Προς το περιεχόμενο

Προσπάθεια για fusion αυτοσχεδιασμό


gkourmoul1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, gkourmoul1 είπε

Υπήρχαν. Και εγώ δεν τα είχα παρει χαμπαρι, μεχρι που έκανα παύσεις στο παίξιμό μου.... ?

 

Αυτούς τους χρόνους να ακολουθήσεις (μιλάω για τα ακκόρντα που παίζουν στην αρχή).

Είναι άρσεις, ακριβώς αυτό που έλεγα.

Μιμήσου τους χρόνους τους και θα αλλάξει το φραζάρισμά σου άμεσα.

  • Like 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, vrasidas27 είπε

πχ κάνε κάτι σαν αυτό που έγραψα στη φωτό. Στο bar 1 απλά βάλε νότες στο Ρυθμό που έγραψα (με πεντατονικη, Ντόριαν, ο,τι θες). Στα bar 2-3 πάρε το εργαλείο που θες να μελετήσεις κ παίζε απαντήσεις που να έχουν συνέχεια, ροή κ νόημα σε σχέση με αυτό που έπαιξες στο  bar 1. (Μην αρχίζεις στο 1 του μπαρ 2 άσ'το ν'αναπνευσει). Στο bar 4 παύση

 

Δηλαδή παίζω σε ένα μετρο κάτι ρυθμικό, στα επόμενα 2 μετρα κάτι σχετικό ως απάντηση, και στο 4ο παυση?

 

 

18 λεπτά πριν, vrasidas27 είπε

Το δεύτερο take ξεκινάει σαν να'ναι άλλος κιθαρίστας από το πρώτο μόνο με τις αλλαγές που έκανες .

 

 

Το αντιλαμβάνομαι και εγώ καθώς το ακουω.

 

25 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

Ποτέ πάνω από 4 νότες μιας κλίμακας στην σειρά.

 

- Χρόνοι. Επικεντρώσου στις άρσεις παρά στις θέσεις. Άφησε την κιθάρα κάτω και χτύπα τις παλάμες σου στο πόδι με τον ρυθμό, προσπαθώντας να τονίσεις τις άρσεις τραγουδώντας τες με το στόμα.

 

- Διαστήματα. Απέφευγε τα συνεχή μικρά διαστήματα (τόνοι, ημιτόνια) ειδικά προς την ίδια κατεύθυνση.

Μελέτησε τις κλίμακες (άσκηση) με 3ες, 5ες, 6ες.

Προσπάθησε μετά από κάθε δύο/τρία μικρά διαστήματα, να κάνεις άλμα 4ης ή 5ης και να συνεχίσεις από εκεί.

 

- Μικρές φράσεις/μοτίβα με τέσσερεις/πέντε νότες το πολύ (ειδικά στην αρχή).

 

- Μην σε νοιάζει καθόλου η επιλογή των νοτών (για την ώρα).

 

Τα μαυρισμένα τα καταλαβα, νομίζω, και θα τα δουλέψω.

  • Like 1

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάπως έτσι?

 

 

 

Σχεδόν ποτέ δεν παίζω με άρσεις και είναι παραξενο. Θέλει συνήθεια.

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, gkourmoul1 είπε

 

Δηλαδή παίζω σε ένα μετρο κάτι ρυθμικό, στα επόμενα 2 μετρα κάτι σχετικό ως απάντηση, και στο 4ο παυση?

 

Παντου κατι ρυθμικο παιζεις (κ ας ειναι lead?)

 

Απλα στο μπαρ 1 σου εγραψα εναν πολυ απλο syncopated ρυθμο που αρχιζει στο 1 για οδηγο. Το σημαντικο ειναι πως εχει δυο νοτες. Δε χρειαζεται κατι παραπανω για πρωτο music statement. 2-3 νοτες. Φυσικα μπορεις να παιξεις 2-3 ξεξινωντας σε αρση οπως ειπε κ ο @fusiongtr (κ θα ειναι καλυτερα) απλα ετυχε να γραψω αυτο. Το θεμα ειναι τι θα γινει με την απαντηση. Που θα τη βαλεις, που θα τονιζει. ποσες νοτες θα εχει κλπ

 

Χρησιμοποιησε δηλαδη κατι απλο με περιορισμους για αρχη. Διαλεξε ενα ρυθμο προκαθορισμενο για την πρωτη φραση κ παιξε με εργαλειο που δε θα σε προβληματισει (πχ πεντατονικη) ωστε το τσαλλεντζ να ειναι η δευτερη να εχει λογικη συνεχεια παροτι χρησιμοποιεις κατι πιο δυσκολο. Κ θα αρχιζεις να βλεπεις πως το πραγματικο challenge στη δευτερη ειναι ο ρυθμος κ οχι το εργαλειο (γι'αυτο κ ειπα πως οταν εισαι σε φαση μελετης κ συμπερασματων ασε gain, vibrato, bend απ'εξω στην αρχη)

 

Σουπερ πηγη για πρωτη φραση ειναι οποιοδηποτε blues solo του Robben Ford. Κανε trancribe στο ρυθμο σε 5-6 opening licks του  κ χρησιμοποιησε αυτα στο bar 1 αντι για τη φραση που σου εγραψα. Καθε φορα που μελετας κ με αλλο

Επεξεργασμένο από vrasidas27
  • Like 1

Αυτος ο δρομος φτιαχτηκε επι countach

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, gkourmoul1 είπε

 

 

Σχεδόν ποτέ δεν παίζω με άρσεις και είναι παραξενο. Θέλει συνήθεια.

Τοτε ασε για λιγο τα σπαηση κ δουλεψε αυτο. Δε το λεω με ασχημο τροπο. Ο ρυθμος θα τα κανει ολα να δουλεψουν κ η μεγαλη πλειοψηφια των ακουσματων που τα χρησιμοποιουν αυτα εχουν πολυ εντονο κ το swing κ το syncopation στις γραμμες τους. Οα σου αλλαξει το παιξιμο κ το touch κατι τετοιο πολυ περισσοτερο απ'οτι κλιμακα να μελετησεις στην παρουσα φαση

 

8 λεπτά πριν, gkourmoul1 είπε

@vrasidas27

 

Αυτό εννοείς?

Οχι βρε. Swing ογοα εννοω. Ασε τα 16α κ τα τριηχα αν θες να δωσεις βαση στην αρση κ το syncopation. Απαγορευονται ρητα για αυτο το σκοπο ? (για κανα μηνα)

 

Το συγκεκριμενο backing δε δουλευει τοσο για να μελετησεις swing ογδοα οποτε...αλλαξε backing!

Επεξεργασμένο από vrasidas27

Αυτος ο δρομος φτιαχτηκε επι countach

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έπαιξα 1ο μετρο κατι ρυθμικο, 2ο και 3ο μετρο μια απαντηση σχετική, και 4ο μετρο παύση.

Το έκανα δυο φορές.

 

Δεν είχα το νου μου για swing 8α (δεν ξέρω πως παίζονται) κλπ, αλλά για τη βασική ιδέα.

Θα δουλεψω άρσεις για αρχή και βλέπουμε. Άρσεις είναι αυτό που κάνω στο προηγουμενο κλιπ ή τις εκανα και αυτές λάθος?

 

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, gkourmoul1 είπε

Έπαιξα 1ο μετρο κατι ρυθμικο, 2ο και 3ο μετρο μια απαντηση σχετική, και 4ο μετρο παύση.

Το έκανα δυο φορές.

 

Δεν είχα το νου μου για swing 8α (δεν ξέρω πως παίζονται) κλπ, αλλά για τη βασική ιδέα.

Θα δουλεψω άρσεις για αρχή και βλέπουμε. Άρσεις είναι αυτό που κάνω στο προηγουμενο κλιπ ή τις εκανα και αυτές λάθος?

 

Στην πρωτη φραση ξεκινας στην αρση, στη δευτερη στο δευτερο δεκατοεκτο.

 

Για τετοιου ειδους ρυθμικα πραγματακια η funk μεθοδος του Bolton ειναι σουπερ

 

Αλλα επιμενω πως πρεπει να το πιασεις απο swing ογδοα κ syncopation κ παλαμακια κ αξιες απο πανω που λεει κ ο @fusiongtr . Το παιξιμο σου γυριζει τοσο πολυ γυρω απο το μπλουζ στοιχειο που ειναι απαραιτητο. Πολες φορες σε πραγματα που ανεβαζεις τα εχεις ολα κ μου λειπει μονο αυτο. Η σχεση με την αρση κ το syncopation δηλαδη. Ακουω δηλαδη εναν κιθαριστα που το κολλημα του με την white 70'ς αισθητικη στα σολο τον κρατει πισω (ρυθμικα) κ με πολυ λιγη μελετη σε αυτον τον τομεα (αλλα πολλα ακουσματα προς αλλη κατευθυνση) θα εκτοξευτει το παιξιμο σου μιας κ ολα τα αλλα ζητουμενα τα εχεις μπολικα. 

 

 

 

   

 

  • Ευχαριστώ 1

Αυτος ο δρομος φτιαχτηκε επι countach

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου