. Η digital version ήταν αρκετά καλύτερη, και θα σου έλεγα ότι ήταν καλύτερη και από κάποια portable Hammonds της εποχής. Αλλά όλα αυτά έλαβαν τέλος με τη δημιουργία του Hammond New B3 τo 2002/3, και έκτοτε η υπόθεση "Hammond ήχος" έχει λήξει. 

Υπάρχουν και αρκετά soft Hammonds που ακούγονται εξαιρετικά, ένα από αυτά μάλιστα έχει βγει σε συνεργασία με την Hammond αλλά δεν θυμάμαι τώρα ποιο είναι. Ο Hammond ήχος δεν είναι ο "one-trick pony" ήχος που νομίζουν οι περισσότεροι, ο ήχος του είναι ένας συνδυασμός πολλών εσωτερικών λεπτομερειών του οργάνου και εξωτερικών παραγόντων που επηρεάζουν από ελάχιστα ως τραγικά το τελικό αποτέλεσμα/ήχο. 
Δεν υπάρχει ο ένας και μοναδικός ήχος Hammond στον οποίο θα στηριχτούν όλοι και θα προσπαθήσουν να τον μιμηθούν. Ακόμα και δύο B3s της ίδιας παρτίδας, κατασκευασμένα στο ίδιο εργοστάσιο είχαν μικρές ηχητικές διαφορές. 

To CX3 δεν είναι Hammond Clone απ τη στιγμή που οι engineers της Korg αποφάσισαν να το "βελτιώσουν" αφαιρώντας το foldback που είχε "αναγκαστικα" το παλιότερο Hammond. 

To digital το είχα παίξει, καθόλου δε μου άρεσε προτιμώ το αναλογικό. Γούστα είναι αυτά. Τα VST τα έχω δοκιμάσει σχεδόν όλα, καμία σχέση. Αυτό που λες νομίζω για συνεργασία με τη Hammond, είναι της Arturia. Και τα Farfisa που λες ότι είναι εύκολα (έχω παίξει με παλιό) εγώ δεν τα ακούω έτσι. Ο ήχος τους in person είναι θηριώδης. Και μόλις πας στα upper registers, τα emulations ακούγονται αστεία (πάντα στα δικά μου αυτιά, είναι βερμπαλισμός αλλά για να μην παρεξηγηθώ). Anyway, to each his own I guess. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου