Προς το περιεχόμενο

Ήρθε το καινούργιο Prophet. Και κάνει μόνο 399€ !!!


Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 λεπτά πριν, kpeyos είπε

Ποιος είναι αυτός ο "στρατός μουσικών" και ποιες αυτές οι "δεκαετίες";

Αστειεύεσαι; Θέλεις κατάλογο των μουσικών που χρησιμοποίησαν στη ζωή τους Moog; Η φήμη κερδήθηκε, δεν της χαρίστηκε. Αντιστοίχως, η φήμη της Behringer κτιζόταν για πολλά χρόνια πριν βγάλει το εν' λόγω synth.

 

6 λεπτά πριν, kpeyos είπε

Δεν είπα ότι το Mercedes και το Skoda είναι ίδια. Είπα ότι το Mercedes δεν είναι τόσο καλύτερο όσο θα περίμενε κανείς από τη διαφορά της τιμής τους

Ε, ναι, το ίδιο λέμε, ότι στο παράδειγμά σου φαίνεται ξεκάθαρα ότι η Mercedes είναι καλύτερη από το Skoda. Αλλά όχι, δεν είναι τόσο καλύτερο, μόνο ένας μη-έμπειρος αγοραστής θα περίμενε κάτι τέτοιο.

 

Νομίζω ότι δεν κατάλαβες το πνεύμα της απάντησής μου. Τα προϊόντα που αναφέρεις είναι ακριβότερα διότι είναι καλύτερα, λέω εγώ. Η επιπλέον οικονομολογική ανάλυση που έκανες - καίτοι ευπρόσδεκτη από εμέ - εμπεριέχει τον κίνδυνο να χάσει κάποιος θέαση του τι πραγματικά συμβαίνει και να πιστέψει πως υπάρχει κάποια άρρητη συνομωσία που ανεβάζει τις τιμές χωρίς κανένα λόγο. Έχουμε - ούτως ή άλλως - μία... ροπή (ας το πω έτσι) να πιστεύουμε τέτοια πράγματα, ως Έλληνες.

 

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα πάντα σήμερα είναι θέμα μάρκετινγκ και που θέλει να "τοποθετείται" το κάθε brand.

 

Συνεπώς, δεν υπάρχει περίπτωση να μην αγοράσεις "αέρα", μιας και το κόστος αυτό το πληρώνει πάντα ο τελικός καταναλωτής.

 

Ελάχιστα είναι τα προιόντα που είναι αυτό που λέμε "τίμια", γι' αυτό και όλα σήμερα είναι πανάκριβα και πολύ χειρότερα ποιοτικά από πχ στα 90's. Άλλωστε, εάν όλα τα προιόντα ήταν τίμια, ούτε marketing θα υπήρχε ούτε branding ούτε καν υπάλληλοι πωλητές (ποια είναι η δουλειά του πωλητή άλλωστε? Να σου πουλήσει μια μαλακία που αλλιώς δεν θα πουλιόταν.)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
3 λεπτά πριν, trolley είπε

Αστειεύεσαι; Θέλεις κατάλογο των μουσικών που χρησιμοποίησαν στη ζωή τους Moog; Η φήμη κερδήθηκε, δεν της χαρίστηκε. Αντιστοίχως, η φήμη της Behringer κτιζόταν για πολλά χρόνια πριν βγάλει το εν' λόγω synth.

 

Ε, ναι, το ίδιο λέμε, ότι στο παράδειγμά σου φαίνεται ξεκάθαρα ότι η Mercedes είναι καλύτερη από το Skoda. Αλλά όχι, δεν είναι τόσο καλύτερο, μόνο ένας μη-έμπειρος αγοραστής θα περίμενε κάτι τέτοιο.

 

Νομίζω ότι δεν κατάλαβες το πνεύμα της απάντησής μου. Τα προϊόντα που αναφέρεις είναι ακριβότερα διότι είναι καλύτερα, λέω εγώ. Η επιπλέον οικονομολογική ανάλυση που έκανες - καίτοι ευπρόσδεκτη από εμέ - εμπεριέχει τον κίνδυνο να χάσει κάποιος θέαση του τι πραγματικά συμβαίνει και να πιστέψει πως υπάρχει κάποια άρρητη συνομωσία που ανεβάζει τις τιμές χωρίς κανένα λόγο. Έχουμε - ούτως ή άλλως - μία... ροπή (ας το πω έτσι) να πιστεύουμε τέτοια πράγματα, ως Έλληνες.

 

 

Όντως δεν κατάλαβα κι ακόμη μάλλον δεν πολυκαταλαβαίνω τί μπορεί να προσάψει κάποιος σε ένα synth που κοστίζει 300€ και ακούγεται το ίδιο καλά με ένα synth των 3.500, εκτός των όσων ήδη ανέφερα στην οικονομολογική μου ανάλυση. 

Η δε ανάλυση, είναι απλά βασικά οικονομικά του δημοτικού πάνω στη θεωρία της υποκειμενικής αξίας. Ο μέσος Έλληνας θα πιστεύει σε συνομωσίες έτσι κι αλλιώς απ ότι φαίνεται. Αυτό που προσπαθώ να κάνω κατανοητό είναι πως φυσικά ο καθένας μπορεί να χρεώνει όσο θέλει και φυσικά μπορεί ο άλλος να μην το αγοράζει. Απ τη στιγμή όμως που το αγοράζει η αξία του είναι αυτή. Τέλος. Αξίζει δεν αξίζει σαν ώρες εργασίας, σαν υλικά, σαν ιδέα, είναι αδιάφορο. Μπορείς με μια φοβερή διαφήμιση να πουλήσεις φύκια για χρυσό, χωρίς να εξαπατάς τον αγοραστή; Τότε τα φύκια σου αξίζουν χρυσάφι. Η αξία είναι υποκειμενική και τη θέτει πάντα ο αγοραστής.   

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, kpeyos είπε

Όντως δεν κατάλαβα κι ακόμη μάλλον δεν πολυκαταλαβαίνω τί μπορεί να προσάψει κάποιος σε ένα synth που κοστίζει 300€ και ακούγεται το ίδιο καλά με ένα synth των 3.500, εκτός των όσων ήδη ανέφερα στην οικονομολογική μου ανάλυση.

Αν όντως ακούγεται "το ίδιο καλά", πάω πάσο.

Όμως, η μέχρι τώρα εμπειρία μου είναι η εξής: ο νους μας προσπαθεί να πείσει τον εαυτό του ότι ακούγεται "το ίδιο καλά", όχι ότι συμβαίνει πραγματικά. Για να μην αρπάζεσαι, προσοχή, δε λέω ότι ΣΕ αμφισβητώ, θα αμφισβητούσα ακόμη και εμένα που κάποτε έπαιζα με το "πιάνο" του Wavestation και φαντασιωνόμουν ότι ο ήχος είναι καλύτερος από Steinway.

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, Mixolydianb9b13 είπε

Τα πάντα σήμερα είναι θέμα μάρκετινγκ και που θέλει να "τοποθετείται" το κάθε brand.

 

Συνεπώς, δεν υπάρχει περίπτωση να μην αγοράσεις "αέρα", μιας και το κόστος αυτό το πληρώνει πάντα ο τελικός καταναλωτής.

 

Ελάχιστα είναι τα προιόντα που είναι αυτό που λέμε "τίμια", γι' αυτό και όλα σήμερα είναι πανάκριβα και πολύ χειρότερα ποιοτικά από πχ στα 90's. Άλλωστε, εάν όλα τα προιόντα ήταν τίμια, ούτε marketing θα υπήρχε ούτε branding ούτε καν υπάλληλοι πωλητές (ποια είναι η δουλειά του πωλητή άλλωστε? Να σου πουλήσει μια μαλακία που αλλιώς δεν θα πουλιόταν.)

 


Μέσα σ' ένα χάος επιλογών και το marketing και η διαφήμιση είναι αναγκαία. Αλλιώς απλά δεν υπάρχεις πουθενά και δε θα σε βρεί ποτέ κανένας. 

Όλα έχουν αέρα. Ονομάζεται "κέρδος" και είναι αυτό που κρατά τις εταιρείες στη ζωή. Βέβαια το να βρείς ποιο είναι αυτό το κέρδος δεν είναι τοσο εύκολο. Κάποιοι τελειώνουν πανεπιστήμια και κάνουν μεταπτυχιακά για να μπορούν να υπολογίσουν όλα τα έξοδα που πρέπει να λάβει υπόψιν μια εταιρεία ώστε να ορίσει την τιμολογιακή της πολιτική. 

Από τα 90s μέχρι σήμερα έχουν προστεθεί στην εξίσωση κάποια δις καταναλωτών, η ζήτηση για πρώτες ύλες έχει εκτοξευθεί και όλοι όπως πάντα ανταγωνιζόμαστε για τους ίδιους πόρους. Είναι φυσικό να ακριβαίνουν λοιπόν τα πάντα και πολλά υλικά να μην είναι στην ίδια επάρκεια  με αποτέλεσμα αυτό που αναφέρεις. 

Επεξεργασμένο από kpeyos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, trolley είπε

Αν όντως ακούγεται "το ίδιο καλά", πάω πάσο.

Όμως, η μέχρι τώρα εμπειρία μου είναι η εξής: ο νους μας προσπαθεί να πείσει τον εαυτό του ότι ακούγεται "το ίδιο καλά", όχι ότι συμβαίνει πραγματικά. Για να μην αρπάζεσαι, προσοχή, δε λέω ότι ΣΕ αμφισβητώ, θα αμφισβητούσα ακόμη και εμένα που κάποτε έπαιζα με το "πιάνο" του Wavestation και φαντασιωνόμουν ότι ο ήχος είναι καλύτερος από Steinway.


Δεν είναι κάτι που λέω εγώ. Υπάρχουν άπειρα συγκριτικά videos εκεί έξω και ήταν μια αληθινή έκπληξη που κανένας δε φανταζόταν όταν κυκλοφόρησε το model d. Και πρόσεξε: Στα synths που έχεις direct ήχο δεν μπορείς να κλέψεις όπως με έναν ενισχυτή κιθάρας ή με μια ντραμς ή ακόμη και με ένα πιάνο που τα ηχογραφείς με ένα ένα mic της πλάκας στο βιντεάκι και λές "να ορίστε το modeler που ακούγεται ίδιο..." Εδώ μέχρι και φασματογράφους βάζουν κάποιοι στα συγκριτικά.

 

Επεξεργασμένο από kpeyos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, kpeyos είπε


Μέσα σ' ένα χάος επιλογών και το marketing και η διαφήμιση είναι αναγκαία. Αλλιώς απλά δεν υπάρχεις πουθενά και δε θα σε βρεί ποτέ κανένας. 

Όλα έχουν αέρα. Ονομάζεται "κέρδος" και είναι αυτό που κρατά τις εταιρείες στη ζωή. Βέβαια το να βρείς ποιο είναι αυτό το κέρδος δεν είναι τοσο εύκολο. Κάποιοι τελειώνουν πανεπιστήμια και κάνουν μεταπτυχιακά για να μπορούν να υπολογίσουν όλα τα έξοδα που πρέπει να λάβει υπόψιν μια εταιρεία ώστε να ορίσει την τιμολογιακή της πολιτική. 

Από τα 90s μέχρι σήμερα έχουν προστεθεί στην εξίσωση κάποια δις καταναλωτών, η ζήτηση για πρώτες ύλες έχει εκτοξευθεί και όλοι οποία ανταγωνιζόμαστε για τους ίδιους πόρους. Είναι φυσικό να ακριβαίνουν λοιπόν τα πάντα και πολλά υλικά να μην είναι στην ίδια επάρκεια  με αποτέλεσμα αυτό που αναφέρεις. 

 

Προφανώς δε βαφτίζω αέρα το κέρδος, αλλά το κόστος marketing. Να το πω απλά δηλαδή.

 

Έστω δύο ίδια βούτυρα. Το Α κοστίζει 100, και το Β κοστίζει 200 επειδή ξοδεύει 100 για διαφήμιση ώστε να σε πείσει πως είναι καλύτερο από το ίδιο βούτυρο Α.

 

Σου δείχνει ανέμελα παιδιά να τρώνε πρωινό, μια οικογένεια χαμογελαστή και άλλες παπάντζες δηλαδή. Κι εσύ το προτιμάς στο ράφι και είσαι και χαρούμενος που έδωσες τα διπλά λεφτά.

 

Η "ένστασή" μου δεν είναι στο κέρδος δηλαδή. Είναι στο ότι η παπάντζα πάει σύννεφο και 99% της διαφήμισης γενικότερα προσπαθεί να σε πείσει με ψέμματα να αγοράσεις κάτι που αλλιώς πιθανώς να μη σε ενδιέφερε καν. Θεωρητικά, αν καταργούσαμε σήμερα τις διαφημίσεις, όλα αυτομάτως θα γίνονταν απείρως φθηνότερα και καλύτερα.

Επεξεργασμένο από Mixolydianb9b13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, kpeyos είπε

Εδώ μέχρι και φασματογράφους βάζουν κάποιοι στα συγκριτικά.

Θα επιδιώξω να το ακούσω, ΑΛΛΑ, παραμένει προς-το-παρόν η πεποίθησή μου ότι την ημέρα που θα κυκλοφορήσει κάποιο πρόγραμμα τόσο καλό όσο το Photoshop, το Photoshop θα πάψει να στοιχίζει χρήματα, αν με εννοείς (ο Μαραθώνας, αν το διαβάσει αυτό, θα συμφωνήσει υποθέτω). Αυτό ως λογικό υπέδαφος για το συλλογισμό μου.

 

Επίσης, δεν (θα) είναι η πρώτη φορά που ακούω πως κάτι είναι ΙΔΙΟ με κάτι άλλο, άρα "σωθήκαμε" και τελικά το ακούς και μοιάζει με "κλανιά κότας" (που έλεγε και ένας φίλος). Οψόμεθα, όμως. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
2 λεπτά πριν, Mixolydianb9b13 είπε

 

Προφανώς δε βαφτίζω αέρα το κέρδος, αλλά το κόστος marketing. Να το πω απλά δηλαδή.

 

Έστω δύο ίδια βούτυρα. Το Α κοστίζει 100, και το Β κοστίζει 200 επειδή ξοδεύει 100 για διαφήμιση ώστε να σε πείσει πως είναι καλύτερο από το ίδιο βούτυρο Α.

 

Σου δείχνει ανέμελα παιδιά να τρώνε πρωινό, μια οικογένεια χαμογελαστή και άλλες παπάντζες δηλαδή. Κι εσύ το προτιμάς στο ράφι και είσαι και χαρούμενος που έδωσες τα διπλά λεφτά.


Με συγχωρείς πραγματικά αλλά είναι μια πολύ απλοϊκή σκέψη αυτή για να μπορεί να δωθεί μια σοβαρή απάντηση.

Πρώτον δεν έχεις λάβει υπόψιν μια σειρά πολύ σοβαρότερων παραγόντων που μπορεί να επηρρεάσει το κόστος (δίκτυο εφοδιαστικής αλυσίδας, σχέδια επέκτασης, υπολογισμός ρίσκου, οικονομίες κλίμακας, κλπ, κλπ, κλπ) που δεν ειναι σε καμία περίπτωση το ίδιο για κάθε διαφορετική εταιρεία, ακόμη κι αν ανταγωνίζεται στο ίδιο είδος. 

Δεύτερον κι εσύ συγχέεις το κόστος (που όπως προανέφερα δε γνωρίζεις) με την αξία. Αυτό από μόνο του είναι λάθος. Αν μπορεί να γίνει κάπου είναι σε αυτά τα προϊόντα που ονομάζονται commodities (μηδενικής διαφοροποίησης) και μόνο εκεί. Αλλά και εκεί ακόμη οι εταιρείες μπορεί να διαφοροποιούνται ριζικά σε επίπεδο υπηρεσιών που σου προσφέρουν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, Mixolydianb9b13 είπε

Έστω δύο ίδια βούτυρα. Το Α κοστίζει 100, και το Β κοστίζει 200 επειδή ξοδεύει 100 για διαφήμιση ώστε να σε πείσει πως είναι καλύτερο από το ίδιο βούτυρο Α.

 

Σου δείχνει ανέμελα παιδιά να τρώνε πρωινό, μια οικογένεια χαμογελαστή και άλλες παπάντζες δηλαδή. Κι εσύ το προτιμάς στο ράφι και είσαι και χαρούμενος που έδωσες τα διπλά λεφτά.

Όλο αυτό είναι κλασσικό "Ράδιο Αρβύλα" - τίποτε απ' όλα αυτά δεν συμβαίνει και αν σου ζητούσα να μου πεις ένα παράδειγμα, δεν θα είχες.

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου