Προς το περιεχόμενο

Yamaha Pac612 Korea. Τι μαγνήτες να βάλω;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα παιδιά! Έχει πέσει στα χέρια μου αυτή η κιθάρα, η παλιά έκδοση που φοράει στο bridge τον Jeff beck της Seymour duncan(ο sh-4;). Είμαι τελείως άσχετος από μαγνήτες, αλλά σίγουρα καταλαβαίνω ότι οι άλλοι δυο δεν πολύ στέκονται δίπλα του. Τι neck και middle προτείνετε να βάλω; Σίγουρα θέλω καθαρότητα και ένταση. Δεν έχω εμμονή με vintage Strat ήχο, έχω μια παλιά παραδοσιακή Strat για αυτό. Ας βγει και πιο… μεταλλάδικο - σούπερ στρατ το σετ (που λέει ο λογος). Αυτό είναι το μοντέλο! Ευχαριστώ!

IMG_3472.webp

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Πρίν μπεις σ' αυτή τη διαδικασία, δες πρώτα τη ρύθμιση στο ύψος των μαγνητών μήπως έρθουν.

 

Από κει και πέρα, καλύτερα να μείνεις σε Seymour Duncan αν θες να ταιριάξεις τον JB. Αφού έχεις ήδη μία vintage style strat, μπορείς να πας σε έναν διπλό σε μέγεθος μονού μπροστά, όπως είναι ο hot rails. Για τη μέση θα έλεγα να πας σε κάποιον Vintage Stack. Έτσι θα έχεις μια πλήρως αθόρυβη κιθάρα, θα έχεις quack στις θέσεις 2 και 4, χρησμοποιώντας το split του JB και του hot rails παράλληλα με τον Vintage stack, και γκάζι σε bridge και neck. 

  • Ευχαριστώ 1
  • Συμφωνώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, kpeyos είπε

Πρίν μπεις σ' αυτή τη διαδικασία, δες πρώτα τη ρύθμιση στο ύψος των μαγνητών μήπως έρθουν.

 

Από κει και πέρα, καλύτερα να μείνεις σε Seymour Duncan αν θες να ταιριάξεις τον JB. Αφού έχεις ήδη μία vintage style strat, μπορείς να πας σε έναν διπλό σε μέγεθος μονού μπροστά, όπως είναι ο hot rails. Για τη μέση θα έλεγα να πας σε κάποιον Vintage Stack. Έτσι θα έχεις μια πλήρως αθόρυβη κιθάρα, θα έχεις quack στις θέσεις 2 και 4, χρησμοποιώντας το split του JB και του hot rails παράλληλα με τον Vintage stack, και γκάζι σε bridge και neck. 

Ουάου, τέλεια σκέψη! Θέλω να το ψάξω… τα μοντέλα αυτά των μαγνητών ποια είναι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε